Και πολύ καλά θα κάνει η ΟΑ να περιορίσει ή και να κόψει τελείως τις γραμμές που χρησιμοποιούν οι πράκτορες το μεταναστευτικό στοιχείο για να εκβιάζουν την ΟΑ για χαμηλότερες τιμές.
Πήγαινε η ΟΑ Αυστραλία, πήγαιναν οι ομογενείς στους πράκτορες "Καλημέρα σας, 4 εισιτήρια για Αθήνα για καλοκαίρι!". "Σώπα βρε αδερφέ που θα σε στείλω με την ΟΑ, σιγά την εταιρία, σιγά τ αεροπλάνα, σιγά τα πληρώματα, σιγά το σέρβις,σιγά τις τιμές...! Ασε να σε στείλω με την Thai,Emirates,Gulf,Jordanian,Singapore...να φχαριστηθείς ταξίδι".
Δεν του είπε κανένας του ομογενή ότι οι πράκτορες είχαν 0,5% μεγαλύτερη προμήθεια.
Δεν του είπε κανένας του μετανάστη ότι η ΟΑ θέλει τα λεφτά της σε 30 μέρες ενώ το μεγαθήριο Singapore με τρίμηνη επιταγή.
Δεν του είπε κανένας του Ελληνοαυστραλού ότι τα 3-4 μεγάλα πρακτορεία παίζανε την ΟΑ στα δάχτυλα κι έκλειναν όλοι μαζί 200 θέσεις ανά δρομολόγιο και η ΟΑ πουλούσε μόνο τις υπόλοιπες γιαυτό και δεν υπήρχαν θέσεις και πολλές φορές το αεροπλάνο δεν έβγαζε ούτε τα έξοδά του με την πληρότητα που είχε και πουλούσε πανάκριβες κι άρα μη ανταγωνιστικές τις θέσεις της τελευταίας στιγμής.
Και μόλις είπε η ΟΑ το κλείνω το ρημάδι το δρομολόγιο ξεσηκώθηκαν οι ομογενειακές οργανώσεις ενώ οι πράκτορες έτριβαν τα χέρια τους :Μπαγάσηδες, τώρα θα σας αλλάξουμε τα φώτα χωρίς εθνικό ανταγωνιστή!Και έκτοτε τους τ αλλάζουν...
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην Ευρώπη. Μία Φρανκφούρτη την ημέρα και πολλή μας πέφτει.Δεν το ξέραμε να τρέχουμε πίσω από τα 4 δρομολόγια της Lufthansa για να γεμίζουμε τα υπερατλαντικά της και να πηγαινοέρχονται τα αεροπλάνα χωρίς κέρδος γιατί έτσι θέλουν οι πράκτορες.
Συρρικνωμένη και κερδοφόρα κι άγιος ο Θεός....
Πήγαινε η ΟΑ Αυστραλία, πήγαιναν οι ομογενείς στους πράκτορες "Καλημέρα σας, 4 εισιτήρια για Αθήνα για καλοκαίρι!". "Σώπα βρε αδερφέ που θα σε στείλω με την ΟΑ, σιγά την εταιρία, σιγά τ αεροπλάνα, σιγά τα πληρώματα, σιγά το σέρβις,σιγά τις τιμές...! Ασε να σε στείλω με την Thai,Emirates,Gulf,Jordanian,Singapore...να φχαριστηθείς ταξίδι".
Δεν του είπε κανένας του ομογενή ότι οι πράκτορες είχαν 0,5% μεγαλύτερη προμήθεια.
Δεν του είπε κανένας του μετανάστη ότι η ΟΑ θέλει τα λεφτά της σε 30 μέρες ενώ το μεγαθήριο Singapore με τρίμηνη επιταγή.
Δεν του είπε κανένας του Ελληνοαυστραλού ότι τα 3-4 μεγάλα πρακτορεία παίζανε την ΟΑ στα δάχτυλα κι έκλειναν όλοι μαζί 200 θέσεις ανά δρομολόγιο και η ΟΑ πουλούσε μόνο τις υπόλοιπες γιαυτό και δεν υπήρχαν θέσεις και πολλές φορές το αεροπλάνο δεν έβγαζε ούτε τα έξοδά του με την πληρότητα που είχε και πουλούσε πανάκριβες κι άρα μη ανταγωνιστικές τις θέσεις της τελευταίας στιγμής.
Και μόλις είπε η ΟΑ το κλείνω το ρημάδι το δρομολόγιο ξεσηκώθηκαν οι ομογενειακές οργανώσεις ενώ οι πράκτορες έτριβαν τα χέρια τους :Μπαγάσηδες, τώρα θα σας αλλάξουμε τα φώτα χωρίς εθνικό ανταγωνιστή!Και έκτοτε τους τ αλλάζουν...
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην Ευρώπη. Μία Φρανκφούρτη την ημέρα και πολλή μας πέφτει.Δεν το ξέραμε να τρέχουμε πίσω από τα 4 δρομολόγια της Lufthansa για να γεμίζουμε τα υπερατλαντικά της και να πηγαινοέρχονται τα αεροπλάνα χωρίς κέρδος γιατί έτσι θέλουν οι πράκτορες.
Συρρικνωμένη και κερδοφόρα κι άγιος ο Θεός....