Olympic B717

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είχα ψιλο-υποψιαστεί ότι κάτι με τις επετηρίδες έχει παιχτεί.

ΑΛΛΑ, μία εταιρεία που ο επιθανάτιος ρόγχος της ακούγεται μονίμως στα αυτιά όλης της Ευρώπης, να κρατάει δύο αεροπλάνα που δεν τα χρειάζεται, για να μήν "θυμώσει" η τάξη των κυβερνητών τζέτ της Αεροπλοϊας καί των αρχαιοτέρων συγκυβερνητών των Αερογραμμών, είναι να γίνει ανέκδοτο.

Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο μεν αγχώνεται μην τυχόν και "ξεπέσει" στα ελικοφόρα (λές και θα του μειωθεί ο μισθός) και ο άλλος αγχώνεται μην τυχόν βγεί κυβερνήτης το 2018 αντί του 2013.

Στο κάτω κάτω, οι κυβερνήτες του 717 είχαν τζέτ όταν μπήκαν στην Αεροπλοϊα το 80-85 και τώρα δεν θα μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό? Σκάιβαν πετάγανε, και χοροπηδάγανε κιόλας από την χαρά τους ! Να λένε και δόξα το θεό που μπορέσαν (Αεροπλόοι γάρ) να πετάξουν και τζέτ, πράγμα που κανένας άλλος στην εταιρεία δεν είχε κάνει.

Και πόσοι είναι αυτοί τέλως πάντων? Είναι καμμιά 20αριά κυβερνήτες 717 και καμμιά 30αριά συγκυβερνήτες από την μεγάλη? ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ.

Πόσο θα κοστίσουν στην εταιρεία τα ναζάκια ? :evil: :evil: :evil:

(Υ.Γ.) Config2 , δεν περιμένω να απαντήσεις για αυτά αν δεν θές (αν και σίγουρα θα μας διαφώτιζες) γιατί καταλαβαίνω ότι πρόκειται για συναδέλφους σου και είσαι σε δύσκολη θέση. :wink:
 
gonso.
Τα "πραγματα" ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα γραφεις....! Δυστυχως, καποιοι ανεγκεφαλοι, την "ειδαν" σαν "υποτιμιτικο" να κατεβουν στα ΑΤR σαν Κ1. Λες και οσοι πεταξαν η πετανε "προπελλες" ειναι...Β "διαλογης"! Ισα-ισα! Το αντιθετο συμβαινει. Στο operation του ATR, πρεπει να "τα εχεις μεγαλα" (ας μου επιτραπει η εκφραση). Καιροι, μικρα υψη, μικρες ταχυτητες, αυτοματισμοι οχι ιδιοι με τα 737, αεροδρομια ζορικα, και πολλα αλλα. Δυστυχως, οι εναπομειναντες κ2 της σειρας του 90 (διοτι πολλοι εχουν προαχθει σε κ1 στο 737, εκαναν "επανασταση"....η οποια απετυχε. Ετσι τωρα, θα αναγκασθουν απο τις περιστασεις, να "κατεβουν" στο ATR σαν κ1.
Ομως το προβλημα ηταν οι χειριστες του 717, που ανηκαν στην αεροπλοια. Που θα πανε αν και οταν φυγουν τα 717? Το δικαιο ειναι να Πανε στα 737. Δεν ειναι αδικο να θες να ξανακατεβασεις εναν της σειρας του 82, πισω στο ATR,για να βγαλεις καποιον του 90 στο 737? Ηταν πολυπλοκα τα πραγματα, αλλα ευτυχως η "νεα" διοικηση, το εκοψε μαχαιρι. Καλλιο αργα....που λενε.
Μετα δε, και απο την "αποτυχια" (δες ανταρσια) της συγκλησης γενικης συνελευσης στην ΕΧΠΑ την οποια ζητησαν οι περισσοτεροι της σειρας 90, τα πραγματα μπηκαν στην θεση τους. Πιστευω οτι εχουν καταλαβει πλεον, οτι "εδω ο κοσμος καιγεται και το,,,,χτενιζεται"!
Η νεα διοικηση εχει δειξει οτι δεν προκειται πλεον να ανεχθει τετοιου ειδους συμπεριφορες. Επιτελους, πρεπει , οσοι δεν το εχουν καταλαβει, οτι οι "καλες εποχες" περασαν ανεπιστρεπτι, η εταιρια κινδυνευει, και πρεπει να αναλογισθουν τις ευθυνες τους.
 
@CONFIG2
Απορία κεντροδεξιοαριστερομεσαίουψάλτου άνευ βηχός:
Γιατί δέν ρωτάτε όλους αυτούς που πετάνε τώρα τά δύο "αχρείαστα" 717 ποιόν τύπο (737 ή Ατάρι) θέλουν νά πάρουν;Πιστεύω οτι αρκετοί θά δηλώσουν τά ελικοφόρα επειδή,άν και δέν είμαι πιλότος,έχω την εντύπωση ότι όταν κάποιος είναι (καί μάλιστα αφού είναι και επιλογή το να γίνη,δέν τον αναγκάζουν "οι περιστάσεις"),αυτό που τον ενδιαφέρει είναι κυρίως να πετά.Οπότε,υπάρχουν σίγουρα και ιπτάμενοι που πιστεύουν οτι πιλότος δέν είναι αποκλειστικά "αυτός που πετάει τζέτ"....

ΥΓ.ένας φίλος μου που είναι επί δεκαετίες στην ΟΑ,ξεκίνησε ακριβώς από αυτούς τούς "κουβάδες" (SD330) τής Αεροπλοϊας και γιά να περάση στά 727 χρειάστηκε να δώση εξετάσεις γιά να ενταχθή στην Αεροπορία,αλλιώς θά έμενε εκεί που ήταν,όπου τότε βέβαια δέν ήξεραν οτι αρκετά χρόνια αργότερα η Αεροπλοϊα θά έπαιρνε και τζέτ....
 
Μπαααα, δεν νομίζω οι Κ1 να δεχθούν τέτοιο υποβιβασμο, απο Jet σε ελικοφόρα. Έχω πολλά παραδείγματα που δεν θέλουν ούτε καν να το συζητάνε!!!
Το να θέλει όμως κάποιος να μείνει στα ελικοφόρα και να μην "ανέβει" στα jet, είναι ένα άλλο ζήτημα και υπάρχουν αρκετοί που το συμμερίζονται. :roll:
Ίσως ο config2 να μας δώσει μια πιο γενική εικόνα...
 
Ομολογώ οτι μού είναι αδύνατον να αντιληφθώ τί είδους "περιφρόνηση" είναι αυτή πρός τα ελικοφόρα.Παρήλθαν ανεπιστρεπτί οι χρόνοι εκείνοι που η λέξη "ελικοφόρο" ισοδυναμούσε με τη λέξη "βλάβη"...

Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι οτι χάριν αυτού τού,ούτως ειπείν "σνομπισμού",η ΟΑ διατηρεί στο στόλο της δύο "ξεκάρφωτα" MD80 -διότι ΑΥΤΟ είναι στην ουσία και όχι οι βλακείες γιά τους 717 βιασμούς που λέει η (θετή) μητέρα τους (Boeing) ,κύριε πρόεδρε :D - καί έτσι "δεσμεύει" ιπτάμενο προσωπικό (γιατί μήν ξεχνάμε,υπάρχουν και τά πληρώματα καμπίνας) που θα μπορούσε να "κατευθυνθή" σέ κάποιους από τους άλλους τύπους ώστε να ελαφρύνουν τον φόρτο εργασίας τών εκεί συναδέλφων τους...
 
Η ΟΑ δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία εταιρεία που βρίσκεται στην πολύπλοκη θέση να προσπαθεί να "παντρέψει" δύο επετηρίδες πιλότων.

Σε όσες τέτοιες περιπτώσεις ξέρω εγώ, το σενάριο εξελίσεται ώς εξής. Η εταιρεία ανακοινώνει την πρόθεση να φτιάξει κοινή επετηρίδα και δίνει ένα περιθώριο 5-6 μηνών στις ενώσεις των πιλότων να βρούν μία λύση/πρόταση που ρίξουν στο τραπέζι.

Με την σειρά τους τα προεδρία των ενώσεων αναλύουν τα δεδομένα, αποφασίζουν και φέρνουν μία πρόταση για ψηφοφορία στα μέλη. Αν τα μέλη δεν δεχθούν το προεδρείο επανεξετάζει τις απαραίτητες αλλαγές ώστε η πρόταση πρός τα μέλη να "περάσει".

Με την πρόταση (υπερψηφισμένη) κάτω από την μασχάλη, πάνε στις συνομιλίες με την εταιρεία, η οποία βασικά θα κοιτάξει αν οι προτάσεις των προεδρείων είναι "ακριβές" οικονομικά. Αν είναι ανεκτές, δεν θα κάτσει η εταιρεία να τις αλλάξει, καθώς ο κύριος σκοπός της εταιρείας είναι να γίνει το πάντρεμα με την λιγότερη δυνατή αναστάτωση στους πιλότους και το μικρότερο δυνατό κόστος.

Στην ΟΑ υπάρχει το εξής πρόβλημα. Όλες οι ψηφοφορίες (όλα αυτά τα χρόνια), γίνονται με φυσική παρουσία του ψηφοφόρου στις συνελεύσεις και εφ'όσον υπάρχει μία σχετική απαρτία (η οποία νομίζς είναι λιγότεροι από τους μισούς). Σε ένα τέτοιο επάγγελμα το να μαζέψεις περισσότερους είναι απίθανο (εκτός από περιπτώσεις απεργίας).

Άρα οι λίγοι ψηφίζουν για όλους. Άρα αυτοί που "καίγονται" για το συγκεκριμένο θέμα, κάνουν τα αδύνατα δυνατά να είναι παρόντες να ψηφίσουν (υπέρ ή κατά, ανάλογα) και φωνάζουν και τους φίλους τους να έρθουν. Οι υπόλοιποι, που δεν καίγονται για ένα θέμα, προτιμούν να πάνε καμμιά βόλτα στην παραλία, παρά στην "χάβρα των Ιουδαίων".

Στην υπόλοιπη Ευρώπη, και σε εταιρείες του βεληνεκούς της ΟΑ, τα μέλη των ενώσεων ψηφίζουν ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ. Η ένωση στέλνει ψηφοδέλτια με φάκελο επιστροφής που δεν απαιτεί γραμματόσημο. Τα μέλη δεν κάνουν κανέναν κόπο να ψηφίσουν και αν δεν είναι σίγουροι για κάτι, ψηφίζουν λευκό. ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΨΗΦΪΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ.

Οταν λοιπόν τα μέλη έχουν εκφράσει την άποψή τους, τα συμφέροντα των (πολύ) λίγων πάνε στην πάντα.

Όταν όλα τα παραπάνω αποτύχουν (από πλευράς ενώσεων) , η εταιρέια λέει : " Κύριοι, σας δώσαμε την ευκαιρία να συμβάλετε στον διάλογο με μία πρόταση. Δεν έχετε πρόταση? Τότε θα κάνω έγώ αυτό που νομίζω σωστό. Και όποιος πιλότος νομίζει ότι θίγεται, να μας το πεί, να του δείξουμε την πόρτα εξόδου".

Πληρώνεις ανθρώπους να πετάνε τα αεροπλάνα σου. Δεν μπορούν εκτός από τον μισθό τους και τα δικαιώματα που απορρέουν από την σύμβαση τους, να έχουν και την απαίτηση να διαλέγουν τί αερολάνο θα πετάνε !!!

Στην ΟΑ όλα αυτά είναι ΑΝΕΚΔΟΤΑ. Η δολοπλοκία μεταξύ όλων των μερών (μάνατζμεντ-ενώσεων-θιγομένων μελών) είναι απίστευτη.

ΥΓ.
Οι Κ1 των 717 θέλουν να πάνε Κ1 στο 737 και όχι στο ΑΤR.
H πλάκα είναι (άν δεν κάνω λάθος), ότι στο 737 δεν υπάρχει καμμία ιδιαίτερη ανάγκη για Κ1 (μετά και τον τζίφο του Χόνγκ Κόνγκ), ενώ στο ΑΤR, έχουν ανάγκη Κ1.
 
Aφου το "πιασατε" το θεμα...
Και εγω ειμαι απο αυτους που πεταξαν το SD330, SKYVAN, ISLANDER.
Και με την ιδια διαδικασια (εξετασεις) πηγα ΟΑ. Παρ'ολα αυτα, αν μου ζητουσε η εταιρια να "κατεβω" στα ελικοφορα, θα το εκανα με μεγαλη ευχαριστηση.
Δυστυχως ομως, οπως εγραψα και στο προηγουμενο κειμενο μου, υπαρχουν αρκετοι, που θεωρουν την προπελλα, "καταντια". Ε, σε αυτους εγω προσωπικα, λεω, οτι "καταντια ειναι το μυαλο τους".
Θελει πιο μεγαλα......να πετας ATR παρα Α340.
 
To SX-BOC τωρα εξω απο το μικρο υποστεγο, κανει runups σε full χρωματα AeBal. Φωτο αργοτερα :wink:
 
To SX-BOC απογειώθηκε πρίν από λίγα λεπτά για δοκιμαστική και θα επιστρέψει σε μία ώρα περίπου
 
Top