Olympic leased aircraft 2007

το θέμα δεν είναι βέβαια αν έχει ...κοτσαδόρο ή όχι μια συγκεκριμένη Porsche.
Τα ουσιαστικά θέματα είναι
  • η αδιαφάνεια της διαδικασίας
    η διασπάθιση του δημόσιου χρήματος
    η 'παραγκοεικόνα' αυτής της εταιρείας.
Και δεν βλέπω κανένα εργατοπατέρα, αρχηγό παράταξης, κλπ κλπ να διαμαρτύρεται για 'κλεμμένα' λεφτά. ΄Κανονικά θα έπρεπε να τους πάρουμε όλους με τα λεμόνια.
 
Nontas":3ucog551 said:
Τα leases απο οτι γνωρίζω ξεκινάνε απο την εποχή των 727 της Safair. Και πιο πριν, όχι με leases αλλά με ανταλλακτικά και λοιπές αντιπροσωπεύσεις οι οποίες μπορεί να συνεχίζονται και σήμερα.

Τα Safair δεν ηταν δικα του. Αλλα στα ανταλλακτικα εχεις περα για περα δικιο....εκει οντως ηταν μεσα.. Μολις πριν λιγο το εμαθα και εγω... Τελος παντων το πηγαμε αλλου και παλι συγνωμη αλλα δεν κρατιεμαι να μην απανταω ορισμενες φορες.
 
Παιδιά επιστροφή στο θέμα μας, κι ας αφήσουμε τις Porsche του καθενός στο μέρος τους.
 
jerry":2s4mzuqu said:
Το πρόβλημα της "μη-έγκαιρης" ενημέρωσης πάντως, έχει να κάνει με το ότι η εταιρεία μέχρι τελευταία στιγμή πολλές φορές δε γνωρίζει τον τύπου αεροσκάφους που θα εκτελέσει την κάθε πτήση... Παλιά ήταν αν θα έχει το ΒΚΑ ή το ΒΚΕ, τώρα παίζει αν θα έχει 734 δικό της ή κάποιο νοικιάρικο...
που συνήθως είναι σε "στριμόκωλο" configuration και σε περίπτωση βλάβης, ψάχνει για A340 να κάνουν την πτήση, είτε προσεύχεται σε ακυρώσεις :(
 
SK":3ppi18dp said:
Φαίνεται ότι το θέμα των πτήσεων που δεν γίνονται με αεροσκάφη των ΟΑ έχει ενοχλήσει αρκετό κόσμο: στο θέμα αναφέρεται ο αθρογράφος της σημερινής Καθημερινής. Η κριτική του εστιάζεται στο ότι οι επιβάτες μαθαίνουν την υποκατάσταση του αεροπλάνου τους την τελευταία στιγμή, καθώς και στην αξιοπιστία των άγνωστων, όπως τις αποκαλεί, εταιρειών αυτών. Αποσπάσματα:

"'Ετσι, το τελευταίο διάστημα, πλήθος επιβατών της Ολυμπιακής, όταν φτάνουν στον έλεγχο εισιτηρίων έρχονται αντιμέτωποι με το... ξαφνικό: βλέπουν ένα χαρτί που, συντεταγμένο δήθεν την τελευταία στιγμή, τους ειδοποιεί ότι η πτήση θα εκτελεστεί από άλλη εταιρεία, την ύπαρξη της οποίας, όμως, στη συντριπτική τους πλειοψηφία ουδέποτε έχουν καν ακούσει στο παρελθόν.

Για την Ολυμπιακή, ξέραμε ότι πολύ συχνά καθυστερεί. Και ότι πολλές φορές απεργεί. Και ότι μας κοστίζει χρυσάφι. Αλλά, τουλάχιστον, ξέραμε ότι μπορούμε να βασιστούμε στην ασφάλεια που έδιναν τα πληρώματα, τα αεροσκάφη και η συντήρησή τους. Τώρα, δεν έμεινε πια ούτε κι αυτό."


sdiama":3ppi18dp said:
Πάντως οι περισσότερες φωνές δεν αφορούσαν τόσο στην καθυστέρηση, όσο στο ότι πλήρωσαν για ΟΑ και πετούσαν με AXIS AIRWAYS.

Μέ τό ίδιο θέμα είχα δεί δημοσίευμα τής εφημερίδας "Εστία" πρό εβδομάδων,όπου φυσικά εξέφραζε απόψεις παρόμοιες με τής Καθημερινής.

Θυμάμαι επίσης οτι πρό πολλών ετών ο Νίκος Μαστοράκης αρνήθηκε να μπή σέ αεροπλάνο παρόμοιας "γνωστής" εταιρείας που θά εκτελούσε πτήση ATH-SKG μέ το επιχείρημα οτι εφ'όσον είχε πληρώσει γιά να πετάξη μέ αεροπλάνο τής ΟΑ,απαιτούσε να πετάξη μέ αεροπλάνο τής ΟΑ καί όχι μέ κάτι άλλο.Ζήτησε μάλιστα (καί νομίζω πέτυχε) νά τού επιστραφούν τά χρήματα που είχε δώσει.
 
Έχεις κανένας το κείμενο που λένε ότι μοιράζουν στο check-in, αναφορικά με την αντικατάσταση του αεροπλάνου με αεροπλάνο άλλης εταιρίας;
 
Σήμερα η ΟΑ201/2 για/από CDG εκτελέστηκε με 767 της Blue Panorama.

Το Α300 εκτέλεσε charter για Βουδαπέστη και Sharm el Sheih :!:
 
Top