Οικονομικά θέματα Sky Express

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ωστόσο, σύμφωνα με τον βασικό κανονισμό επίγειας εξυπηρέτησης ο δανεισμός μέσων και προσωπικού μεταξύ των φορέων απαγορεύεται εκτός από εξαιρετικές περιστάσεις και μόνο κατόπιν άδειας της αρμόδιας αρχής. Η δε άδεια μπορεί να αφορά συγκεκριμένο μέσο για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων πτήσεων, όχι δηλαδή γενική για όλα τα μέσα και για μακρές περιόδους. Κανένα θεσμικό μέρος δεν καλύπτεται με άλλα λόγια. Για το τί γίνεται στην πράξη δεν έχω ιδέα, δεδομένου όμως ότι δεν υπάρχει αρμόδια αρχή στα αεροδρόμια, πιθανολογω ότι ο όποιος έλεγχος επαφίεται στον πατριωτισμό των φορέων λειτουργίας αεροδρομίων.
 
Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1,5 εκατ. ευρώ προχώρησε η SKY express
Αυτό λογικά σε συνδυασμό με την παραγγελία των 2 Α320 μεταφράζεται σε πρόθεση ανάπτυξης. Υπάρχουν πληροφορίες για τα ενδεχόμενα δρομολόγια;
 
SKY express: Διψήφια αύξηση σε επιβατική κίνηση και έσοδα το α’ τρίμηνο του έτους

Ισχυρή ανάπτυξη σημείωσε η SKY express το πρώτο τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας συνολική αύξηση επιβατικής κίνησης 15% σε σχέση με το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του 2023. Η αύξηση της επιβατικής κίνησης του εσωτερικού άγγιξε το 5%, ενώ η αντίστοιχη κίνηση του εξωτερικού έφτασε στο εντυπωσιακό 42,5%. Ιδιαίτερα ενισχυμένο παρουσιάζεται το πτητικό έργο της SKY express, με τoν αριθμό των πτήσεων να σημειώνει αύξηση 7%. Η ισχυρή ανάπτυξη όλων των παραπάνω δεικτών οδήγησε σε σημαντική αύξηση των εσόδων της εταιρείας φτάνοντας στο 26%.



1713370128398.png

Περισσότερα εδώ: SKY express: Διψήφια αύξηση σε επιβατική κίνηση και έσοδα το α' τρίμηνο του έτους (γράφημα) | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney
 
Αχ βρε πονηρή (sky) :mrgreen:
Ας αφήσουν τα ποσοστά σε εμάς, τα νούμερα δώστε. Τα μπικικίνια θέλουμε να ξέρουμε, τι μπήκε ή τι βγήκε από την τσέπη.
Η θεία λειτουργία είναι για τους ναούς όχι για την εφημερίδα αδέρφια εν χριστώ, γιαραμπή ή Μάρξ. Έτσι για τους inclusive τύπους :rolleyes:
 
Εννοείς ότι αναφέρονται στην ποσοστιαία αύξηση, ενώ σε απόλυτους αριθμούς η αύξηση είναι αμελητέα, σωστά; Λογικό σε αυτούς τους καιρούς να προσπαθούν όλοι να επικεντρωθούν στα θετικά, ώστε να διατηρήσουν την όρεξη για εργασία και ανάπτυξη. Συμφωνώ μαζί σου βέβαια ότι η μονόπλευρη αξιολόγηση και παρουσίαση κάποιων δεικτών δε βοηθάει κι είναι σα να εθελοτυφλούμε. Κοινώς, το να ευλογούμε τα γένια μας χωρίς να προνοούμε και να σχεδιάζουμε για το μέλλον μακροπρόθεσμα δεν έχει όφελος, απεναντίας ίσως είναι παγίδα.
 
8,5 μύρια θα πάρει η GQ (κατόπιν εορτής λόγω COVID, αν θυμάστε). "ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ", έπρεπε να απαντήσει ο Σταϊκούρας, αφού η Ellinair μη πετώντας πήρε 6.8 ενώ το "δάνειο" στην Α3 από 120 μύρια, γύρισαν 85 στο δημόσιο και κανείς δεν μας εξήγησε γιατί επιλέχθηκε εκείνη η χρονική στιγμή για την άσκηση των δικαιωμάτων προαίρεσης (όπως γράφτηκε εδώ)
 
Η Αιγαίου πήρε 120 επειδή οι μέτοχοι της δέχθηκαν να βάλουν αλλά 60 στην εταιρεία απο την τσέπη τους.
Και ευτυχώς θα συμπλήρωνα εγω που ασκήθηκε το δικαίωμα προαίρεσης εκείνη τη στιγμή γιατί η μετοχή της φέτος (όπως και η πλειοψηφία του κλάδου) δεν πάει καθόλου καλά.
 
Ένα δάκρυ κύλισε, δύναμη ψυχής από τους μετόχους. Το "ευτυχώς" είναι σχετικό καθώς η μετοχή ανέβηκε αρκετά μετά το Νοέμβριο.
 
Last edited by a moderator:
Κανένα δάκρυ για τους μετόχους.
Ας έβαζαν αντίστοιχα ποσά στις εταιρείες τους και οι υπόλοιποι να πάρουν ανάλογη επιδότηση. Αλλά όλοι έψαχναν εκείνη την περίοδο δανεικά και αγύριστα μόνο από το κράτος.
Η δε μετοχή είναι κάτω από τα 11€.
 
8,5 μύρια θα πάρει η GQ (κατόπιν εορτής λόγω COVID, αν θυμάστε). "ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ", έπρεπε να απαντήσει ο Σταϊκούρας, αφού η Ellinair μη πετώντας πήρε 6.8 ενώ το "δάνειο" στην Α3 από 120 μύρια, γύρισαν 85 στο δημόσιο και κανείς δεν μας εξήγησε γιατί επιλέχθηκε εκείνη η χρονική στιγμή για την άσκηση των δικαιωμάτων προαίρεσης (όπως γράφτηκε εδώ)
Αμέσως θυμήθηκα τις φανφάρες ότι εμείς δεν είμαστε σαν τον ανταγωνισμό που πέρνει λεφτά από το κράτος κλπ κλπ.
Έτσι γίνονται οι γαργάρες.
Δωρεάν μαθήματα δίνουν οι άνθρωποι.
Μην κοιτάς που υπάρχουν αχάριστοι :rolleyes:
 
Top