Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
εξακολουθουν να περιμένουν ζημιές για το 2011
εχουν κανει ελάχιστο hedging στο jet fuel με εύκολα κατανοητό το αποτέλεσμα,θα προσπαθήσουν με fuel surcharges να το μαζέψουν αλλά δύσκολο μου φαίνεται
CASK excluding fuel θα είναι 1-2% κατω
επίσης θέλουν να κανουν outsource το handling
θα έχουν 29-30 airbus at peak (23 scheduled, 6 charter)
τελος η εταριία τέλειωσε την χρονια με περίπου 550 άτομα μείον

αυτά είπε πριν λίγο ο της Α3 στην ενημέρωση που έκανε
 
gd197":3jrlxxv3 said:
θα έχουν 29-30 airbus at peak (23 scheduled, 6 charter)

29-30? Αυτό είναι είδηση... Τώρα έχουν 22 (18 Α320 + 4 Α321). Ξέρουμε οτι θα πάρουν άλλα 3 (άντε 4) από την Olympic, σύνολο 25-26... ΚΑΙ άλλα 4-5?

gd197":3jrlxxv3 said:
τελος η εταριία τέλειωσε την χρονια με περίπου 550 άτομα μείον

Και εις ανώτερα... :wall:
 
Χθες στην πτήση για Βερολίνο υπολόγισα με το μάτι μια πληρότητα κάτω του 90% στο Α320.
Αν δε μπορεί να γεμίσει το αεροπλάνο Δευτέρα του Πάσχα, πώς να ξεπεράσει το 70% η μέση η πληρότητα;
 
Σήμερα μετά τη συνεδρίαση του ΧΑΑ θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του Α' τριμήνου του 2011.

Στο μεταξύ, στο παρακάτω link θα βρείτε μια νέα παρουσίαση της εταιρείας που έγινε αυτό το μήνα για το 2011.

http://en.aegeanair.com/investor-relations/presentations/
 
Απο το παραπάνω powerpoint
"Listed in Athens Exchange in 2007"

Δεν του έμαθαν οτι το χρηματιστήριο είναι Athens Stock Exchange??

Κατα τα άλλα ενα καλό presentation που είναι θελκτικό σε επενδυτές! Το πρόβλημα τέτοιων εταιριών είναι η χώρα και η ανασφάλεια που προκαλεί η παρούσα οικονομική κατάσταση της χώρας.
 
Θελκτικό δεν το λες.
Εγώ βλέποντας αυτήν την παρουσίαση δε θα έβαζα λεφτά στην εταιρία. Αν είχα ήδη βάλει θα κρατούσα τις μετοχές, αλλά δε θα αποκτούσα άλλες.
 
MerNion":2upwhgfw said:
29-30? Αυτό είναι είδηση... Τώρα έχουν 22 (18 Α320 + 4 Α321). Ξέρουμε οτι θα πάρουν άλλα 3 (άντε 4) από την Olympic, σύνολο 25-26... ΚΑΙ άλλα 4-5?
:wall:


Δεν έχει και 3 Α319 ; δύο από νΟΑ και ένα από airBerlin ;

Τώρα για την εταιρική παρουσίαση; Δεν έχω και πολλά να πω, εμένα δεν με εντυπωσίασε. Γιατί ένας επενδυτής να προτιμήσει την Α3; Σε μια χώρα χωρίς άμεση οικονομική ανάπτυξη και μέλλον, χωρίς δραματικά εταιρικά άλματα γιατί να διαλέξω Α3. Θα μου πεις δραματικά εταιρικά άλματα είναι επίφοβα. Τότε γιατί να μην διαλέξω μια άλλη βαλκανική εταιρεία με αναπτυσσόμενη οικονομία που θα έχω ρίσκο αλλά θα έχω και ωφέλει. Να ρίξω τα λεφτά μου στη Α3 που εάν είναι κερδοφόρα το 2011 θα πληρώσει και έκτατη προσφορά προς τους δημόσιους υπαλλήλους ή τους πρώην της ΟΑ που <δουλεύουν> στη ΥΠΑ; :thx:
 
αδύναμα αποτελέσματα μεν αλλα δεδομένων των συνθηκών....
εντυπωσιακή μέιωση του κόστους κατά 12%
βέβαια σε αυτό είναι μανουλες οι Βασιλάκηδες


http://tinyurl.com/3ht7nof
 
Top