Οικονομικά θέματα Sky Express

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ένα δάκρυ κύλισε, δύναμη ψυχής από τους μετόχους. Το "ευτυχώς" είναι σχετικό καθώς η μετοχή ανέβηκε αρκετά μετά το Νοέμβριο.
Με το συμπάθιο κιόλας αλλά το συγκεκριμένο κράτος που όλοι ξέρουμε και αγαπούμε (να μισούμε) θα έκανε «κερδοσκοπική κίνηση»;
Θα μπορούσε, αλλά μιλάμε σίγουρα για το ελληνικό δημόσιο;
Ο στόχος ήταν να μην πληγεί ανεπανόρθωτα η Aegean ως ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας. Το, πόσο θα ήταν επιδότηση/διάσωση ή οποίος αλλιώς θέλει κάποιος να το πει κάποιος, και τι πρέπει να επιστραφεί δεν είναι ακριβώς γραμμένο στις πέτρες.
Για παράδειγμα η … πωλείται όπως είναι επιπλωμένο, κατα κόσμο air Europa αποτιμάται περίπου σε 500 εκατομμύρια που είναι τα χρήματα που έβαλε το δημόσιο για να την διασώσει. Τα χρήματα του όποιου αγοραστή δεν θα πάνε στο δημόσιο αλλά στον Hidalgo. Ωραίο εεε :thx:

Η Sky γιατί τα πέρνει τώρα δεν μπορώ να καταλάβω, όχι ότι κατάλαβα της Ellinair.
Μάλλον, έτσι, γιατί μπορεί και για να σκάσουν οι κακεντρεχείς. Μποοούμ
:laola:
 
Η Αιγαίου πάντα επέμενε (και καλά) ότι είναι υπέρ του ανταγωνισμού, όταν αυτός γίνεται επί ίσοις όροις (σαφής αναφορά βέβαια στα παιδικά και προ-εφηβικά τραύματα που της προξενούσε ο αθέμιτος ανταγωνισμός από την κρατικοδίαιτη ΟΑ). Το να πάρει η Α3 ενίσχυση και να μην πάρει η GQ είναι το ακριβώς αντίθετο από το πνεύμα πολιτισμού ίσων όρων, που επικαλούνται οι Γλάροι.

Αυτό βέβαια μπορεί να θεωρηθεί και αυτογκόλ, αλλά, σε αντίθεση με την EL, η GQ εξακολουθεί να πετάει.

Άντε βρε, σε καλή μεριά.
 
Top