Olympic Air Pilots

O gonso μαλλον εχει ωραιο πληκτρολογιο... :D
Οτι επειδη και αυτη η τελευταια δημοσιευση σου θα καταληξει μαλλον στο "Thrash area" οτι αποριες εχεις για τον λογο που μια δημοσιευση διαγραφηκε κλπ μπορεις να τις πεις εδω:
Προς τους Admin
Και λογικα εκει θα σου απαντησει...
 
Έχεις απόλυτο δίκιο....Το έχω κάνει ήδη ...σε ευχαριστώ πολύ!!
 
Άλλο ένα μήνυμα που χάθηκε τυχαία!!!!
Re: Olympic Air Pilots

Δημοσίευσηαπό joola την Σήμερα, 18:50

mike69 έγραψε:Οσων αφορα τα πληρωματα της ΝΟΑ ειναι το λιγοτερο και τουλαχιστον (και το τονιζω αυτο) στο αποδεκτο επιπεδο απ τις αρχες και τους αναλογους οργανισμους που εκδιδουν αδειες και αποδεχονται μια εταιρια ως συνεργατη η μελος ενως πανκγοσμιου δικτιου..... να αναφερω οτι το ποσοστο χειριστων απο την ΠΟΑ στη ΝΟΑ ειναι σχετικα μεγαλο και στα 2 σμηνη.επιλογη του καθενα ηταν αν θα συνεχισει στη καινουρια εταιρια η οχι..ναι συμφωνω πως οι απολαβες ειναι μικρες αλλα αυτο δε δειχνει σε καμια περιπτωση την ποιοτητα του προσοπικου και δε δεχομαι κουβεντα πανω σ αυτο..ειδικα απο ανθρωπους που ουδεμια σχεση με το επαγγελμα εχουν..Και να κλεισω λεγοντας οτι οτι εχω πει ειναι σχετικα με την ποιοτητα των πληροματων και τις διαδικασιες προσληπσης και εκπαιδευσης που λαβαν μερος , οσων αφορα την εταιρια και αλλα θεματα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο...
PS. επειδη ειπωθικε , το πληρωμα με το Παρος-Ναξος ηταν αλλοδαπο...ενδεικτικα και για να μην χρησημοποιηται ως παραδειγμα της ποιοτητας των χειριστων...



Μας μπέρδεψες λίγο αλλά ας τα ξεκαθαρίσουμε:
Α) Όταν λες το ποσοστό των χειριστών από την πΟΑ στην νΟΑ είναι σχετικά μεγάλο τι εννοείς; Ότι οι 40 Κ1 και οι 40 Κ2 από την πΟΑ είναι αρκετοί για να στηθεί μια καινούργια εταιρία;Να σου θυμήσω ότι οι πιο πολλοί που ήρθαν απο την πΟΑ, μόλις είχαν βγεί Κ1...και όταν λέω μόλις, εννοώ ότι το 2005 βγήκαν Κ1..και κάποιοι το 2009 που τώρα είναι στα turbprop παρ' όλο που ζήταγε η εταιρία 2000 ώρες σαν Κ1 minimum.(Εδώ έχει να κάνει το μέσον και η διαπλοκή, που θεωρείς ρομαντικά ότι δεν υπάρχει).Αριθμητικά αλλά και ποιοτικά νομίζω ότι η νΟΑ απέχει στον δείκτη εμπειρίας που είχε η πΟΑ κατά πολύ!!.
Β)Όταν λες δεν δέχεσε κουβέντα από κανένα εννοείς ότι η άποψή σου είναι η σωστή; ή μας διατάζεις να μην έχουμε άποψη ή απλά αστειεύεσε; Θεωρείς ότι η Μενεγάκη πρέπει να πληρώνεται το ίδιο με μία πρωτοεμφανιζόμενη; (μας τι σας ποτίζουν και έχετε τέτοιες ρομαντικές απόψεις που συμπτωματικά βολεύουν και τον εργοδότη)..
Γ)Εμείς να καταλάβουμε ότι εσύ είσαι αεροπορικού χώρου άρα ότι λές είναι εγγύηση;
Δ) Γιατι το ξένο πλήρωμα να αποτελέσει εξαίρεση ώστε να μην αποτελεί παράδειγμα ποιότητας χειριστών της νΟΑ; από τέτοιους δεν αποτελείται το 35% των πληρωμάτων της νΟΑ;
Ε) Δεν σε παρεξένεψε ότι από την παλιά Ολυμπιακή , μόλις 80 χειριστές ήρθαν στην νΟΑ; τους πέρασες για μ.....ς τους 340 που διάλεξαν τον αβέβαιο δρόμο της σύνταξης ή της μετάταξης; Μόλις 80 διέκριναν το "λαμπρό" μέλλον των αερομεταφορών με την νΟΑ που δεν έκλεισε 6μηνο και πουλήθηκε στην Aegean αλλά το βάφτισαν συγχώνευση;(δες αυτό http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=10735045)
Νομίζω ότι όταν περάσει λίγος καιρός θα δείς ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θα μας συνέφερε όλους να είναι!!
Η ευχή όλων είναι, οι κύκλοι της παλιάς Ολυμπιακής (παρ' όλο που τους παραποιήσατε) να τους πάτε ακόμα πιο ψηλά και πιό μακριά από ότι τους πήγαν οι παλαιότεροι "δεινόσαυροι" των αεροπλάνων που με ευκολία συγκρίνεστε όλοι νεοφώτιστοι αεροπόροι!!!!
 
Eιπα να μην ξαναγραψω εδω περα, μιας και οι περισσοτεροι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το αεροπορικο στοιχειο...
Αλλα μετα απο καποιους μηνες απουσιας, καθησα και διαβασα πολλα μηνυματα, μερικα δε ειχαν πραγματικα μεγαλο ενδιαφερον.
Καλως η κακως, υπαρχει φορουμ αποτελουμενο απο χειριστες της ΟΑ, της Αιρ, και της Α3, και απ'οτι καταλαβα, και πολλοι παροπλισμενοι, η στο εξωτερικο (μετα την κλωτσια της ΟΑ) εργαζομενοι ειδικα στην Ryanair.
Απλα σας διαβεβαιω, οτι οι συναδελφοι που πηγαν στην Αιρ, και που προερχονταν απο την Ολυμπιακη, εχουν ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ, μιας και βλεπουν το τελος να καταφθανει με γοργο ρυθμο. Και οποιοι θεωρουν το merging γεγονος, θα τους πληροφορησω, οτι αυτο ΔΕΝ προκειται να γινει, η Αιρ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ μεχρι το καλοκαιρι, και το σημα θα επανελθει στο κρατος, οποτε ο καθενας ας βαλει το μυαλο του να σκεφθει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ....
Δεν εχω πιει, ουτε ναρκωτικα περνω......
Θα γελασει και το παρδαλο κατσικι. Ειχα πει περσυ τετοιο καιρο σε μεγαλοστελεχος της διοικησης της Αιρ, που ειναι φιλος μου, οτι το σχεδιο που εχει για την νεα ΟΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, με τοσο ψαλιδισμα και τοσο μεγαλο αντι-ολυμπιακο πνευμα.Κοψανε τα long-range που εφερναν ΧΡΗΜΑ. Δεν επεσα εξω...Περιμενα να ερθει η ζημια πιο μαλακα, και πιο αργα. Το stall εγινε τελικα πολυ πιο γρηγορα, και μαλιστα ειναι deep stall, χωρις καμμια πιθανοτητα recovery. Super stall, για οσους γνωριζουν απο αεροδυναμικη.
Και δεν ειναι μονο αυτο...Οι μισθοι ειναι ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ! Τωρα με την φορολογια στα κανονικα επιπεδα (απο 15% στο 45%), οι απολαβες κυβερνητων θα πεσουν στα 2800 εως 3900 καθαρα, και των συνκυβερνητων απο 1200 εως 1900......
Ποιος μαλακας θα κατσει να πεταξει με αυτα τα χρηματα?
Δουλους και κοροιδα, desperate χειριστες που ψαχνουν να βαλουν καμμια ωριτσα.....και αυτο μεχρι η εταιρια να κλεισει.
Κυριοι.
Το μενος και η αλητεια εχουν ενα οριο.
Και δυστυχως, μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Διοτι υπαρχουν και αριστοι επαγγελματιες, οπως και κοθονια.
 
1. Θεωρώ ότι οφείλομαι σεβασμό σε πολλούς - πάρα πολλούς άξιους από την παλαιά ΟΑ που αξίζουν τον τίτλο Aviator άλλα όχι και σε κάποιους (αρκετούς) που την κατέκτησαν (την πΟΑ) με άλωση και τώρα θέλουν και σύνταξη πολέμου.
2. Μπράβο σε αυτούς που διάλεξαν να συνεχίσουν να πετούν στην Αιγαίου η στην νΟΑ και όχι να γεμίζουν της καφετέριες της Γλυφάδας με σκοπό να διηγηθούν ωραιοποιημένες ιστορίες του χθες.
 
fos1111":39iuouj7 said:
1. θέλουν και σύνταξη πολέμου.
2. Μπράβο σε αυτούς που διάλεξαν να συνεχίσουν να πετούν στην Αιγαίου η στην νΟΑ και όχι να γεμίζουν της καφετέριες της Γλυφάδας με σκοπό να διηγηθούν ωραιοποιημένες ιστορίες του χθες.

Πιστευω οτι καπου τα εχεις μπερδεψει....Συνταξη πρεπει να παρουν οσοι δεν απορροφηθηκαν απο την νεα εταιρια, την Αιρ, και την Αιγαιου. Οπως το θετεις το ζητημα, ειναι σαν να λες "βγειτε στην ανεργια, και αντε κουρεφθειτε"....Ειναι σωστο αυτο? Εγω, παραδειγματος, ημουν στην ΟΑ 29 συναπτα ετη. Ειμαι και καποιας ηλικιας, κοντα στα 53. Τι επρεπε να κανω? Να δεχομουν το job-offer που μου εστειλε η Αιρ, με απολαβες γελοιες, που δυσφημουν τον Κλαδο, η να πηγαινα να παρακαλεσω την Αιγαιου να με παρει? Προτιμω να καθομαι σπιτακι μου, με τις πραγματικα πολλες αναμνησεις μου, να παω και για καφεδακι (αλλοστε ειμαι σιγουρος οτι και εσυ εκει πας),να δω παλιους συναδελφους μου, και να στρωσω σχεδια για το μελλον. Διοτι στην Χωρα μας, δυσκολα τα βλεπω, ποσο μαλλον που επικειται και το κλεισιμο της Αιρ οσονουπω, οπως τουλαχιστον εγω ειμαι πεπισμενος.
Τελος θεωρεις εμας ολους (το 80% δηλαδη)αναξιους γιατι δεν δεχθηκαμε τις απαραδεκτες συνθηκες εργασιας, ενω επρεπε να δεχθουμε. Οχι φιλε μου. Να δεχθουν οι συναδελφοι που θελουν να βαλουν ωρες και να αποκτησουν πειρα. Την δικη μου πειρα, θα την δωσω σε αυτους που θα την αναγνωρισουν. Και αν δεν βρω, θα κατσω σπιτακι μου, να βλεπω και να διηγουμαι "ωραιοποιημενες αεροπορικες ιστοριες". Προς το παρον χαιρομαι τις πτησεις με τα ultralight, που ανακαλυψα, και σε διαβεβαιω, ειναι πολυ πιο συναρπαστικο απο το να εισαι μεσα σε ενα 340......!
 
docORL":dhk6k1zn said:
Eιπα να μην ξαναγραψω εδω περα, μιας και οι περισσοτεροι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το αεροπορικο στοιχειο...

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, νομίζω ότι τα κεφαλαία δεν πρόκειται να σε κάνουν πιο πειστικό. Ειδικά όταν αυτά που γράφεις σε κεφαλαία είναι σε μελλοντικό χρόνο. Έπειτα, εφόσον αποφάσισες τελικά να ξαναγράψεις σ'αυτό το forum, γιατί ξεκινάς υποβαθμίζοντας τους συνομιλιτές σου; Κι αν έχεις δίκιο σ'αυτό, ότι δηλαδή είμαστε όλοι άσχετοι, δεν είναι ειρωνικό το ότι τελικά μπήκες στον κόπο να απευθυνθείς σ'εμάς τους άσχετους;

Άδικο δεν έχεις σ'αυτά που λες στο τελευταίο post σου. Αν όμως δικαιούται ο κυβερνήτης που δεν συνέχισε με την OAir μια σύνταξη δεν θα δικαιούται κι αυτός που έκοβε εισιτήρια κάτι αντίστοιχο, μια ανταμοιβή του δικού του μόχθου; Ως μια απ'τις ΔΕΚΟ, ωστόσο, η OA απασχολούσε πολύ περισσότερο κόσμο απ'ότι χρειάζονταν. Θα ήταν όμως μεγάλη ειρωνία το κράτος που στο παρελθόν άλλους προσέλαβε κι άλλους βόλεψε στην ΟΑ και να έρθει σήμερα παίξει το ρόλο του δήμιου. Εγώ δεν λέω ότι θα έπρεπε να πουν σε όλους "βγείτε στην ανεργία και άντε κουρεφθείτε!", απλά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να καλυφθούν οικονομικά όλοι οι εργαζόμενοι της ΟΑ.
 
Αγαπητέ docORL δεν νομίζω ότι μπορεί κανένας να πει κάτι για την δική σου πορεία άλλα και για την πορεία της μεγάλης πλειοψηφίας των ανθρώπων της δικής σου γενιάς. Νομίζω και εσύ καταλαβαίνεις σε ποιους αναφέρομαι. Αναφέρομαι σε ανθρώπους 30-45 ετών που επέλεξαν την αγρανάπαυση από γινάτι .
Σε 2-3 χρόνια θα τρελαθούν χωρίς αεροπλάνο .........η διήγηση αεροπορικών ιστοριών καταντά βαρετή όταν χάνετε σε βαθύ παρελθόν.
Καλύτερα είναι να πετάς έστω και αν σου προσφέρουν τα ίδια να κάθεσαι , και στην περίπτωση που αισθάνεσαι έτσι γιατί να μην είσαι στην Αιγαίου η την νΟΑ. Και δεν πιστεύω ότι θα χάσεις τελικά ούτε οικονομικά όπως λες αν είσαι εκεί............

ΥΣ. Πράγματι πτήσεις με ultralight άλλα και ανεμόπτερο συγκινούν , έχω βάλει καμιά 20αρια πτήσεις με ανεμόπτερα και μοτό-ανεμόπτερα και το θυμάμαι σαν μια μοναδική εμπειρία.
 
Top