Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φυσικά και τα αποτελέσματα του 2012 θα είναι αρνητικά. Αυτό που είπε και υπάρχει πιθανότητα να το πετύχει είναι να γυρίσει σε λειτουργική κερδοφορία. Αυτό θα το αξιολογήσουμε όταν δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα. Η διαφορά πάντως λειτουργικών και προ φόρων ζημιών το 2010 ήταν 5 εκατ.
 
Αποτελέσματα 1Q2012

Μειωσούλα στις ζημιές της OA-air από 22.3εκ σε 16.4 εκ, ελαφρά βελτίωση ζημιών στην OA-handling (από 7.7 σε 7.4 εκ) και ελαφρά αύξηση ζημιών στην ΟΑ-engineering (από 1.9εκ σε 2.2εκ).
Ειδική αναφορά γίνεται και στα 29μύρια / έτος που έχει λαμβάνειν η εταιρεία για τα άγονα έως το 2016.

Olympic Air 2011 2012
 Q1 Sales: €52.4m €41.5m
 Q1 EBITDA: €(23.2)m €(15.4)m
 Q1 Net income after minorities: €(22.3)m €(16.4)m

Olympic Handling
 Q1 Sales: €10.0m €8.4m
 Q1 EBITDA: €(5.4)m €(5.3)m
 Q1 Net income after minorities: €(7.7)m €(7.4)m

Olympic Engineering
 Q1 Sales: €1.0m €0.7m
 Q1 EBITDA: €(1.2)m €(1.4)m
 Q1 Net income after minorities: €(1.9)m €(2.2)m
 
Κάτι έφερε τελικά η συρρίκνση αλλά νομίζω ότι η κερδοφορία που περιμένουν κάποιοι για το 2012 είναι πολύ μακρυά ακόμα.
 
Η βελτίωση στις ζημίες (-25%) της ΟΑir νομίζω πάντως οτι συμβαδίζει και με την πτώση των πωλήσεων (-21%).
 
Θα το δούμε μόλις δημοσιεύσει τον ισολογισμό σύντομα
 
Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία για την Olympic Air (+Handling+Engineering) για το 2011 από τη MIG

Στα στοιχεία της Olympic Air, αναφέρεται πως υπάρχουν συζητήσεις για εμπορική συνεργασία με την Tarom και την Aeroflot ενώ υπάρχουν και αναλυτικά τα στοιχεία από την πώληση των slots σε LHR/CDG (σελ.59 του pdf).
 
Εντωμεταξύ μέσα λέει ότι η εταιρία προσφέρει ανταποκρίσεις από το Τελ Αβίβ για Βαλκάνια και Κύπρο και εισιτήριο δεν μπορείς να κλήσεις από την σελίδα. Φαντάσματα βλέπουν, τι να πω…..
 
Στα αποτελέσματα 6μήνου της MIG γίνονται μπόλικες αναφορές στην Olympic αλλά δεν έχω χρόνο να το διαβάσω τώρα. Αν κάποιος άλλος προλάβει ας μας πει τι λέει:

http://www.marfininvestmentgroup.com/dm ... _eMHU1.pdf
 
~ Επιχειρησιακά, αναφέρει ό,τι περίπου ξέρουμε (για δρομολόγια κλπ).

~ Έγινε και άλλη ΑΜΚ (12.5 εκ ευρώ)

~ Οι ζημιές (του ομίλου Olympic) μειώθηκαν κατά 2.9 εκ. ευρώ (~30 εκ. ευρώ πρέπει να είναι) ενώ οι πωλήσεις της Olympic Air μειώθηκαν κατά 16.4 εκ ευρώ.

Δεν ξέρω από που αλλού μπορούν να κόψουν για να περιορίσουν και άλλο τις ζημιές τους...
 
:arrow: Αύξηση κεφαλαίου από MIG κατά €12,5Μ τον Ιούνιο
:arrow: Αναφορά στις άγονες γραμμές που κατωχυρώθηκαν στην εταιρεία
:arrow: Στα πλαίσια υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας ξεκίνησε πτήσεις προς Tel Aviv και διέκοψε τα ζημιογόνα δρομολόγια από Αθήνα προς Amsterdam και Cairo και από Θεσσαλονίκη προς Tirana.
:arrow: Αναφορά στα Charter Δρομολόγια από Ρόδο και Ηράκλειο για Tel Aviv, από Ηράκλειο :?: για Milan, Bologna, και από Ηράκλειο :?: για Verona και Bologna. (Ένα από τα δύο τελευταία αφορά τη Ρόδο αλλά προφανώς από λάθος έγραψαν και στα δύο Ηράκλειο)
:arrow: Αναφορά στη πώληση της MIG Aviation UK και MIG Aviation 3 (ιδιοκτήτρια των Bombardier) στην NAC
:arrow: Μείωση πωλήσεων κατά €16,4Μ στο εξάμηνο
:arrow: Το EBITDA του Ομίλου Olympic βελτιώθηκε κατά €7,6Μ και διαμορφώθηκε σε -€18,8Μ. Μετά φόρων η ζημιά μειώθηκε κατά €2,9Μ σε σύγκριση με το Α’ Εξάμηνο του 2011.
:arrow: Η επιβατική κίνηση από Αθήνα μειώθηκε κατά 8,1% στις πτήσεις εσωτερικού και κατά 13,9% στις πτήσεις εξωτερικού. Η εταιρεία προβλέπει περεταίρω μείωση της ζήτησης και θα αξιοποιήσει αναλόγως το στόλο της με βάση τη μείωση αυτή!

***Edit***
Με πρόλαβε ο Jerry :)
 
Top