Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Οτι:
1. το προγραμμα συνεχιζεται,
2. δεν χανονται τα μιλια
3. αλλαζει το ονομα
4. (και μαζι του οι οροι και αποδοσεις ισως)

Α! Το μαντζουνι απο πισω που μοιαζει με μερος του σηματος της εταιρειας ειναι 3D για οποιον δεν το προσεξε.. Αυτα σε ο,τι αφορα ενιαια εταιρικη παρουσιαση (corporate ID στα ελληνικα)

Σημ: πυραυλος για SkyTeam παει (στην ωρα του βεβαια) οταν κοιτω τα codeshares.. :oops:

Αλλωστε το λεει κιολας:

Α. Βγενοπουλος":1s9hvnsw said:
Πρέπει να σημειωθεί ότι η Olympic Air επεξεργάζεται ένα ευρύ πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με τις Delta Airlines & Air France / KLM και Aeroflot, με προοπτική ένταξής της στη συμμαχία της SKYTEAM, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία πού αριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Στην περίπτωση αυτή οι επιβάτες της Olympic Air θα αποκτήσουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο της SKYTEAM, που καλύπτει 905 προορισμούς σε 169 χώρες με 16.787 ημερήσιες πτήσεις.
 
Με προλαβε ο makedonas....
mikedlkece":32ls21nm said:
Τι σημαινει αυτο αραγε?
Οτι τζαμπα τα ακουγε τοσο καιρο η πΟΑ για τα μιλια, και οτι αν καταλαβα καλα, θα δωθουν αντιστοιχα (μαλλον οχι ιδιος αριθμος μιλιων) μιλια στο προγραμμα της νεας εταιριας που θα λεγεται TravelAir Club.
 
Re: συνέντευξη olympic air

MerNion":2vdfqphm said:
(εδωσε παραδειγμα οτι το fokker που έφερε κάποια εταιρια -ονοματα δεν λεμε- οτι ειναι 28 ετων και εχει σταματησει η παραγωγη του και δεν πριμοδοτηθηκαν αυτοι που θα εχουν ολοκαινουρια αεροπλανα)

Τα 4 αεροσκάφη είναι του 1990-91. Τώρα που είδε ότι είναι 28 ετών δεν κατάλαβα. Το 1ο Fokker 50 πέταξε μάλιστα τον Δεκέμβριο του 1985!
 
Re: συνέντευξη olympic air

MerNion":qoujh14q said:
Μέχρι 1/10 θα έχουν έρθει 21 αεροπλάνα.. Μέχρι 1/11 τα υπόλοιπα..

Στο παρακάτω άρθρο του Capital αναφέρει ότι "ο στόλος της νέας εταιρείας αποτελείται σύμφωνα με τον προγραμματισμό από 16 Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Dash 100 και ένα ATR 42"

Και 5ο Dash 100;;;

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=815037
 
Ναι έτσι είπε στην συνέντευξη.. Το εχω σημειώσει και ψάχνω να δω τι μπορεί να εννοεί ο ποιητής.. Εκτός και αν είναι τυπογραφικό λάθος στο δελτίο τύπου..
 
Κοιτα.. Μιλαμε για δημοσογραφο.. Γραφει λαθος τυπους. Γραφει κωδικους οπως να ναι.. Και τα -402Q αλλα και τα -100 ειναι Dash, αλλα αναφερει οτι ειναι τα -100κια μονο. Με βαση τα οσα ξερουμε ειναι πιο πολλα (τα Dash). Τι θελω να πω. Οτι ο τυπος ισως κανει λαθος για το 5ο του. Αλλωστε νεα αεροσκαφη θελει, και το 42ρι δεν το βλεπω να πενει πολυ στον στολο (αν προσεξες, ο δημοσιογραφος δεν αναφερει οτι αρχικα θα χρησιμοποιηθουν και καποια απο τα ATR της πΟΑ, κατι που ξερουμε οτι θα γινει).
 
Ωραια! Αρχισαν και επισημα πλεον τα οργανα...! :banana:
Μακαρι να παει καλα η ΟΑ!!!

BONUS
Δηλωσεις κυριως για το δρομολογιο της Κων/πολης(Δεν ειδα τοσο αναλυτικα σε αλλα που εχουμε ηδη δωσει στο φορουμ):
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/17/1716298.htm

**Highlight**
Σύμφωνα με τον κ. Βγενόπουλο, κατά την επίσκεψη ελληνικής αντιπροσωπείας στην Τουρκία, υπεγράφη μνημόνιο -δίχως να υπογραφεί σχετική συμφωνία ή να κυρωθεί από τη Βουλή- το οποίο έχει χρησιμοποιήσει η Aegean Airlines και το οποίο φέρονται να έχουν υπογράψει τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρία στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τους αντίστοιχους φορείς της Τουρκίας εν αγνοία του υπουργείου Μεταφορών.

«Φαίνεται ότι ο κ. Βασιλάκης (σ.σ.ο πρόεδρος του ΔΣ της Aegean Ailines, κ. Θόδωρος Βασιλάκης) περνούσε απ' έξω και το άκουσε. Πήγε λοιπόν στην ΥΠΑ και η ΥΠΑ του έδωσε το δρομολόγιο» παρατήρησε χαρακτηριστικά ο κ. Βγενόπουλος και διερωτήθηκε: «Σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες εισχώρησε με ανάλογο τρόπο η Aegean στο παρελθόν εις βάρος της τότε κρατικής Ολυμπιακής;». Ψάξτε το, τόνισε, διερωτώμενος αν υπήρξε πρωτοβουλία του ΥΠΕΞ, της ΥΠΑ ή και των δύο.

«Αυτοί που ενδιαφέρθηκαν όψιμα για την Ολυμπιακή, δεν μπορούν να μιλούν για ανταγωνισμό... Θα πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε», ανέφερε στο ίδιο ύφος ο πρόεδρος της MIG και πρόσθεσε: «Μέχρι τώρα η Aegean πέρασε καλά, αλλά πλέον δεν θέλω να συμπεριφέρονται έτσι».
 
Εμένα πάλι το σχετικό σχόλιο του Κου Βγενόπουλου μου φαίνεται λίγο άκυρο, από τη στιγμή που η διακρατική συμφωνία με την Τουρκία επιτρέπει περισσότερες της μίας εταιρίες. Δεν είναι ότι έκλεψε συχνότητες από την Ολυμπιακή. Υπάρχουν 31 διαθέσιμες συχνότητες, εκ των οποίων η Ολυμπιακή χρησιμοποιούσε τις 16. Γιατί να μην πάρει η Aegean κάποιες από τις υπόλοιπες? Τώρα, αν υπήρξε "προτροπή" από τον Κο. Βασιλάκη προς το Υπ.Εξ./Υπ.Μετ. για να διαπραγματευθούν τη συμφωνία με την Τουρκία και την επέκτασή της, έτσι ώστε να ωφεληθεί η Aegean, αυτό είναι άλλο καπέλο.

Από τους υπόλοιπους προορισμούς της Aegean τώρα, όλοι είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εκτός από το Κάιρο, όπου πάλι όμως η συμφωνία επιτρέπει παραπάνω από μία εταιρίες, και τα Τίρανα. Εδώ είναι λίγο "ύποπτα" τα πράγματα, αφού η διακρατική συμφωνία με την Αλβανία επιτρέπει μία εταιρία από κάθε πλευρά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top