Οικονομικά θέματα Sky Express

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εντάξει, νόμιζα ότι ήθελες να πεις κάτι και κρατήθηκες.
Το financial reporting τους είναι minimal (αδιαφανές) και υπάρχουν σημαντικές ενδοομιλικές συναλλαγές. Σε αυτή την περίπτωση, θα απέφευγα να κάνω υποθέσεις.
Από επιχειρηματική σκοπιά, η δέσμευση σε μια επιχείρηση που προκαλεί ζημίες φαίνεται παράλογη. Άρα, πρέπει να υπάρχει όφελος σε άλλη εταιρεία του ομίλου.
Δεν μπορούμε να δούμε από πού προέρχονται τα έσοδα, scheduled regular, scheduled seasonal, charter, ACMI etc.
Πρέπει να δούμε την αντίδραση όταν έχουμε ολόκληρο το 2022.
 
Συμφωνώ. Να μην ξεχνάμε πως ο ίδιος όμιλος έχει και τη Swissport/Skyserv.
 
Συμφωνώ. Να μην ξεχνάμε πως ο ίδιος όμιλος έχει και τη Swissport/Skyserv

Καλησπέρα ,καλές γιορτ'ες και καλή Χρονίά Μην ξεχνάτε το Βασικο ,μια και αναφέρεται η Skyserv Ενα κτ'ηριο παρατημένο στην τύχη του ,εχει να συντηρηθεί ,απο την OLYMPIC HANDLING θα ακολουθήσει την τυχη της Swissport ,που εμεινε ενα τρυπιο κτήριο ,κρατώντας ουσιαστικά την Αδεια ,μονο αυτό ,υπηρεσίες με αισθημα Δημόσιας λειτουργίας ,βασισμένο στα πιτσιρικια που εισφερουν το κεφι τους ,οι παλιοι κρυβονται ,και διαφορα λοιπά Πόσο μακρια μπορεί να παει ;;
 
Last edited by a moderator:
Γειά σου Advisor. Δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω την ανάρτησή σου. Εννοείς ότι η συμμετοχή στη Skyserv είναι περιττή ή και επιζήμια για την SkyExpress? Ίσως να μην είναι στις προτεραιότητες της εταιρίας να ανανεώσει το κτίριο ή απλά να μην είναι ενήμερα τα αρμόδια στελέχη. Στις επιχειρήσεις πολλές φορές τα προβλήματα προκύπτουν από την έλλειψη αποτελεσματικής επικοινωνίας. Η SkyExpress μεγάλωσε πολύ γρήγορα και ίσως το προσωπικό να μην επαρκούσε για να χειριστεί το φόρτο εργασίας ή να μην έγινε κατάλληλη κατανομή αρμοδιοτήτων. Επιπρόσθετα, άνθρωποι είμαστε και αρρωσταίνουμε. Κάποιοι εγκαταλείπουν την εταιρία για προσωπικούς ή άλλους λόγους. Γι' αυτό δε μπορεί πάντα να ανταποκριθεί άμεσα. Όσο πιο μεγάλη είναι, τόσο πιο δύσκολα διοικείται. Όσον αφορά στο ότι οι παλιοί κρύβονται όπως λες, ίσως χρειάζονται διάλειμμα, ίσως κουράστηκαν, μερικοί από αυτούς έχουν αφιερώσει πολλά χρήματα, χρόνο και νεύρα για την επιχείρηση και προσπαθούν να διαχειριστούν το άγχος. Αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο θέμα, ίσως θα μπορούσες να γράψεις απευθείας σε κάποιο email που θα βρεις στην ιστοσελίδα τους. Χρειάζεται υπομονή, μερικές φορές ίσως χρειαστούν μέρες ή και εβδομάδες για να απαντήσουν. Το τρέχον πτητικό έργο έχει προτεραιότητα. Όμως εδώ το θέμα είναι τα οικονομικά της SkyExpress, αν κάποιος μπορεί να συνεισφέρει σε αυτό, παρακαλώ!
 
Καλησπέρα
το αντίθετο ισχυρίζομαι Ειναι απαραίτητη η Λειτουργία της SKYSERV ,για μια Αεροπορικη Εταιρία ,και δη του ιδιου Ομίλου Κλιμακα Κερδους & Εσοδου ,για αυτό και η Απαντηση μου δημοσιευθηκέ εδω Τωρά για την Κουρασή των Υπαλλήλων ,δεν εχω να πω τίποτε Υπάρχουν Εταιρίες ,με ξεκουραστους υπαλλήλους δεν νομίζω ,για τον κλάδο που μιλάμε Ασ μείνουμε εδω ,ευχαριστώ για την απάντηση ,καλή συνέχεια
 
Last edited by a moderator:
Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1,5 εκατ. ευρώ προχώρησε η SKY express

Η ΑΜΚ αποφασίστηκε από τη γενική συνέλευση μετόχων στις 30 Οκτωβρίου 2023, με γνώμονα τη βελτίωση των ιδίων κεφαλαίων.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις ανώτατων στελεχών της, η SKY express εκτιμάται ότι έκλεισε πέρυσι με κύκλο εργασιών περί τα 350 – 360 εκατ. ευρώ, διακινώντας 4,5 εκατ. επιβατών.
Φέτος, θα προχωρήσει στην προμήθεια 2 Airbus της οικογένειας A320neo.

Γιατί επί μια δεκαετία είναι επίμονοι πωλητές μετοχών της Motor Oil τα παιδιά του Θόδωρου Βαρδινογιάννη - Mononews.gr
 
Καλησπέρα
το αντίθετο ισχυρίζομαι Ειναι απαραίτητη η Λειτουργία της SKYSERV ,για μια Αεροπορικη Εταιρία ,και δη του ιδιου Ομίλου Κλιμακα Κερδους & Εσοδου ,για αυτό και η Απαντηση μου δημοσιευθηκέ εδω Τωρά για την Κουρασή των Υπαλλήλων ,δεν εχω να πω τίποτε Υπάρχουν Εταιρίες ,με ξεκουραστους υπαλλήλους δεν νομίζω ,για τον κλάδο που μιλάμε Ασ μείνουμε εδω ,ευχαριστώ για την απάντηση ,καλή συνέχεια
Ok, γιατί είναι απαραίτητη και δεύτερη εταιρία handling στον ίδιο όμιλο; Η Swissport δεν αρκεί; Να έχει ένας όμιλος 2 άδειες handling είναι πολύ λογικό και πάνω από όλα συμβάλει στον υγιή ανταγωνισμό και την εξυπηρέτηση του επιβάτη.
Μα που είναι και αυτό το hexallen να κάνω μερικές γαργάρες γιατί είμαι hexallen
 
Αυτο που γινεται απο οσα εχω μαθει ειναι sharing προσωπικου και εξοπλισμου. Οταν εχει η μια απο τις 2 εταιρειες αναγκη πχ για καθαρισμου η εφοδια εδαφους τα "δανειζονται" και κανουν την δουλεια τους. Δεν ξερω ομως αυτο κατα ποσο επιτρεπεται εφοσον ειναι 2 διαφορετικες αδειες-εταιρειες.
 
Αφού και οι δυο εταιρείες έχουν άδεια, το θεσμικό μέρος καλύπτεται. Μετά υπάρχουν λογιστικές λύσεις για τέτοια θέματα για φορολογικούς λόγους. Φαντάζομαι ότι το λογιστήριο τους φροντίζει να μη υπάρχουν κενά.
 
Αυτο που γινεται απο οσα εχω μαθει ειναι sharing προσωπικου και εξοπλισμου. Οταν εχει η μια απο τις 2 εταιρειες αναγκη πχ για καθαρισμου η εφοδια εδαφους τα "δανειζονται" και κανουν την δουλεια τους. Δεν ξερω ομως αυτο κατα ποσο επιτρεπεται εφοσον ειναι 2 διαφορετικες αδειες-εταιρειες.
φυσικά και γίνεται και νόμιμα. Η μια εταιρεία χρεώνει στην άλλη για το σερβις που σημαίνει απο τη μια τσέπη βγαίνει και στην άλλη μπαίνει.
 
Top