Olympic B767-200

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Nαι, τώρα. Ξεκίνησε όμως με το 767. Ένα μάλιστα έγινε ...βεγγαλικό πάνω από τη BKK. :(
 
giati aftes i epifilaksis me tin Australia ?? i plirotites eitan pano kato ikanopiitikes, me to 767 tha ginontousan akoma pio kaliteres, 50 % ton epibaton eitan transit. To megalo problima eitan to ergatiko kostos se afto to dromologio
 
To 767 λόγω του μικρότερης αεροδυναμικής (sweep angle) στο σχεδιασμό των φτερών είναι κάπως αργούτσικο. Μach 0.81, δηλαδή, με τα 777 να είναι στο
Μ 0.85 και τα 340/330 στα Μ 0.84. Αυτό το 5% διαφορά, σε 20 ώρες πτήσης βγάζει μια ώρα παραπάνω, ενώ σ' όλες τις άλλες τις πτήσεις που πρότεινα η διαφορά είναι κάτω της μισής ώρας, άρα δεν γίνεται ...αντιληπτή. Αυτό επηρεάζει τον προγραμματισμό, γιατί ενώ ένα 340 μπορεί να κάνει το roundrtip σε λιγότερο από 24 ώρες, άρα το ίδιο ακριβώς σκάφος να ξανακάνει το δρομολόγιο ανά δύο ημέρες, αυτό δεν είναι εφικτό με ένα 767.

Έτσι, αν θέλουμε π.χ. να έχουμε καλύτερο legroom ή καλύτερα galleys ακριβώς επειδή είναι ultra-long η πτήση, αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Δές για παράδειγμα την Delta, που έχει διαμορφώσει ειδικά τρία 777 για ATL-Tokyo, για καθημερινό δρομολόγιο.
 
einai poly endiaferon auta pou mas grafeis file georgo. apo autin tin meria den to skeftika pote thema. alla pali: auto den einai ena pragma pou me ena sosto programatismo mporei na lithi ??
 
Aσφαλώς... Με ένα σωστό προγραμματισμό... Τώρα τα τελευταία ...37 χρόνια που μπορώ να θυμάμαι :wink: την ΟΑ μόνο 1.5 χρόνο δοκίμασαν να βάλουν ένα προγραμματισμό, αλλά με το που πήγαν να κάνουν κάτι τους πετάξανε έξω...
(στο τέλος μπορεί και αυτοί να τα κάνανε μαντάρα, αλλά...)
 
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ "ΕΒΑΖΕ" ΜΕΣΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.
ΒΕΒΑΙΩΣ Ο ΤΟΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (40ΩΡΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ) ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 90 ΜΕΛΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ 8 ΜΟΝΟ ΠΤΗΣΕΙΣ/ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.(2 ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ).
ΟΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΝΑΥΛΟΙ ΚΛΠ) ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑ ΤΟ Α340 ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ 747, ΑΛΛΑ ΤΑ LEASING FEES ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΑ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΑΤΗ-SYD ΚΟΣΤΙΖΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ATH-JFK ΕΝΩ ΔΙΑΝΥΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ!
ΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΑΙΤΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΦΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΘΗΚΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ? (...ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ)
 
auto pou egrapsa gia to ergatiko eitan o logos pou legan tote ta afentika.

i pilotoi ekeino kairo legan oti den ftei to ergatiko alla o lanthasmenos hirisismos apo ta afentika kata tin agora ton A340: auto tora den ksero kata poso alitheuei: to fix kostos ton aeroplanon menei opos einai, ashetos pou petaei to aeroplano.

afou ta therina dromologia eitan toso full, den ypirhe perithorio na anebasoun tis times ??
 
Na rotiso kati ? H OA den mpori na kanei epanadiapragmateusi tou leasing gia ta A 340 opos ekane nomizo i VARIG pri ligo kero otan eixe oikonomika problimata kai auti ?
 
@TAKIS

Afto tha itan common sense gia tous perissoterous apo emas, but

common sense does not apply on OA.
 
george_a":3nuoiwby said:
To 767 λόγω του μικρότερης αεροδυναμικής (sweep angle) στο σχεδιασμό των φτερών είναι κάπως αργούτσικο. Μach 0.81, δηλαδή, με τα 777 να είναι στο
Μ 0.85 και τα 340/330 στα Μ 0.84. Αυτό το 5% διαφορά, σε 20 ώρες πτήσης βγάζει μια ώρα παραπάνω, ενώ σ' όλες τις άλλες τις πτήσεις που πρότεινα η διαφορά είναι κάτω της μισής ώρας, άρα δεν γίνεται ...αντιληπτή...

Symfwnw sto komati peri sxediasmou kai ekmetaleyshs, alla to cruising speed enos a/fous den to kanonizei mono h sweep angle alla kai alla polla (opisthelkousa kai kinhthres ta poio shmantika). Kai fysika, to cruising speed se syndiasmo me to cruising altitude exei na kanei amesa me thn katanalwsh. Dhladh me alla logia, to kathe a/fos einai apo thn arxh ftigmeno me tous sygkekrimenous kinhthres na exei sygkekrimeno crusing speed to opoio sto optimum (cruising) altitude dinei kapoia sygkekrimenh aytonomia.

Kostas
 
Top