Olympic Air A319/A320

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί να μην διαπραγματευτεί και με τις δύο;
Γιατί να νομίζει η Airbus ότι η Olympic είναι στάνταρ πελάτης της;
 
Αν και τα έχουμε ξαναπεί η συμφωνία έχει γίνει με την airbus και είναι οριστική. Μέρος της συμφωνίας ήταν να βρεθούν τα νέα Α/C το συντομότερο δυνατό για να ξεκινήσει η νέα εταιρεία και στην συνέχεια και εφόσον όλα πάνε καλά θα δεσμευτεί η νΟΑ για αγορά νέων ιδιώκτητων jets. Η Airbus έκανε allocate των περισσότερων Α319/320 έως τώρα στην MIG εκτός των 2 (4) της ALAFCO όπου το deal έγινε απ' ευθείας με αυτήν και είναι και τα μόνα για τα οποία έχει γίνει γνωστό το τίμημα (770,000$/Α-C/month).Η οικονομική συμφωνία για τα υπόλοιπα δεν έχει ακόμη γίνει γνωστή πέραν του γενικού ποσού των 800 million USD τ οποίο αναφέρεται στην συνολική επένδυση. Σίγουρα λοιπόν στο κόστος αυτό έχει "συνυπολογιστεί" και η μετέπειτα παραγγελία.
Συνεπώς το θέμα για τα Α319/Α320 (τα Α321 έχουν απορριφθεί .....) έχει κλείσει με δεδομένο και τις επενδύσεις σε εργαλεία - ανταλλακτικά που ήδη έγιναν στην τεχνική βάση για τα συγκεκριμένα A/C.

Το πιθανότερο λοιπόν είναι να εννοεί ότι διαπραγματεύεται και με τους δύο (Airbus & Boeing) για νέα twin aisle A/C. Γιατί όχι άλλωστε. Αν είναι να αναπτυχθεί η νέα ΟΑ και να ξαναρχισει δρομολόγια long haul σε μερικά χρόνια θα πρέπει σύντομα να παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη νέας γεννιάς. Κατά την γνώμη μου Α350ΧWB ή Β787 :great:
Είδωμεν...
 
773ER":2gsi1lue said:
Συνεπώς το θέμα για τα Α319/Α320 (τα Α321 έχουν απορριφθεί .....) έχει κλείσει με δεδομένο και τις επενδύσεις σε εργαλεία - ανταλλακτικά που ήδη έγιναν στην τεχνική βάση για τα συγκεκριμένα A/C.

Το πιθανότερο λοιπόν είναι να εννοεί ότι διαπραγματεύεται και με τους δύο (Airbus & Boeing) για νέα twin aisle A/C. Γιατί όχι άλλωστε. Αν είναι να αναπτυχθεί η νέα ΟΑ και να ξαναρχισει δρομολόγια long haul σε μερικά χρόνια θα πρέπει σύντομα να παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη νέας γεννιάς. Κατά την γνώμη μου Α350ΧWB ή Β787 :great:
Είδωμεν...

Τα εργαλεία προυπήρχαν στην επισκευαστική βάση της Ο.Α από τα 340 αλλά και από τις επισκευές-συντηρήσεις α/φών 320 άλλων εταιρειών.(βλ.Iberia)

Για τα 350/787 ή 330 συμφωνώ ότι είναι πιο πιθανή μια διαπραγμάτευση με τις δύο αυτές εταιρείες όταν το πάρουν απόφαση τελικά.
Αυτό λογικά πρέπει να εννοεί,εκτός και αν τους έμεινε από παλιά,πριν επιλέξουν-καταλήξουν στην οικογένεια 320.
Δύσκολο να αλλάξουν σε 737NG πλέον !
 
Τα πρώτα ιδιόκτητα 319/320 αρχίζουν να έρχονται τον Μάρτιο του 2011 με τα specifications της εταιρίας όπως για παράδειγμα in flight entertaining system.
 
Για την επιλογή του κατασκευαστή των κινητήρων : ΙΑΕ ή CFM ξέρουμε κάτι. Τι τελικά επιλέχτηκε...??
 
773ER":3r3nc38n said:
Σίγουρα λοιπόν στο κόστος αυτό έχει "συνυπολογιστεί" και η μετέπειτα παραγγελία.
Συνεπώς το θέμα για τα Α319/Α320 (τα Α321 έχουν απορριφθεί .....) έχει κλείσει με δεδομένο και τις επενδύσεις σε εργαλεία - ανταλλακτικά που ήδη έγιναν στην τεχνική βάση για τα συγκεκριμένα A/C.

Το πιθανότερο λοιπόν είναι να εννοεί ότι διαπραγματεύεται και με τους δύο (Airbus & Boeing) για νέα twin aisle A/C. Γιατί όχι άλλωστε. Αν είναι να αναπτυχθεί η νέα ΟΑ και να ξαναρχισει δρομολόγια long haul σε μερικά χρόνια θα πρέπει σύντομα να παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη νέας γεννιάς. Κατά την γνώμη μου Α350ΧWB ή Β787 :great:
Είδωμεν...

1)Γιατι απορρίφθηκαν τα Α-321? Νομίζω είναι ιδανικά ν'αντικαταστήσουν τα Α-300 σε δρομολόγια με μεγάλη ζήτηση όπως LHR,CDG,FCO,LCA, ειδικά τη θερινή περίοδο..

2) νομίζω στα long haul τα Α-332/333 είναι οι καλύτερες επιλογές αλλά λόγω ζήτησης τα delivery slots πανε μετα το 2014..Μήπως να στραφεί σε leasing? τα 777 είναι μεγάλαλ για κάποια δρομολόγια..Για πολύ μελλοντικά συμφωνω για Α-350/787
 
chania27":kxs3ew4j said:
Τα πρώτα ιδιόκτητα 319/320 αρχίζουν να έρχονται τον Μάρτιο του 2011 με τα specifications της εταιρίας όπως για παράδειγμα in flight entertaining system.
Δηλ. αυτά που θα νοικιάσει τώρα δεν θαχουν IFE?
 
M'αρέσει που τα 320άρια της θα έχουν μια σειρά λιγότερη από της Α3, αλλά της Alitalia έχουν ακόμα λιγότερες (θέσεις, δεν ξέρω σειρές)...
 
Μαζικές αφίξεις Airbus σήμερα στην Αθήνα!

Olympic Air Airbus 319s registered SX-OAF, SX-OAG, SX-OAN, SX-OAO and AIrbus A320 registered SX-OAH expected in Athens today evening.
http://twitter.com/AthensAirport

Τα SX-OAF/SX-OAG έχροναι από το Norwich, τα SX-OAN/SX-OAO έρχονται από το Shannon και το SX-OAH από το Βερολίνο!
 
Μαζικών αφίξεων συνέχεια:
Τα Α319 SX-OAL & SX-OAK έρχονται σήμερα από Southend. Εντωμεταξύ φαίνεται ότι το SX-OAN που ήταν να έρθει χθες, θα έρθει κι αυτό σήμερα.
 
Top