Έστειλα τα ποστ σας σε άτομο μέσα στην εταιρία, και από κάτω η απάντηση:
"Επειδή ακούγονται πολλά για την Minoan, θα ήθελα (όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι σύμμαχοι) to put the record straight!
Η Εταιρεία ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2011 με σκοπό την διεκδίκηση μέρους των άγονων γραμμών.
Όταν εμφανίστηκε η Minoan στην αίθουσα της ΥΠΑ με πλήρη φάκελο διεκδικώντας άγονες, οι μισοί ανταγωνιστές έπαθαν έμφραγμα και οι άλλοι μισοί εγκεφαλικό!
Επί τρεις μήνες οι ενστάσεις έπεφταν βροχή, όμως καμία δεν άγγιξε την Εταιρεία. Τον τέταρτο μήνα ένας φωστήρας της Δ2, βρήκε την λύση για να αποκλείσει την Minoan αφού οι τεχνικές προσφορές και τα λοιπά δικαιολογητικά ήταν άψογα: Απλό: δεν φτάνουν τα αεροπλάνα για το έργο! Όμως για άλλη Εταιρεία με περισσότερα σκέλη συν εμπορικό έργο και λιγότερα αεροπλάνα έφταναν. Άντε να βρεις το δίκιο σου από τις δωροδοκημένες επιτροπές της ένδοξης χώρας μας. Εις εκ των συμμετεχόντων ομολόγησε στον περίγυρο του στημένου καρτέλ ότι η Minoan τους κόστισε μισό εκατομμύριο σε μίζες, συμπεριλαμβανομένης βέβαια της εξαφάνισης της έκθεσης του ελεγκτικού συνεδρίου (πράξη ΕΣ 330/2012 υπό τον κ. Μηλιώνη, άντε βρείτε την!) – καταπέλτης για υπεραντισταθμίσματα και πλημμελή άσκηση καθηκόντων της Δ/ΥΠΑ!
Το κόστος για τον Ελληνικό λαό του συγκεκριμένου καρτέλ είναι πάνω από 100 εκατομμύρια Ευρώ, όχι και άσχημα για δυο τρεις επιχειρηματίες!
Εν πάση περιπτώσει, η Minoan, μετά από 2,5 εκατομμύρια επένδυση σε υποδομές και αεροπλάνα βρέθηκε τον Ιούνιο του 2012 χωρίς έργο και με το ταμείο μείον! Η άμεση αντίδραση και η στροφή της διοίκησης στην εξωστρέφεια, κατάφερε να βρει έργο στο εξωτερικό, Ισπανία, Σουηδία, Αγγλία, Ελβετία καθώς και πτήσεις τσάρτερ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα αυτού του έργου ήταν για το διάστημα Ιούνιο 12 – Ιούλιο 13, 3.000 πτήσεις, 70.000 επιβάτες και 6,6 εκατομμύρια Ευρώ σε έσοδα. Ας μας πει κάποιος κάτω από αυτές τις συνθήκες τι άλλο θα μπορούσε να κάνει εκτός από το ότι θα έπρεπε να κλείσει την Εταιρεία και να πάει στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια τον βρόμικο κρατικό μηχανισμό (μπορεί βέβαια να έχει γίνει κιόλας – rumours)!
Η Εταιρεία βρέθηκε προς το τέλος του περασμένου καλοκαιριού εν μέσω διαμάχης μεταξύ των μετόχων. Δεν μου επιτρέπονται λεπτομέρειες! Μετά από μερικούς μήνες αποτελεσματικής διαιτησίας οι μέτοχοι τα βρήκαν και η Εταιρεία μεταβιβάζεται σε έναν εκ των δύο βασικών μετόχων, έναντι του αρχικά καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.
Ο νέος μοναδικός μέτοχος, αφού πλήρωσε 1,2 εκατομμύρια για τις μετοχές, ετοιμάζει άλλα 4,5 εκατομμύρια για την εξυγίανση της Εταιρείας και την απόκτηση άλλων δύο αεροπλάνων (σύνολο πέντε). Η Minoan έχει ήδη συνάψει τρία σημαντικά συμβόλαια ύψους 15 εκατομμυρίων Ευρώ: Ένα στην Ιταλία (ένα αεροπλάνο ACMI 3 χρόνια), ένα στην Ισπανία – Saragossa (τρία αεροπλάνα) και Ελλάδα καθημερινές εκδρομές με Μεγάλο Γραφείο Ρωσικού Τουρισμού. Οι πτήσεις αρχίζουν 8 Απριλίου!
Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι συκοφαντίες για την μόνη μη κρατικοδίαιτη αεροπορική Εταιρεία της Ελλάδας (εκτός της Ellinair), που κάτω από αυτές τις συνθήκες επιβιώνει και ετοιμάζεται για δυνατή επιστροφή στο προσκήνιο. Breaking News! Τρέμετε υποψήφιοι των δύο άγονων που έρχονται οσονούπω! Την τριετία μάλλον την φάγανε διότι αν δεν την φάνε θα τους φάει η μαρμάγκα της ΕΕ που έχει αρχίσει έρευνα για το πάρτι των άγονων!"
Επεξεργασία: Αφού είναι ανεπίσημο, δεν θα έδινα και πολύ βάσει στην ημερομηνία που λέει (δεν έχει γίνει επίσημη ανακοίνωση), άλλα τουλάχιστο αυτό είναι το σχέδιο τους για τώρα.