Εγω παλι λογω της φρικτης τιμολογιακης πολιτικης της, της δυσλειτουργικοτητας της ιστοσελιδας της, και των ατελειωτων καθυστερησεων, την εχω αποθησει υποσυνειδητα απο το μυαλο μου σαν υφισταμενη εταιρια. Το συνειδητοποιησα τις προαλλες οταν εψαξα μια 2 φορες για κατι γνωστους μου εισητηρια για Παρισι και εψαξα μονο σε easyjet & airfrance. Κι οταν οι συναισθηματικα δεμενοι (μη χ..σω) φιλοι μου με ρωτησαν "Με ολυμπιακη δεν εχει τιποτα?" Κολλησα, λεω ουπς, δεν κοιταξα, που εγω παντα κοιταω με ολες οταν μιλαμε για στανταρ ημερομηνιες γιατι ποτε δεν ξερεις. Στο φιναλε βεβαια, εννοειται οτι η Ολυμπιακη ήταν η πιο ακριβη απ' ολες. Οι περισσοτεροι Ελληνες είναι "συναισθηματικα δεμενοι" γιατι είναι φοβιτσιαρηδες και αμα δε τα σκασουν, νομιζουν οτι το αεροπλανο είναι της πλακας. Για τετοια ασχετοσυνη μιλαμε. Τους διαφευγει μαλλον οτι η ΟΑ συντηρει εναν απο τους γηρεοτερους στολους αεροσκαφων. (και ναι, ξερω οτι εχουμε αψογους πιλοτους και μαχανικους συντηρησης!). Εγω προσωπικα δε βλεπω κανενα ανταγωνιστικο πλεονεκτημα περαν μιας υποτιθεμενης ασφαλειας που για τις νεες γενιες θα ειναι παρελθον. Καθε φορα που ειμαι στο ΕΛ.ΒΕΛ. ανατριχιαζω με τις καθυστερησεις που βλεπω στον πινακα. Και αν ηταν φθηνοτερη, θα την επαιρνα, δε με νοιαζουν οι καθυστερησεις. Αλλα οχι να τρωω το 3ωρακι ταπα, "λογω καθηστερημενης αφιξης του αεροσκαφους" και να πληρωνω και τα κερατιατικα μου. Για το catering γινεται δηλαδη ολη η ιστορια η μηπως οι αλλες εταιριες πεφτουν συχνοτερα?