aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.217
- Likes
- 2.481
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
flying Doc":23ervuen said:είτε δεν εκτυπώνεται το εισητήριο, το οποίο έχει εκδοθεί. Αν πάλι, σύμφωνα με την καταγγελία, επιχειρηθεί η διαδικασία απο την αρχή, ο πελάτης χάνει τις θέσεις που προσπαθούσε να κλείσει νωρίτερα και επιπλέον κινδυνεύει να μην πετάξει κιόλας[/i]" (το μετέφερα αυτολεξεί ).
Στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αυτό που εκτυπώνεται είναι απλά και μόνο μια απόδειξη. Το εισιτήριο είναι άυλο. Αν λοιπόν έχει γίνει έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η αποδειξη έχει ήδη σταλεί.
Ως προς τη μή εμφάνιση των θέσεων που ήταν διαθέσιμες πριν και δεν εμφανίζονται στη δεύτερη προσπάθεια: Κάθε φορά που βάζετε ονόματα σε μια κράτηση, (ακόμα και δοκιμαστική του τύπου DGGDGDDGDE/DGDDFDD για να δείτε π.χ. την τελική τιμή), το σύστημα πραγματοποιεί μία κράτηση. Αυτά είναι και τα μόνα στοιχεία που χρειάζονται για να κλείσει η κράτηση σε ένα περιβάλλον CRS: δρομολόγιο, ονόματα και στοιχεία επικοινωνίας. Αν λοιπόν για οποιοδήποτε λόγο διακοπεί η διαδικασία αφού κλείσει η κράτηση (και δεν έχει γίνει έκδοση), οι θέσεις παραμένουν κρατημένες για μερικά λεπτά (μπαίνει ένα σύντομο time limit). Όταν παρέλθει αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, το σύστημα κάνει έναν επανέλεγχο στην κράτηση. Αν δεν έχει εκδοθεί εισιτήριο, τότε η κράτηση ακυρώνεται ("πέφτει η προθεσμία" όπως λένε οι χειριστές) και οι θέσεις καθίστανται και πάλι διαθέσιμες. Αυτό συνέβαινε 100% με το παλιό σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Το νέο δε με έχει "βασανίσει" τόσο και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω περισσότερα.
Σε κάθε περίπτωση όμως το σύστημα πρέπει να λειτουργεί σωστά. Δεν εχει σημασία τί γίνεται και τι συμβαίνει πίσω από αυτό που βλέπει ο χρήστης. Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν τις ίδιες εφαρμογές είχαν κάποιες άλλες πιο μεγάλες εταιρείες με περισότερες πτήσεις και εντολές προς το σύστημα τους...