Νέοι Προορισμοί της ZF

  • Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
REGIONAL":22qea4u8 said:
Η σύνδεση της Ρόδου με τη Χίο και τη Μυτιλήνη ... δεν συμβαίνει.
Δύο συμπεράσματα μπορώ να βγάλω...Είτε το πέταξε επειδή χτυπάει τις συγκεκριμένες επιδοτούμενες είτε σκοπεύουν να μπουν και χωρίς επιδότηση (λίγο τρελό). Αν δεν κάνω λάθος, όταν σε ενα επιδοτούμενο δρομολόγιο ζητήσει να μπεί και 2η εταιρεία τότε επανεξετάζεται η γραμμή και -αν δεν υπάρξουν πολιτικές παρεμβάσεις- το αυτονόητο θα είναι να ελευθερωθεί η γραμμή.

alekoskit":22qea4u8 said:
Αυτό το Θεσσαλονίκη - Κύθηρα που εμφανίστηκε στο χάρτη του web site, είναι άκυρο τελείως ή έχει βάση? Πότε σκοπεύει η εταιρεία να ξεκινήσει εάν ξεκινήσει αυτή τη γραμμή?
Μιας και αναφέρθηκε η SKG, αυτό που θυμάμαι οτι είπε ο Κος Ανδριανόπουλος είναι οτι έχει ήδη προγραμματιστεί η σύνδεση της SKG με 7 περιφερειακά Α/Δ και ο χάρτης ποσοτικά τουλάχιστον συμφωνεί αφου εκτός ΑΤΗ δίνει και EFL, ZTH, CHQ(όπου ήδη πάει), JMK, JTR, MJT(και εκεί πάει ήδη) και ΚΙΤ.

spotterakis":22qea4u8 said:
Τσαρτεράκι είναι που θα ξεκινήσει στα μέσα του άλλου μηνα κάθε σάββατο μεσημέρι..αν βεβαια πιάσει ο προορισμός..
Βασικά δεν είναι θέμα προορισμού κατ' εμέ αλλά πρωτίστως σωστού marketing απο το πρακτορείο που πήρε την πρωτοβουλία. Με σωστή τιμή (αφου πουλάνε και πακέτο αεροπορικά+ξενοδοχείο) και καλό promotion εεεεε, δεν νομίζω να μην βρίσκονται 49 άτομα την εβδομάδα απο Έβρο και Ροδόπη για διακοπές... Απλά νομίζω ότι ένα frequency π.χ Δ-Πα-Κυ έστω με Dashακι ή Jetstream της Skyxpress μια χαρά βγαίνει όλο τον χρόνο λόγω στρατιωτικών, φοιτητών και τουρισμού
 
Όπως προανέφερα εαν στην Ελλάδα όλα ήταν εντάξει και νομότυπα τότε σίγουρα μια επιδοτούμενη γραμμή στην οποία εμφανίζεται ενδιαφέρον και από άλλη αεροπορική εταιρία θα σταματούσε αυτόματα.
Η Aegean ενδιαφέρθηκε για το Θεσσαλονίκη-Χίος χωρίς επιδότηση αλλά τα μικροσυμφέροντα και η προφανώς ανύπαρκτη τοπική ηγεσία δεν άφησαν να ξεκολλήσει η γραμμή από τις επιδοτήσεις.
Δυστυχώς πρόβλημα να μπει δεν υπάρχει μόνο στις συνδέσεις Χίου,Μυτιλήνης,Ρόδου που θα εξυπηρετούσε απίστευτα ακόμα και όσους θα ήθελαν να πάνε από τη Χίο στη Μυτιλήνη λόγω μεταμεσονύχτιων ακτοπλοικών συνδέσεων , αλλά και στις συνδέσεις που σχεδιάζει από Θεσσαλονίκη για Ζάκυνθο και Κεφαλλονιά όπου κι εκεί το <<τρενάκι>> των ΟΑ είναι επιδοτούμενη γραμμή. Για παράδειγμα θα έιναι τελείως τρελλό να πηγαίνει κάποιος με το επιδοτούμενο <<τρενάκι>> με 70Ε και με την Athens με 100Ε και πάνω.Η Κέρκυρα το τρίτο πιο τουριστικό νησί της Ελλάδος και έχει επιδοτούμενη γραμμή με τη Θεσσαλονίκη! Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά και ο τουρισμός όλο και πιο πολύ πέφτει...
Για τα Κύθηρα δεν είναι charter και θεωρώ ότι θα <<πιάσει>> λόγω μεγάλης απόστασης κυρίως για όσους αναζητούν έναν ήσυχο και λιγότερο τουριστικά ανεπτυγμένο προορισμό που μέχρι τώρα ούτε καν με επιδότηση δεν εξυπηρετούνταν.
 
REGIONAL":2c9znfjd said:
...Η Κέρκυρα το τρίτο πιο τουριστικό νησί της Ελλάδος και έχει επιδοτούμενη γραμμή με τη Θεσσαλονίκη!...Για τα Κύθηρα δεν είναι charter και θεωρώ ότι θα <<πιάσει>> λόγω μεγάλης απόστασης κυρίως για όσους αναζητούν έναν ήσυχο και λιγότερο τουριστικά ανεπτυγμένο προορισμό που μέχρι τώρα ούτε καν με επιδότηση δεν εξυπηρετούνταν.

Για την Κέρκυρα δεν μου κάνει εντύπωση, αφού ενώ πληθυσμιακά είναι περίπου σαν την Ρόδο και τουριστικά την πλησιάζει, έχει λίγες (ίσως και τις μισές) πτήσεις για ΑΤΗ σε σχέση με Ρόδο ενώ και η ZF αν θυμάμαι καλά την παέι για Σεπτέμβρη. Ίσως κάποιος local μας εξηγήσει γιατί δεν πετάνε οι Κερκυραίοι.
Για τα Κύθηρα, το μόνο που μπορώ να προσθέσω αφού φίλος σχετικός με τα ξενοδοχειακά είχε πάρε δώσε πριν κανα 2 χρόνια με το νησί, είναι ότι σύμφωνα με τα λεγόμενά του το νησί υστερούσε σοβαρά σε βασικές υποδομές...
 
OA701":pfxeb6sv said:
Σήμερα το πρωί, οδηγώντας...για Μυτιλήνη και Χίο...
Επανέρχομαι ως οφείλω καθώς, τελικά, άκουσα και κάτι λάθος :evil: Η Χίος τελικά είναι Αγχίαλος :roll: και θα είναι σαν το RHO-AXD, charterάδικο δηλαδή (φήμες ότι θα γίνονται, λόγω έλλειψης Α/Φ, με Α-330 wet leased by ΤΗΥ μένουν ανιπεβεβαίωτες :mrgreen: ).

Όσον αφορά την 1η ακύρωση για RHO μόλις την 3η ημέρα επισημαίνω 2 πράγματα
1) Αν το πάει έτσι καμμιά 2 βδομάδες, τότε σίγουρα θα είναι ο πρώτος προορισμός που θα κοπεί (λόγω έλλειψης επιβατών)
2) Αρχίζει να παγιώνεται στο μυαλό μου ότι η ZF έγινε με μόνο σκοπό το κοκό των άγονων (όποιος παρακολουθεί λίγο πολιτική εύκολα κάνει και τους ανάλογους συσχετισμούς)
 
Απ' ότι με πληροφόρησαν, η πτήση Θεσσαλονίκη - Κύθηρα θα εκτελείται κάθε μεσημέρι Σαββάτου για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. Θα είναι charter σε συνεργασία με ξενοδοχείο του νησιού, οι ιδιοκτήτες του οποίου έχουν καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα όπως έμαθα παρόμοια προσπάθεια είχε γίνει και πέρσι με την Astra αλλά δεν προχώρησε τελικά.
 
OA701":2tayvyhe said:
Μιας και αναφέρθηκε η SKG, αυτό που θυμάμαι οτι είπε ο Κος Ανδριανόπουλος είναι οτι έχει ήδη προγραμματιστεί η σύνδεση της SKG με 7 περιφερειακά Α/Δ και ο χάρτης ποσοτικά τουλάχιστον συμφωνεί αφου εκτός ΑΤΗ δίνει και EFL, ZTH, CHQ(όπου ήδη πάει), JMK, JTR, MJT(και εκεί πάει ήδη) και ΚΙΤ.

όλοι αυτοί οι προορισμοί εκτός,MJT κ CHQ, είναι τσάρτερ καλοκαιριού σε συμφωνία με τα πρακτορεία..πάρτερ τους καταλόγους από Ζορπίδη, Δίον και Superior και θα το δείτε.Εξάλλου αν ήταν seasonal προορισμοί θα είχαν μπε στο προγραμμα δρομολογίων της εταιρείας κανονικά..
 
Στο πρόγραμμα εμφανίστηκε και το RHO-AXD.
Κάθε Σάββατο 1940 από RHO, 2120 από AXD. Οι τιμές ξεκινάνε από 238 ευρώ (αλλέ-ρετούρ-τελική). :oops:
 
Ορίστε και το δελτίο τύπου της εταιρείας σχετικά με την ολοκλήρωση των δρομολογίων που είχαν ανακοινωθεί. Η Athens Airways Fullshcedule.
 

Attachments

Καλησπέρα σε όλους.
Η εμπειρία απο Αθενς σχετικά καλή.. Η αλήθεια είναι ότι η προχειροσύνη υπάρχει σε όλο της μεγαλείο, αλλά στο ελλαδιστάν είμαστε.

26/06 ΚΖΙ- ΑΤΗ J41 (Sky express) - με κυβερνήτες τον. Κο Τσαγκαράκη. Υπέροχη πτήση καλός καιρός! 18 άτομα μέτρησα.

28/06 ATH-KSO (Dash8 300) - Πλήρωμα από το εξωτερικό, φρικτές αναταράξεις, ανεκπαίδευτοι αεροσυνοδοί, και γενικά κονφούζιο. Από και τις δύο θέσεις μου, έλλειπε η κάρτα σφαλείας, και γενικά υπήρχε ένα κλίμα.. χαλαρότητας. 20 Άτομα

Η αλήθεια είναι ότι εμάς εδώ τους δυτικομακεδόνες, μας εξυπηρετεί η παραμονή της εταιρίας στο χώρο, και ελπίζω σε καλύτερες μέρες. Μιας και οι εναλλακτικές είναι ΙΧ και ΚΤΕΛ.

Ελπίζω σύντομα να υπάρξει και through ticketing, γιατί με τόσους προορισμούς έιναι κρίμα να πρέπει να πληρώσεις διπλούς φόρους, οπότε λόγω κόστους κατευθυνόμαστε πάλι προς SKG.

Ελπίζω οι πτήσεις να βελτιωθούν και η εταιρία να κάνει αρκετές βελτιώσεις ατον τομέα του επαγγελματισμού. Θα την χρησιμοποιήσω ξανά αλλά λόγω μονοπωλίου.
 
Εννοείς αναταράξεις σε όλη τη διάρκεια της πτήσης για Καστοριά ή μόνο στον εναέριο χώρο της Δυτικής Μακεδονίας; Ο καιρός την ώρα της καθόδου και προσγείωσης στο "Αριστοτέλης" ήταν πολύ άσχημος, αέρας και κατά τόπους δυνατή βροχή, όπως κάθε ημέρα την τελευταία εβδομάδα. Το Dash πέρασε πάνω από το Βογατσικό σε μεγάλο ύψος αλλά κάτω από τα σύννεφα, "είδε" τα φώτα του "Αριστοτέλης" και μετά άρχισε να κάνει τους ελιγμούς και πήρε την "κατιούσα" για τον 30. Με τέτοιο καιρό εκείνη την χρονική στιγμή στην περιοχή της Καστοριάς δύσκολο να είχες τέλεια πτήση.
 
Top