Κύριοι, πολύ καλές και σεβαστές όλες οι απόψεις όλων. Καλό θα ήταν να έλειπαν οι ειρωνείες. Κάποιοι όμως, δυστυχώς αγνοούν ότι μιλάμε για 20 χρόνια πριν, με τις σκέψεις, τις εμπειρίες και την αγορά της εποχής εκείνης (εγώ απλά ξαναγράφω αυτά που και τότε με θάρρος έγραφα). Αν όμως κάποιοι θέλουν να το παίζουν προφήτες εκ του ασφαλούς και μάλιστα κατόπιν εορτής, ας συνεχίσουν να το κάνουν. Εδώ μιλάμε για μια ΟΑ χρεωμένη, που δεν είχε την δυνατότητα της αγοράς καινούργιων α/φων (γι αυτό το λόγο τα αγόρασε το κράτος), αλλά ποτέ δεν μίλησε κανείς για Dry Lease (δεν είχε καλή προμήθεια προφανώς). Προφανώς κάποιοι από τους γράφοντες εργάζεστε στην Emirates, την Qatar ή την Etihad. Εγώ μίλησα για τα Β-747-300 της Singapore, έξι ετών α/φη τότε (ναι με απαίτηση Ι/Μ) αλλά η ΟΑ τους είχε. Δεν αναφέρθηκε κανείς στο κόστος της πρόωρης επιδοτούμενης αποχώρησης-συνταξιοδότησής των καθώς και για το κόστος της εκπαίδευσης των 50 υπολοίπων Ι/Μ σε Ι/Χ. Φυσικά και μιλάμε για μια παράταση χρήσης των συγκεκριμένων α/φων για 5-8 χρόνια παραμένοντας επάξια στην αγορά.