Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, για πτήσεις εσωτερικού αρκετά καλό, μόνο μη σας τύχει η σειρά 11, δεν έχει καθόλου παράθυρα, απίστευτα ενοχλητικό...
 
καλησπέρα,
πρώτο μου ποστ στο φόρουμ με μια ερώτηση για τα Q400
γνωρίζετε την χωρητικότητα στην διαμόρφωση ης ΟΑ?

ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Στα πόσα μποφόρ "πέφτει" απαγορευτικό για τα εν λόγω αεροσκάφη?
 
Εξαρταται απο το διαδρομο στο αεροδρομιο προορισμου, την ενταση και κατευθυνση του ανεμου, τον καιρο, το φορτιο και αρα το βαρος, τα ορια που εχει θεσει η εταιρεια, και αυτα που εχει θεσει ο κατασκευαστης. Μην περιμενεις απαντηση του στυλ "πανω απο 20 κομβους ανεμο, και τα dash δεν πετανε".
 
Σ ευχαριστω για την εξηγηση. Δυστυχως θα πεταξω για Σαμο το Σαββατο κ επιστροφη την Κυριακη που θα χει ενα 5αρακι αλλα δεν μπορω να το διακινδυνευσω να αποκλειστω εκει. Εσεις απο την εμπειρια σας κ στο εν λογω αεροδρομιο πιστευετε οτι θα γινουν κανονικα οι πτησεις;
 
Δεν υπαρχει προβλημα με το 5αρακι, μην αγχωνεσαι! Εχω πεταξει απο Σαμο για Αθηνα με πολυ περισσοτερα Μποφόρ!
 
Δημήτρη το 5αράκι που λες είναι αρκετά μικρό ακόμα και για το αεροδρόμιο της Σάμου...Έχω φύγει απ'τη Σάμο πέρσι τα Χριστούγεννα με το Dash8 Q400 με 9 μποφόρ (απορώ πως κατάφερε και προσγειώθηκε)!! Οπότε,δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα...
 
μήπως, λέω μήπως έχει σημασία και ο προσανατολισμός του ανέμου σε σχέση με το διάδρομο απογείωσης? Άλλο πράγμα τα 20 knots πλάγιου ανέμου και άλλο τα 20 παράλληλου (τα οποία τα θέλουμε!)
 
george_a έχεις απόλυτο δίκιο (εννοείται) σε αυτό που λες...Απλά μου είχε κάνει εντύπωση οτι το Q400 προσγειώθηκε ενώ η πτήση της A3 που γινόταν με ATR72 και έφτανε 5 λεπτά μετά,επέστρεψε στην Αθήνα...Γι'αυτό το ανέφερα σε αυτό το topic...Πιστεύοντας ότι κάτι παίζει με τις δυνατότητες του αεροσκάφους...

Y.Γ. 5 λεπτά μετά...Ήταν εκείνη την εποχή που υπήρχε αυτό το πώς το είπαμε;; Ανταγωνισμός;; :wall:
 
Top