Οικονομική Πολιτική της Athens!

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν μπορω να καταλάβω γιατι τοσο μεγάλη έκταση σχολιασμού για την οικονομική πολιτικη της sky Express και της Athens.
Τοσα χρονια που η ΟΑ επαιζε μόμη της, δεν σας πειραζαν τα υψηλά της ναύλα ? ? ? ? ? ? ? ?
 
Σε σημερινή μου αναζήτηση για Μυτιλήνη, παρατήρησα ότι δεν εφαρμόζεται πλέον εκείνη η έκπτωση στο σκέλος της επιστροφής.
 
αγαπητέ Sergey το ίδιο μας πείραζε με την Ολυμπιακή ... απλά τώρα είναι ξανά η υπόθεση στην επικαιρότητα και μάλιστα με μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω ανταγωνισμού...
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατι όταν κάνω στο site της ZF αναζήτηση με επιστροφή ΑXD-ATH, ενώ στην αναχώρηση μου εμφανίζει ναύλους 1Ε στην επιστροφή μου εμφανίζει πάντα 65Ε, τη στιγμή που αν ψάξω ξεχωριστά (δηλ. απλή μετάβαση) την πτήση της επιστροφής (ATH-AXD) για την ίδια ακριβώς πτήση μου εμφανίζει ναύλο 1Ε??? Προφανώς κάποιος απονήρευτος θα τα κλείσει και τα δύο μαζί (μετ' επιστροφής) και θα πληρώσει 128 ευρώ με τους φορους τη στιγμή που αν τα κλείσει ξεχωριστά (και τα δύο απλή μετάβαση) θα πληρώσει 80. Είναι κάτι που είχα παρατηρήσει και παλαιότερα και που δεν έχω δει ποτέ στην Α3 (με την οποία κάνω συνήθως τη συγκεκριμένη διαδρομή) ή την ΟΑ...

Oι ημερομηνίες που έβαλα ήταν ΑΧD-ATH 23/1 και ΑΤΗ-ΑΧD 25/1
 
To έχουμε ξανασυζητήσει αυτό. Προφανώς είναι κάποιο λάθος στο web της εταιρίας. Το καλύτερο είναι να κλείσεις 2 ξεχωριστά εισιτήρια. :wink:
 
Καλησπέρα,
αν ηταν λαθος του web θα είχε φτιαχτει εδω και μήνες ,λογικά (παραλογοοοο...βλ.10μικροι μήτσοι).
 
Re: Athens AW fleet

λοιπον, η εταιρια παει για πωληση, τουλαχιστο μετα το περας της Συμβασης των Αγονων Γραμμων! αυτο το γεγονος ειναι πραγματικοτητα

ενας ενδιαφερομενος αποστρατος της Π.Α. φιλος μου, ενδιαφερθηκε για την εταιρια, για επενδυση!
Προχτες πηγε στα κεντρικα γραφεια για να δει τους υπευθυνους! αυτοι "κοστολογησαν" την αξια της εταιριας στα 11.500.000 Ευρω!!!
Δυστυχως ομως τα πραγματα ειναι τραγικα! εχουν 1 αεροσκαφος προς διαθεση, τα αλλα 3 επιστρεφονται, τα 2 Fokker ειναι προς βαρια επισκευη, χρωστανε παρα πολλα λεφτα, ακομα και στους 300 υπαλληλους τους! εχουν αμεση αναγκη απο ρευστο.

Με ρωτησε ο ιδιος ο φιλος μου, αν θα εκανε καλα να κανει αυτη την επενδυση για την Athens Airways, επειδη ο ιδιος εχει ακρες στα Εμιρατα, και του ειπα σαφως και οχι! Μια τετοια εταιρια δεν αξιζει τοσα χρηματα. Ειναι τεραστιο το κοστος που δεν ανταποκρινεται στη πραγματικοτητα! Και ο ιδιος μου εκμυστηρευτικε το ενδιαφερον απο πλευρας ομιλου Βγενοπουλου και οτι υπαρχει μια κινηση τετοια!

Ισως δουμε Αραβες να αγοραζουν την εταιρια, εκ μερους της MIG.

Προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα σωθουνε απο τις 10 αγονες γραμμες. Δεν εχουν καμια πολιτικη, κανενα προγραμματισμο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ηταν ενα προχειρο προτζεκτ ελληνικης επιχειρηματικοτητας χωρις καμια προοπτικη βελτιωσης του ελληνικου τουρισμου και ελληνικης επιχειρηματικης εξελιξης
 
Re: Athens AW fleet

Νομίζω πως μόλις "εξέθεσες" τον γνωστό σου γιατί τέτοιου είδους επενδύσεις απαιτούν σοβαρότητα, έρευνα, μελέτη και μυστικότητα! :mrgreen:
 
Re: Athens AW fleet

Τελικά από τις φήμες/νέα/προβλέψεις (ότι είναι τέλως πάντων) διαβάσαμε και τις πιο ακραία θετικές και τις πιο ακραία αρνητικές! :deadthread:
 
Re: Athens AW fleet

σε λιγους μηνες, εδω θα ειμαστε παλι να το συζητησουμε!

Δεν εξεθεσα κανεναν, απλα η εταιρια εκτεθηκε απο μονη της, με τον κακιστο προγραμματισμο της! δεν φταιει κανεις αλλος απο τον ιδιο που τη δημιουργησε, αν δεν ειχε κανει τον καταλληλο σχεδιασμο, εν μεσω οικονομικης κρισης κιολας!

εδω μεγαλες αεροπορικες εταιριες αντιμετωπιζουν κριση, η Athens Airways θα γλιτωνε?
 
Top