AOA
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2008
- Μηνύματα
- 314
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- LUF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Όπως διαμορφώθηκε πλέον η κατάσταση μετά τις τελευταίες εξελίξεις στις δυο εταιρίες ( Α3&ΟΑ), ένεκα συγκεκριμένων αναγκών αύξησης πτητικού έργου για την θερινή περίοδο, η Α3 δεν είχε άλλο δρόμο εκτός της parc για να προσλάβει άμεσα με 6/μηνες συμβάσεις αλλοδαπούς Κ2 με μισθολογικά δεδομένα όπως αναφέρεται παραπάνω.
Όμως παρατηρώντας την αύξηση προορισμών, των νέων βάσεων και του μελλοντικού προγραμματισμού ανάπτυξης της εταιρίας, έχω την άποψη ότι από το φθινόπωρο θα επανέρθει στη δημιουργία του δικού της ομογενοποιημένου «φυτωρίου» με νέο διαγωνισμό πρόσληψης low timers ελλήνων πιλότων και μέχρι την επόμενη άνοιξη νομίζω ότι δεν θα υπάρχει κανένας αλλοδαπός contract pilot στην εταιρία. Το ίδιο πιστεύω θα συμβεί και με τον νέο προγραμματισμό της ΟΑ που θα μείνει μόνο με τα δικά της Dash , επιστρέφοντας ενδεχομένως με τη λήξη του leasing όλα τα υπόλοιπα airbus. Οπότε και οι δυο εταιρίες αφού ούτως ή άλλως συνεργάζονται ( και θα συνεργάζονται ) θα ακολουθήσουν περίπου την ίδια πολιτική γενικότερα στο τομέα όλων των εργαζομένων και ιδιαίτερα στο cockpit. Γι αυτό όλοι οι low timers προετοιμαστείτε καλά διότι από φθινόπωρο προβλέπω σίγουρα διαγωνισμό από την Α3 και ας μην ξεχνάμε και τον περσινό διαγωνισμό που υπήρξαν μεν αρκετοί υποψήφιοι, αλλά με μεγάλη αποτυχία και εκ των πραγμάτων ξαναπήραν γερμανο-ιταλούς και βάλε.
Να μην ξεχνάμε επίσης την τεράστια κρίση που διέρχεται η χώρα μας, και να μην συγκρίνουμε τα δεδομένα των αλλοδαπών contract pilots που αναγκαστικά εργοδοτεί η εταιρία σε 6/μηνα. Μακάρι να ήμασταν όμοιοι με τους υπόλοιπους εργαζόμενους της ΕΕ , αλλά δυστυχώς είμαστε ουραγοί, και ιδιαίτερα με τις παρούσες συνθήκες οι εργοδότες πάντα είναι εργοδότες, οπότε καλύτερα είναι τα σίγουρα 2-2,5 χιλ καθαρά στη τσέπη και στο σπιτάκι του για τον 22/χρονο Κ2, συγκριτικά με τον άνεργο ή εργαζόμενο έλληνα γιατρό, μηχανικό, αξιωματικό και πάει λέγοντας 28-30/χρονο,με masters & Phd / delivery, των 700 ευρώ στην Ελλάδα ή έστω τα διπλάσια ξενιτεμένος στην υπόλοιπη Ευρώπη ή ΜΑ.
Όμως παρατηρώντας την αύξηση προορισμών, των νέων βάσεων και του μελλοντικού προγραμματισμού ανάπτυξης της εταιρίας, έχω την άποψη ότι από το φθινόπωρο θα επανέρθει στη δημιουργία του δικού της ομογενοποιημένου «φυτωρίου» με νέο διαγωνισμό πρόσληψης low timers ελλήνων πιλότων και μέχρι την επόμενη άνοιξη νομίζω ότι δεν θα υπάρχει κανένας αλλοδαπός contract pilot στην εταιρία. Το ίδιο πιστεύω θα συμβεί και με τον νέο προγραμματισμό της ΟΑ που θα μείνει μόνο με τα δικά της Dash , επιστρέφοντας ενδεχομένως με τη λήξη του leasing όλα τα υπόλοιπα airbus. Οπότε και οι δυο εταιρίες αφού ούτως ή άλλως συνεργάζονται ( και θα συνεργάζονται ) θα ακολουθήσουν περίπου την ίδια πολιτική γενικότερα στο τομέα όλων των εργαζομένων και ιδιαίτερα στο cockpit. Γι αυτό όλοι οι low timers προετοιμαστείτε καλά διότι από φθινόπωρο προβλέπω σίγουρα διαγωνισμό από την Α3 και ας μην ξεχνάμε και τον περσινό διαγωνισμό που υπήρξαν μεν αρκετοί υποψήφιοι, αλλά με μεγάλη αποτυχία και εκ των πραγμάτων ξαναπήραν γερμανο-ιταλούς και βάλε.
Να μην ξεχνάμε επίσης την τεράστια κρίση που διέρχεται η χώρα μας, και να μην συγκρίνουμε τα δεδομένα των αλλοδαπών contract pilots που αναγκαστικά εργοδοτεί η εταιρία σε 6/μηνα. Μακάρι να ήμασταν όμοιοι με τους υπόλοιπους εργαζόμενους της ΕΕ , αλλά δυστυχώς είμαστε ουραγοί, και ιδιαίτερα με τις παρούσες συνθήκες οι εργοδότες πάντα είναι εργοδότες, οπότε καλύτερα είναι τα σίγουρα 2-2,5 χιλ καθαρά στη τσέπη και στο σπιτάκι του για τον 22/χρονο Κ2, συγκριτικά με τον άνεργο ή εργαζόμενο έλληνα γιατρό, μηχανικό, αξιωματικό και πάει λέγοντας 28-30/χρονο,με masters & Phd / delivery, των 700 ευρώ στην Ελλάδα ή έστω τα διπλάσια ξενιτεμένος στην υπόλοιπη Ευρώπη ή ΜΑ.