Minoan Air

Εφόσον κάποιοι από σας ξέρετε τι ακριβώς ίσχυει γιατί δεν δίνετε info...ώστε να μάθουμε την αλήθεια απλά πετάει ο καθένας κάτι? Aidis εσύ που έχεις ενημέρωση από μέσα γιατί δεν μας λες? :rolleyes:
 
Εγω δεν ειπα οτι ειμαι captain απλα αγαπω το αεροπλανο Απλα. Ασχετος ειμαι.
Αλλα κι οι σχετικοι που ειναι αυτοι κλεινουν μια εταιρεια.
Απλα τυχαινει ο ενας απο τους δυο που καναν επισχεση ειναι φιλος.
Τις πηγες μου αιδη δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να τις πω.
Αν Εχεις εσυ πηγες ελεγξε τες γιατι μαλλον εχουν θολα νερα
 
Το κολλημα σου με την ΜΑV δεν μπορω να καταλαβω.. Ισως να ειμαι και λιγο.. καπως, αλλα και παλι, η εμπαθεια που δειχνεις, ειναι σχεδον επικη. Και μη γυρισεις και με πεις οτι εχω σχεση με την εταιρεια (οπως το αλλο "αστερι" ο αερολακης), γιατι απλα θα αποδειξεις πως ο,τι δεν ταιριαζει στην κοσμοθεωρια σου, το χωνεις σε ενα σακκουλι με ταμπελακι "κακοοο"!

:banana:
 
Έστειλα τα ποστ σας σε άτομο μέσα στην εταιρία, και από κάτω η απάντηση:

"Επειδή ακούγονται πολλά για την Minoan, θα ήθελα (όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι σύμμαχοι) to put the record straight!

Η Εταιρεία ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2011 με σκοπό την διεκδίκηση μέρους των άγονων γραμμών.

Όταν εμφανίστηκε η Minoan στην αίθουσα της ΥΠΑ με πλήρη φάκελο διεκδικώντας άγονες, οι μισοί ανταγωνιστές έπαθαν έμφραγμα και οι άλλοι μισοί εγκεφαλικό!

Επί τρεις μήνες οι ενστάσεις έπεφταν βροχή, όμως καμία δεν άγγιξε την Εταιρεία. Τον τέταρτο μήνα ένας φωστήρας της Δ2, βρήκε την λύση για να αποκλείσει την Minoan αφού οι τεχνικές προσφορές και τα λοιπά δικαιολογητικά ήταν άψογα: Απλό: δεν φτάνουν τα αεροπλάνα για το έργο! Όμως για άλλη Εταιρεία με περισσότερα σκέλη συν εμπορικό έργο και λιγότερα αεροπλάνα έφταναν. Άντε να βρεις το δίκιο σου από τις δωροδοκημένες επιτροπές της ένδοξης χώρας μας. Εις εκ των συμμετεχόντων ομολόγησε στον περίγυρο του στημένου καρτέλ ότι η Minoan τους κόστισε μισό εκατομμύριο σε μίζες, συμπεριλαμβανομένης βέβαια της εξαφάνισης της έκθεσης του ελεγκτικού συνεδρίου (πράξη ΕΣ 330/2012 υπό τον κ. Μηλιώνη, άντε βρείτε την!) – καταπέλτης για υπεραντισταθμίσματα και πλημμελή άσκηση καθηκόντων της Δ/ΥΠΑ!

Το κόστος για τον Ελληνικό λαό του συγκεκριμένου καρτέλ είναι πάνω από 100 εκατομμύρια Ευρώ, όχι και άσχημα για δυο τρεις επιχειρηματίες!

Εν πάση περιπτώσει, η Minoan, μετά από 2,5 εκατομμύρια επένδυση σε υποδομές και αεροπλάνα βρέθηκε τον Ιούνιο του 2012 χωρίς έργο και με το ταμείο μείον! Η άμεση αντίδραση και η στροφή της διοίκησης στην εξωστρέφεια, κατάφερε να βρει έργο στο εξωτερικό, Ισπανία, Σουηδία, Αγγλία, Ελβετία καθώς και πτήσεις τσάρτερ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα αυτού του έργου ήταν για το διάστημα Ιούνιο 12 – Ιούλιο 13, 3.000 πτήσεις, 70.000 επιβάτες και 6,6 εκατομμύρια Ευρώ σε έσοδα. Ας μας πει κάποιος κάτω από αυτές τις συνθήκες τι άλλο θα μπορούσε να κάνει εκτός από το ότι θα έπρεπε να κλείσει την Εταιρεία και να πάει στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια τον βρόμικο κρατικό μηχανισμό (μπορεί βέβαια να έχει γίνει κιόλας – rumours)!

Η Εταιρεία βρέθηκε προς το τέλος του περασμένου καλοκαιριού εν μέσω διαμάχης μεταξύ των μετόχων. Δεν μου επιτρέπονται λεπτομέρειες! Μετά από μερικούς μήνες αποτελεσματικής διαιτησίας οι μέτοχοι τα βρήκαν και η Εταιρεία μεταβιβάζεται σε έναν εκ των δύο βασικών μετόχων, έναντι του αρχικά καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.

Ο νέος μοναδικός μέτοχος, αφού πλήρωσε 1,2 εκατομμύρια για τις μετοχές, ετοιμάζει άλλα 4,5 εκατομμύρια για την εξυγίανση της Εταιρείας και την απόκτηση άλλων δύο αεροπλάνων (σύνολο πέντε). Η Minoan έχει ήδη συνάψει τρία σημαντικά συμβόλαια ύψους 15 εκατομμυρίων Ευρώ: Ένα στην Ιταλία (ένα αεροπλάνο ACMI 3 χρόνια), ένα στην Ισπανία – Saragossa (τρία αεροπλάνα) και Ελλάδα καθημερινές εκδρομές με Μεγάλο Γραφείο Ρωσικού Τουρισμού. Οι πτήσεις αρχίζουν 8 Απριλίου!

Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι συκοφαντίες για την μόνη μη κρατικοδίαιτη αεροπορική Εταιρεία της Ελλάδας (εκτός της Ellinair), που κάτω από αυτές τις συνθήκες επιβιώνει και ετοιμάζεται για δυνατή επιστροφή στο προσκήνιο. Breaking News! Τρέμετε υποψήφιοι των δύο άγονων που έρχονται οσονούπω! Την τριετία μάλλον την φάγανε διότι αν δεν την φάνε θα τους φάει η μαρμάγκα της ΕΕ που έχει αρχίσει έρευνα για το πάρτι των άγονων!"

Επεξεργασία: Αφού είναι ανεπίσημο, δεν θα έδινα και πολύ βάσει στην ημερομηνία που λέει (δεν έχει γίνει επίσημη ανακοίνωση), άλλα τουλάχιστο αυτό είναι το σχέδιο τους για τώρα.
 
Καπεταναιοι εσεις που ξερετε τα πραγματα καλυτερα πειτε τι γινεται μ αυτη το μαγαζι;
Πως γινεται ολοι να ψαχνονται για αλλου;
Αιδη οι επιλογες του δημαρχου Προεδρου να ανοιξει γραμμες στην Οξφορδη πηρε την εταιρεια στο λαιμο του και η ασχετοσύνη του να το παιζει προεδρο κατεστρεψε το μελλον των εργαζομενων. Εκανε ανθρωπους να ξεσπιτωθου και να στραφουν αλλου για δουλεια.
Αλλα κι αδυναμια του καπετανιου να μην υποστηρίζει τους ανθρωπους του αλλα μονο καποιους εκει μεσα.
 
Eagle, ποιος ακριβός είναι "όλοι"? Όλοι αυτοί που γνωρίζω προσωπικά δεν έχουν κάποιο πρόβλημα, και δεν έχει ακουστεί κάποιο παράπονο εσωτερικά. Αν έχεις εσύ η κάποιος φίλος σου, γιατί δεν το λέει στην εταιρία? Είναι μυστικό...?

Αυτό που λες δεν στέκει. Βασικά, έχεις πει δυο πράγματα που είναι λάθος.

1) Αυτός που οργάνωσε της πτήσεις εξωτερικού δεν ήταν ο πρόεδρος, ήταν ο άνθρωπος υπεύθυνος για το Marketing.

2) Το Λουγκάνο είχε κέρδος, και στην Οξφόρδη το ένα σκέλος έκανε "break even" στο τέλος. Ο λόγος που φέρανε πίσω τα αεροπλάνα και έπρεπε να ακυρώσουν τις πτήσεις είναι γιατί ο μέτοχος (Ρέστης) ήθελε τα αεροπλάνα του πίσω. Έχει αλλάξει γνώμη, και ακούγεται ότι θα κάνουν και άλλες πτήσεις στο εξωτερικό μόλις ολοκληρωθεί η μετακίνηση μετοχικού κεφαλαίου.
 
Ο εμπορικος σου λεει κατι? Μην καλυπτετε τα ακαλυπτα αιδη
 
Δεν μπορώ να καταλάβω τι όφελος έχεις να αλλάξεις τα δεδομένα...? Όπως σου έγραψα παραπάνω, ο λόγος που σταμάτησε το εξωτερικό ήταν για την διαφωνία με τον Ρέστη, που έχει λυθεί τώρα. Ποια είναι τα "αιδη" που λες συνέχεια? Δεν μιλάω με τον εμπορικό, το κείμενο παραπάνω έρχεται από άλλο άτομο μέσα στην εταιρία.
 
Το μαρκετινγκ μηπως το εκανε ο φιλος του προεδρου; λεω εγω τωρα....
Και μηπως ξεχνας τις φωτο με το αεροπλανο της μινωαν μπλοκαρισμενο απο βυτιοφορα επειδη φαγαν τα λεφτα;
Λεω εγω τωρα.
Και το λουγκανο; μηπως σταματησε νυχτα;
Αιδη ο προεδρος με τον κλητηρα του τον καπταιν κατι παιξανε
 
Ελα αγορι μου εισαι ζαλισμενος..

Αν δεν τα ξερεις, μη μιλας, καταληγεις γελοιος.

Τα βυτιοφορα τα εβαλε ο διοικητης του αεροδρομιου οταν ανακοινωθηκε οτι η εταιρεια τους αφηνει λογω αθετησης συμβολαιων και συμφωνιων εκ μερους της διοικησης του αεροδρομιου! Και ειναι γνωστο το ποσο λαλακας ειναι το συγκεκριμενο ατομο! Το αεροδρομιο στην ουσια τους χρωσταει ακομα λεφτα! Οποτε βουλωστο, εχεις γινει πλεον γραφικος, και γινεσαι γραφικοτερος με καθε μηνυμα που αναρτεις! Και το Λουγκανο σταματησε οπως ηταν απο την αρχη προγραμματισμενο να σταματησει (αν δεν με απατα η μνημη μου - μη με κανεις να ανατρεχω σε παλαιοτερα αρχεια..)
 
Top