H OA έβαλε παραγγελία στην Bombardier για 8 Q400 από τα οποία τα 5 θα είναι NG plus άλλα 8 options όλα NG.
Ναι η OA πήρε τα slot παραδόσεων που προορίζονταν για την FlyBe (όλα ΝG) και ως αντάλλαγμα έδωσε 4 wet lease στην FlyBe για ένα έτος και έμειναν όλοι ευχαριστημένοι.....
Η ΟΑ βρήκε A/C καινούργια και έγκαιρα
Η Βοmbardier πήρε την παραγγελία για NG που τόσο πολύ ήθελε
Η FlyBe πήρε τa Wet lease που ήθελε (εμπορικός στόχος της) και ανέβαλε για αργότερα την παραλαβή των δικών της Q400NG ...
Στις 7 Αυγουστου ξεκινανε σιγουρα τα δρομολογια,τουλαχιστον γα την Μυκονο θα εκτελειται με το Q400 καθημερινα η 658/9, στις 4 Αυγούστου το περιμένουμε σε μία εκπαιδευτική πτήση!
Αντε καλα ταξίδια!
Το αεροσκάφος τελικα είναι όντως 78Υ.
Παραθέτω δύο link στα οποία μπορούμε να συγκρίνουμε τα Q400 με τα ΑTR-722 της ΟΑ. Και τα 2 είναι full capacity απ' τον κατασκευαστή, 68 για τα ΑΤ7 της Alenia+EADS και 78 για τα Q4 της Bombardier.
Συμπεράσμα? Τα Q4 θα είναι λίγο πιο στριμόκωλα απ' τα Ατάρια ...
Δεν νομιζω οτι βγαίνει αυτο το συμπέρασμα...
Στο full capacity τα ATR εχουν 74 θεσεις με seat pitch 29' ενω αντίστοιχα τα Dash 78 με 30', άρα μια ιντσα περισσοτερο χώρο...