Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο η αξία των δίσκων των κινητήρων τους, υπολογίστηκε ότι υπερβαίνει τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ αν ήταν σωστά συντηρημένοι, η αξία τους θα ξεπερνούσε τα 31 εκατ. ευρώ, όσο δηλαδή πωλήθηκαν ολόκληρα τα αεροσκάφη!

Σίγουρα τη σημερινή τιμή των αεροσκαφών την υπερβαίνει το κόστος μίζας..........των κινητήρων τους,τότε που αγοράσθηκαν! Επίσης,θερμά συγχαρητήρια στον κύριο που υπέβαλε την ένσταση για τα Airbus...Αφού λύσαμε όλα μας τα προβλήματα και κόψαμε όλες μας της χασούρες,ας πάρουμε κατιτίς παραπάνω από αυτά τα αεροσκάφη...

Η όλη ιστορία πάντως με τα Α340,είναι ένα ακόμα δείγμα της αποσύνθεσης που είχε φθάσει αυτή η χώρα...Τώρα που έμειναν μόνο τα οστά,φωνάζουμε και για τις πενταροδεκάρες...

Από αυτά τα αεροσκάφη έχουν φαγωθεί ΤΑ λεφτά και τώρα το πρόβλημα μας είναι αν θα πωληθούν 30 εκατομμύρια ή περισσότερα -που αποκλείεται-;; Έχουμε την ψευδαίσθηση οτι θα βγάλουμε (σαν κράτος) έστω και ψύχουλα από τα Α340;; Ή μήπως το πρόβλημα μας είναι οτι θα πάρει τα αεροσκάφη κάποιος διαπλεκόμενος,τη στιγμή που διαπλεκόμενοι τα έφεραν στην ΟΑ;;

Χίλιες φορές να τα έδιναν τώρα στον οποιονδήποτε,παρά όλο αυτό το θεατράκι που έχει στηθεί ξανά και παίζει με τη νοημοσύνη μας...

Το γνωστό είναι οτι ήμασταν για τα πανηγύρια...Το ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι οτι παραμένουμε...


Υ.Γ. Το serial των Α340 θα έχει και άλλα επεισόδια..."Ποιός θα είναι τελικά ο αγοραστής και πόσα θα δώσει;;" "Θα τα πάνε για scrap;;"
"Θα τα δούμε με νέο livery,να γουστάρουμε αλλά και να μελαγχολούμε εμείς οι κουζουλοί;;"...Πάρτε τα pop-corn σας και αναμείνατε επί της οθόνης...
 
Απο καλες πληροφοριες εμαθα οτι τα αεροπλανα αυτη τη στιγμη περνουν συντηρηση και θα αναχωρησουν με gear down για ολο το ταξιδι για Αγγλια και για scrap..
Δεν λεω οτι ειναι ετσι 1000%, απλα η πηγη ειναι αρκετα αξιοπιστη..
 
ας μας διαφωτίσει κάποιος γιατί πρέπει να κάνουν 3:30 ώρες ταξίδι με gear down? για να κάψουν καύσιμο αντίστοιχο για 10 ώρες?
 
Μηπως γιατι η συντηρηση για να ερθει τo gear σε πληρη λειτουργικη κατασταση, μετα απο τοσο καιρο ακινησιας, δηλαδη να ειναι σιγουροι οτι θα αν μαζεψεις τροχους μετα θα κατεβουν, ειναι ασυμφορη αφου πανε για scrap?
 
Καίει πολύ μα πολύ περισσότερο καύσιμο το 340 με τα σκέλη προσγείωσης κατεβασμένα;;
 
για να θυμηθούμε τι έπαθε το Α 310 της Hapag-Lloyd που πετούσε με το gear down... Πόσο γρήγορα έκαψε τα καύσιμά του χωρίς να το πάρει χαμπάρι...

http://en.wikipedia.org/wiki/Hapag-Lloyd_Flight_3378
 
giorgosk":3p8jxocf said:
Καίει πολύ μα πολύ περισσότερο καύσιμο το 340 με τα σκέλη προσγείωσης κατεβασμένα;;

Πολύ καύσιμο. Σκέψου το ταξίδι μέχρι την Αγγλία σε ύψος τα 14000 πόδια (ρεαλιστικά κάπου εκεί κοντά θα είναι) με ταχύτητα να μη μπορεί να αναπτύξει πάνω από 220-240 kt λόγω της έκτασης των σκελών. Και βέβαια τις μεγάλες τιμές οπισθέλκουσας που θα υπάρχουν αφού δε θα έχει καθαρή αεροδυναμική διαμόρφωση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι πάντα σε μια κλασσική πτήση τα σκέλη μαζεύονται αμέσως μετά την αποκόλληση του αεροσκάφους από το διάδρομο.

Προφανώς όμως έχει εκτιμηθεί από τον αγοραστή ότι το κόστος της συντήρησης του συστήματος προσγείωσης καθώς και το ρίσκο να μην ανοίξουν κατά την προσγείωση στον προορισμό υπερτερούν του κόστους των καυσίμων.
 
Για το 340 δεν μπορώ να σας πω με ακρίβεια.

Για να πάρετε μια ιδέα πάντως, στην οικογένεια του 320 τα στοιχεία είναι:

- Do not fly in icing conditions
- Recommended cruise speed 230 kt / M 0.50
- VMO / MMO 235 kt / M 0.60
- Significantly reduced max cruise altitude performance
- Rule of thumb: Multiply fuel consumption by 2.8 !!

Συγκεκριμένο παράδειγμα είναι δύσκολο να δοθεί διότι το μέγιστο FL με gear down είναι το 290, το οποίο είναι το ελάχιστο που υπάρχει στους πίνακες για normal cruise Μ 0.78.
Παρ' όλα αυτά:

-Normal Cruise, weight 58t, FL290, M 0.78: κατανάλωση 1.345 KG/H/ENG και TAS 462 kt
-Gear Down Cruise, weight 58t, FL290, M 0.50: κατανάλωση 1.541 KG/H/ENG και TAS 296 kt

Αν η σύγκριση γίνει με ταχύτητα Long Range Cruise, τότε η διαφορά στην κατανάλωση είναι ακόμα μεγαλύτερη αλλά μικραίνει η απόκλιση στην TAS

-Normal Cruise, weight 68t, FL200, speed Long Range Cruise: κατανάλωση 1.306 KG/H/ENG και TAS 383 kt
-Gear Down Cruise, weight 68t, FL200, speed M 0.50: κατανάλωση 2.005 KG/H/ENG και TAS 307 kt


Φυσικά, τα τυπικά FL για ταξίδι τέτοιας απόστασης είναι 33 με 39 χιλιάδες πόδια όπου η κατανάλωση είναι ακόμα χαμηλότερη.

Κάντε την αναγωγή για τη διαφορά μεγέθους μεταξύ 340 και 320 και για 4 κινητήρες αντί για 2...
 
....Και φυσικά την αναγωγή ότι μιλάμε για άδειο Α340, οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά. Θα κάψει ένα σκασμό καύσιμα και θα κάνει 5-6 ώρες να φτάσει, αλλά ουσιατικά είναι non event!
 
Aγαπητά μέλη, η τελευταία γεύση έχει αυτοκόλητη προστασία και αραλίκι.

[album]22815[/album]

δικό σας
 
Top