Πόσα κοστίζει ενα αεροσκάφος?

  • Thread starter Thread starter Λεωνιδας
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνώμη........! :-(

Κύριε Johnyk σας ζητώ ειλικρινά συγνώμη! :( Killer wing ζητώ συγνώμη και από εσένα! :( Ναι έχετε και οι δύο δίκαιο! :( Δεν έχω το δικαίωμα να προστάζω σε κάποιον να κάνει κάτι! Εξάλλου ούτε και εγώ δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία(να κοιτάω το profile κάποιου)! Ελπίζω να μην βγάλατε λάθος συμπεράσματα για το άτομο μου! :4: Και όσον αφορά το Ρε φίλε και πάλι συγνώμη!!! :(
 
Τώρα όσον αφορά το να γίνω μέλος στην αερολέσχη δεν το ήξερα ότι μπορούσα να το κάνω! 8) Σε ευχαριστώ για αυτή την συμβουλή Johnyk! Όταν με το καλό ξανά λειτουργήσει η Α. Αλεξ/πολης θα ρωτήσω αν γίνετε να γίνω μέλος! Και πάλι σε ευχαριστώ! 8) Ναι με το FS ασχολούμαι! Και όσον αφορά την υπομονή είμαι διατεθειμένος να κάνω αρκετή!
 
Ξέρει κανείς ποιο μπορεί να είναι το κόστος leasing ένα commercial plane?? Ας πούμε μέτριας κατάστασης με κανονική διαμορφοση eco+buss,

πληρωμή και κράτηση ποσό καιρό γίνετε πριν και ποιο το ποσοστό προεξόφλησης του ενοικίου?

Έπαρχοι κάποια συγκεκριμένη διαδικασία εξόφλησης η χωράει και εκεί όπως παντού διακανονισμός? Ας πούμε προεξόφληση με ασφαλισμένες επιταγές 60 η 90 ημερών?

Ας δούμε ενδεικτικά ένα αρκετά χρησιμοποιημένο art72, ένα σύγχρονο Q400 και ένα 737/320.

Μπορεί να γίνει ενοικίαση 6 μινών η ενός έτους μονό? Ποιο είναι το ελάχιστο κόστος που μπορεί να κοστίζει η ενοικίαση ενός αξιοπλοου έλικοκίνητου αεροσκάφους (60-100 θ.) και ποιο το ελάχιστο για ένα medium jet 130-160θ. (319-320-737)

Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές οι οποίοι στην προσπάθεια τους να καταπολεμήσουν το μονοπώλιο των μεγάλων δίνουν άξια αεροσκάφη σε καλύτερες τιμές? Για παράδειγμα οι νέες σειρές της bombardier. Γενικά τι άλλες επιλογές υπάρχουν στις 60-160 θ. με range στα 1-1,3nm??

Ευχαριστώ! Εάν γνωρίζει κανείς κάτι ας απαντήσει μιας και στο φόρουμ δε βρήκα παρόμοιες πληροφορίες και πιστεύω ενδιαφέρει αρκετά άτομα.
 
ειναι παρα πολλα τα λεφτα για να ενοικιασεις heany jet,πανω απο 20000ευρω ημερησιως.μετα ασφαλιση,πληρωμα.Κανενας ιδιωτης δεν ενοικιαζει τετοια αεροπλανα.

Αν θελεις να ενοικιασεις Atr υπολογισε 8-10000ευρω την πτητικη ωρα.με πιλοτους και αεροσυνοδους.
 
ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ AIRBUS?

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ FOROUM ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ.ΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Α/C ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕ Η Α3.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑIRBUS ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. :)


Edited: Μεταφέρθηκε σε σωστή κατηγορία και topic.
 
40.000.000Ε περίπου...το Α320
 
Παραπανω. Γυρω στα 60 μυρια υπολογιστε για ενα 320... :shock:
 
Ισως να 'χεις δίκιο 747...πάντως η επένδυση της Α3 για τα 8 Α320 ήταν το 2005, 420 εκ. $.Με σημερινή ισοτιμία βγαίνει περίπου 40 εκ. το κομμάτι.Λογικά στην τελική τιμή παίζει ρόλο και το μέγεθος της παραγελλίας.

http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/ ... ews_id=117
 
MIKE512":3rd02lub said:
Ξέρει κανείς ποιο μπορεί να είναι το κόστος leasing ένα commercial plane?? Ας πούμε μέτριας κατάστασης με κανονική διαμορφοση eco+buss, etc...

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ενδεικτικά για ένα ACMI lease καλείται ο πελάτης πέρα από το ACMI να δώσει και τα παρακάτω. Φυσικά αυτά τα κόστη χωρίζονται για να σε βοηθήσω σε κυμαινόμενα και σταθερά, σε άμεσα ή έμμεσα, αυτά όλα χωρίς να υπολογίζεις γεωπολιτικά στοιχεία που επηρεάζουν τις τιμές, τρέχουσες χρηματιστηριακές ή τραπεζικές καταστάσεις που επίσης επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά τις τιμές, τις αναλογίες το συνάλλαγμα, ή ακόμα τρέχουσες πολιτικές που εφαρμόζουν εταιρείες (Manufacturers or Lessors). Φυσικά αλίμονο αν ο ενδιαφερόμενος αγοραστής λάβει υπόψη του μόνο την List Price η οποία είναι κυμαινόμενη ανάλογα με το τι Proof of Funds ή το Operation που έχεις (αν έχεις).

Κατά τα άλλα αν σου πει κάποιος με 80 μιλιούνια καθάρισες, αγόρασε και κανά καλαθάκι (φρόντισε μικρό) τώρα που έχεις τα λεφτά, για τα εδώδιμα και αποικιακά.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ)

The lessee ( client ) has to pay:

Fuel/oils .
Landing/Parking fees .
Aircraft handling and ground support .
Passenger, cargo and baggage check –in and handling .
Passenger, cargo and baggage insurance .
Passenger and cargo taxes, charges and related fees .
Passenger and cargo booking charges .
Passenger delay and overbooking expenses ( if any).
Overflight fees and navigation charges .
Aircraft positioning /depositioning .
Aircraft cleaning .
Aircraft and ramp security .
Maintenance support where necessary .
De-icing .
Access to phone /fax/SITA/AIRINC .
Ramp office and spares security area as required .
Flight numbers and route authority .
Crew and support staff transportation (air – ground) .
Crew and support staff accommodation .
Crew and support staff per diems .
Work permits and license validations for Air Universal personnel as required .
Application and removal of lessee’s logo and / or livery .
 
Και πάλι μετά από καιρό δεν βρήκα απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα,
Αναδιατυπώνω με μεγαλύτερη σαφήνεια.

Τι θα πληρώνει στο περίπου για κάθε μήνα μια αεροπορική εάν κάποια στιγμή αποφασίσει να νοικιάσει ένα art72 era q400 ή ένα 733/374-319/320?

Πέρα από τα καύσιμα τα οποία σε περίπτωση καλής βιωσιμότητας πληρώνονται από τα έσοδα ποιο είναι το καθαρό κόστος που θα καταβάλει η εταιρία για ενοίκια?


Το οποίο ποσό μπορεί να εξοφλεί με διακανονισμό εγγυημένο από τράπεζα η πρέπει να καταβληθεί πριν την μίσθωση? Και ποσό καιρό?

Γενικά με λίγα λόγια αν έχει κανείς εργασθεί σε παρόμοιο κλάδο ας μας γράψει εν ολίγης τις διαδικασίες που χρειάζονται αν μια εταιρία προφασίσει να νοικιάσει ένα α/κ
 
Top