Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

  • Thread starter Thread starter ΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
οι Κοζανιτες διαμετυρονταν οτι το δρομολογιο γεμιζει συνεχεια και δεν εβρισκαν οποτε ηθελαν θεσεις. Για να το διακοπτει προφανως δεν εχει κινηση ,κατι πολυ περιεργο.Πως ειναι δυνατον να μη γεμιζουν 2 αεροπλανα των 50 θεσεων την εβδομαδα; Μηπως θα ξαναγινει συγχωνευση με την Καστορια;
 
Η πληρωτητα οπως ενημερωθηκα αγγιζει το 34%. Η αλήθεια ειναι πως οι ωρες και οι ημερες ειναι πολυ αβολες. Εγω προσωπικα οπου κατεβαινω Αθηνα να φανταστεις πως πηγαινω Θεσ/νικη περνω 9 η ωρα δρομολογιο κανω τι δουλειες μου και 11 η ωρα ειμαι πισω Θεσ/νικη παιρνω το αυτοκινητο μου και επιστρεφω σπιτι μου. Αν θελησω να παω με το δρομολογιο της Κοζανης χαιρετισματα!!! 6 η ωρα το απογευμα ειμαι Αθηνα και πρεπει να γυρσω την επομενη μεσω Θεσνικης και χωρις αυτοκινητο! Οποτε καταλαβαινεις. Παντως ξεσηκωθηκαν οι τοπικοι αρχοντες και κατεθεσαν προταση στο Υπουργειο Μεταφορων να καθιερωθουν αθημερινα δρομολογια δοκιμαστικα για 6 μηνες και το 60% των εισητηριων να επιδοτηθει απο την τπικη αυτοδιοικηση του νομου Κοζανης. Σας μεταφερω δηλωση Νομαρχη Κοζανης: "Δεν υπαρχει περιπτωση να μεινει ο νομος Κοζανης 250.000 κατοικων χωρις αεροπορικη συνδεση"! Το ζητημα επανεξεταζεται παντως απο την διοικηση των Ολυμπιακων Αερογραμμων. Ασε που ο νομαρχης Καστοριας χθες εκανε δηλωσεις στα μεσα και δηλωσε πως το αεροδρομιο της Κοζανης πρεπει να κλεσει γιατι δεν εξυπηρετει κανεναν!
 
Κι εγω ειμαι της αποψης οτι οι ΟΑ αντι να το κοψουν καλυτερα να το κανουν καθημερινο 250000 κοσμος ολο και καποιοι θα πετανε για Αθηνα. απο οτι ξερω ενα σημαντικο ποσοστο εποβατων του Μακεδονια ειναι Κοζανιτες και Καστοριανοι οποτε καλυτερα αυτα τα 2 αεροδρομια να αποκτησουν κινηση της πρκοπης γιατι αλλιως βλεπω το αεροδρομιο της Κοζανης να κλεινει οπως αυτο του Αγρινιου και της Σπαρτης καποτε που δεν υπαρχει ουτε τουριστικο ενδιαφερον.
 
Οι ολυμπιακες αερογραμμές απάντησαν πως η διακοπή γίνεται λόγω έλλειψης αερσκαφών του συγκεκριμένου τύπου ATR 42 δηλαδή, κάτι που ακούγεται λογικό εν μέρει μιας και η εταιρεία "ποντάρει" πάρα πολύ στα καλοκαιρινά νησιωτικά δρομολόγια όπου επιχειρούν τα συγκεκριμένου τύπου αεροσκαφη. Όσον αφορά στο δομολόγιο της Καστοριάς αυτό αλλάζει μέρα και ώρα. Πήγε Παρασκευή Δευτέρα στις 5 το πρωί! Το δρομολόγιο για Καστοριά πραγματοποιούνταν, πραγματοποιείται και θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την ΟΑ με Dash8. Στράφι πηγαίνει ο καινούργιος διάδρομος μου φαίνεται μήκους 2.775m και πλάτους 45m! :wall:

https://www.airliners.gr/el/airports/step1.php?id=29 Αεροδρόμιο Αριστοτέλης Καστοριά
https://www.airliners.gr/el/airports/step.php?id=33 Αεροδρόμιο Φίλιππος Κοζάνη
 
Υποψην το μηκος του αεροδρομιου της Κοζανης επιτρεπει και 737,320 να προσσεγισουν, αλλα κατι τετοιο ειναι ονειρο θερινης νυχτας εφοσον δεν υπαρχει ουτε και εκει καποιος αναπτυξιακος σχεδιασμος...Χωραφια για τους αγροτες θα γινει και η Ελλαδα για αλλη μια φορα θα γινει η χωρα που αντι να αυξανονται τα αεροδρομια θα μειωθουν και αλλο με τα νησια που εχουν ολα περιπου 1000000 απο τα 10! κατοικους να εχουν κυριως αξιοπροσεκτη αεροπορικη κινηση εξαιρωντας την Αθηνα τη Θεσσαλονικη και 2-3 ακομα Ηπειρωτικες πολεις. Αντι μπροστα παλι πισω πηγαινουμε...Η τοπικη ηγεσια τι κανει?Οχι μονο στην Κοζανη αλλα και αλλου παλι τα ΚΤΕΛ θα μονοπολουν;Οσο για τα ελικοφορα επιβεβαιωνεται οτι λογω ελλειψης αεροσκαφων η παρουσια τους φετος το καλοκαιρι θα αυξηθει ακομα περισσοτερο...Και η Καστορια που βρισκεται ακομα πιο μακρια απο τη Θεσσαλονικη χαλια κινηση εχει...
 
jetflight":2e90cpa6 said:
η Ελλαδα για αλλη μια φορα θα γινει η χωρα που αντι να αυξανονται τα αεροδρομια θα μειωθουν και αλλο με τα νησια που εχουν ολα περιπου 1000000 απο τα 10! κατοικους να εχουν κυριως αξιοπροσεκτη αεροπορικη κινηση εξαιρωντας την Αθηνα τη Θεσσαλονικη και 2-3 ακομα Ηπειρωτικες πολεις.

Μια μεταφραση?
 
Πολυ απλα τα νησια κρατανε σχεδον το συνολο της εσωτερικης αλλα και τουριστικης αεροπορικης κινησης στην Ελλαδα.Ο πληθυσμος τους ολων αμφιβαλλω αν φτανει το 1000000 κατοικους. Η Ηπειρωτικη Ελλαδα εκτος Αθηνας ,Θεσσαλονικης αντε Καβαλα,Αλεξανδρουπολη,Ιωαννινα τι αλλο εχει να επιδειξει. ΚΤΕΛ και αντε μερικοι προνομιουχοι εχουν και τον ελλειματικοτατο ΟΣΕ...Το οτι στην Κοζανη οι ωρες ειναι αβολες αυτο δεν λεει και πολλα απλα δεν ταξιδευουν με αεροπλανο οσο πρεπει και οι ΟΑ εφοσον αυτη η γραμμη δεν επιδοτηται την κοβουν.
 
Πριν απο λίγο ολοκληρώθηκε η σύσκεψη που είχε συγκαλέσει ο Νομάρχης Κοζάνης, σχετικά με τν απόφαση της διοίκησης των ΟΑ να διακόψει την αεροπορική σύνδεση απο Αθήνα και αντίστροφα. Στη σύσκεψη συμμετέιχαν όλοι οι φορείς και οι βουλευτές και των δυο κομάτων του νομού και αποφασίστηκε, να κατατεθεί άμεσα η πρόταση στη διοίκηση των ΟΑ και προσωπικά στον αρμόδιο υπουργό, η οποία περιλαμβάνει την καθιέρωση καθημερινού δρομολογίου στην Κοζάνη με μικρότερο αεροσκάφος για να βελτιωθούν οι πληρότητες, δοκιμαστικά για τουλάχιστον 6 μήνες, και μάλιστα το 60% των εισητηρίων θα προαγοραστεί απο την τοπική αυτοδίκοιηση του νομού Κοζάνης. Με αυτόν τον τρόπο θα εξυπηρετηθεί πιθανότατα με αεροπορική σύνδεση και η Καστορά καθημερινά μιας και ια προταθεί να πραγματοποιείται η παλιά μέθοδος πτήσης με δυο σκέλη: ATH - KZI - KSO - ATH. Το μόνο που αναμένεται τώρα είναι η απόφαση του Υπουργού και των ΟΑ, και σαν πρώτη αντίδραση τόνισαν πως πτήσεις με δυο σκέλη δεν θα δεχθού να πραγματοποιήσουν γιατί καταπονούνται πολύ τα αεροσκάφη με τις συνεχείς προσαπογειώσεις. Τώρα πως γίνεται οι ΟΑ να λένε πως κόβουμε το δρομολόγιο λόγω έλλειψης αεροσκαφών και να ζητούν οι φορείς καθημερινά δρομολόγια δεν ξέρω!!!1 :wall:
 
Το επιχειρημα της καταπονισης αποτελει μαλλον αφορμη. Τα <<αγονα>> που κανει σε Αιγαιο και Ιονιο ; Εκει ποσες προσγειοαπογειωσεις κανει; προφανως εξαιτιας του μειωμενου προγραμματος το οποιο πολυ σωστα ειχαν ανακοινωσει τα συστηματα κρατησεων οπως το amadeus οι ΟΑ εχουν αυξησει την παρουσια των ελικοφορων γενικοτερα σε προορισμους με πολυ μεγαλυτερη κινηση απο την Κοζανη...Καποιοι επεμεναν και χωρις δευτερη σκεψη εγραφαν οτι οι ΟΑ θα αυξησουν τις πτησεις χωρις να δουν τα τρομερα λαθη που ειχε μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα υποστρηριζοντας και με σιγουρια! οτι π.χ το Amadeus που εδω και ενα μηνα ειχε βγαλει θερινα δρομολογια των ΟΑ τα εβγαζαν απο το μυαλο τους. Καμαρωστε λοιπον τα φετινα θερινα δρομολογια και δεστε τη διαφορα προς τα κατω σε σχεση με περσι. Το οτι κοβει τελειως την Κοζανη ,ειναι ενα απλο παραδειγμα και καλο ειναι οι φορεις να μην επιδοτουν την οποια ΟΑ σπαταλοντας δημοσιο χρημα αλλα να αποδειξουν με τοσο κοσμο οτι μπορουν να κρατησουν αεροπορικες συγκοινωνιες...
 
Η Κοζάνη δεν αγαπά εκτός του αεροπλάνου ούτε το σιδηρόδρομο..Μόνο τα ΚΤΕΛ...Αυτό το έχω διαβάσει σε άλλο φόρουμ με αντικείμενο το σιδηρόδρομο.Μάλλον οι Κοζανίτες έχουν μετοχές στα ΚΤΕΛ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top