Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μπαααα, τζιφος η δουλεια!
Και που ξερουν ποσα δινει η MIG αφου δεν εχει ανακοινωθει απολυτως τιποτα, σχετικα με τις συνθηκες, και τους μισθους.....?
Και αν ειναι κατωτροι οι μισθοι, γιατι να δωσει αυξησεις?
Λεω.....
Παντως αρχιζει να πνεει "αλλος ανεμος"!
Καιρος ηταν!
 
Οπως και να το κανουμε σιγουρα πλεον θα αλλαξουν πραγματα στην αιγαιου.Πλεον δεν ειναι το μονο μαγαζι γωνια.Παντα ο αναταγωνισμος εχει καλα αποτελεσματα.
Και για εμας τους επιβατες :banana: και για τους εργαζομενους
 
Στην πραγματικότητα τα κέρδη, μεταξύ των άλλων παραγόντων , επηρεάζονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο ανόργανα έσοδα,τα οποία είναι συγκυριακά, (4,4,εκ.€ προ φόρων απο πώληση συμμετοχής σε εταιρίες τροφοδοσίας), δηλαδή δεν αφορούν την κατά κανόνα προγραμματισμένη δραστηριότητα της εταιρίας.
 
Η Aegean νομίζω είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που παρουσίασε αύξηση στο πρώτο τρίμηνο του 2009 και μπράβο της! :great:
 
Ακριβώς όπως τα λέει ο xaris.
Αλλά ακόμα και έτσι (Αφαιρώντας από τα Π.Φ €6,4 εκ. τα Π.Φ €4,4 εκ. έκτακτα κέρδη ) μένει ένα καθαρό λειτουργικό κέρδος Π.Φ € 2 εκ. (περιμένουμε τον ισολογισμό για να δούμε βέβαια τις λεπτομέρειες) που επιτυγχάνεται .

Ας μήν παραγνωρίζουμε ότι παρουσιάζει κέρδη εν μέσω κρίσης και εν μέσω (σχεδόν) ολικής αλλαγής στόλου..............
 
Elcrego":712sgkt7 said:
Η Aegean νομίζω είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που παρουσίασε αύξηση στο πρώτο τρίμηνο του 2009 και μπράβο της! :great:

Άν το σχόλιο σας αφορά όλες τις ελληνικές Α.Ε. θα έλεγα ότι κάνετε λάθος.Ένα παράδειγμα η Αγροτική Τράπεζα.Τα κέρδη 1ου τριμήνου του 2009 σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008 είναι αυξημένα κατά 112% απο 20,7 σε 44 εκ.€.
 
Aνέβηκαν στην ιστοσελίδα της Α3 τα στοιχεία του 1ου εξαμήνου καθώς και κάποια σχόλια.

Πτώση 3% στα έσοδα, ζημιές 33 εκατ. ευρώ, μείωση 11% στην κίνηση εσωτερικού και αύξηση 18% στην εξωτερικού. Η πληρότητα ανεβασμένη σε σχέση με πέρσι αλλά και πάλι αρκετά χαμηλή, μόλις 64%.

Τα σχόλια του διευθ. συμβούλου Κου Γερογιάννη λύνουν και επισήμως κάποιες απορίες για το στόλο και το κόψιμο προορισμών...

Στο πλαίσιο των διαρθρωτικών ενεργειών, η εταιρία ήδη προχώρησε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 στη μείωση του στόλου της κατά 3 αεροσκάφη. Επιπλέον, τον Ιούλιο του 2010 επέστρεψε 2 αεροσκάφη RJ AVRO 100 ενώ η επιστροφή 2 αεροσκαφών ATR 72 προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο του 2010.

Ως αποτέλεσμα της μείωσης του στόλου αλλά και της ανάγκης ενίσχυσης της απόδοσης του δικτύου στο εξαιρετικά ασθενές οικονομικό περιβάλλον, επιβάλλεται η διακοπή στο αμέσως επόμενο διάστημα και ως το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας των δρομολογίων προς 2 προορισμούς εσωτερικού (Ιωάννινα, Καβάλα) και 3 προορισμούς εξωτερικού (Τίρανα, Βελιγράδι, Βιέννη) που παρουσιάζουν ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα.

Επιβάλλεται η εστίαση σε προορισμούς όπου διαθέτουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είτε λόγω του νέου στόλου μας αεροσκαφών Airbus Α320 είτε λόγω της εισόδου μας στην Star Alliance. Ελπίζουμε ότι η κατά το δυνατόν ταχύτερη έγκριση της συμφωνίας με την OA από την EE, θα μας επιτρέψει να παρουσιάσουμε έγκαιρα για το καλοκαίρι του 2011 αυξημένη εξωστρέφεια που είναι αναγκαία και για την εταιρία μας αλλά και για την Ελλάδα.

:arrow: http://el.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=775
 
Είναι όμως σαν να μας λέει οτι αν δεν εγκριθεί η συγχώνευση πάμε κατά διαόλου. Κατά τα άλλα όταν πατούσαν πάνω στην ανύπαρκτη κρατική ΟΑ, όλα ήταν όμορφα. Η πληρότητα στο 64% θα μείνει για πολύ καιρό αν συνεχίσει με αυτές τις τιμές. Με συγχωρείτε αλλά τιμή 969.51 ευρώ για oneway CHQ-DUS είναι απλά ντροπή (και μιλάμε για ναύλο flex(24-8-2010).
Δε λεω, υπάρχουν και φθηνότερες τιμές τις επόμενες, αλλά αυτή είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Θα είναι πιο φτηνό να πάει κάποιος μέσω NEWARK στο DUS.
Ε, και να τους υπενθυμίσουμε οτι προκειμένου να πληρώνουμε 130 και 160 ευρώ το CHQ-ATH ας φέρουν κανένα πρα-πρα, δεν μας χαλάει, 30 λεπτά διαδρομή είναι.
 
Top