Olympic Air Dash8 100

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δηλαδη εσυ τι περιμενεις να συμβει ? να αναπτυχθει η ΟΑ
 
ακριβώς το αντίθετο. Μαζεύουμε τα πανιά όσο μπορούμε να περάσει η κρίση. Μικρότερο καράβι, μικρότερη φουρτούνα. Η οικονομία δεν προβλέπεται να πάρει τα πάνω της στα επόμενα 700 χρόνια.
 
Τα DH8 επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά την ηλικία τους...

Και σήμερα όπως και άλλες μέρες του καλοκαιριού το 1 από τα 3 DH8 που εδρεύουν ATH (το τέταρτο βρίσκεται RHO) πρέπει να είναι εκτός πτήσεων και έτσι το πρόγραμμα φορτώνει με πολλές καθυστερήσεις που ξεπερνούν τις 3 ώρες.

Code:
TO	  FLIGHT	EXPECTED	SCHEDULED	REMARKS
Paros		  OA 062	12/07/2013 10:40	12/07/2013 08:50	Departed
Syros		  OA 070	12/07/2013 11:45	12/07/2013 09:15	Departed
Astypalea		OA 020	12/07/2013 13:40	12/07/2013 11:05	
Paros		OA 064	12/07/2013 12:50	12/07/2013 11:40	Departed
Kalimnos		OA 014	12/07/2013 15:05	12/07/2013 13:10	Gate open
Leros		OA 032	12/07/2013 16:15	12/07/2013 13:50	Late
Naxos		OA 004	12/07/2013 17:45	12/07/2013 14:00	Late
Paros		OA 066	12/07/2013 18:55	12/07/2013 15:55	Late
Milos		OA 044	12/07/2013 19:55	12/07/2013 16:25	Late
 
Συνεχίζονται και σήμερα τα προβλήματα με τα DH8.

Εκτός από χθες είναι στο SXBIP, ενώ φαίνεται πως κάτι έπαθε και το SXBIQ ενώ εκτελούσε το KSJ-AOK και για το λόγο αυτό αναχώρησε ως 102P (εικάζω το SXBIO για να καλύψει το δρομολόγιο. Αυτό αφήνει ξεκρέμαστες τις ΟΑ2|3 για JNX, ΟΑ14|15 για JKL που αναμένεται να βιώσουν μεγάλες καθυστερήσεις.

Τώρα φαίνεται πως η απόφαση της ΟΑ να διώξει το SXBIW ίσως δεν ήταν και η σοφότερη για κάτι τέτοιες περιπτώσεις..
 
Δημοσιοϋπαλληλίκι για το DH8 της Ρόδου αφού με βάση το έως τώρα πρόγραμμα θα πετάει ένα 6-7ωράκι τη μέρα κι έπειτα θα κάααααθεται. Στερέψαν οι προορισμοί άραγε; :with:
 
Πλεον τα στελέχη που έχουν απομείνει στην Olympic air έχουν πολλές αδυναμίες όπως πολλές αδυναμίες έχουν και στο θέμα εκπαιδευτών οπότε όσο ποιο λιγο πετάει αυξάνεται και ο δείκτης ασφαλείας .
 
'αδυναμίες'; όπως λέμε 'ασθενείς άνεμοι'; Ας σοβαρευτούμε λίγο. Δεν έγιναν οι χειριστές λιγότερο ικανοί ούτε είναι δυνατό το πρόγραμμα ελέγχου και συντήρησης να υποβιβαστεί επειδή η εταιρεία συγχωνεύτηκε με την Aegean.
 
Το προβλημα στις εκπαιδευσης υπαρχει εδω και καιρο πιστευουμε η Α3 να ελενξει λιγο τους εκπαιδευτες γιατι με την παλια διοικηση καλύτερα τα αεροπλανα μην πεταξουν οπως γιος χειριστου δεν τραβουσε στο line και τον κρατανε οπως ειχε γραφτει ποιο παλια οποτε δεν πρεπει να γινουν αλλαγες γιατι ο κοσμος τι φταιει???????? υπαρχει και εκπαιδευτης που μολις μπαινει σε αναταραξης βαζει τα κλαματα αλλα τον κρατανε γιατι???????????????
 
Προφανώς, kipouros, όχι μόνο γνωρίζεις, αλλά και μπορείς να υποστηρίξεις με ακράδαντες αποδείξεις αυτά που λές. Γιατί εμένα, ο ταξιτζής μου, που έχει γκόμ^%^#α την αδελφή του κουμπάρου του γείτονα του περιπτερά μου από τον οποίο αγοράζει τσιγάρα ο αρχιεκπαιδευτής που αναφέρεις, μου λέει άλλα.

Καιρός να σοβαρευτούμε, λέω εγώ.
 
Top