Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλά διαβάστε τον τίτλο του άρθρου...;,,!,,, τώρα φταίει η Τρόικα…..
Έλεος πια με την βλακεία μας και τον λαϊκισμό μας. Με τίποτα δεν βάζουμε μυαλό (σαν λαός).
Αντί όλοι να μιλάνε για τα 2 ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, για την κυρία Cirrus που την επέλεξαν χωρίς να ελέγξουν εάν έχει τα κεφάλαια, τώρα σκάνδαλα ονειρευόμαστε. Μπορεί όντως να υπάρχουν, μπορεί εσκεμμένα να καθυστερούσαν για να απαξιωθούν τα α/φ και να τα δώσουν στους δικούς τους,
Τώρα τι να κάνουμε ας πάρουμε ότι χρήμα μπορούμε και ας κάνουμε το κορόιδο (και μην μας φταίει η Τρόικα) γιατί κορόιδα είμαστε. Αφού εκλέγουμε τέτοιους κυβερνόντες και αφού ανεχόμαστε τέτοιους δημοσιογράφους.

http://news247.gr/oikonomia/oikonomika/ ... 60950.html

Υ.Γ. Ας έβρισκαν να βάλουν φωτό του σωστού α/φ και της σωστής εταιρείας….χα..χα….
Αλλά και το σχόλιο είναι όλα τα λεφτά….που ξέρει ότι η ΕΑΒ υποαπασχολεί το προσωπικό της…άλλο και τούτο….
 
Εκτός από το globalplanesearch, υπάρχει άλλη αξιόπιστη πηγή για να δούμε πόσο πουλιούνται φέτος αντίστοιχα αεροσκάφη?
 
Κατά μέσο όρο Α340-300/500 τέλη 90 αρχές 2000, από μικρή έρευνα κυμαίνεται στα 25 εκ δολλάρια, και τα περισσότερα ...εν λειτουργία (της Philippines & Turkish)
Και είναι διαφορετικό να πουλάς ως active εταιρία, όπου ψάχνεις για την ευκαιρία και κάνεις άμεση πώληση, και άλλο σαν "πτωχευμένο" κράτος με βαρύγδουπους διαγωνισμούς, που μέχρι να ολοκληρωθούν έχουν παρέλθει ακόμη 8-10 μήνες άρα επιπρόσθετη απαξίωση.

http://www.aso.com/listings/spec/ViewAd.aspx?id=137511

Ως προς το ζήτημα άλλης αξιόπιστου site που αναφέρθηκε παραπάνω, πιστεύω ότι όλα στηρίζονται στην προσφορά και ζήτηση. Μου έκανε εντύπωση Α321 να πωλείται 41εκ δολλάρια, όταν το 340-500 μόλις 25εκ. Μήπως και στα σπίτια ή αυτοκίνητα το ίδιο δε γίνεται. Σήμερα πιο ακριβό είναι ένα καινούργιο 1600 κε παρά ένα παλαιότερο όχημα 3.500 κε, με αποτέλεσμα να βλέπεις κάτι X5 να πωλούνται μέχρι και με 15.000 ευρώ και να μην υπάρχει αγοραστής!!!
 
Με τίτλο <Πως έκαναν φτερά τα εκατομμύρια των Airbus της Ολυμπιακής> στο σημερινό έντυπο φύλο της, η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ κάνει μια ανάλυση πως η κακή συντήρηση των τελευταίων χρόνων απομείωσε την αξία των α/φ. Ενδιαφέροντα σημεία ότι η τιμή της αγοράς παρόμοιων α/φ είναι της τάξης των 8 εκατ. έκαστο και ότι η Onur Air & Willis LPC είχαν προσφέρει ελαφρώς καλύτερες τιμές αλλά αποκλείστηκαν γιατί είχε λήξει η ημερομηνία υποβολής προσφοράς. Πολύ ενδιαφέρον ότι από τον Σεπτέμβριο του 2009 έως τώρα €5,7 εκατ. στοίχησε η συντήρηση / στάθμευση των α/φ.
 
Τελικά αυτοί που τα αγόραζαν τα προορίζουν για χρήση ως αεροπλάνα ή για scrap;
 
http://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CF%8E%C ... 02048.html

Μόνο η αξία των δίσκων των κινητήρων τους, υπολογίστηκε ότι υπερβαίνει τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ αν ήταν σωστά συντηρημένοι, η αξία τους θα ξεπερνούσε τα 31 εκατ. ευρώ, όσο δηλαδή πωλήθηκαν ολόκληρα τα αεροσκάφη!


κι μετά απορώ, γιατί το κράτος πάει κατά διαόλου :rant:
 
Αυτοί οι "δίσκοι" τών κινητήρων δέν κατάλαβα ποιοί είναι-υποθέτω πως ο συντάκτης (που επιμένει να βάζη φωτογραφίες τών A319 τής OAir σε θέμα που αφορά τά A340 τής OA) κάπου το άκουσε από κάποιον μηχανικό και το έγραψε έτσι.

Ο μηχανικός όμως,ώς γνωρίζων γιά ποιό πράγμα ομιλούσε,εννοούσε κατά πάσα πιθανότητα τούς δίσκους τών low pressure και high pressure turbines επί τών οποίων στηρίζονται τα blades.Αυτό δέν σημαίνει ότι και ο κάθε τυχών αναγνώστης τού ρεπορτάζ αυτού ξέρει ή μπορεί να καταλάβη περί τίνος πρόκειται.

Πάντως το γεγονός ότι αυτό το σκάνδαλο μεγέθους....Τιτανικού έχει περάσει απαρατήρητο,δείχνει πόσο χονδρόπετσοι έχουν γίνει όλοι οι Ελληνες πολιτικοί.

Ουσιαστικά,η Apollo Engineering αγόρασε τα αεροπλάνα αυτά με τα λεφτά τού κράτους που τής τα πούλησε..... :wall:
 
Hastaroth":2l2hmdyf said:
Αυτοί οι "δίσκοι" τών κινητήρων δέν κατάλαβα ποιοί είναι-υποθέτω πως ο συντάκτης (που επιμένει να βάζη φωτογραφίες τών A319 τής OAir σε θέμα που αφορά τά A340 τής OA) κάπου το άκουσε από κάποιον μηχανικό και το έγραψε έτσι.

Ο μηχανικός όμως,ώς γνωρίζων γιά ποιό πράγμα ομιλούσε,εννοούσε κατά πάσα πιθανότητα τούς δίσκους τών low pressure και high pressure turbines επί τών οποίων στηρίζονται τα blades.Αυτό δέν σημαίνει ότι και ο κάθε τυχών αναγνώστης τού ρεπορτάζ αυτού ξέρει ή μπορεί να καταλάβη περί τίνος πρόκειται.

Πάντως το γεγονός ότι αυτό το σκάνδαλο μεγέθους....Τιτανικού έχει περάσει απαρατήρητο,δείχνει πόσο χονδρόπετσοι έχουν γίνει όλοι οι Ελληνες πολιτικοί.

Ουσιαστικά,η Apollo Engineering αγόρασε τα αεροπλάνα αυτά με τα λεφτά τού κράτους που τής τα πούλησε..... :wall:

Όταν λέμε δίσκους εννοούμε όλες τις βαθμίδες του συμπιεστή και της τουρμπίνας μαζί με τα πτερύγια. Το υψηλό κόστος οφείλεται κατεξοχήν στα πτερύγια ιδιαίτερα της τουρμπίνας υψηλής
 
Top