Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν πάντως δεν γίνει έως τα Χριστούγεννα που τελειώνει το οικονομικό έτος η συγχώνευση θα μιλάμε για εκατοντάδες άνεργους και από τις δυο εταιρίες. Με την μείωση των εισοδημάτων στην χώρα κατά 25% (εσωτερική υποτίμηση) οι αερομεταφορές που είναι σχετικά πολυτελής τρόπος μεταφοράς θα πληγεί πάνω από 50% στα business class που είναι και το μεγάλο περιθώριο κέρδους και η οικονομική class μπορεί να μειωθεί έως και πάνω από 15% με τραγικά επακόλουθα. Βλέπεται τι γίνεται στην Αμερική όπου το 2008 και 2009 είχαν κρίση, όλοι συγχωνεύονται με όλους για να τα βγάλουν πέρα. Να μη ξεχνάμε και την τελευταία ανακοίνωση συνένωσης μεταξύ TAM και LAN που ιδίως η TAM είναι από μια χώρα ταχέως αναπτυσσόμενη όπως η Βραζιλία και δεν τα βγάζει πέρα μόνη της. Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αλλά βαριέμαι να τα γράφω αφού τα γνωρίζεται.
Προγραμματικά θα εκπλαγω αν απορριφθεί η συγχώνευση από τα Ευρωπαϊκή επιτροπή και δεν υπάρξει σθεναρή αντίδραση από την Ελληνική κυβέρνηση γιατί τότε θα μιλάμε για πλήρη υποταγή της χώρας αφού δεν θα έχει flag carrier.
Όσο για αυτούς τους αριστερούς και αριστεροφιλους (Παπακωσταντινου και Γ.Α.Π.) να τους θυμίσω ότι επιδιώκουν τις συγχωνεύσεις των τραπεζών και την συγκέντρωση δυνάμεων, γιατί να λένε λοιπόν όχι και σε αυτή τη περίπτωση όπου οι αερομεταφορές είναι κατά πολύ ποιο ευαίσθητος κλάδος από τις τράπεζες.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: ΚΑΜΙΑ ελληνική αεροπορική εταιρία ελέω του λεγόμενου ανταγωνισμού ή ΜΙΑ που ίσως καταφέρει να αντέξει χωρίς και πάλι να είναι σίγουρο ότι θα τα καταφέρει απέναντι στα Ευρωπαϊκά κτλ. θηρία?????
 
Pashalis84":17xy130v said:
Αν πάντως δεν γίνει έως τα Χριστούγεννα που τελειώνει το οικονομικό έτος η συγχώνευση θα μιλάμε για εκατοντάδες άνεργους και από τις δυο εταιρίες.
Δηλαδη αν γινει η συγχωνευση δεν θα υπαρξουν απολυσεις? Ελα τωρα... Αυτο δεν ειναι επιχειρημα. Αλλα επιχειρηματα υπαρχουν, αυτο οχι. Και την απαντηση που θα σου εδινα την ειπες μονος σου.
Pashalis84":17xy130v said:
Να μη ξεχνάμε και την τελευταία ανακοίνωση συνένωσης μεταξύ TAM και LAN που ιδίως η TAM είναι από μια χώρα ταχέως αναπτυσσόμενη όπως η Βραζιλία και δεν τα βγάζει πέρα μόνη της.
Το κοινο site των 2 εταιριως αναφερει οτι κανενας δεν θα χασει τη δουλεια του, και οτι απλα θα υπαρχει συνεργασια σε μια κοινη στεγη.
Για την ακριβεια:
"We believe employees would benefit from enhanced career opportunities and faster growth as a result of
the combination. The scale and diversity of the new carrier would help promote stability and financial
health, benefiting all stakeholders, including employees.
The route networks of LAN and TAM have very little overlap and in most stations, there would be no
changes as a result of the combination.

It is important to keep in mind that the combination would position the company for long-term growth.
The combined airlines would have more than 200 aircraft scheduled for future delivery. This future
growth would require the support of our valuable employees, who would have the opportunity to
experience new and exciting roles and career opportunities throughout our combined global network."
Και τονισα και τη μεγαλυτερη διαφορα μεταξυ LAN-TAM & OA-A3
Pashalis84":17xy130v said:
Προγραμματικά θα εκπλαγω αν απορριφθεί η συγχώνευση από τα Ευρωπαϊκή επιτροπή και δεν υπάρξει σθεναρή αντίδραση από την Ελληνική κυβέρνηση γιατί τότε θα μιλάμε για πλήρη υποταγή της χώρας αφού δεν θα έχει flag carrier.
Δεν θα αναφερθω στα του Flag carrier γιατι θεωρω γελοιο, αλλα ποτε ειδες εσυ να αντισταθει οποιοσδηποτε φορεας της Ελλαδας εναντια σε αποφαση της ΕΕ? ΠΟΤΕ! Αρα θα ειναι παραλογο να γινει και τωρα.
Pashalis84":17xy130v said:
Όσο για αυτούς τους αριστερούς και αριστεροφιλους (Παπακωσταντινου και Γ.Α.Π.) να τους θυμίσω ότι επιδιώκουν τις συγχωνεύσεις των τραπεζών και την συγκέντρωση δυνάμεων, γιατί να λένε λοιπόν όχι και σε αυτή τη περίπτωση όπου οι αερομεταφορές είναι κατά πολύ ποιο ευαίσθητος κλάδος από τις τράπεζες.
Δεν νομιζω οτι ο ΓΑΠ η ο Παπακωνσταντινου ειναι "αριστεροι". Και εχεις δικιο εδω, απλα οι ανθρωποι ΑΥΤΟΙ ειναι οι χειροτεροι υποκριτες. Απο τη μια οχι στην ΟΑ-Α3, αλλα ναι στο Πειραιως-ΑΤΕ-ΤΤ (ελπιζω να μη μπερδευω τις τραπεζες).

Ξεκαθαριζω οτι δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου, και ουτε σε ειρωνευομαι πουθενα, απλα δεν κολλαει ολος ο συλλογισμος σου.
 
Κατά την άποψη μου ο όρος flag carrier είναι ανεκτίμητης άξιας για μια χώρα που στηρίζεται στον τουρισμό και στις τουριστικές υπηρεσίες. Το ποιο κοντινό παράδειγμα είναι η TK που προσθέτει κύρος και αξία στο τουριστικό προϊόν της Τουρκίας. Όλες οι προωθητικές διαφημιστικές ενέργειες της ΤΚ σε όλα τα αεροδρόμια του κόσμου, σε αστικά λεωφορεία σε ξένες πρωτεύουσες, με σταρ του κινηματογράφου κτλ. συνδέονται άμεσα και με την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της γείτονος. Γιαυτό μας ξεπέρασαν τόσο γρήγορα και στον τομέα αυτό όπου έχουμε μακράν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά τα αξιοθέατα κτλ.
Το Dubai και η Singapore τι θα ήταν χωρίς τις αναγνωρίσιμες αεροπορικές τους εταιρίες? Μάλλον πολύ λιγότερα από αυτό που είναι σήμερα.
Ο τουρισμός στην Ελλάδα πότε πήρε τα πάνω του? Όταν η Ολυμπιακή του Ωνάση προσέθεσε αξία στο προϊόν και μας ενέταξε στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, όπου έως τότε δεν μας γνώριζαν ως τουριστικό προορισμό. Σκέψου τη διαφημιστική δύναμη που έχει ακόμα και το περιοδικό μιας αεροπορικής που το διαβάζουν σχεδόν όλοι οι επιβάτες κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Ποιος θα προβάλει καλύτερα την Ελλάδα? Η Delta η British ή η Continental?
 
Το θέμα οδηγείται σε μεγαλοπρεπές off topic (δεν εχουν σχέση αυτά με τα οικονομικά θέματα της Α3).

Για Flag Carrier. Στην Ελλάδα αυτό είναι μύθος. Τι πάει να πει flag carrier? Έτσι και αλλιώς ο τουρίστας δεν θα έρθει με τις A3, OA, αλλά με τις τσαρτεράδικες που του προσφέρουν πακέτα με τα ξενοδοχεία του κτλ. Θα με ενδιέφερε ενα ποσοστό αφίξεων εξωτερικού απο ΟΑ Α3, προς αφίξεις εξωτερικού (για καλοκαίρι πάντα) απο όλες τις υπόλοιπες. Δύσκολο μέτρημα, αλλά πιστεύω το ποσοστό είναι πολύ μικρό.

Θα είχε νόημα να μιλάμε για Flag Carrier αν είχαμε ακόμα κάποια κρατική εταιρία (η έννοια του flag carrier). Τώρα με 2 ιδιωτικές regional τι να πρωτοπείς. Τα περι σταρ, σπονσορες σε ομάδες, κτλ κτλ, είναι θέμα μαρκετινγκ. Το οτι ξεκίνησε ο τουρισμός επι εποχής Ωνάσση δεν το συμμερίζομαι. Με την ίδια λογική ο τουρισμός ξεκίνησε όταν ξεκίνησαν ελληνικές ναυτιλιακές να μεταφέρουν όλους τους ευρωπαίους στην Ελλάδα μέσω Ιταλίας. Οτι έβαλε το λιθαράκι ναι, αλλά η Ελλάδα ήταν ανέκαθεν τουριστικός προορισμός.
Pashalis84":3ktvijel said:
Σκέψου τη διαφημιστική δύναμη που έχει ακόμα και το περιοδικό μιας αεροπορικής που το διαβάζουν σχεδόν όλοι οι επιβάτες κατά τη διάρκεια μιας πτήσης.
Δεν νομίζω οτι έχει τόση δύναμη, αλλά όπως και να έχει, το περιοδικό διαφημίζει οτι πληρωθεί. Σε τεύχος της Aegean δεν βλέπεις μόνο ελληνικούς προορισμούς. Αλλά κυρίως προορισμούς στους οποίους πετάει η A3 (αντίστοιχα και η Α3).
Άλλωστε, έχω δει διαφίμηση για την Ελλάδα στην πρώτη σελίδα του περιοδικού της Ryanair, πέρυσσι, πριν αρχίσει καν να πετάει Ελλάδα. Money talks :)

Αλλά, όπως προείπα, αυτά δεν έχουν σχέση με τα οικονομικά στοιχεία της Α3. Οι ζημίες που είχε πάντως δεν είναι και κάτι τραγικό για αυτήν την χρονιά. Λίγο και ο κακός σχεδιασμός όπως ανέφερα παραπάνω (ένα άδειο Α320 είναι πιο ακριβό από ενα γεμάτο ελικοφόρο). Στο χέρι τους είναι, να προσαρμώσουν τις τιμές τους, και να ανεβάσουν τις πληρότητες.
 
Αγαπητά μέλη, εγώ βλέπω ότι τα παρτυ τελείωσαν μια και καλή. Τί να σου κάνουν τα κρασιά, οι κόρες, οι ελιές, τα ελαιόλαδα και οι αποτριχώσεις... εδώ μιλάμε και για μία εταιρεία (Αιγαίου) που άνοιγε γραμμές σαν τα πουκάμισα και απ' ότι αποδεικνύεται χωρίς σοβαρή έρευνα και προγραμματισμό αλλά απλά και μόνο για να την μπει στον τότε ανταγωνισμό και για να μην αφήσει τα αεροπλάνα της στο έδαφος να σαπίζουν. Αν αυτό λέγεται σοβαρότητα για μία εταιρεία, ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα έφθανε εκεί. Θα ήταν πάντως ενδιαφέρον να μάθουμε αν στις περικοπές έχει βάλει το χεράκι της και η Επιτροπή Ανταγωνισμού (της ΕΕ φυσικά αντί της ελληνικής :roll:) έμμεσα, για το καλο του.. "ανταγωνισμού".

δικά τους
 
Με το κίδυνο να βρεθώ off topic καλά είναι να κρίνουμε το μνημόνιο και του Π.Π (παπανδρεου παπακωνσταντίνου) με προσοχή και κυρίως με εναλλακτικές. Δυσάρεστα τα μέτρα, δύσκολα αλλά ακόμα να ακούσω μια εναλλακτική άμεση λύση. Πώς θα βρ'ισκαμε χρήματα για τους μισθούς και τις συντάξεις τον Μάιο? Δεν είναι υποκριτές απλως λένε την ωμή αλήθεια που δεν μάθαμε ποτέ μάλλον να ακούμε. Οι τράπεζες είναι πολλές και μπορούμε να επιλέξουμε ακόμα και εάν υπάρχουν συγχωνεύσεις. Αεροπορικές όμως? Νομίζω οτι ήδη παραβιάζεται η νομοθεσία οι τιμές στα δρομολόγια εσωτερικου ειναι εναρμονισμένες και δεν βλέπω καμιά προσπάθεια ανταγωνισμού μεταξύ τους. Και η Ευρωπαική Ένωση την έχει κράξει άσχημα την Ελλάδα για τις αερομετφορές πάρα πολλες φορές όταν υπήρχε η κρατική ΟΑ και τώρα περιμένω να γίνει το ίδιο. Επισημαίνω οτι η επιτροπή ανταγωνισμου δέχεται αναφορές από όλους μας και ανώνυμα και έτσι όποιος νομίζει οτι η συγχώνευση είναι σωστή η λάθος μπορεί να τις γράψει απ ευθείας http://ec.europa.eu/competition/forms/c ... rm_en.html
 
Το θέμα είναι ότι με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Aegean τα πράγματα είναι κάτι παραπάνω από δύσκολα. Που θα βρει τα λεφτά να καλύψει την χασούρα? Γιατί στο τέλος του χρόνου η ζημίες θα είναι στα 50-55 εκ. ευρώ μετά από τις περικοπές δρομολογίων που ανακοίνωσε. Τι θα κάνει δηλαδή?

1) Θα απολύσει καμιά 200 άτομα?

2) Θα προχωρήσει σε αναγκαστικές άδειες? Να δω και πιλότους μερικής απασχόλησης λες και είναι φοιτητές εργαζόμενοι σε καφέ!!

3) Θα βάλουν οι μέτοχοι από την τσέπη τους 60 εκ. για να μη διαταράξουν τον ισολογισμό? Δεν νομίζω.

4) Θα πουλήσουν πάγια της εταιρίας?

5) Θα βγούνε στην γύρα να εκδώσουν κανένα ΜΟΔ? Και που θα πάει η αξία της μετοχής? Πόσο κάτω ακόμα?

6) Θα πάνε για σύναψη δανείου σε καμία τράπεζα? Και αν ναι με τι όρους? Γιατί ο Σάλλας που μπορεί να τους έδινε λεφτά δεν έχει, τα μαζεύει μπας και σώσει την Πειραιώς.

7) Θα κλείσουν το μαγαζί τελείως (όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν) ή θα το πουλήσουν στον Βγενό τζάμπα? αν δεν προχωρήσει η συγχώνευση.

8) Θα πάρουν τη βοήθεια του κοινού?
 
Είναι πολύ τραγικό να μιλάνε οι διοικήσεις των εταιρειών για τη συγχώνευση σα να είναι η μοναδική λύση για τη σωτηρία τους. Ας ξεκινήσουν από τα βασικά definitions του προϊόντος τους. Όταν μια θέση στο αεροπλάνο θεωρείται perishable προϊόν και αυτοί έχουν 64% πληρότητα τι φταίει; Η νέα ΟΑ; Η κρίση; Οι φόροι; Και η δουλειά των διοικήσεων ποια είναι; Για να βρίσκουν λύσεις είναι εκεί. Και γιατί όταν σχεδίαζαν την ανανέωση του στόλου δεν μελετούσαν και το ενδεχόμενο της νέας ΟΑ; Δικό τους το λάθος και η επιπολαιότητα. Και ακόμα δεν έχουν παραλάβει και τα 27 αεροπλάνα που είχαν παραγγείλει. Παίρνει ATR μετά τα διώχνει. Διώχνει τα Avro. Μένει μόνο με Airbus και περιμένει να έχει κερδοφορία όταν θα πρέπει να τα πετάει και εντός Ελλάδας. Θα ήταν πιο λογικό να μιλάνε για συγχώνευση ως η μόνη λύση μόνο αν η εκμετάλλευση των αεροσκαφών γινόταν πιο αποδοτικά. Αλλά μετά τα ρίχνουν στην αύξηση της τιμής του πετρελαίου και στη μειωμένη ζήτηση λόγω κρίσης. Εγώ θα ήθελα να δω last minute προσφορές οι οποίες σίγουρα θα ανέβαζαν τις πληρότητες ειδικά σε κάποιους προορισμούς και θα βοηθούσαν στα αποτελέσματα τους. Και ας μην τις κάνουν συνέχεια για να μην τις θεωρήσει ο κόσμος δεδομένες. Γιατί δεν το κάνουν ποτέ όμως και αφήνουν τα αεροπλάνα να πετάνε μισογεμάτα; Τελικά η εταιρεία πάσχει από πλευράς σχεδιασμού. Έχει πολύ καλό marketing αλλά μόνο του δεν μπορεί να κάνει κάτι.

Πως είναι δυνατόν οι πωλήσεις της να μειώνονται έστω και λίγο στο 6μηνο και οι ανείσπρακτες απαιτήσεις της από €66 εκατ. να ανεβαίνουν στα €104 εκατ; Πού πούλησε και δεν μπορεί να εισπράξει; Στο Δημόσιο; Στα ταξιδιωτικά; Κάπου έχει χαθεί η μπάλα νομίζω. Αν είναι να πουλάνε τα εισητήρια ακριβά και να μην τα εισπράττουν μετά, τι να το κάνεις; Αυτό θα οδηγήσει σε διεύρυνση των ζημιών της αν τελικά δεν καταφέρει να εισπράξει.

Μα €15 εκατ ζημιές στα μικτά αποτελέσματα;;; Ωραία να δεχτώ ότι αυξήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου. Η λύση για αυτούς ήταν να αυξήσουν τις τιμές των εισητηρίων και να καλύψουν αυτό το αυξημένο κόστος. Δε βλέπουν όμως ότι αυτό οδηγεί σε μείωση της πληρότητας; Δε λέω ότι είναι εύκολο να γίνει αλλά πρέπει να γίνονται κινήσεις συντονισμένες λαμβάνοντας υπόψη και άλλους παράγοντες. Στόχος είναι να πετύχεις το καλύτερο passenger mix. Νομίζουν ότι το έχουν καταφέρει;

Κρίμα γιατί οι κινήσεις που κάνουν το τελευταίο 6μηνο εν όψει της συγχώνευσης είναι τραγικά επιπόλαιες και αν δεν ολοκληρωθεί θα είανι χαμένοι στο πέλαγος!. Για ακόμα μια φορά δεν λαμβάνουν υπόψη τον ανταγωνισμό από τους ξένους γιατί μπορεί να έχουν ανεβάσει όλοι τις τιμές τους τώρα αλλά αν τελικά η ζήτηση μειωθεί λόγω κρίσης οι ξένοι θα μπορέσουν να ρίξουν τις τιμές τους και να κρατηθούν, οι δικοί μας όμως θα πέσουν έξω και θα τους φταίει η κρίση όχι η αποτυχημένη στρατηγική τους.

Κρίμα γιατί πραγματικά έχουν φτιάξει σε μια δεκαετία πολύ καλό brand με μικρές και σοβαρές κινήσεις αλλά όπως φαίνεται τους βοήθησε πολύ η τύχη, το πτώμα της ΟΑ και το καλό τους Marketing. Από ένα σημείο και μετά ξεκίνησαν ένα πολύ επιθετικό πλάνο ανάπτυξης το οποίο δεν είχε μελετηθεί σωστά γιατί δεν ήξεραν καν το μέγεθος της αγοράς που στοχεύουν. Τώρα κόβουν Ευρωπαϊκούς προορισμούς, κόβουν έσωτερικό και δεν έχουμε καταλάβει ακόμα που το πάνε. Καλό είναι και το downsize αλλά πρέπει να ξέρεις πως και γιατί το κάνεις. Άραγε ξέρουν;
 
mxnk":257wmfnr said:
Κρίμα γιατί πραγματικά έχουν φτιάξει σε μια δεκαετία πολύ καλό brand με μικρές και σοβαρές κινήσεις αλλά όπως φαίνεται τους βοήθησε πολύ η τύχη, το πτώμα της ΟΑ και το καλό τους Marketing. Από ένα σημείο και μετά ξεκίνησαν ένα πολύ επιθετικό πλάνο ανάπτυξης το οποίο δεν είχε μελετηθεί σωστά γιατί δεν ήξεραν καν το μέγεθος της αγοράς που στοχεύουν.

Αγαπητέ mxnk, επειδή συμφωνώ στην τεράστια πλειοψηφία των όσων αναφέρεις, θα μείνω στα τονισμένα στοιχεία των σκεψεών σου.
>μικρές και σοβαρές κινήσεις: δυστυχώς δεν έμειναν σε αυτές και πίστεψαν ότι έγιναν εταιρειάρα. 1 το φάουλ
>πτώμα της ΟΑ: ήταν μία από τις παγίδες που τους τσάκισαν γιατί τους έσπασε τα κόκαλα μόλις την..πάτησαν για να γίνουν εταιρειάρα και να χαίρονται τα ολοκάινουργια Aibus. Γιατί φυσικά έπρεπε να ξεχάσουν και το πώς επέλεξαν τα Avro... 2 τα φάουλ
>καλό τους Μάρκετινγκ: με τα 2 προηγούμενα φάουλ έχει διαγραφεί κάτι τέτοιο ως γεγονός. Μπορεί να θες να γίνεις χαλίφης αλλά αυτό θέλει πολύ χρόνο και πολύ υπομονή. Και τα αστεράκια στην ουρά θέλουν και αστεράτο μάρκετινγκ στην ουσία και όχι για τις.. Κόρες και τα Μουσεία. 3 τα φάουλ
>δεν είχε μελετηθεί σωστά: ήρθες και το αποτέλειωσες και το Μάρκετινγκ και την διοίκηση. Όπως και δίκαια πια έρχεται ως αποτέλεσμα.

δικά τους τα λάθη
 
Πώς είναι δυνατόν να βγει κάποιος "off topic" μιλώντας οικονομικά σε κάποιο θέμα που έχει τίτλο "Οικονομικά Θέματα" δεν μπορώ να το καταλάβω...

Επιτρέψτε μου να καταθέσω την γνώμη μου για το συγκεκριμένο μοντέλο της Aegean .
Νομίζω ότι μετά τα πρόσφατα δεδομένα είναι εμφανές ότι τα στελέχη που "μετακόμισαν" από την Αegean στην O.Air επέδρασαν αρνητικά και στην χάραξη τιμολογιακής πολιτικής αλλά και συγχρόνως έδειξαν την γύμνια που υπάρχει στην χώρα μας από την πλευρά της πρόβλεψης.
Όταν υπάρχουν ζωντανά παραδείγματα εταιρειών που εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης είναι κερδοφόρες (και ΔΕΝ αναφέρομαι στην Emirates η την THY που ούτε στην Ε.Ε βρίσκονται για να έχουν τον έλεγχο των επιδοτήσεων ούτε πολιτικά θέματα τίθενται ως προς την ανάπτυξη τους) είναι γιατί τα αεροπλάνα τους πετούν με πληρότητες που υπερβαίνουν το break even point.

Πάρτε για παράδειγμα την RyanAir .
Όσο και αν δεν μου αρέσει το μοντέλο που έχει επιλέξει δεν παύει να είναι Κερδοφόρα και σε συνεχή ανάπτυξη.
Βάζω ένα απλό ερώτημα στο Forum : ΑΝ η Aegean (Το ίδιο ισχύει και για την Ν.Ο.Α) ζητούσε ΟΤΙ ΖΗΤΑ η RyanAir για να πετάξει σε κάποιο αεροδρόμιο θα ήταν η όχι κερδοφόρα σήμερα?
Αν χρέωνε την κάθε βαλίτσα , η / και το Web Checkin θα είχε έξτρα κέρδη?
Φυσικά και θα ήταν λέω εγώ...
Θα την είχαμε όμως "Φάει" όλοι μας και θα "Αναπολούσαμε" τη "Κρατική Ο.Α" που μας είχε "Βασιλιάδες"...
Έτσι είναι αγαπητοί.
Η Α3 (και η Ο.Α ) θα πρέπει να αλλάξει Business Model αν θέλει να επιζήσει .

Το πιο θα είναι αυτό (και πόσο σύντομα θα το υιοθετήσει) πρέπει να το βρει αυτή και τα στελέχη της.
Πάντως με τιμές εσωτερικού που για HER-ATH-HER η ATH-SKG-ATH απαιτούνται πάνω από 150 € στις "καλές περιπτώσεις" η τα 300 € σε "νορμάλ" περιπτώσεις δεν βλέπω να ζήσει αρκετά.
Θα καταργήσει το "Beverage Service" που παρέχει στις πτήσεις εσωτερικού ή και το δισκάκι φαγητού στις πτήσεις εξωτερικού όπως οι περισσότερες Ευρωπαϊκές?
Θα "Σηκώσει τις τιμές" και θα ταξιδεύει σε μή περιόδους αιχμής με 50-60% πληρότητα η θα τις μειώσει (πετώντας το πρόβλημα στις οδικές η ναυτιλιακές μεταφορές) και θα πετούν τα αεροπλάνα της με 90-100% πληρότητα?
Είναι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν άμεσα αφού αν είναι "τυχεροί" και η Ε.Ε επιτρέψει την συγχώνευση της με την Ο.Α θα υπάρξει( ΜΟΝΟ έτσι θα επιτρέψει...) και τρίτος παίκτης στην Ελληνική αγορά (λέγε με Low Cost) που θα πάρει σημαντική μερίδα από τις ...συγχωνευμένες.

Δύσκολες αποφάσεις που απαιτούν γρήγορες (αλλά σωστές) κινήσεις.
Ελπίζω να μήν σας κούρασα.
 
Top