Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ περίμενα μια τέτοια απάντηση από την MAV στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook. :shock:
 

Attachments

  • MAV.FB.jpg
    MAV.FB.jpg
    98,6 KB · Προβολές: 1.835
Μου θυμίζεις,σε παρακαλώ,αν η εταιρεία είχε κάνει αίτηση για επιδότηση-κρατική χρηματοδότηση;
 
Έκανε, και με πολύ χαμηλή προσφορά. 20 φορές μικρότερη από την υπάρχουσα σε αυτά τα δρομολόγια :wink:
 
Εκεί που φτύνει,έγλυφε δηλαδή.
Ξέρεις επίσης ότι δεν είναι αυτό το μόνο κριτήριο.
Τόσο δύσκολο είναι να παραδεχτούν τα λάθη τους τελικά κάποιοι άνθρωποι έστω και αν ασχολούνται με την αεροπορία.Κρίμα.
 
Πάλι ήρθες να τρολάρις Άλεξ? Το "κριτήριο" που κοπήκανε ήταν ο αριθμός το αεροπλάνων που "είχανε" (που στην ουσία είναι παραπάνω από την σκαϊ, που τα έχει τα δρομολόγια τώρα, με παραπάνω κόστος και μικρότερα αεροπλάνα). Παρεμπιπτόντως, στην Μινόαν είναι τα ίδια άτομα που ιδρύσανε και την σκαϊ, και την φέρανε στα όρθια. Τι ακριβός προσπαθείς να πεις ότι είναι το "λάθος", για πες μας?

Έκτος και αν πιστεύεις πως πρέπει να δίνουμε 20 φόρες το κόστος που χρειάζεται για να κάνουμε ένα έργο, για να πληρώνουμε την τρύπια τσέπη του καθενός.
 
Δε θυμάμαι να πρέπει να σου ζητήσουμε την άδεια για να γράψουμε ή την έγκριση για το τι θα γράψουμε.
Με απλά ελληνικά λοιπόν και για πολλοστή φορά,αν και φαίνεται ότι όταν κάποιος δεν είναι ικανός να αναλάβει ευθύνες θα τις επιρρίπτει αιωνίως σε άλλους:
Δε παίρνουν επιδοτήσεις,φταίνε οι άλλοι.
Τι σημαίνει ότι "στην ουσία" είχαν περισσότερα αεροπλάνα;Εννοείς σε μικρογραφίες στα γραφεία μήπως;
Πάει στο εξωτερικό,αποτυγχάνει,φταίει το αεροδρόμιο κλπ,κλπ,κλπ.
Έχουν κάνει λάθη οι άνθρωποι της εταιρείας ή όχι;Σε αυτό μόνο τουλάχιστον έχεις κάτι να μας πεις;
 
1.
Δε παίρνουν επιδοτήσεις,φταίνε οι άλλοι.
Τι σημαίνει ότι "στην ουσία" είχαν περισσότερα αεροπλάνα;Εννοείς σε μικρογραφίες στα γραφεία μήπως;

Δεν μπορώ να το πιστέψω πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις απλή λογική. Όταν η Σκαϊ έκανε αίτηση για αυτά τα δρομολόγια με τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων τον προηγούμενο χρόνο.. όταν ήταν κάτω από την ηγεσία των ανθρώπων που είναι τώρα στην Μίνοαν... Όταν αυτή η αίτηση δεν επηρέαζε κάποια από τα δρομολόγια του φαγοπότιου, κανείς δεν είπε τίποτα. Τα πήρανε τα δρομολόγια μια χαρά. Όταν κάνανε την αίτηση λοιπόν, και πατούσε πάνω σε δάκτυλα ΟΑ/Α3/Γρύλλος - Ακριβώς την ίδια αίτηση (Αεροπλάνα προς δρομολόγια) δεν την δεχθήκανε. Αλάλαξαν γνώμη ξαφνικά ε?

Για να στο ξαναπώ να το καταλάβεις. Δεν είναι "καινούργιοι", έχουν ξαναπάρει δρομολόγια κάτω από την Σκαϊ με τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων προς δρομολόγια.

2.
Πάει στο εξωτερικό,αποτυγχάνει,φταίει το αεροδρόμιο κλπ,κλπ,κλπ.

Ο λόγος που κλείσανε την Οξφόρδη, όπως έχω πει 100 φορές, ήταν γιατί ήθελε πίσω ο ρέστης τα αεροπλάνα του. Τόσο απλό. Προς το τέλος ένα δρομολόγιο έκανε break even. Ξέρεις τι είναι αυτό? Ξέρεις πως δουλεύουν οι επενδύσεις σε ένα δρομολόγιο? Πιστεύεις όλα τα δρομολόγια κάνουν break even από την αρχή? Το ξέρεις ότι η πτήσεις της Aegean στο Λονδίνο στην αρχή χάσανε εκατομμύρια? Βρες μου το "λάθος" εδώ πέρα. Ότι μια αεροπορική εταιρία πρέπει να παίρνει επενδύσεις και να μην προσπαθεί να επεκταθεί σε άλλα δρομολόγια (lol sky)?
 
Κάθε στοιχειωδώς νοήμων άνθρωπος αντιλαμβάνεται ότι δεν απαντάς στα ερωτήματα οπότε δε συνεχίζω την άσκοπη συζήτηση.
Το ζήτημα είναι ότι η εταιρεία ιδρύθηκε από πείσμα,καπρίτσιο και νάζι,δε πηγαίνει καλά και παραπαίει.-
Καλό σου απόγευμα.
ΥΓ:Ξέχασες την Ιταλία-Ελβετία.
 
δεν απαντάς στα ερωτήματα

Σου απάντησα ακριβώς στα δυο ερωτήματα σου. Θα στα γράψω ποιο καθαρά να τα καταλάβεις.

Ερώτημα πρώτο: Φταίγανε αυτοί που αποτύγχανε στις άγονες
Απάντηση πρώτη: Έχουν ξαναπάρει δρομολόγια κάτω από την Σκαϊ με τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων προς δρομολόγια, άρα δεν φταίνε αυτοί, το σύστημα δεν είναι δίκαιο.

Ερώτημα δεύτερο: Απέτυχε στο εξωτερικό και έφταιγε το αεροδρόμιο
Απάντηση δεύτερη: Ο λόγος που σταμάτησε δεν είναι επειδή "απέτυχε". Και είναι χαζό να πεις ότι απέτυχε ένα δρομολόγιο που έκανε break even.

Ερώτημα τρίτο: Ιταλία / Ελβετία
Απάντηση τρίτη: Στην Ιταλία και στην Ελβετία, είχανε κέρδος. Δεν μπορείς να αποτύχεις αν έχεις κέρδος. Ο λόγος που σταματήσανε είναι για να επιστρέψουν τα αεροπλάνα.

Το ζήτημα είναι ότι η εταιρεία ιδρύθηκε από πείσμα,καπρίτσιο και νάζι,δε πηγαίνει καλά και παραπαίει.- Καλό σου απόγευμα.

:thx:

Σήμερα έμαθα ότι όταν ένας επιχειρηματίας πλησιάζει άτομα για να επενδύσει τα λεφτά του, αυτό λέγετε "πείσμα και καπρίτσιο". Αν ήθελες μόνο νάζι να τρέξεις μια αεροπορική εταιρία για 9 χρονιά... τότε θα είχαμε περισσότερες αεροπορικές εταιρίες παιδί μου... Εγώ λέω να μαζευτούμε τα άτομα του φόρουμ να ανοίξουμε μια αεροπορική εταιρία, αφού είναι τόσο εύκολο.
 
Top