Olympic leased aircraft 2007

H φράση 'παραγκοεταιρία' σας έρχεται στο νου ή είμαι ο μόνος που το σκέφτεται έτσι;;;
 
george_a":y3xmhb8j said:
H φράση 'παραγκοεταιρία' σας έρχεται στο νου ή είμαι ο μόνος που το σκέφτεται έτσι;;;

Μπαααα... Ακόμα είναι νωρίς... Κάτσε να φτάσουμε στις 20κάτι Ιουνίου που συνήθως ένα 340 είναι εκτός (λόγω τσεκ?) και αρχίζουν οι σουρεαλιστικές ιστορίες με τα Tristar και τότε θα είσαι μέσα ;)
 
Φαίνεται ότι το θέμα των πτήσεων που δεν γίνονται με αεροσκάφη των ΟΑ έχει ενοχλήσει αρκετό κόσμο: στο θέμα αναφέρεται ο αθρογράφος της σημερινής Καθημερινής. Η κριτική του εστιάζεται στο ότι οι επιβάτες μαθαίνουν την υποκατάσταση του αεροπλάνου τους την τελευταία στιγμή, καθώς και στην αξιοπιστία των άγνωστων, όπως τις αποκαλεί, εταιρειών αυτών. Αποσπάσματα:

"'Ετσι, το τελευταίο διάστημα, πλήθος επιβατών της Ολυμπιακής, όταν φτάνουν στον έλεγχο εισιτηρίων έρχονται αντιμέτωποι με το... ξαφνικό: βλέπουν ένα χαρτί που, συντεταγμένο δήθεν την τελευταία στιγμή, τους ειδοποιεί ότι η πτήση θα εκτελεστεί από άλλη εταιρεία, την ύπαρξη της οποίας, όμως, στη συντριπτική τους πλειοψηφία ουδέποτε έχουν καν ακούσει στο παρελθόν.

Για την Ολυμπιακή, ξέραμε ότι πολύ συχνά καθυστερεί. Και ότι πολλές φορές απεργεί. Και ότι μας κοστίζει χρυσάφι. Αλλά, τουλάχιστον, ξέραμε ότι μπορούμε να βασιστούμε στην ασφάλεια που έδιναν τα πληρώματα, τα αεροσκάφη και η συντήρησή τους. Τώρα, δεν έμεινε πια ούτε κι αυτό."


sdiama":21vfzuym said:
Πάντως οι περισσότερες φωνές δεν αφορούσαν τόσο στην καθυστέρηση, όσο στο ότι πλήρωσαν για ΟΑ και πετούσαν με AXIS AIRWAYS.
 
Μα ποιά άλλη εταιρία σου δίνει αυτή την χαρά να δοκιμάσεις μία γκάμα από αεροπορικές εμπειρίες που ίσως δεν έχεις ποτέ την χαρά να το ξανακάνεις.. :twisted:
 
Το πρόβλημα της "μη-έγκαιρης" ενημέρωσης πάντως, έχει να κάνει με το ότι η εταιρεία μέχρι τελευταία στιγμή πολλές φορές δε γνωρίζει τον τύπου αεροσκάφους που θα εκτελέσει την κάθε πτήση... Παλιά ήταν αν θα έχει το ΒΚΑ ή το ΒΚΕ, τώρα παίζει αν θα έχει 734 δικό της ή κάποιο νοικιάρικο...

Ενημερωτικά αυτές τις μέρες πετάνε για ΟΑ

-Το MD-82 της Map Executive
-To 737 της Axis
-Το 735 της Smartwings
 
jerry":2krpgi0i said:
Το πρόβλημα της "μη-έγκαιρης" ενημέρωσης πάντως, έχει να κάνει με το ότι η εταιρεία μέχρι τελευταία στιγμή πολλές φορές δε γνωρίζει τον τύπου αεροσκάφους που θα εκτελέσει την κάθε πτήση...

Το ζητημα χωριζεται σε 2 μερη.
1. Ενημερωση επιβατων
2. Παρακολουθηση προγραμματος πτησεων.

Στο πρωτο δεν εχω να πω τιποτα σε σχεση με την ενημερωση των επιβατων κατι που δεν γνωριζω γιατι δεν γινεται εγκαιρως....εχω ομως να πω πολλα για το δευτερο...
Οταν πας να ξεκινησεις μια περιοδο "καλοκαρινη" στην οποια εχεις υπολογισει εναν χ αριθμο αεροσκαφων και βλεπεις οτι τελικα ερχεται η ωρα και δεν μπορεις να ανταπεξελθεις στις εξαγγελιες σου τοτε το σωστο ειναι να βγαλεις καινουργιο προγραμμα με μειωμενες πτησεις τοσες οσα και τα αεροσκαφη που εχεις πραγματικα στα χερια σου...Οταν απορρπιπτεις το ενα πισω απο το αλλο τα αεροπλανα που προκειται να νοικιασεις γιατι δεν μπορεις εκ των πραγματων να υπογραψεις παραπανω απο 18 μηνες συμβολαιο ( εχω εξηγησει γιατι σε αλλο μυνημα) και τελικα καταληγεις να κανεις πλουσια την HOLA η οποια βλεποντας τι κοροιδο εισαι τελικα υπενοικιαζει η ακομα και αγοραζει αεροπλανο για να στο δωσει εσενα (προσβλεποντας σε τυφλα κερδη) το οποιο μαλιστα ειχες αποριψει πριν λογω της καταστασης του... τοτε ΚΟΒΕΙΣ δρομολογια και δεν πετας με Συμμαχους....οταν ακομα προσλαμβανεις πληρωματα Επιβατων και διαπιστωνεις οτι τελικα δεν σου φτανουν γιατι βλεποντας τι αγγ...ρι τρωνε την κανουνε δηλωνοντας παραιτηση ενω απο την αλλη για λογους πολιτικους διωχνεις πληρωματα ηδη εμπειρα και περασμενα απο τα σχετικα σχολεια και σωστικα με την δικαιολογια οτι εληξε η συμβαση τους ....τοτε ΠΑΛΙ κοβεις δρομολογια.....για να ανταπεξελθεις.

Οταν δεν κανεις τα παραπανω που ανεφερα τοτε πετας με MAP AXIS HOLA και SMARTWINGS.....

Καληνυχτα σας και καλη τυχη που λενε.....
 
daedalusgr":1haj088z said:
και τελικα καταληγεις να κανεις πλουσια την HOLA η οποια βλεποντας τι κοροιδο εισαι τελικα υπενοικιαζει η ακομα και αγοραζει αεροπλανο για να στο δωσει εσενα (προσβλεποντας σε τυφλα κερδη) το οποιο μαλιστα ειχες αποριψει πριν λογω της καταστασης του...

...και όλως τυχαίως, όλα τα short term (με εισαγωγικά ή χωρίς) wet or dry leases των τελευταίων 10+ ετών γίνονται μέσω του ίδιου εν Ελλάδι "αντιπροσώπου". Δεν πλουτίζει μόνο η ΗΟLΑ αλλά και ο "αντιπρόσωπος", αν κρίνουμε και απ την Porche με την οποία κυκλοφορεί...
 
...και όλως τυχαίως, όλα τα short term (με εισαγωγικά ή χωρίς) wet or dry leases των τελευταίων 15+ ετών γίνονται μέσω του ίδιου εν Ελλάδι "αντιπροσώπου". Δεν πλουτίζει μόνο η ΗΟLΑ αλλά και ο "αντιπρόσωπος", αν κρίνουμε και απ την Porche με την οποία κυκλοφορεί...

Στην Ολυμπιακη παντως κυκλοφορα απο το 2004 συμφωνα με τις πηγες μου .....οι οποιες ειναι αρκουντως εγκυρες ...δεν ξερω αν κυκλοφορα και αλλου... παρεπιπτοντως δε, εννοεις οι Porsche με τις οποιες κυκλοφορει γιατι ειναι 2 και οχι μια (συγνωμη για το εκτος θεματος)
 
Τα leases απο οτι γνωρίζω ξεκινάνε απο την εποχή των 727 της Safair. Και πιο πριν, όχι με leases αλλά με ανταλλακτικά και λοιπές αντιπροσωπεύσεις οι οποίες μπορεί να συνεχίζονται και σήμερα.
 
Αμαν ρε παιδιά. Το κάνετε και ακούγεται τραγικό επειδή έχει μία (άντε δύο) Πόρσε. Και τί είναι η Πόρσε? Σήμερα Πόρσε έχει και η κουτσή Μαρία. Ο Μάικ Γαλάκος είχε μία Πόρσε το 79-80 (γερμανικές πινακίδες) και ήταν ανάμεσα στις 3-4 σε όλη την Αθήνα. Την είχε πάρει όταν παντελόνιασε τα μύρια της μεταγραφής του από το λιμάνι στη λεωφόρο.

Στο χωριό μου, αυτοί που έχουν Πόρσε, έχουν βάλει και κοτσαδόρο για να τραβάνε και τίς γίδες από πίσω. Και δεν μιλάμε για αυτούς που έχουν Καγιέν. Αυτοί έχουν και μπαγκαζιέρα για ξύλα και λοιπά υλικά αγροτουρισμού.

Νά'χε καμμιά Άστον Μάρτιν, καμμία Μαρανέλο, κανά Φορντ GT, να συμφωνήσω. Να αναφωνήσω και εγώ : "Ο τύπος κονόμησε ! " . Αλλά με Πόρσε, μάλλον χαρτζιλίκι πήρε και ίσως να τους έκανε και χάρη στην ΟΑ.

:twisted:
 
Top