Olympic B747-200

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν μη τι αλλο λοιπον το ΠΟΛΚΕΟΑ κανει δουλεια!Δε το περιμενα τοσο καλα απο μεσα!!!

Αν το προσεχαν και απ'εξω ρε γαμωτο...
 
Τήν άνοιξη του 1975 καθόμουν δίπλα στην εκκλησία πού είναι απέναντι από τα αεροπλάνα τού ΠΟΛΚΕΟΑ χαζεύοντας τήν κίνηση του αεροδρομίου και τυχαία πέτυχα το ένα από τα δύο τζάμπο τής Ολυμπιακής,ή το ΟΑΑ ή το ΟΑΒ-δεν έχει σημασία-να κάνει καμμιά δεκαριά touch and go,μία σκηνή πού έχω αναπαραστήσει στο "κολλάζ" πού βλέπετε εδώ: http://i49.tinypic.com/rgyr1h.jpg (Το είχα στείλει πριν από 3 χρόνια σε γνωστό αεροπορικό περιοδικό αλλά δεν δημοσιεύτηκε γιατί τήν εποχή εκείνη κατήργησαν το δικό τους φόρουμ).Ήταν ένα θέαμα πού δεν πρόκειται να επαναληφθεί.Πόσοι είχαν τήν ευκαιρία να παρακολουθήσουν touch and go από 747;Είχαμε και εμείς οι περίοικοι τα τυχερά μας!
Η επόμενη (και τελευταία φορά) πού θυμάμαι τζάμπο τής ΟΑ να κάνει touch and go ήταν το 1998.Είχα βάρδια στο παλιό station control στο Δυτικό,καθόμουν στη θέση "movement" όπου άκουγα τη συχνότητα τού πύργου για να δώσω τις αφίξεις σε εσωτερική γενική κλήση,ενημέρωνα τούς πίνακες οπτικών αναγγελιών πτήσεων (solari) στις αίθουσες,τα μόνιτορ σχετικά με τη ροή τού προγράμματος και ταξινομούσα τα σήματα πού έβγαιναν στο τηλέτυπο.Κάποια στιγμή το SX-OAE απογειώθηκε γιά εκπαιδευτική πτήση.Στην επιστροφή,το "ελεύθερος για προσγείωση στον 33 δεξιό" έγινε μετά από συνεννόηση "ελεύθερος για touch and go στον 33 δεξιό".Πύργος: "πόσα touch and go θα κάνετε;"-Πιλότος: "ό,σα μάς αφήσετε!" Έκανε γύρω στα οκτώ και κάθε φορά το άκουγα να περνά από πάνω μας καθώς έπαιρνε ύψος.
Το ευτράπελο τής ιστορίας είναι ότι μάς πήραν τηλέφωνο από το Apollo palace στο Καβούρι και ο ρεσεψιονίστ μού είπε ότι ο γνωστός δημοσιογράφος κ.Τ------ς ήταν στην ταράτσα (μπαρ,ρούφ γκάρντεν,κλπ),έβλεπε τις περαντζάδες και αναρωτιόταν "τι έχει αυτό το αεροπλάνο και δεν προσγειώνεται".Όταν τού εξήγησα ότι έκανε άσκηση,ζήτησε (σε στύλ "σάς ομιλεί δι' αντιπροσώπου") να σταματήσει γιατί ενοχλούσε! Ο,σο η Ολυμπιακή ήταν κρατική κάποιοι νόμιζαν ότι μπορούσαν να υπαγορεύουν τη θέλησή τους ή να κάνουν τίς υποδείξεις τους.Το εννοούσαν,μάλιστα!
 
Σχετικό - άσχετο : ένας φίλος έγραψε στο fb του "όταν ήμουνα μικρός και ενα μαχητικό περνούσε την ταχύτητα του ήχου έλεγα απο μέσα μου αααα ενα αεροπλάνο και έτρεχα στο μπαλκόνι μήπως και το δώ ... Τώρα όταν γίνεται αυτό ο κόσμος τρομάζει και πέρνει τηλ τα ΜΜΕ να αναφέρει πιθανή έκρηξη κλπ ... Μα τι συμβαίνει στο μυαλό των ανθρώπων στις μέρες μας ; " για την ιστορία 2 f16 που απογειωθήκανε απο βάση του Βελγίου επειδή ενα πολιτικό αεροσκάφος δεν είχε επικοινωνία για κάποιο διάστημα και επιτάχυναν σε χαμηλό ύψος .... Στείλανε διάφοροι πολίτες μηνύματα στα ΜΜΕ τρομοκρατημένοι για σεισμό εκρηξη κλπ....Ο κόσμος πλέον βλέπει τα πάντα με καχυποψία και νομίζει ότι είναι σωστά όλα όσα άκουσε / είδε στην τηλεόραση και αυτο δεν γίνεται μονο στην Ελλάδα.... Δημοσιογράφος έβγαλε στον αέρα ζωντανά ότι αεροσκάφος της Χ εταιρίας που εκτελούσε touch and go "προσπαθεί εδω και πολυ ώρα να προσγειωθεί και δεν τα καταφέρνει" ... να μη μιλήσουμε για τα "chemtrails" Δεν ξέρεις πλέον αν πρέπει να κλαίς η να γελάς... Το ουσιαστικό ειναι ενα : ο κόσμος χρησιμοποιεί όλο κ λιγότερο το μυαλό του για να σκεφτεί η να προσπαθήσει ν ενημερωθεί αντικειμενικά....
 
http://Www.airliners.net/photo/Olympic/ ... cc7655e56e
Στο σχόλιο γράφει ότι τα χρώματα έχουν αρχίσει να επανέρχονται υπονοώντας ότι λόγω τών... βορείων ανέμων φεύγει το λεπτό στρώμα σπρέι πού σκέπαζε τα διακριτικά τής Ολυμπιακής.Εγώ όμως βλέπω ότι κάποιος καλός άνθρωπος έχει βρεί τή σωστή απόχρωση και έχει αρχίσει να τα ξαναβάφει. Έχει ήδη πλυθεί η άτρακτος(το άσπρο) και έχει φρεσκαριστεί η μπλέ ρίγα μέχρι τήν πρώτη πόρτα.Εγένετο ημίν Άγγλος κυρ-Μήτσος! Προφανώς θα το δούμε τελειωμένο. Μάς έβαλαν τα γυαλιά οι Άγγλοι...
 
http://Www.airteamimages.com/boeing-747 ... 57988.html
http://Www.airteamimages.com/boeing-747 ... 66312.html

Πώς ήταν και πώς έγινε! Αυτό σημαίνει ότι πήραν απόφαση να το κρατήσουν,πράγμα παρήγορο.Είναι πάντως φανερό ότι τα χρώματα έχουν αποκατασταθεί με πλύσιμο και βάψιμο.Βεβαίως το Bruntingthorpe είναι ένα εν ενεργεία αεροδρόμιο άρα έχουν τα μέσα.Σε λίγο θα βάψουν και τούς κύκλους, διότι θα έχουν και τον κατάλληλο γερανό (man-lift).Γι αυτό το αεροπλάνο-"το τζάμπο το δέλτα"-έχω ένα κάπως συναισθηματικό λόγο,άν θέλετε,γιατί είναι το μόνο 747 τής πάλαι ποτέ Ολυμπιακής με το οποίο έχω πετάξει, ATH-JFK στις 18 Νοεμβρίου 1999.Τη μέρα εκείνη θα ανεβάσω και φωτογραφίες από τήν πτήση εκείνη.
 
Καλησπέρα,

Πώς "κατέληξε" το συγκεκριμένο αεροπλάνο στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο?
 
Αρχές τού 2002 τα τρία από τα τέσσερα τζάμπο πέταξαν για τα Σπάτα,όπου και έμειναν για μήνες σταθμευμένα κοντά στο υπόστεγο τής ΟΑ.Τον Ιούνιο τού 2002 πουλήθηκαν και αναχώρησαν,τα μεν OAC και ΟΑΕ για τήν Ινδονησία,το δε OAD πέταξε για Αγγλία.Παρών ήμουν εκείνο το πρωί και εγώ για βάρδια και πήρα τρείς φωτογραφίες από τήν πλευρά τού κτιρίου τού αεροσταθμού καθώς "το τζάμπο το δέλτα" απογειωνόταν για τελευταία φορά.Δεν ξέρω για ποιό λόγο το αγόρασαν αυτοί πού το αγόρασαν,μετά από έντεκα χρόνια όμως φαίνεται πώς θα το αξιοποιήσουν σωστά!
 
http://Www.planespotters.net/Aviation_P ... ?id=354627
Αν κάνετε μία μεγέθυνση στο κέντρο θα δείτε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα:Το αεροπλάνο δείχνει παράξενα ελαφρύ.Να έχουν αφαιρέσει τα καθίσματά του;Τα μεσαία σκέλη είναι στραβά.Σε ένα τεύχος τού περιοδικού τού ΠΟΛΚΕΟΑ "Άλλη Πτήση" τού 2008,υπάρχει ένα άρθρο τεχνικού τής Ολυμπιακής Αεροπορίας με τίτλο "Olympic Flame εν αποθέσει" πού αναφέρει ότι αφού διαμορφωθεί κατάλληλα το εσωτερικό του,θα γίνει συνεδριακό κέντρο.Έχει και μία κοντινή φωτογραφία τίς ρόδες(πού δεν είναι πιά ευθυγραμμισμένες)με τήν εξής λεζάντα: "Η αφαίμαξη για πώληση των κύριων μονάδων στήριξης και στρέψης τών συστημάτων προσγείωσης, το έφερε σε αυτή τήν κατάσταση".
Απ'ότι μού λέει ο κυρ-Μήτσος,έχει δουλέψει ρολό.....και δεν μπήκαν κάν στον κόπο να πλύνουν τήν άτρακτο.Τώρα,πώς θα πιάσει η μπογιά...είναι μιά άλλη ιστορία.Άντε και στο δικό μας!
 
Αυτή η φωτογραφία είναι τού 2006,ενώ εκείνη πού παραθέτω εγώ είναι τού 2013.
 
Top