Re: Minoan Airlines
Για να ενημερωθείτε και να μην πλανάστε….
Η επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού εισηγήθηκε στον Υπουργό την απόρριψη της ΜΙΝΟΑΝ σε ένα εντελώς πρόχειρο και απαράδεκτο πρακτικό.
Στην παράγραφο Α.2.6 του πρακτικού αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών αναφέρεται: «Κατόπιν αυτών η Επιτροπή ομόφωνα γνωμοδοτεί ότι η εταιρεία Minoan Air πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής της Συγγραφής Υποχρεώσεων και γίνεται αποδεκτή στο διαγωνισμό».
Μετά, αφού μάλλον είχαν ξεχάσει τι έγραψαν στην παράγραφο Α.2.6., γράφουν στην παράγραφο Β.2.5 του ιδίου πρακτικού, «………όπως προβλέπεται στη Συγγραφή Υποχρεώσεων……. υπό τις συνθήκες αυτές προκύπτει ότι δεν δύναται να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών για το σύνολο και των 11 γραμμών για τις οποίες η εταιρεία κατέθεσε προσφορά».
Οι συνθήκες βέβαια που αναφέρει η επιτροπή, βασίζονται σε έννοιες όπως, «σε περίπτωση βλάβης, πιθανών καθυστερήσεων και ακυρώσεων, κατά κοινή πείρα κ.ά.» δηλαδή κρίνουν μια Εταιρεία σε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό με ….άρες μάρες κουκουνάρες. Ο όρος απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών (που βασίζει η επιτροπή την απόρριψη της ΜΙΝΟΑΝ) ορίζεται στην Συγγραφή Υποχρεώσεων ως 2% δικαίωμα ακυρώσεων, ποσοστό που είναι 3πλάσιο από το worldwide Technical Dispatch Reliability του τύπου (F50) που ευρίσκεται στο 99,4%! Αμφιβάλλω βέβαια αν γνωρίζει η επιτροπή τι είναι το TDR (εκτός αν το ξέχασε για το συγκεκριμένο διαγωνισμό και την συγκεκριμένη Εταιρεία)!
Αφού λοιπόν η επιτροπή ομόφωνα εισηγείται στον Υπουργό την απόρριψη της ΜΙΝΟΑΝ με το σχετικό γελοίο πρακτικό, ο κ. Βορίδης ως Πόντιος Πιλάτος, νίπτει τας χείρας του και ευλογεί το πρακτικό, λέγοντας χαρακτηριστικά «….αφού το εισηγείται ομόφωνα η επιτροπή δεν έχω άλλη επιλογή από το να το δεχτώ, η Εταιρεία βέβαια μπορεί να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της….». Φυσικά κύριε Βορίδη θα τα ασκήσει.
Το πιο αστείο απ’ όλα το είπε βέβαια η Φώφη! Δεν ξέρετε ποια είναι η Φώφη; Ψάξτε και θα μάθετε. Η Φώφη λοιπόν είπε και επανέλαβε σε διαφόρους κύκλους « …αχ αυτή η ΜΙΝΟΑΝ πολύ μας ταλαιπώρησε, φταίει βέβαια πάνω απ’ όλα και ο Καρατζαφέρης….». Η Φώφη μας, μπερδεύει τις π….. με τις β…..
Μετά απ’ αυτά, και αφού το πρότεινε και ο Μάκης μας σαν δικηγόρος, η ΜΙΝΟΑΝ προέβη σε ένσταση και Προδικαστική προσφυγή, που σημαίνει άσε τους τώρα να τρέχουν και να μην φτάνουν. Ότι έπρεπε να έχουν κάνει τόσο καιρό κατά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, πάνω απ’ όλα ίση μεταχείριση μεταξύ των συμμετεχουσών εταιρειών, προσπαθούν να το μπαλώσουν τώρα με πασαλείμματα. Τώρα θυμηθήκανε ότι οι αεροπορικές εταιρείες εκτός των άγονων έχουν και εξαγγελθέν εμπορικό πρόγραμμα που έπρεπε να συνυπολογίσουν κατά την αξιολόγηση και το ζητάνε εκ των υστέρων από τις εταιρείες.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι μυγιάστηκε και η Aegean!! Η AEGEAN λοιπόν με προσφυγή επί της προσφυγής της ΜΙΝΟΑΝ, ζητάει:
Να αποκλεισθεί η ΜΙΝΟΑΝ AIR από την επόμενη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας ακόμη και για την αδόκητη εκείνη περίπτωση που παρ' ελπίδα ήθελε γίνει δεκτή η από 7 Μαρτίου 2012 ένσταση-προσφυγή αυτής άρθρου 4 ν. 3886/2010 κατά της τεχνικής απόρριψης της προσφοράς της. Να ανασταλεί μέχρι τότε, ως επιβάλλουν οι αρχές της χρηστής διοικήσεως , κάθε περαιτέρω διαγωνιστική διαδικασία και ιδίως η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών και η κατακύρωση των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.
Αυτό και αν είναι ξεκάρφωμα! Τι την καίει την Αιγαίου αν ανοιχτούν οι οικονομικές προσφορές όσο εκκρεμεί η προσφυγή της ΜΙΝΟΑΝ; Άραγε τι προσφορά να έχει δώσει για την Σκύρο με το Α320; Απ’ ότι ξέρω η Sky Express επιδοτείται με 150Κ περίπου ετησίως, πολύ λογικό. Δεν θα έχει ζητήσει τώρα η Aegean κανένα εκατομμύριο; Πάλι λογικό αφού θα πηγαινοέρχεται το 320 με 5 επιβάτες. Σοβαρός διαγωνισμός!!
Όλοι ξεχνούν το πιο βασικό, που είναι ότι, τα Κράτη Μέλη υποχρεούται να διενεργούν τους διαγωνισμούς σύμφωνα με τον κανονισμό 1008/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 24ης Σεπτεμβρίου 2008, σχετικά με κοινούς κανόνες εκμετάλλευσης των αεροπορικών γραμμών στην Κοινότητα. Ο 1008 στην παράγραφο 8 αναφέρει: «……………... Το εν λόγω αντιστάθμισμα δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που απαιτείται για να καλυφθεί το καθαρό κόστος που προκύπτει από την εκπλήρωση κάθε υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, λαμβανομένων υπόψη των σχετικών εσόδων του αερομεταφορέα και ευλόγου κέρδους».
Εδώ μας δουλεύουν ψιλό γαζί! Ποιο εύλογο κέρδος;; Το Dashaki της ΟΑ επιδοτείται ήδη με 7.500 Ευρώ την ώρα (ούτε 757 να ήταν) και ποιος ξέρει τι θα ζητάει ο Βγεν στον νέο διαγωνισμό!! Να δω τι δικαιολογίες θα βρει ο Μάκης στον Reichenbach και του 40 της ομάδας δράσης (νταβατζίδες) όταν έρθει η ώρα της αλήθειας…….