Παιδιά γεια, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα που ξεθάβω αυτό το θέμα, αλλά έχω μια απορεία από παλιά.
Εγώ προσωπικά ποτέ σε συμπάθησα τα 732 και στο μυαλό μου είναι συνυφασμένα με την παρακμή της Ολυμπιακής τη δεκαετία του 90. Εκεί που θυμάμαι μέχρι το ~95 να ταξιδεύω Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο με Α300, βρέθηκα νομίζω πρώτη φορά το 99 νομίζω σε 732 για SKG και φρίκαρα. Βέβαια η αλήθεια είναι πως επιχειρησιακά πρέπει να ήταν πολύ καλή λύση καθώς εξυπηρετούσαν άριστα και αξιοπρεπώς σημαντικές πτήσεις εσωτερικού-Κέρκυρα, Ρόδο, Ηράκλειο, αν και τα χρόνια τους δεν τα κρύβανε-νομίζω το να πετά Α300 ATH-SKG δε θα ήταν ότι καλύτερο οικονομικά.
Κλείνω αυτή τη «συναισθηματική» εισαγωγή που μπορεί να περιέχει πολλά λάθη και ανακρίβειες και μπαίνω στο ψητό: Από μη διασταυρωμένες πηγές της ΥΠΑ έμαθα πως η Ολυμπιακή αναγκάστηκε να τα πουλήσει λόγω κανονισμών της ΕΕ. Σε κάθε περίπτωση η απορία μου είναι με τι αγκαταστάθηκαν αυτά τα a/c; Ή, όπως και τα Β717 με τίποτα;
Και στην περίπτωση των 732 μιλάμε για πολλά a/c-όχι 3-τα οποία πετάγανε ασταμάτητα. Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι στην πράξη αντικαταστάθηκαν με ATR: ΑΤR για Ηράκλειο, ATR για Ρόδο, ATR ακόμη και η απογευματινή για Κωνσταντινούπολη-όταν το έβλεπα στο site ήλπιζα να έχει γίνει κάποιο λάθος-αλλά δεν.
Τεσπά, ξέρει κανείς πάνω σε αυτό το θέμα;
Αν το θέμα έχει ανοιχτεί κάπου αλλού, σόρρυ, είμαι ακόμη καινούριος, ας με παραπέμψει κάποιος.
Ευχαριστώ