Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Εγω ακουω οτι θα προχωρησουν σε συνεντευξεις μαλλον τον Σεπτεμβριο, επι του παροντος εχουν δωσει προτεραιοτητα σε captain upgrade training.
Απο ερμπας σχεδον κανενας δε θελει να γυρισει πλεον σε προπελα.
 
Μάλιστα...οκ ευχαριστώ για το update και καλή υπομονή σε όλους! :great:
 
Εγώ πιστεύω πως ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι θα κάνουν... Μα είναι δυνατόν να βγάζει ανακοίνωση στο site της και μετά από περισσότερο από δυο μήνες να μην έχει γίνει τίποτα;;; Και πέρσυ το ίδιο έκανε και τελικά ακύρωσε τον διαγώνισμο... :wall:
 
Μάλλον κάπου στο ενδιάμεσο άλλαξαν τα πλάνα της διοίκησης και πήρε μπάλα και την πρόσληψη αυτή. Εγιναν γενικά αρκετές αλλαγές και γίνονται ανακατατάξεις και αναδιοργάνωση διαφόρων τμημάτων οπότε λογικό είναι να καθυστερήσει και αυτό.
 
Aviate - Navigate - Maintain Patience at all times, ignoring the current economic climate - Communicate
 
Τελικά αυτό είναι το πιο σωστό μήνυμα για την εποχή που ζούμε αλλά και για ότι έπεται στη συνέχεια. :great:
 
Swiss RJ100 Pilots:

Οποιος ξέρει γερμανικά, έχει fATPL, 70h PIC, και Multi engine IR valid ας στείλει..

Personelle Anforderungen
CH-, EU/EFTA-BürgerIn
20 Jahre – 38. Geburtstag (zum Zeitpunkt der Bewerbung)
Körpergrösse min. 1.60 m / max.1.98 m

Schulische Anforderungen
CH-BürgerIn
Abgeschlossene, mindestens 3-jährige Berufsausbildung
EU/EFTA-BürgerIn
Mindestens mittlere Reife und abgeschlossene, mindestens 3-jährige Berufsausbildung

Sprachliche Voraussetzung zum Zeitpunkt der Bewerbung
Deutsch: Muttersprache oder Nachweis Niveau B2 gemäss Sprachenportfolio des Europarates (es werden nur die im Merkblatt erwähnten Zertifikate akzeptiert), siehe Merkblatt (einzureichen zum Zeitpunkt der Bewerbung)
Englisch: ICAO Language Proficiency Level 4 oder höher

Fliegerische Voraussetzung zum Zeitpunkt der Bewerbung
gültige JAR ATP-Lizenz („frozen“)*
mind. 70h PIC
gültiges Multi Engine Instrument Rating (IR)
gültiges JAR Medical Class 1 Certificate

Fliegerische Voraussetzung zum Zeitpunkt der Anstellung
gültiges Multi Engine Instrument Rating (IR)
erfolgreich absolviertes Swiss European Trainingspaket, für Details siehe Merkblatt
gültiges JAR Medical Class 1 Certificate
*JAR ATP-Lizenz (“frozen”) bedeutet: JAR CPL/IR (A) plus erfolgreich
abgeschlossene JAR ATPL-Theorie

Entschädigung für Umzug vom Ausland in die Schweiz
Gegen entsprechenden Nachweis erbringen wir für Umzüge vom Ausland in
die Schweiz einen Unterstützungsbeitrag von bis zu CHF 5‘000.-.

Anstellungskonditionen SWISS European Air Lines

Direct/Ready Entries mit frozen ATPL:
Eintritt im 4. Lohndienstjahr First Officer Skala ohne Lohnfreeze, d.h. mit normalen Jahreslohnschritten.
Direct Entries mit ATPL:
Eintritt im 5. Lohndienstjahr First Officer Skala ohne Lohnfreeze, d.h. mit normalen Jahreslohnschritten
Direct Entries mit AVRO RJ/100 Rating:
Dito plus eine monatliche Prämie von CHF 500.- während maximal 4 Jahren

http://www.swiss.com/web/EN/career/care ... entry.aspx
 
το ίδιο με το από πάνω απλώς αναφέρει ότι ζητάνε και για A320, A330 ,

το σχετικό ink: http://www.bestaviation.net/jobs/swiss_ ... _airlines/

και τα requirements όπως διατυπώνονται στο ink:

Swiss International Airlines is currently hiring pilots.

Positions are for Direct Entry A320, A330 and Avro RJ100 pilots. See pilot career page for respective requirements.

Swiss also accept ab-initio candidates with no previous flight experience.

Minimum Requirements

Ab-inito

Between 20 and 33 years of age
Height between 1.60m and 1.98m
Fluent in German and English
High School diploma or equivalent education
Legal right to live and work in Switzerland

Επίσης αξίζει να ρίξετε μια ματία στην ιστοσελίδα αυτή για το τι παίζει από δουλείες σε ευρώπη αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο: http://www.bestaviation.net/pilot-jobs/europe/
 
Όποιος ξέρει Γερμανικά ως 2η ξένη γλώσσα, έχει καποιες επιλογές αυτήν την περιοδο. Αρκετές εταιρίες απο κει πλευρά ζήτανε ab-initio χειριστες. Άντε καλή σας τύχη παιδιά.

Clear Skies
 
Ξεκινησε η ΟΑ να φωναζει.
 
Top