OA to Kabul

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SK

First-Class-Member
Εγγραφή
20/01/2004
Μηνύματα
626
Likes
85
Περιοχή
Boston, MA and Syracuse, NY
Πτήση charter για την Καμπούλ, στο Αφγανιστάν, θα πραγματοποιήσει αύριο Α340 των ΟΑ, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΝ Α. Αλαβάνου, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ.
 
1) Δεν είδα καθόλου όμως να ...στεναχωριέται όμως ο κ. Αλαβάνος από τη προχθεσινή ακύρωση της πτήσης για JFK, λόγω κόντρας Συνοδών-διοίκησης.

2) Καμμία σοβαρή ιδιωτική Αεροπορική εταιρεία δεν θα 'έσκυβε' στις προσταγές καμμίας κυβέρνησης να ακυρώσει την πιο σημαντική της πτήση για να κάνει τα χατήρια της κυβέρνησης, αν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται τα πράγματα. Ιδιωτικοποιήστε τη τώρα να γλιτώσουμε.
 
george_a":792spd1u said:
1) Δεν είδα καθόλου όμως να ...στεναχωριέται όμως ο κ. Αλαβάνος από τη προχθεσινή ακύρωση της πτήσης για JFK, λόγω κόντρας Συνοδών-διοίκησης.

Μιλάμε για έναν άνθρωπο, του οποίου η μόνη πρόταση για την Ολυμπιακή είναι "να μείνει κρατική και να την ανασυγκροτήσει το κράτος". Αυτό καταδεικνύει τη σοβαρότητα των προτάσεων. Επιτέλους πια, δεν έχει καταλάβει εδώ και 30 χρόνια, ότι το κράτος δεν πρόκειται ποτέ να την ανασυγκροτήσει;

Παρόλα αυτά, έχω να παρατηρήσω πως, τελευταία, όλες οι πτήσεις της ΟΑ προς Γιάννενα έρχονται στην ώρα τους. Επίσης, έρχονται μονίμως με ATR-72, ακόμα και οι πρωινές πτήσεις. Είναι εκπληκτικό. Έχω να δω ATR-42 εδώ και μία εβδομάδα.
 
Απόστολε υπήρχε ήδη συζήτηση για το θέμα σε άλλο topic :!: :roll:
Anyway, μετέφερα τα σχετικά posts εδώ, για να συζητηθεί ξεχωριστά.
 
OA 4735 KBL 0700 0705 A03 A340-300 DEPARTED

Μια ερωτηση όμως σχετικά με το δημοσίευμα του in.gr. Στο τέλος αναφέρει:

Στρατιωτικές πηγές που επικαλείται η ίδια εφημερίδα σημειώνουν ότι οι πτήσεις πολιτικών αεροσκαφών στην Καμπούλ θεωρούνται πλέον ασφαλείς, ενώ τα μεταγωγικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας δεν μπορούν να εκτελέσουν πτήσεις μεταφοράς προσωπικού, αφού δεν φέρουν θωράκιση σε όλη τους την άτρακτο.

Και μου γεννιέτε το ερώτημα... το Α340 διαθέτει θωράκιση στην άτρακτο? Δεν νομίζω...
 
thanosp":3jps3u6r said:
OA 4735 KBL 0700 0705 A03 A340-300

Και μου γεννιέτε το ερώτημα... το Α340 διαθέτει θωράκιση στην άτρακτο? Δεν νομίζω...

Φυσικά. Όπως διαθέτει thrust vectoring για έξτρα σπέσιαλ ελιγμούς αποφυγής (βλ. και τόπικ για το συμβάν πάνω από τη Σκύρο), αντιπυραυλικά συστήματα, πυραυλικά συστηματα (σκέτο), εξοπλισμό ηλεκτρονικού πολέμου και εννοείται In Flight Entertainment.

Προσωπικά έχω δύο σενάρια συνομωσίας. Το πρώτο λέει ότι η EADS δοκιμάζει το Α340 ως το μεταγωγικό της επόμενης χιλιετίας. Η Airbus χαρούμενη παρά ποτέ βλέποντας την πιθανότητα αυξήσει τις πωλήσεις ενός μοντέλου που έχει πάρει την κατιούσα, ανέθεσε στα κλασσικά θύματα να κάνουν την πρώτη δοκιμή και να ανακαλύψουν πιθανά τρωτά σημεία της ατράκτου που θα χρειαστούν θωράκιση.

Το δεύτερο και πιο πιθανό λέει ότι η ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ (μέσω του Same Syndicate LTd Investment Fund) είναι οι πιθανότεροι αγοραστές-επενδυτές των ΟΑ και απλά ζήτησαν test drive. Επόμενος εξωτικός προορισμός: Βαγδάτη. Double Miles & Kids go Free!


Σοβαρά τωρα, έχω μία απορία. Τα 200 χιλιάρικα που αναφέρει το άρθρο ότι έλαβαν οι ΟΑ για να πραγματοποιήσουν την πτήση είναι αρκετά για να καλύψουν τα έξοδα τόσο της συγκεκριμένης πτήσης όσο και αυτής για JFK που ακυρώθηκε?

Η κατάσταση δυστυχώς από τραγική έχει γίνει αστεία πλέον και μόνο με χιούμορ μπορεί να την αντιμετωπίσει κανείς...
 
StarGeo":nwn94y5i said:
... εχει παψει να υφισταται απο τα μεσα της δεκαετειας του '90, διοτι μιλαμε για Ευρωπαικη Ενωση (εξ ου και Ε.Ε.!) ;) Τα 200k πρεπει να ητανε για τα καυσιμα.. ;)
 
StarGeo":35k3zmmx said:
Φυσικά. Όπως διαθέτει thrust vectoring για έξτρα σπέσιαλ ελιγμούς αποφυγής (βλ. και τόπικ για το συμβάν πάνω από τη Σκύρο), αντιπυραυλικά συστήματα, πυραυλικά συστηματα (σκέτο), εξοπλισμό ηλεκτρονικού πολέμου και εννοείται In Flight Entertainment.

Η κατάσταση δυστυχώς από τραγική έχει γίνει αστεία πλέον και μόνο με χιούμορ μπορεί να την αντιμετωπίσει κανείς...

Nα ..υποθέσω ότι η δεύτερή σου παράγραφος εξηγεί την πρώτη;;;

Καθαρά θεωρητικά τώρα, παθητικά αντιπυραυλικά συστήματα έχουν εγκατασταθεί σε ορισμένα, αλλά πολύ λίγα πολιτικά ΑΦ, κυρίως VIP. Πρόκειται για μία κίνηση που ξεκίνησε ως 'άμυνα' στις επιθέσεις που εκδηλώθηκαν σε ΑΦ της EL-AL (νομίζω Ναϊρόμπι) και στο Α300 της DHL στη Βαγδάτη. Ένα -σχετικά- μεγάλο ΑΦ, ειδικά στις φάσεις απο-προσγείωσης είναι 'εύκολος' στόχος για πυραύλους που 'ψάχνουν' θερμικές πηγές ακτινοβολίας, όπως είναι οι έξοδοι στους κινητήρες. Τα παθητικά συστήματα αντιπυραυλικής άμυνας προσπαθούν να 'ξεγελάσουν' τον επερχόμενο πύραυλο εκτοξεύοντας την κατάλληλη στιγμή πολλαπλές 'φωτοβολίδες' με σκοπό να τον 'μπερδέψουν'.

Kάτι τέτοια συστήματα ασφαλώς δεν τα βρίσκεις σε τακτικά ΑΦ αεροπορικών εταιρειών (εκτός EL-AL).
 
george_a":1a5zxyk9 said:
Kάτι τέτοια συστήματα ασφαλώς δεν τα βρίσκεις σε τακτικά ΑΦ αεροπορικών εταιρειών (εκτός EL-AL).

Και Royal Jordanian! ;) (A340)
 
Top