To 767 λόγω του μικρότερης αεροδυναμικής (sweep angle) στο σχεδιασμό των φτερών είναι κάπως αργούτσικο. Μach 0.81, δηλαδή, με τα 777 να είναι στο
Μ 0.85 και τα 340/330 στα Μ 0.84. Αυτό το 5% διαφορά, σε 20 ώρες πτήσης βγάζει μια ώρα παραπάνω, ενώ σ' όλες τις άλλες τις πτήσεις που πρότεινα η διαφορά είναι κάτω της μισής ώρας, άρα δεν γίνεται ...αντιληπτή. Αυτό επηρεάζει τον προγραμματισμό, γιατί ενώ ένα 340 μπορεί να κάνει το roundrtip σε λιγότερο από 24 ώρες, άρα το ίδιο ακριβώς σκάφος να ξανακάνει το δρομολόγιο ανά δύο ημέρες, αυτό δεν είναι εφικτό με ένα 767.
Έτσι, αν θέλουμε π.χ. να έχουμε καλύτερο legroom ή καλύτερα galleys ακριβώς επειδή είναι ultra-long η πτήση, αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Δές για παράδειγμα την Delta, που έχει διαμορφώσει ειδικά τρία 777 για ATL-Tokyo, για καθημερινό δρομολόγιο.