Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
και flight engineer...
 
Δυνατά τα επιχειρήματά σας και άκρως αεροπορικά.Με πείσατε και το παραδέχομαι. Εγώ λοιπόν για να το προχωρήσω λίγο παραπέρα, λέω ότι το πιό σωστό θα ήταν να αγοράσει δικινητήρια Β767-300 όπως η Delta χωρητικότητος 240 επιβατών και να έχανε άλλους 50 επιβάτες αλλά τι θα πείραζε αφού θα εξοικονομούσε κι άλλο από τα μειωμένα έξοδα πτήσεως.Απορώ πώς δεν το σκέφτηκαν...
 
επειδή δεν σε είχαν προσλάβει ως manager, Γιώργο... γι' αυτό.
 
Σωστός ο παίκτης! Να ταϊζουμε και τις ξένες εταιρείες Γιώργο μου,ψυχή έχουνε κι αυτές, μην είμαστε πλεονέκτες!
 
Αυτό που είχε "παίξει" την εποχή εκείνη ήταν αντί A340 να αγοραστούν Α330 που είναι το ίδιο σκάφος με 2 κινητήρες. Γιαυτό και πιό οικονομικό στη συντήρησή του τουλάχιστον. Γιαυτό και οι 8 στις 10 εταιρείες διάλεγαν το A330. Τα πληρώματα όμως ήθελαν 4 κινητήρες γιατί δεν είχαν εμπιστοσύνη στους 2. Έτσι έκλεισε η συμφωνία για τα Α340.
 
Κύριοι, πολύ καλές και σεβαστές όλες οι απόψεις όλων. Καλό θα ήταν να έλειπαν οι ειρωνείες. Κάποιοι όμως, δυστυχώς αγνοούν ότι μιλάμε για 20 χρόνια πριν, με τις σκέψεις, τις εμπειρίες και την αγορά της εποχής εκείνης (εγώ απλά ξαναγράφω αυτά που και τότε με θάρρος έγραφα). Αν όμως κάποιοι θέλουν να το παίζουν προφήτες εκ του ασφαλούς και μάλιστα κατόπιν εορτής, ας συνεχίσουν να το κάνουν. Εδώ μιλάμε για μια ΟΑ χρεωμένη, που δεν είχε την δυνατότητα της αγοράς καινούργιων α/φων (γι αυτό το λόγο τα αγόρασε το κράτος), αλλά ποτέ δεν μίλησε κανείς για Dry Lease (δεν είχε καλή προμήθεια προφανώς). Προφανώς κάποιοι από τους γράφοντες εργάζεστε στην Emirates, την Qatar ή την Etihad. Εγώ μίλησα για τα Β-747-300 της Singapore, έξι ετών α/φη τότε (ναι με απαίτηση Ι/Μ) αλλά η ΟΑ τους είχε. Δεν αναφέρθηκε κανείς στο κόστος της πρόωρης επιδοτούμενης αποχώρησης-συνταξιοδότησής των καθώς και για το κόστος της εκπαίδευσης των 50 υπολοίπων Ι/Μ σε Ι/Χ. Φυσικά και μιλάμε για μια παράταση χρήσης των συγκεκριμένων α/φων για 5-8 χρόνια παραμένοντας επάξια στην αγορά.
 
to 1989 ακριβώς το 1989 πριν τις εκλογές ειχαν παραγγελθεί(intention of purchase) 767-300 ER και σηκώθηκαν και οι πέτρες."Θα μας κανει κουμάντο η παρέα των αεροσυνοδών?"
Αυτό το επεισόδιο το ειδα στον τότε πασοκικό υπνο μου?
 
Το πρόβλημα της ΟΑ τις τελευταίες δεκαετίες ήταν το γεγονός ότι κανείς δεν αναλάμβανε να προχωρήσει σε συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό. Όχι γιατί δεν υπήρχαν ικανότατα στελέχη για τη δουλειά αυτή, αλλά γιατί μέσα σε 10 χρόνια άλλαξαν 20 πρόεδροι.
Ένα από τα θύματα του προβλήματος αυτού ήταν και τα Β767. Κάποιος τα παρήγγειλε με ένα στρατηγικό σχεδιασμό Α, και κάποιος άλλος άλλαξε την παραγγελία με έναν δικό του στρατηγικό σχεδιασμό Β.
Και για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας, τα Α340 προοριζόντουσαν να αντικαταστήσουν το στόλο των Β747. Ο συγκεκριμένος στρατηγικός σχεδιασμός ήταν συνέχεια και επέκταση που βασιζόταν στη McKinsey. Την εποχή εκείνη γενικά κανένας δεν είχε κάποιον αντίλογο για τη συγκεκριμένη αντικατάσταση που φαινόταν γενικά ικανοποιητική.
 
Αυτή τη στιγμή ένα από τα 340 της ΟΑ (δεν κατάφερα να δω ποιο) φαίνεται ότι ρυμουλκείται μπροστά ή μέσα στο μεγάλο υπόστεγο της ΟΑ (που υποτίθεται είναι κλειστό). Ξέρει κανείς το λόγο;
 
Top