Λοιπόν για να πούμε κάποια πράγματα με το όνομα τους...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να βρει η MIG άλλους 200 αεροπόρους στην Ελλάδα ακόμα και να πάρει τη μισή Πολεμική Αεροπορία ή την μισή Aegean. Αν θέλει να στελεχώσει τα αεροπλάνα της καλά θα κάνει να σκεφτεί ότι ένας αεροπόρος ( και μάλιστα με την εμπειρία και την αξία των αεροπόρων της Ολυμπιακής) πρέπει να πληρωθεί ανάλογα. Δεν είναι ούτε "υπάλληλος" (όπως τον αποκαλεί στην σύμβαση της) αλλά στέλεχος πρώτης γραμμής και δεν μπορεί να είναι υποχείριο κάποιου λογιστή που το μόνο που ξέρει είναι η περίφημη συμπίεση του κόστους. Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσει με πτητικό πρόγραμμα πολύ χαμηλότερο και από το περιβόητο 65% της σημερινής Ολυμπιακής.
Είναι καιρός να σκεφτείτε όλοι όσοι πετάτε επαγγελματικά αν θέλετε να σας συμπεριφέρονται και σαν επαγγελματίες ή απλά σαν κάτι τρελούς που ίσως και να πλήρωναν για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Είναι ξεφτίλα να αμείβεται αεροπόρος σε Α320 1.500 ευρώ.
Από εκεί και πέρα όσον αφορά τους πιλότους της Ολυμπιακής (της αληθινής και όχι αυτής της μαιμουδένιας με τους πράσινους κύκλους) ας μην ξεχνάμε ότι είναι αυτοί που έχτισαν την πολιτική αεροπορία στην Ελλάδα. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν από 27 χρόνια και γύρω στις 14-15.000 jet ώρες ο παλαιότερος κυβερνήτης έως 10 χρόνια και περίπου 6-7.000 jet ώρες ο νεώτερος συγκυβερνήτης (περισσότερες από τον .... αρχιχειριστή των 320 στη MIG). Όσα κόμπλεξ και να κουβαλάνε κάποιοι εναντίον τους για τους δικούς τους λόγους δεν μπορούν να σταθούν απέναντι τους επαγγελματικά και το ξέρουν καλά και οι ίδιοι. Οι υπόλοιποι που εκφράζουν γνώμη, όντας μη επαγγελματίες αεροπόροι, περί ψηφισμένων νόμων και ευνοικής μεταχείρισης αυτών των ανθρώπων, θα τους πρότεινα να επιστρέψουν στα ταξιδιωτικά τους γραφεία και στο plane spotting και να αφήσουν αυτή τη συζήτηση στους επαγγελματίες που βγάζουν το ψωμί τους στον αέρα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να βρει η MIG άλλους 200 αεροπόρους στην Ελλάδα ακόμα και να πάρει τη μισή Πολεμική Αεροπορία ή την μισή Aegean. Αν θέλει να στελεχώσει τα αεροπλάνα της καλά θα κάνει να σκεφτεί ότι ένας αεροπόρος ( και μάλιστα με την εμπειρία και την αξία των αεροπόρων της Ολυμπιακής) πρέπει να πληρωθεί ανάλογα. Δεν είναι ούτε "υπάλληλος" (όπως τον αποκαλεί στην σύμβαση της) αλλά στέλεχος πρώτης γραμμής και δεν μπορεί να είναι υποχείριο κάποιου λογιστή που το μόνο που ξέρει είναι η περίφημη συμπίεση του κόστους. Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσει με πτητικό πρόγραμμα πολύ χαμηλότερο και από το περιβόητο 65% της σημερινής Ολυμπιακής.
Είναι καιρός να σκεφτείτε όλοι όσοι πετάτε επαγγελματικά αν θέλετε να σας συμπεριφέρονται και σαν επαγγελματίες ή απλά σαν κάτι τρελούς που ίσως και να πλήρωναν για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Είναι ξεφτίλα να αμείβεται αεροπόρος σε Α320 1.500 ευρώ.
Από εκεί και πέρα όσον αφορά τους πιλότους της Ολυμπιακής (της αληθινής και όχι αυτής της μαιμουδένιας με τους πράσινους κύκλους) ας μην ξεχνάμε ότι είναι αυτοί που έχτισαν την πολιτική αεροπορία στην Ελλάδα. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν από 27 χρόνια και γύρω στις 14-15.000 jet ώρες ο παλαιότερος κυβερνήτης έως 10 χρόνια και περίπου 6-7.000 jet ώρες ο νεώτερος συγκυβερνήτης (περισσότερες από τον .... αρχιχειριστή των 320 στη MIG). Όσα κόμπλεξ και να κουβαλάνε κάποιοι εναντίον τους για τους δικούς τους λόγους δεν μπορούν να σταθούν απέναντι τους επαγγελματικά και το ξέρουν καλά και οι ίδιοι. Οι υπόλοιποι που εκφράζουν γνώμη, όντας μη επαγγελματίες αεροπόροι, περί ψηφισμένων νόμων και ευνοικής μεταχείρισης αυτών των ανθρώπων, θα τους πρότεινα να επιστρέψουν στα ταξιδιωτικά τους γραφεία και στο plane spotting και να αφήσουν αυτή τη συζήτηση στους επαγγελματίες που βγάζουν το ψωμί τους στον αέρα.