Χαίρεται η ciao
" H Minoan Air δεν άφησε χρέη.
Δεν άφησε χρέη στο αεροδρόμιο Lugano-Agno η ελληνική εταιρία Minoan Air, που πραγματοποίησε πτήσεις για Ρώμη και Βίεννη για 4 μήνες το προηγούμενο έτος, από 29 Μαρτίου μέχρι 31 Ιουλίου. Το touch and go κόστισε στην περιφέρια 1.000.000 ελβετικά φράγκα.
Αυτό που είχε αναφέρει το portal μας το πρηγούμενο καλοκαίρι επιβεβαιώνεται σήμερα από την εφημερίδα Corriere del Ticino, υπό το φως απαντήσεων της δημοτικής αρχής Lugano καθώς και δηλώσεις του Luca Bolzani του διοιηκητικού συμβουλίου του Lugano Airport που ανήκει στο PS (το PS δεν ξέρω τι είναι).
Από αυτό το εκατομύριο οι 250.000 είναι απευθείας συνεισφορά στη διαφημιστική καμπάνια της ελληνικής εταιρίας ενώ το υπόλοιπο αποτελεί έμμεση βοήθεια όπως χρεώσεις με έκπτωση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του αεροδρομίου.
Όπως και να έχει αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική όπως εξήγησε ο πρόεδρος του φορέα διαχείρισης του αεροδρομίου, στον τομέα των περιφερειακών (regional) αεροπορικών. Ακόμα και η αεροπορική εταιρία του Ticino Darwin Airline έλαβε ως βοήθεια από τη περιφέρια της Σικελία και την επαρχία ( διοικητικά αντίστοιχο του δικού μας νομού) 5.1 εκ. ευρώ τα τελευταία 3 χρόνια"
Με κάθε επιφύλαξη για τη μετάφραση, προσπάσθησα να μείνω όσο πιο κοντά γινόταν στο δημοσίευμα.
" H Minoan Air δεν άφησε χρέη.
Δεν άφησε χρέη στο αεροδρόμιο Lugano-Agno η ελληνική εταιρία Minoan Air, που πραγματοποίησε πτήσεις για Ρώμη και Βίεννη για 4 μήνες το προηγούμενο έτος, από 29 Μαρτίου μέχρι 31 Ιουλίου. Το touch and go κόστισε στην περιφέρια 1.000.000 ελβετικά φράγκα.
Αυτό που είχε αναφέρει το portal μας το πρηγούμενο καλοκαίρι επιβεβαιώνεται σήμερα από την εφημερίδα Corriere del Ticino, υπό το φως απαντήσεων της δημοτικής αρχής Lugano καθώς και δηλώσεις του Luca Bolzani του διοιηκητικού συμβουλίου του Lugano Airport που ανήκει στο PS (το PS δεν ξέρω τι είναι).
Από αυτό το εκατομύριο οι 250.000 είναι απευθείας συνεισφορά στη διαφημιστική καμπάνια της ελληνικής εταιρίας ενώ το υπόλοιπο αποτελεί έμμεση βοήθεια όπως χρεώσεις με έκπτωση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του αεροδρομίου.
Όπως και να έχει αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική όπως εξήγησε ο πρόεδρος του φορέα διαχείρισης του αεροδρομίου, στον τομέα των περιφερειακών (regional) αεροπορικών. Ακόμα και η αεροπορική εταιρία του Ticino Darwin Airline έλαβε ως βοήθεια από τη περιφέρια της Σικελία και την επαρχία ( διοικητικά αντίστοιχο του δικού μας νομού) 5.1 εκ. ευρώ τα τελευταία 3 χρόνια"
Με κάθε επιφύλαξη για τη μετάφραση, προσπάσθησα να μείνω όσο πιο κοντά γινόταν στο δημοσίευμα.