tasos-SMI
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/01/2010
- Μηνύματα
- 319
- Likes
- 8
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Μόνο η αξία των δίσκων των κινητήρων τους, υπολογίστηκε ότι υπερβαίνει τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ αν ήταν σωστά συντηρημένοι, η αξία τους θα ξεπερνούσε τα 31 εκατ. ευρώ, όσο δηλαδή πωλήθηκαν ολόκληρα τα αεροσκάφη!
Σίγουρα τη σημερινή τιμή των αεροσκαφών την υπερβαίνει το κόστος μίζας..........των κινητήρων τους,τότε που αγοράσθηκαν! Επίσης,θερμά συγχαρητήρια στον κύριο που υπέβαλε την ένσταση για τα Airbus...Αφού λύσαμε όλα μας τα προβλήματα και κόψαμε όλες μας της χασούρες,ας πάρουμε κατιτίς παραπάνω από αυτά τα αεροσκάφη...
Η όλη ιστορία πάντως με τα Α340,είναι ένα ακόμα δείγμα της αποσύνθεσης που είχε φθάσει αυτή η χώρα...Τώρα που έμειναν μόνο τα οστά,φωνάζουμε και για τις πενταροδεκάρες...
Από αυτά τα αεροσκάφη έχουν φαγωθεί ΤΑ λεφτά και τώρα το πρόβλημα μας είναι αν θα πωληθούν 30 εκατομμύρια ή περισσότερα -που αποκλείεται-;; Έχουμε την ψευδαίσθηση οτι θα βγάλουμε (σαν κράτος) έστω και ψύχουλα από τα Α340;; Ή μήπως το πρόβλημα μας είναι οτι θα πάρει τα αεροσκάφη κάποιος διαπλεκόμενος,τη στιγμή που διαπλεκόμενοι τα έφεραν στην ΟΑ;;
Χίλιες φορές να τα έδιναν τώρα στον οποιονδήποτε,παρά όλο αυτό το θεατράκι που έχει στηθεί ξανά και παίζει με τη νοημοσύνη μας...
Το γνωστό είναι οτι ήμασταν για τα πανηγύρια...Το ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι οτι παραμένουμε...
Υ.Γ. Το serial των Α340 θα έχει και άλλα επεισόδια..."Ποιός θα είναι τελικά ο αγοραστής και πόσα θα δώσει;;" "Θα τα πάνε για scrap;;"
"Θα τα δούμε με νέο livery,να γουστάρουμε αλλά και να μελαγχολούμε εμείς οι κουζουλοί;;"...Πάρτε τα pop-corn σας και αναμείνατε επί της οθόνης...