astronautofemotion":2mrsj4x0 said:Δεν ξέρω τι λένε οι περισσότεροι, σίγουρα θα κλείσουν εταιρίες, όπως ήδη κλείσανε κάποιες, βλέπετε flybe, η BA πάει για ψαλίδια σε προσωπικό, όμως ακούγεται τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα σε χειριστές, πως θα υπάρξει μεγάλο, recruitment μετά την έπαρση των γεγονότων.
Μου φάνηκε περίεργο, έως και αστείο αυτό, όμως αν σκεφτούμε, ότι θα υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης, όχι μόνον στο aviation αλλά παντού, τότε έχει βάση. Μετά από κάθε κρίση, τα πράγματα ξανά φτιάχνουν, μέχρι να ξανά χαλάσουν πάλι. Αν το όλο θέμα, μέ τις απαγορέψεις, λήξει για παράδειγμα τέλη Μαΐου, θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε, που θα προλάβουν να τους βάλουν όλους; Αυτό φυσικά έχει, συνέχεια, καθώς τα πάντα παγώνουν, μαζεύουν μαζεύουν, και θα σκάσουν, όταν ξανά ισορροπήσουν τα πράγματα, δεν θα μου φανεί περίεργο, η BA σε δυο χρόνια από τώρα, να προσλάβει αν όχι περισσότερους, τουλάχιστον κοντά στον ίδιο αριθμό, όσων ετοιμάζεται να ψαλιδίσει.
astronautofemotion":typ7qg3a said:Φυσικά είναι δύσκολο, να καταλάβουν πως είναι ασφαλές, το να πετάει κάποιος μέσα σε ένα Airbus, καθώς ο αέρας, υπολογίζεται πως είναι πιο καθαρός και απο των σπιτιών μας,.
kotobloco":wsl8jyjo said:Αγάπητε φίλε επίτρεψε μου να διαφωνήσω.
Όλοι μας ευχόμαστε να ήταν τα πράγματα προβλεπόμενα να εξελιχθούν όπως περιγράφεις. Αλλά δυστυχώς το μέλλον της αεροπορίας είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.
Οι εταιρείες ακυρώνουν μαζικά παραγγελειες αεροσκαφών γιατί είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να κρατησουν το ρευστό τους διαθέσιμο. Δεν ξέρεις κάνεις πως θα εξελιχθεί όλο αυτό γιατί απλούστατα δεν το έχει ξαναζήσει κανείς μας πότε πριν.
Οι αναλυτές του χώρου προβλέπουν μεγάλο downsizing στολων και βασεων μετα την μπορα. Γιατι η ανακαμψη θα ειναι μια μεγαλη και μακρα διαδρομη.
Το κλασικο επιχειρημα του οτι μπουχτισαμε μέσα σπιτι και με το που θα φυγει ο ιός θα βγουμε ολοι τρέχοντας στους δρόμους, στις παραλίες και στα πάρκα, δεν ισχύει. Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα μας πουν πάει πέρασε. Θα εμφανιστεί μια ύφεση, και όσο συνεχίζεται σιγά σιγά θα αρχίζει δειλα να ξεμυτιζει ο κόσμος έξω. Σιγά σιγά θα κάνουν νέες κρατήσεις και σιγά σιγά όσο βλέπουν ότι δεν επέρχεται νέα εξάπλωση θα ξεπαρκαρουν τα αεροπλάνα ή θα καλούν τους χειριστές να κάνουν return to work training. Και τα loads θα πηγαινουν αργα αργα απο 30 σε 40% κτλ.
Επίσης τακτική των εταιρειών είναι να κάνουν προσλήψεις χειριστών για τις ανάγκες που θα έχουν σε δυο χρόνια απο τωρα με βάση το expansion plan που εχουν. Μαντεψε τι θα γινει τωρα που τα expansion plans ολων θα πανε περιπατο.
Η αεροπορία έχει δεχτεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Αναλυτές του χωρούν υπολογίζουν ότι σε ένα αισιόδοξο σενάριο προσλήψεις χειριστών θα συμβούν ξανά στην Ευρώπη μετά το 2024.
ηθελα να ρωτησω αν ο παρακατω συνδεσμος που ανηκει στην ιστοσελιδα της υπα ειναι οι ερωτησεις απο την τραπεζα θεματων του ppl http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9a ... 0118_1.pdfskyboy":guob5yxw said:Topografos":guob5yxw said:Δηλαδή τι χρειάζεται για να πάω να δώσω στην ΥΠΑ?
1) Πρέπει να πάω μέσω κάποιας σχολής ή μπορώ και μόνος μου?
2) Τι πρέπει να έχω για να ξεκινήσω να δίνω? Χρειάζεται να έχω περάσει το PPL?
3) Οι εξετάσεις για το PPL μοιάζουν με αυτές του ATPL? Είναι πολύ πιο εύκολες?
1) είναι υποχρεωτικό να πας μέσω κάποιας σχολής. Δε μπορείς μόνος σου. Ωποτε τα λεφτά του distance learning δλδ από 1500 μέχρι 7 η 8 χιλιάρικα (ανάλογα τη σχολή) δε τα γλυτώνεις.
2) για να ξεκινήσεις να δίνεις atpl theory ή πρέπει να είσαι κάτοχος PPL ή μπορείς να ξεκινησεις να δίνεις κατευθείαν από την πρώτη μέρα άμα ξεκινήσεις integrated σε κάποια σχολη. Έχεις δικαίωμα να πας να δώσεις δε 6 session. Το πρώτο με το τελευταίο πρέπει να έχουν μέχρι 18 μήνες διαφορά. Καθε μήνα έχει ένα session και κρατάει 1 βδομάδα. Αν κοπείς 4η φορά στο ίδιο μάθημα τα χάνεις όλα και ξεκινάς από την αρχή.
3)Οι εξετάσεις PPL με atpl είναι παρόμοιες. Στην ουσία τα ίδια μαθήματα σχεδόν. Απλώς η ύλη του PPL είναι 2.000 ερωτήσεις ενώ του atpl 15.000