MIKE512":3rd02lub said:
Ξέρει κανείς ποιο μπορεί να είναι το κόστος leasing ένα commercial plane?? Ας πούμε μέτριας κατάστασης με κανονική διαμορφοση eco+buss, etc...
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ενδεικτικά για ένα ACMI lease καλείται ο πελάτης πέρα από το ACMI να δώσει και τα παρακάτω. Φυσικά αυτά τα κόστη χωρίζονται για να σε βοηθήσω σε κυμαινόμενα και σταθερά, σε άμεσα ή έμμεσα, αυτά όλα χωρίς να υπολογίζεις γεωπολιτικά στοιχεία που επηρεάζουν τις τιμές, τρέχουσες χρηματιστηριακές ή τραπεζικές καταστάσεις που επίσης επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά τις τιμές, τις αναλογίες το συνάλλαγμα, ή ακόμα τρέχουσες πολιτικές που εφαρμόζουν εταιρείες (Manufacturers or Lessors). Φυσικά αλίμονο αν ο ενδιαφερόμενος αγοραστής λάβει υπόψη του μόνο την List Price η οποία είναι κυμαινόμενη ανάλογα με το τι Proof of Funds ή το Operation που έχεις (αν έχεις).
Κατά τα άλλα αν σου πει κάποιος με 80 μιλιούνια καθάρισες, αγόρασε και κανά καλαθάκι (φρόντισε μικρό) τώρα που έχεις τα λεφτά, για τα εδώδιμα και αποικιακά.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ)
The lessee ( client ) has to pay:
Fuel/oils .
Landing/Parking fees .
Aircraft handling and ground support .
Passenger, cargo and baggage check –in and handling .
Passenger, cargo and baggage insurance .
Passenger and cargo taxes, charges and related fees .
Passenger and cargo booking charges .
Passenger delay and overbooking expenses ( if any).
Overflight fees and navigation charges .
Aircraft positioning /depositioning .
Aircraft cleaning .
Aircraft and ramp security .
Maintenance support where necessary .
De-icing .
Access to phone /fax/SITA/AIRINC .
Ramp office and spares security area as required .
Flight numbers and route authority .
Crew and support staff transportation (air – ground) .
Crew and support staff accommodation .
Crew and support staff per diems .
Work permits and license validations for Air Universal personnel as required .
Application and removal of lessee’s logo and / or livery .