Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

  • Thread starter Thread starter ΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Γιατι η λογικη λεει οτι το μερος οπου κατασκευαζονται τα Βoeing ειναι η Η.Π.Α. Τωρα αν θα ειναι ΝG n Classic αυτο ειναι αλλο θεμα.
 
Η διοικηση εχει βρει καποια αεροσκαφη, (737, Α320), και ειναι στις διαπραγματευσεις, για το ποσο του lease.
Δρομολογια οντως εχουν ακυρωθει, και θα ακυρωνονται προς οφελος ειδικα της Α3, λογω ελλειψης αεροσκαφων!!!! :wall:
Μια ΝΥ την εβδομαδα, ακυρωνεται, για να χρησιμοποιειται το αεροσκαφος (340), σε δρομολογια που μενουν "κενα"..... :wall:
chrispilot":3tfps4gr said:
Αν διαβάζατε πιο προσεκτικά θα βλέπατε οτι γράφω "λογικά" και δεν το θεωρω δεδομένο. Απλή εκτίμηση έκανα. :great:
Μην δινεις συνεχεια....Καποιοι ισως δεν καταλαβαν!
Συμμεριζομαι το "λογικο", διοτι οπως και να το κανουμε, στην Αμερικη BOEING ψωνιζεις συνηθως.....οπως στην Ευρωπη AIRBUS (συνηθως, βεβαιως, βεβαιως...)
 
Προσπαθούν με νύχια και με δόντια,να κλείσουν την εταιρεία χωρίς πολιτικό κόστος.Μετά τα "σαράβαλα" της Hola τώρα κόβουν δρομολόγια λόγω έλλειψης αεροσκαφών.Ακριβώς το ίδιο συνέβη,και στον προαστιακό όπου μετά λήξη της ενοικίασης συρμών Desiro έβαλαν για προαστιακά δρομολόγια intercity AEG,κόβωντάς τα από άλλα δρομολόγια.Και η απορία ενός πολίτη είναι,"γιατί δεν έκαναν τη διαδικασία ανεύρεσης και μίσθωσης αεροσκαφών,πριν λήξει η σύμβαση;"....

Οι μόνοι που δε φταίνε σε αυτή την περίπτωση βέβαια,είναι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία,και ο κόσμος που προτιμά τις Ολυμπιακές αερογραμμές για τα ταξίδια του.Δυστυχώς όμως,είναι αυτοί που υφίστανται τις συνέπειες,των επιλογών των διοικήσεων της...
 
Ακριβως ετσι ειναι.....Οι αποφασεις φαινεται περνονται απο υψηλα κλιμακια, και οχι απο την οποια διοικηση της ολυμπιακης.
Ενας τροπος να κλεισεις την εταιρια αναιμακτα (απο αποψης πολιτικου κοστους), ειναι να της κοψεις τα εργαλεια της (αεροπλανα), να την συρικνωσεις, και στο τελος να την αφησεις να φαληρισει.
Και τοτε θα βγουνε και θα πουνε οτι ο νομος της αγορας, εκλεισε την ολυμπιακη, και εμεις σαν "καλα παιδια", δινουμε και κατι ψιχουλα στους ανεργους πλεον εργαζομενους...(χωρις φυσικα να το δικαιουνται, αρα θα ανεβασουν και την πολιτικη τους εικονα, μιας και θα το παιξουν οι καλοι Σαμαρειτες). :stupid:
Παντως, σημερα απο φιλο μου που δεουλευει στην ολυμπιακη, αποφασισθηκε η ενοικιαση 2 Α320, με option ενα ακομα Α321.
Ναι δεν ειναι πρωταπριλιατικο!
 
συμφωνα με τον σημερινο τυπο οι ΟΑ εξεταζουν ακομα ποια δρομολογια θα περικοπουν αλλα μεταξυ αυτων θα ειναι Νέα Υόρκη, Μιλάνο,

Φραγκφούρτη, Μόναχο, Σόφια και Στουτγκάρδη, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να περικοπούν πτήσεις και στο εσωτερικό δίκτυο.
Απο την αλλη, η Α3 θα ξεκινισει πτησεις προς Λονδινο(ακουγεται εντονα το Stansted)ενω αναμενεται εξελιξεις συντομα για την Κωνσταντινουπολη και Τιρανα αρχικως.

Ειναι λυπηρο παντως να μην πεταει το Α340 για Νεα Υορκη γιατι θα αναγκαστει να πεταει προς Λονδινο η Παρισι...
Οσο για τα Α320,αν ερθουν,θα τα πετανε πιλοτοι των ΟΑ,εφοσουν κανουν εκπαιδευση;
 
Διαβάζω συνεχώς για μείωση πτήσεων, περικοπές κτλ κτλ και παρόλα αυτά δε βλέπω κάτι ακόμα τουλάχιστον.. το JFK εκτελείται κανονικά σύμφωνα με το δηλωμένο χειμερινό πρόγραμμα (5χweek). Τώρα για τις υπόλοιπες πτήσεις, εγώ βλέπω κάποιες συγχωνεύσεις domestic γαλατάδικων, και κάποιων domestic μεγάλων προορισμών (CHQ, HER, SKG που ήδη πετάει και άλλες φορές τη μέρα). Μόνο που αυτές οι περιπτώσεις συνέβαιναν και πέρσι και πρόπερσι και εξαπανέκαθεν (που λέει και κάποιος).

Επίσης δεν μπορώ να διαβάζω πως τώρα που η ΟΑ κόβει πτήσεις η Α3 θα πάει στο Λονδίνο και στα Τίρανα. Τις γραμμές αυτές μας έχει πρήξει τα συκώτια πως θέλει να τις ανοίξει εδώ και καιρό...
 
alexandros..
Η ΝΥ δεν προκειται να κοπει, διοτι ειναι ισως το μονο δρομολογιο που αφηνει ΠΟΛΛΑ χρηματα στην ολυμπιακη.
Γινονται καποιες περικοπες σε δρομολογια που δεν ειναι και τοσο προσοδοφορα, λογω μεγαλου ανταγωνισμου, οπως οι "Γερμανιες".
Σε οτι αφορα την Α3 και ειδικα το EGLL, και το LFPG, δεν βρισκουν, ουτε προβλεπεται να βρουν slot, οποτε οι οποιες ανακοινωσεις τους, μαλλον προσβλεπουν για ΧΑΑ, με οτι αυτο προσβλεπει.
Τα 320, θα τα πεταξουν οι χειριστες του 340 αρχικα, μιας και δεν χρειαζεται και πολλη φασαρια, παρα μονο ενα CCQ, το οποιο και μηδαμινο κοστος χρηματικο εχει, αλλα και μονο 3 μερες χρειαζονται. Μετα θα διατεθουν αφου εκπληρωσουν την προβλεπομενη εκαπιδευση, οι 6 χειριστες του αποχωρισαντος Α300-600.
 
Στο πρόγραμμα δρομολογίων της εταιρείας προβλέπεται να ενταχθεί από τις αρχές Φεβρουαρίου ένα Airbus Α320, ενώ επιδιώκεται να υπογραφεί σύμβαση για τη μίσθωση ενός ακόμη αεροπλάνου ίδιου τύπου. Αρκετές πιθανότητες υπάρχουν για να συμπεριληφθεί στο στόλο ένα Α321 πριν το θερινό πρόγραμμα, ωστόσο τα σύννεφα δεν έχουν διαλυθεί πλήρως πάνω από την εταιρεία.

» http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=32460144

Υ.Γ. Ωραία τα 737NG, για τα οποία πήγαν ΗΠΑ :roll:
 
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠIΑΣ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) λόγω της μη μίσθωσης αεροσκαφών η εταιρία προσανατολίζεται στη μείωση των δρομολογίων προς ΗΠΑ & Καναδά έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν τα Α340 στις "χρυσές" πτήσεις προς Λονδίνο & Παρίσι. Βάσει αυτών των δεδομένων Ελληνοκαναδοί επιχειρηματίες προσανατολίζονται προς τη δημιουργία εταιρίας για δρομολόγια από Αθήνα προς Β. Αμερική :!: "Γαλάζιοι" δε ομογενείς από Γιoχάνεσμπουργκ διεμύνησαν σε κυβερνητικά στελέχη ότι αν κοπεί η γραμμή, ΨΗΦΟ ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΝ... :thx: :thx: :thx:

Αντε να δούμε και την ..... Air Astoria :D ή Astoria Airlines :mrgreen: ή Gas Papas Airlines :D :D :D
 
Ενα Α320, και 'οτι μαθαινω, 2 737/400, σε μερικη αντικατασταση αυτων που εφυγαν.
Δεν τιθεται θεμα ΝΥ, ουτε υπερποντιων, καθ'οσον ειναι "ευροφορες", και επηρεαζουν το....εκλογικο αποτελεσμα.
Βλεπετε, οτι πραγματι οι "παροικοι" εχουν δωσει σαφες μηνυμα στο Μαξιμου, οτι ετσι και σταματισουν τα δρομολογια, δεν βλεπουν ψηφο!!!
Ψαχνουν και για αλλα 320, μιας και η νεα ΔΠΕ "σπονσοραρει" το αεροσκαφος αυτο.
Ιδωμεν! Πολλα ακουμε, αλλα λιγα βλεπουμε, στο τελος!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top