Ποιά αεροσκάφη θέλετε για αντικατάσταση των Β734 της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Τα Β734 της ΟΑ θέλω να αντικατασταθούν με...

  • Α320 (Α318/319/320/321)

    Votes: 43 55,8%
  • Β737NG (Β737-600/700/800/900)

    Votes: 28 36,4%
  • Β717-200 (και ίσως Β717-300 αν γίνει πραγματικότητα)

    Votes: 3 3,9%
  • ΜD-90-30

    Votes: 3 3,9%

  • Total voters
    77
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
kostas29":oapbbx9c said:
Να διαφοροποιησει λιγο τον στολο της απο τα 733-734.
Γιατί να διαφοροποιήσει το στόλο της η Ο.Α;Για να πληρώνει ξανά για εκπαίδευση μηχανικών και χειριστών;Για να πληρώνει εκ νέου για ανταλλακτικά και άλλα;Τώρα έχει μεγάλη εμπειρία στον τύπο 737 και μπορεί να την αξιοποιήσει...

kostas29":oapbbx9c said:
Για να γινει ομως ανταγωνιστικη πρεπει να αλλαξουν πολλα πραγματα στην Ο.Α. και οχι μονο τα αεροσκαφη.

Για να γίνει ανταγωνιστική σε ποια εταιρεία;Στην Α3;Είναι ανταγωνιστική...Θα μπορούσε να γίνει ανταγωνιστική σε ξένες εταιρείες αν την άφηναν να λειτουργήσει.Αλλά η πρόθεση είναι να κλείσει και όχι να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο.Εδώ πουλάνε κερδοφόρες εταιρείες,την Ο.Α που την κατέστησαν ζημιογόνο θα αφήσουν;


kostas29":oapbbx9c said:
Ευτυχως που υπαρχει και η Aegean.Γιατι αν περιμεναμε απο το δημοσιο..... :evil: :evil: :cry:

Ναι πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και το κράτος πλουτίζει...Πάλι καλά που υπάρχει και αυτή η εταιρεία και ταξιδεύουμε φθηνά[ATH-MUC-ATH 13/6/-22/6.OA=313,02 Α3=371,02 (Code share)]..Αλλά ξέχασα,μερικούς τους ενδιαφέρει να μπαίνουν σε α/φη που δεν έχουν ξαναμπεί όσα και αν πληρώνουν...
 
imaginas":1ijnt08k said:
Γιατί να διαφοροποιήσει το στόλο της η Ο.Α;Για να πληρώνει ξανά για εκπαίδευση μηχανικών και χειριστών;Για να πληρώνει εκ νέου για ανταλλακτικά και άλλα;Τώρα έχει μεγάλη εμπειρία στον τύπο 737 και μπορεί να την αξιοποιήσει...

Πολύ σωστά. Ας κρατήσει τα εικοσαετή 733 και 734 που βρίσκει σε άριστη κατάσταση και νοικιάζει........


imaginas":1ijnt08k said:
Για να γίνει ανταγωνιστική σε ποια εταιρεία;Στην Α3;Είναι ανταγωνιστική...Θα μπορούσε να γίνει ανταγωνιστική σε ξένες εταιρείες αν την άφηναν να λειτουργήσει.Αλλά η πρόθεση είναι να κλείσει και όχι να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο.Εδώ πουλάνε κερδοφόρες εταιρείες,την Ο.Α που την κατέστησαν ζημιογόνο θα αφήσουν;

ΘΑ , ΘΑ , ΘΑ .
Μόνο ΘΑ .
Τίποτα δεν ΘΑ μπορέσει να κάνει διατηρώντας το σημερινό Status Quo.
Σε έχω ξαναρωτήσει, Ποιοι είναι οι "κακοί" που δεν αφήνουν την Ο.Α να λειτουργήσει , εξαπλωθεί κλπ???
Το δε θέμα πώλησης "κερδοφόρων εταιρειών" εκτός που είναι off topic είναι τεράστιο και κατ΄εξοχήν πολιτικό και δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να συζητηθεί στο συγκεκριμένο topic.........


imaginas":1ijnt08k said:
Ναι πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και το κράτος πλουτίζει...Πάλι καλά που υπάρχει και αυτή η εταιρεία και ταξιδεύουμε φθηνά[ATH-MUC-ATH 13/6/-22/6.OA=313,02 Α3=371,02 (Code share)]..Αλλά ξέχασα,μερικούς τους ενδιαφέρει να μπαίνουν σε α/φη που δεν έχουν ξαναμπεί όσα και αν πληρώνουν...

Βεβαίως πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και βλέπουμε και κανένα αεροπλάνο του "κουτιού" στην Ελλάδα.
Βεβαίως πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και υπάρχουν ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ εισιτήρια για το εξωτερικό και το εσωτερικό .

ΠΧ
______________________________________________________________________________A3____________________________________________________________________________________________
Aθήνα - London - Stansted
Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 17:10, Πτήση A3604 1 Ενήλικας x EUR 76,00 EUR 76,00
Σύνολο EUR 76,00 (χωρίς φόρους και λοιπές χρεώσεις)

Επιστροφή
London - Stansted - Αθήνα
Κυριακή 22 Ιούνιος 2008, 10:20, Πτήση A3601 1 Ενήλικας x EUR 75,00 EUR 75,00
Σύνολο EUR 75,00 (χωρίς φόρους και λοιπές χρεώσεις)

Φόροι/λοιπές χρεώσεις EUR 57,06 Χρέωση συναλλαγής EUR 0,00

Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 208,06
(συνολικά με φόρους και χρεώσεις)

___________________________________________________________OA__________________________________________________________________


Please review your flights and fares.
Your Itinerary
Date Departs Arrives Flight Booking Class
Fri 13 Jun Athens
09:15 London Heathrow
11:15 OA259 Economy Restricted
Sun 22 Jun London Heathrow
12:15 Athens
17:50 OA260 Economy Restricted
Fare Breakdown
Passengers Fare Fees & Taxes Total
Adult x 1 EUR 294.00 EUR 118.27 EUR 412.27
Total EUR 412.27
___________________________________________________________________________________________________________________________________

Το να "σνομπάρεις" το χόμπι ορισμένων συνforumιτων για πτήσεις με τύπους αεροσκαφών που δεν έχουν πετάξει θεωρείς ότι δίνει βάρος στο μήνυμά σου???
Η μήπως οι (ελάχιστοι) αυτοί χομπίστες δίνουν κάθε χρόνο ΚΕΡΔΗ και αύξηση επιβατικού κοινού στην Α3 (και όχι μόνο) ????

Συναισθηματικά ΟΛΟΙ θέλουμε να πετά η ΟΑ , ΟΛΟΙ θέλουμε να μήν κλείσει αλλά αμφιβάλω αν ένας (ακόμα και σύ )είναι διατεθειμένος να πληρώνει 1000 € επιπλέον φόρους για διατηρηθεί το σημερινό καθεστώς.
 
Μα τι άλλο θα ακούσουμε πια από τον aas59; Είναι δυνατόν κάθε φορά που μπαίνω στο φόρουμ να σε βλέπω να βάλλεις με τόση μανία ενάντια στην ΟΑ και να κάνεις λόγο για 1000 Ε φόρους που πληρώνουμε εμείς; Πού τα είδες αυτά; Το να βγαίνεις δημόσια και να συκοφαντείς την εταιρία με τέτοιο μένος είναι κάτι το απερίγραπτο. Σε κάθε ποστ σου μιλάς ενάντια της ΟΑ και στο τέλος "πετάς" και ενα "Όλοι θέλουμε να μην κλείσει η ΟΑ." για ξεκάρφωμα. Μήπως έχεις αγοράσει και εσυ τίποτα μετοχές της Aegean?

Πάντως στο θέμα μας τώρα, είναι πιό εύκολο για την εταιρία να χρησιμοποιήσει Next Generation 737series λόγω εμπειρίας τεχνικών και χειριστών.
 
aas59":iobypxz0 said:
Πολύ σωστά. Ας κρατήσει τα εικοσαετή 733 και 734 που βρίσκει σε άριστη κατάσταση και νοικιάζει........
Θα μπορούσε να αγοράσει καινούρια 737 αν της έδιναν τα λεφτά που της χρωστάνε καταρχήν....Οπότε οι υπεύθυνοι δεν είναι οι εργαζόμενοι της Ο.Α.Εκτός αν θεωρείς ότι οι εργαζόμενοι δε θέλουν να πετάνε με καινούρια,αλλά με παλιά α/φη...


aas59":iobypxz0 said:
Σε έχω ξαναρωτήσει, Ποιοι είναι οι "κακοί" που δεν αφήνουν την Ο.Α να λειτουργήσει , εξαπλωθεί κλπ???
Οι πολιτικοί που πασχίζουν να "βοηθήσουν" τους φίλους τους επιχειρηματίες...Δεν είναι κακοί.Ηλίθιοι είναι.Όταν θα έχουν πουλήσει τα πάντα και τα ελλείμματα θα συνεχίζουν να είναι υψηλά να δω τι θα πουλήσουν....


aas59":iobypxz0 said:
Το δε θέμα πώλησης "κερδοφόρων εταιρειών" εκτός που είναι off topic είναι τεράστιο και κατ΄εξοχήν πολιτικό και δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να συζητηθεί στο συγκεκριμένο topic.........
Και η περίπτωση της Ο.Α πολιτική είναι.Και μόνο πολιτική.



aas59":iobypxz0 said:
Βεβαίως πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και βλέπουμε και κανένα αεροπλάνο του "κουτιού" στην Ελλάδα.
Βεβαίως πάλι καλά που υπάρχει και η Α3 και υπάρχουν ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ εισιτήρια για το εξωτερικό και το εσωτερικό .
Η Ο.Α πάει στο Hethrow και η Α3 σε περιφερειακό αεροδρόμιο.Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη.Επίσης δεν μας λες για πόσα εισιτήρια είναι τιμή της Α3.Εγώ παρέθεσα παράδειγμα για το ίδιο αεροδρόμιο...
Και κάτι ακόμα:Η Ο.Α φτάνει στις 11:30 το πρωί και η Α3 περίπου στις 20:00.Έχεις χάσει όλη την ημέρα σου και μετά πόσα χρήματα θέλεις για να πας στο Λονδίνο;Εντάξει και πάλι πιο φθηνή θα είναι αλλά όχι 200€...Επίσης μήπως εκεί η Ο.Α θα βάλει Α340;

Απ΄ότι είδα στη σελίδα της Α3 έχει και πτήσεις για κοντινές ώρες με την Ο.Α!Το συνολικό κόστος είναι...Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 300,06
Αυτή είναι η φθηνή εταιρεία;Όχι άλλο κάρβουνο...
Και δεν πάει και στο Heathrow!!!!!
aas59":iobypxz0 said:
Το να "σνομπάρεις" το χόμπι ορισμένων συνforumιτων για πτήσεις με τύπους αεροσκαφών που δεν έχουν πετάξει θεωρείς ότι δίνει βάρος στο μήνυμά σου???
Η μήπως οι (ελάχιστοι) αυτοί χομπίστες δίνουν κάθε χρόνο ΚΕΡΔΗ και αύξηση επιβατικού κοινού στην Α3 (και όχι μόνο) ????
Από τους επιβάτες μιας πτήσης ζήτημα να βρεις 3% να ξέρουν με τι α/φος θα πετάξουν πριν το πουν οι αεροσυνοδοί.Για άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά 1% και πολύ λέω!Τον επιβάτη τον νοιάζει να πάει φθηνά και με ασφάλεια στον προορισμό του.Τα άλλα είναι για κατανάλωση.

aas59":iobypxz0 said:
Συναισθηματικά ΟΛΟΙ θέλουμε να πετά η ΟΑ , ΟΛΟΙ θέλουμε να μήν κλείσει αλλά αμφιβάλω αν ένας (ακόμα και σύ )είναι διατεθειμένος να πληρώνει 1000 € επιπλέον φόρους για διατηρηθεί το σημερινό καθεστώς.

Αν θέλουν εξυγιαίνουν την εταιρεία και όχι μόνο δε θα πληρώσω 1000€ φόρο,αλλά στα ταμεία του κράτους έρχονται λεφτά.Αν την κλείσουν,και με την τακτική που έχουν οι πολιτικοί να χαρίζουν χρέη και να μη φορολογούν τους επιχειρηματίες,θα πληρώσω περισσότερα από 1000€ διότι είμαι μισθωτός...
 
tarig_gr":2hpsqwj4 said:
Μα τι άλλο θα ακούσουμε πια από τον aas59; Είναι δυνατόν κάθε φορά που μπαίνω στο φόρουμ να σε βλέπω να βάλλεις με τόση μανία ενάντια στην ΟΑ και να κάνεις λόγο για 1000 Ε φόρους που πληρώνουμε εμείς; Πού τα είδες αυτά; Το να βγαίνεις δημόσια και να συκοφαντείς την εταιρία με τέτοιο μένος είναι κάτι το απερίγραπτο. Σε κάθε ποστ σου μιλάς ενάντια της ΟΑ και στο τέλος "πετάς" και ενα "Όλοι θέλουμε να μην κλείσει η ΟΑ." για ξεκάρφωμα. Μήπως έχεις αγοράσει και εσυ τίποτα μετοχές της Aegean?

Πάντως στο θέμα μας τώρα, είναι πιό εύκολο για την εταιρία να χρησιμοποιήσει Next Generation 737series λόγω εμπειρίας τεχνικών και χειριστών.

Αν έχεις κάτι (όχι σε προσωπικό επίπεδο) να αντικρούσεις είμαι στην διάθεσή σου.
Σε ότι με αφορά , το post μου είναι απάντηση στον αγαπητό imaginas και θεωρώ ότι είναι δεόντως στοιχειοθετημένη.
Επί της απαντήσεώς σου τώρα:
Τα 1000 € τα έβαλα ενδεικτικά .
Σαφώς και δεν είναι δυνατόν να γνωρίζω τί επιβάρυνση έχει ο κάθε φορολογούμενος λόγω της ΟΑ, αφού η ΟΑ δεν δημοσιεύει ισολογισμό...................
Σε προκαλώ να μου υποδείξεις σε ποιο σημείο βρίσκεται η συκοφαντία????
Όσο δε για το αν έχω αγοράσει μετοχές της Α3 το αφήνω ασχολίαστο γιατί σέβομαι τον χώρο που με φιλοξενεί........
 
imaginas":1lkkc52i said:
Θα μπορούσε να αγοράσει καινούρια 737 αν της έδιναν τα λεφτά που της χρωστάνε καταρχήν..........
Μάλλον κάνουν λάθος όλοι οι διεθνείς οργανισμοί που θεωρούν την ΟΑ άγρια ελλειμματική..........

imaginas":1lkkc52i said:
Οι πολιτικοί που πασχίζουν να "βοηθήσουν" τους φίλους τους επιχειρηματίες...Δεν είναι κακοί.Ηλίθιοι είναι.
Λόγια , λόγια..... Αποδείξεις ΜΗΔΕΝ.................

imaginas":1lkkc52i said:
Και η περίπτωση της Ο.Α πολιτική είναι.Και μόνο πολιτική.
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Παρά ταύτα είναι off topic και δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να συζητηθεί εδώ.........



imaginas":1lkkc52i said:
Εντάξει και πάλι πιο φθηνή θα είναι αλλά όχι 200€...
Η τιμές που έβαλα ήταν ΕΚΕΙΝΗΣ της στιγμής από ένα ΕΙΚΟΝΙΚΟ κλείσιμο στις ημερομηνίες που έδωσες........ Μπορείς ακόμα και τώρα να το διαπιστώσεις μόνος σου μπαίνοντας και στις δύο εταιρείες.

imaginas":1lkkc52i said:
Από τους επιβάτες μιας πτήσης ζήτημα να βρεις 3% να ξέρουν με τι α/φος θα πετάξουν πριν το πουν οι αεροσυνοδοί.Για άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά 1% και πολύ λέω!Τον επιβάτη τον νοιάζει να πάει φθηνά και με ασφάλεια στον προορισμό του.
Συμφονώ απολύτως όμως θέμα το έκανες εσύ λέγοντας :
imaginas":1lkkc52i said:
".Αλλά ξέχασα,μερικούς τους ενδιαφέρει να μπαίνουν σε α/φη που δεν έχουν ξαναμπεί όσα και αν πληρώνουν..."

Αν τα γυρνάς τώρα είναι άλλο θέμα.
 
Να αντικρούσεις τον οποιονδήποτε όταν έχει άδικο. Δεν βλέπω κατι παράλογο στο post του imaginas, και έρχεσαι εσυ όπως πάντα όταν κάποιος τολμά να πει κάτι καλό για την ΟΑ να μας κάνεις συγκρίσεις των εισιτηρίων μεταξύ OA - A3 με προορισμό το Λονδίνο όταν η μια εταιρία πάει στο Heathrow και η άλλη στο Stansted, να κατηγορήσεις μια ΑΕ οτι φορολογεί τους πολίτες κατα 1000 Ευρώ και διάφορα άλλα. Μας κάνεις και διαφήμιση της Αιγαίου βάζοντας bold στα φτηνά εισιτήρια που διαφημίζει η εταιρία. Άσε το θέμα της Ολυμπιακής να το χειριστούν άλλοι και όσο και να κράζεις κόσμος που αγαπά την Ολυμπιακή υπάρχει και θα υπάρχει εκει για να γεμίζει τα αεροπλάνα και να πετά στα πέρατα της Ελλάδας και του κόσμου. Η Ολυμπιακή είναι ιστορία, δεν είναι απλά μια αεροπορική εταιρία με στόχο τα λεφτά, την κερδοσκοπία. Έιναι πάνω από όλα το Ελληνικό σύμβολο στον κόσμο με 60 χρόνια ιστορίας. Εγω σαν επιβάτης πετούσα, πετω και θα πετώ με αυτή την εταιρία. Άλλωστε προτιμώ τα λεφτά να τα δώσω εκεί παρά στον παμφάγο επιχειρηματία.
 
tarig_gr":24vko5au said:
Να αντικρούσεις τον οποιονδήποτε όταν έχει άδικο. Δεν βλέπω κατι παράλογο στο post του imaginas,

Εγώ όμως θεωρώ ότι έχει άδικο.........
Δηλαδή δεν επιτρέπεται να σχολιάζουμε τα αρνητικά της ΟΑ????
Το θέμα τιμής που έθεσε ο imaginas το αντέκρουσα με κάποια άλλη τιμή (σαν παράδειγμα) . Απορώ που ενοχλήσαι !!!
Αν δεν είναι έτσι που το έγραψα , βεβαίως να μου κάνεις κριτική , αλλά μπες πρώτα να κάνεις ΤΩΡΑ τις ανάλογες κρατήσεις και μετά μιλάς.

Να πετάς με όποια εταιρεία θέλεις αγαπητέ tarig_gr , δεν μπορείς όμως να μου απαγορεύσεις να εκφέρω την γνώμη μου για την ΟΑ επειδή εσένα σου φαίνεται σαν "ιπτάμενη ιστορία " ,"ιπτάμενο σύμβολο" κλπ κλπ.
Με αυτές τις αρλούμπες δεν θα βελτιωθεί η οικονομική της κατάσταση.
 
Τότε να βάλουμε εσένα προϊστάμενο στο διοικητικό τμήμα να τους πεις τι να κάνουν για να βελτιώσουν την οικονομική της κατάσταση.

Δεν είπα να μην σχολιάζεις, σχολίασε ότι θέλεις. Επανειλλημένα όμως βάλλεσαι ενάντια στην ΟΑ για τον ΑΒ λόγο την στιγμή που οι καιροί για την εταιρία είναι δύσκολοι και προσπαθεί να βγεί από τον βούρκο που έχει πέσει. Μην πει κάποιος για την ΟΑ, τέλος, πέφτεις πάνω και ρίχνεις και λες λες λες κάτι κατεβατά ιστορίες γι'αγρίους δηλαδή.

Αφού λοιπόν τα ξέρεις όλα για πες μου ποιόν νομίζεις τότε εσυ πως φταίει για την σημερινή κατάσταση; Πρότεινε μια λύση αντι να μας υπενθυμίζεις συνέχεια την "κατάντια" της ΟΑ;
 
Δεν θα απαντήσω στις προσωπικές επιθέσεις καθώς και στις ειρωνείες που μου κάνεις .
Μου είναι αδιάφορες.

Όσο για την λύση , υπάρχει (αν υπάρχει δηλαδή ακόμα) μία μικρή ελπίδα να πωληθεί σε ιδιώτες που θα έχουν ΚΑΘΕ ευελιξία (δηλαδή όχι συμφωνίες για διατήρηση προορισμών , προσωπικού κλπ) να την διαχειρισθούν κατά το δοκούν ΜΗΠΩΣ επιβιώσει.

ΑΝ γίνει αυτό και AN καταφέρουν να την εντάξουν και σε κάποιο μεγάλο δίκτυο (πχ Star Alliance) τότε μπορεί σε 5-8 χρόνια να μιλάμε για αυτή και τον συνωστισμό των επιβατών για να πετάξουν μαζί της σε ΝΕΟΥΣ προορισμούς με τα ολοκαίνουρια αεροσκάφη της.

Εναλλακτική ΒΙΩΣΙΜΗ λύση (πολύ απλά και πάντα κατά την άποψή μου ) ΔΕΝ υπάρχει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top