Νεα ηγεσια στην Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter Socrates
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μήπως αντί για "λίγες εβδομάδες μετά τον εισαγγελικό έλεγχο στη διοίκηση των ΟΑ", να το εκλάβουμε ως "λίγες εβδομάδες μετά την αλλαγή σκυτάλης στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου"?

Νομίζω πως κάθε υπουργός (και ίσως με το δίκιο του, ίσως όχι) θέλει σε τέτοιες θέσεις να έχει τους δικούς του ανθρώπους.
 
Δυστυχως, ετσι δειχνει να ειναι.....Αλλα ας μην τα βαφουμε ολα μαυρα. Ας ελπισουμε οτι ο νεος ΔΣ και Προεδρος, θα τιμησει το καλο ονομα που εχει στην "πιατσα", και θα δουλεψει για το καλο της εταιριας. Τωρα, για τους απελθοντες, μετα απο σχεδον 25 χρονια στην εταιρια, το μονο που εχω να πω, ειναι οτι ηταν η χειροτερη διοικηση που περασε τα χρονια αυτα (ακομα χειροτερη του ανεκδηγητου "περουκακια"), και που καταφερε μεσα σε τρια σχεδον χρονια να εκτιναξει το ελλειμα της εταιριας, απο το απολυτο μηδεν, στα 350 περιπου εκ/ρια, και να κανει την ιδια ωρα, πλουσιους καποιους που προανεφερα....Ιδωμεν! Dum spiro spero!
 
Συμφωνω οτι οι εργαζομενοι δεν πρεπει να πυροβολουνται για τα χαλια της ΟΑ.

OA 423 (δεν χρειαζεται ημερομηνια,συνεβαινε επι χρονια)

Το αεροπλανο ετοιμο καθ ολα για την εκκινηση.Αφιξη χειριστων 30-40 λεπτα μετα την προγραμματισμενη ωρα αναχωρησεως.
"Ειμαστε ετοιμοι κυρια προϊσταμενη"
"Μαλιστα καπετανιε μου"
"Ποσους επιβατες εχουμε?"
"235 καπετανιε μου"
"Ειστε βεβαιοι?Ξαναμετρηστε..."

Ξαναμετραει το πληρωμα καμπινας,σωστος ο αριθμος.
"Καπετανιε,συμφωνουμε με την πιστα,235"

"Σταθμος,φερε τα χαρτια να δουμε το τριμ,ειναι σωστο,τι διαολο κανουν οι loadsheeters..."
"Kαπετανιε,ειδοποιω τον loadsheeter να ερθει"
Ερχεται ο loadsheeter,ολα οκ.

"Μηχανικος,ελα πανω σε θελει ο καπετανιος"
"Διαταξτε"
"Ποσα καυσιμα εχουμε"
"90 τονους,καπετανιε,οτι μου ειπε η επιμελητεια"
"Δεν θα φτασουν,βαλε 2 τονους ακομα"

Πυργος:"Ολυμπιακη 423,καθυστερησατε την εκκινηση σας μια ωρα,χασατε το σλοτ,νεα ωρα εκκινησης σε 2 ωρες απο τωρα"
Κοκπιτ (μεταξυ τους):"Γουσταρω..."

Καταφθανει ο ΔΠΕ,τον ρωταει η αρχισυνοδος:Τι συμβαινει κι εχουμε τοση καθυστερηση?Θα κλεισουμε 15 ωρες απασχοληση στο Μοντρεαλ και δεν θα μας παιρνουν οι ωρες για Τοροντο...
Απαντηση:Α, εμεις δεν εχουμε τοσες ωρες απασχοληση.Εξ αλλου μολις περασουμε κατα μιαμιση ωρα το 13ωρο,παιρνουμε 150 δολλαρια αποζημιωση παραπανω

Χατζηδακη πες αλευρι...
 
SCanavos":3myl3epe said:
OA 423 (δεν χρειαζεται ημερομηνια,συνεβαινε επι χρονια)

Το αεροπλανο ετοιμο καθ ολα για την εκκινηση.Αφιξη χειριστων 30-40 λεπτα μετα την προγραμματισμενη ωρα αναχωρησεως.
.
.
.


αυτά γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται όσο δεν υπάρχει διοίκηση με γνώση της αεροπορικής δουλειάς, κύρος, και θέληση να βάλει τον κάθε κατεργάρη στον πάγκο του...

η διοίκηση που τοποθετήθηκε προχτές εκτός απο θέληση ίσως, δεν διαθέτει κανένα άλλο απο τα απαιτούμενα προσόντα...
 
oaicarus":25ifr5zs said:
την απομάκρυνση - παραίτηση των παραπάνω στελεχών σε καμία περίπτωση δεν τη θεωρώ τυχαία, λίγες εβδομάδες μετά την είδηση για εισαγγελικό έλεγχο στη διοίκηση των Ο.Α.

Και πολύ σωστά κάνεις, μιας και απ οτι φαίνεται "κάποιος" έχει την φωλιά του λερωμένη (μάλλον δεν είναι απλά λερωμένη αλλα πρόκειται για χωματερή και ΧΥΤΑ μαζί ένα πραγμα) :bash:
 
Nontas":e1x8dn1k said:
αυτά γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται όσο δεν υπάρχει διοίκηση με γνώση της αεροπορικής δουλειάς, κύρος, και θέληση να βάλει τον κάθε κατεργάρη στον πάγκο του...
Αυτό είναι ένα δίλημα: βάζεις κάποιον "της δουλειάς" και επειδή έχει παραγνωριστεί με προμηθευτές και συνδικαλιστές, γίνεται το μεγάλο φαγοπότι. Βάζεις έναν ουρανοκατέβατο και παίρνει συνεχώς λάθος αποφάσεις ακούγοντας τις εισηγήσεις του κάθε βολεμένου αυλοκόλακα και συνδικαλιστή.

Για να τα καθαρίσει η κοπριά χρειάζεται έξυπνος, καθαρός και δυναμικός manager, που να κατέχει το επάγγελμα και να έχει πολιτική κάλυψη. Αν τον βρείτε, γράψτε μου. Για το λόγο αυτό η εξυγίανση είναι ουτοπία.
 
Παραθέτω έναν απλό συλλογισμό

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες είναι:
1. Πύρρος Παπαδημητρίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος.
2. Παντελής Λάμπρου, Διευθυντής Λειτουργίας Αγοράς Χρηματιστηρίου Αθηνών.
3. Θεόδωρος Λύτρας, Λέκτορας Αστικού Δικαίου Πανεπιστημίου Αθηνών.
4. Πασχάλης Μπουχώρης, Διευθυντής Επενδύσεων της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Ν.Α. Ευρώπη).
5. Θανάσης Παπαθανάσης, Δικηγόρος.
6. Σπύρος Σταυρίδης, Ηλεκτρολόγος - Μηχανικός, Επιχειρηματίας.
7. Γιάννης Χαλκίδης, Ανώτατο Διευθυντικό Στέλεχος της Intesa Sanpaolo Spa.


Διοικητικό Συμβούλιο Νοσοκομείου Υγεία
Κωνσταντίνος Δημ. Σταύρου Πρόεδρος
Ανδρέας Ευά. Βγενόπουλος Αντιπρόεδρος
Πασχάλης Μπουχώρης Διευθύνων Σύμβουλος

Μήπως ενα ατομο που εχει συνεργαστεί με τον όμιλο Marfin, στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ολυμπιακής σημαίνει κάτι για το μέλλον
Πολύ πιθανόν να κάνω λάθος, αλλά ?
 
Δεν το αποκλείω προσωπικά μια που είχε ακουστεί κάτι για την MIG και την ΟΑ, αλλά για να πούμε και τα σύκα-σύκα, από το ΔΣ της ΟΑ έχουν περάσει εδώ και 30 χρόνια η Άρτα, τα Γιάννενα, η Ηγουμενίτσα, η Πρέβεζα κλπ
 
vagelist":3bngklgo said:
Πασχάλης Μπουχώρης
Παλιός αφισοκολλητής και διαδρομιστής της Ν.Δ. - ΟΝΝΕΔ - ΔΑΠ από τη δεκαετία του '80....
 
Παλιός αφισοκολλητής και διαδρομιστής της Ν.Δ. - ΟΝΝΕΔ - ΔΑΠ από τη δεκαετία του '80....
....επιτέλους καλά λένε οι πολιτικοί μας,και ο κόσμος βέβαια τους πιστέυει,ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!...επιτέλους στέλεχος με αντικειμενικά κριτήρια
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top