Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Airlines

AirLaw":26jz5akm said:
Οταν δεν εχεις ωρες και θες να βαλεις αλλα κανεις δεν σε παιρνει επειδη ακριβως δεν εχεις ωρες τοτε τι κανεις;. Περιμενεις το Log book σου να γεμισει ως δια μαγειας;. Δεν νομιζω, κατι πρεπει να κανεις...Αυτο εννοω εγω...

Και καλά, εσύ μπορείς με κάποιο τρόπο (πιθανολογώ) να ζήσεις εργαζόμενος αμισθοί. Τον άλλον τόν ρώτησες αν μπορεί? Και αυτή η απαράδεκτη πρακτική, δεν καταλαβαίνεις ότι δημιουργεί προηγούμενο? Ότι χαλάει την πιάτσα? Ο εργοδότης ΟΦΕΙΛΕΙ να αμοίβει τον εργαζόμενο που παράγει έργο. Ο Κ2 δεν είναι μπαούλο. Είναι θέση του πληρώματος που επιβάλλεται δια νόμου.Η εμπειρία αποκτάται, δεν αγοράζεται. Αν ΟΛΟΙ οι νέοι πιλότοι είχαν λίγες ώρες, τί θα έκανα οι εταιρείες? Πού θα βρσκαν αυτούς με τις πολλές? Βρήσκουν και κάνουν.
Αυτές οι πρακτικές "μάγκεψαν" τους ιδιοκτήτες των αεροπορικών στην Ελλάδα. Αυτές είναι που ευθύνονται για την μισθοδοτική κατάντια της χώρας μας που είναι ουραγός της Ευρώπης σε μισθούς χειριστών.

Hastaroth":26jz5akm said:
Το ότι "είναι πρακτική που κάνουν πολλές εταιρίες στο εξωτερικό" δέν σημαίνει ότι είναι και σωστό.

Σας διαβεβαιώ, είναι δική μας η πατέντα και κρατάει εδώ και 15+ χρόνια.

Συγνώμη για την παρένθεση. Επιστρέφω στο θέμα.

Είμαι αρκετά χρόνια στο site αυτό και θέλω να πιστεύω ότι κατά το δυνατόν τηρώ τους κανόνες του. Ένας από αυτούς είναι και η απαγόρευση πολιτικών και κομματικών συζητήσεων. Με βάση αυτόν τον κανόνα, θα προσπαθήσω ΟΣΟ γίνεται να αναφερθώ σε δήλωση πολιτικού αρχηγού σχετικά με την Μινόαν. Δεν είναι ρεπορτάζ. Είναι ο ίδιος που μιλάει και λέει όσα λέει.

Το βίντεο είναι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=SCtT0n2qnlw

Δεν θα το αναρτούσα ποτέ και ούτε θα το σχολίαζα. Το κάνω μόνο (και πολύ προσεκτικά), μιάς που άπταιται απόλυτα με θέματα ασφαλείας πτήσεων. Στην κυριολεξία χέ...κα , ποιός θα πάρει τις άγονες γραμμές. Όμως, όταν ακούς κάποιον πολιτικό που δεν είναι κάποιος τυχαίος, και βάζει στην ίδια ζυγαριά τα εκατομμύρια και την ασφάλεια των πτήσεων, εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται δύσκολο να σιωπήσω.

Να πώ απλά ότι, για την ευκολία της συζήτησης, ΔΕΝ αποκλείω, η Μινοαν να έχει όλα όσα χρειάζεται για να είναι μία πραγματικά ασφαλής (κυρίως) και συνεπής εταιρεία. ΔΕΝ έχω απόδειξη εναντίον αυτού. Αυτό είναι δουλειά να το κρίνει η καθ'ύλην αρμόδια αρχή (ΥΠΑ) και όχι ο όποιος πολιτικός αρχηγός και ο όποιος υπουργός "του", με κριτήριο την εξοικονόμηση χρήματος.

Δεν αποκλείω η δήλωση να έγινε μόνο και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού των τηλεθεατών, που έτσι και αλλιώς, δεν μπορούν να κρίνουν (στην πλειοψηφία τους) το αν αυτό που ακούνε είναι καλό ή κακό. Εξάλλου και από όσο ακούω, ο διαγωνισμός δεν έχει τελειώσει και ο συγκεκριμμένος πολιτικός φέρεται να μιλάει για τελειωμένη υπόθεση. Άρα, ή πάει να εντυπωσιάσει (για το νοικοκύρεμα της χώρας) ή από ενθουσιασμό προλέγει τα μελλούμενα (μαρτυριάρης). Μάλλον για το πρώτο μου φαίνεται.

"Απλά", επιβεβαιώνει ότι θα δωθούν ή δώθηκαν τα δρομολόγια σε εταιρεία της οποίας η έγκριση λειτουργείας δεν έχει στεγνώσει ακόμα από τον εκτυπωτή.

Για την ιστορία να αναφέρω (πάλι τονίζοντας ότι δεν γνωρίζω τα της Μινόαν και των προθέσεων/ικανοτήτων της) το τί ισχύει με άλλες Ευρωπαικές επιδοτήσεις στην Ελλάδα τουλάχιστον. Ας πούμε ότι η ΕΕ επιδοτεί μεγάλες επιχειρηματικές προσπάθεις στη Θράκη για μείωση της ανεργίας και αύξηση της αποκέντρωσης. Εγώ, θέλω να φτιάξω ένα εργοστάσιο στην Ξάνθη που να φτιάχνει ψωμί του τόστ και θα χρειαστώ 450 υπαλλήλους. Η προσπάθειά μου θεωρέιται ότι χρήζει επιδότησης και όλα μέλι γάλα. Όλα αυτά μέχρι χθές. Εδώ και μερικά χρόνια, η ΕΕ με ρωτάει και κάτι άλλο. Τί ξέρεις εσύ κύριε Gonso από ψωμί και τρόφιμα? Τί εμπειρία έχεις σε λειτουργία τέτοιας μονάδας? Έχεις εργαστεί σε τέτοια, ή έχεις διευθύνει, ή έιχες στην ιδιοκτησία σου? Τί εμπειρία έχεις στο χώρο των τροφίμων. Τί εμπειρία έχεις σε επιχειρήσεις γενικά?

Αν δεν έχω....."κασέρι" γιόκ! Γιατί? Γιατί εμείς οι έξυπνοι οι Έλληνες, τα τελευταία 20-25 χρόνια, ακούγαμε για τέτοια επιδότηση, υποβάλαμε σχέδιο για να πάρουμε τα λεφτά, φτιάχναμε και ένα γιαπί (δήθεν μονάδα παρασκευής άρτου) και άντε βρές μας μετά. Δυστυχώς το σχέδιο απέτυχε και είχαμε και χασούρα εν τοι γεννέση, έλεγε ο λαμογιος.

Για να αποφύγει λοιπόν τους τυχάρπαστους η ΕΕ, θέλει τώρα να ελέγχει τη σοβαρότητα του επιχειρηματία, με κριτήριο την εμπειρία στο χώρο που θέλει να επιχειρήσει.

Οι συνηρμοί σε σχέση με το θέμα μας ...δικοί σας.

Αν οι διαχειριστές κρίνουν ότι το πόστ παραβιάζει τους κανόνες περί πολιτικής συζήτησης, ας διαγραφεί. No hard feelings :wink:
 
Re: Minoan Airlines

Εύχομαι και εγώ στίς Μινωικές Αερογραμμές ολοψύχως να πετύχουν στο έργο τους και ελπίζω ότι θα παραμείνουν σε χέρια Ελλήνων και δέν θα καταλήξουν σε χέρια ξένων όπως συνέβη με την συνονόματή τους ακτοπλοϊκή εταιρία.

Αλλά δέν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα λεγόμενα τού σύντροφου ιππότη Γόνσου σχετικά με τά τής εταιρίας.Αρμόδιος καθ'ύλην να κρίνη άν η εταιρία πληροί τίς προδιαγραφές γιά να μεταφέρη επιβάτες είναι η ΥΠΑ και ούτε κάν ο πρωθυπουργός.Δέν είδα το βίντεο ακόμα (είμαι στο γραφείο τώρα) αλλά κρίνοντας από τα γραφέντα τού σύντροφου ιππότη ανησυχώ μήπως είμαστε και πάλι εν όψει μιάς εταιρίας-αρπακτής,ωσάν τίς άλλες που κατά καιρούς έχουμε ιδεί και σχολιάσει εδώ μέσα.Μακάρι να βγώ ψεύτης και να δούμε όλοι μας επιτέλους ΚΑΙ Fokker με Ελληνικά νηολόγια να διασχίζουν επί πολλά έτη τους ουρανούς τής χώρας.......
 
Re: Minoan Airlines

Xa…Xa….Καλά μου αρέσει στην Ελλάδα κάνουμε ότι δεν ξέρουμε τίποτα. Το άρθρο διερωτάται στην Ελλάδα ασκούνται πολιτικές πιέσεις;
Βάζουν οι επιχειρηματίες τους πολιτικούς να ανοίξουν τον δρόμο.
Βασικά στην Ελλάδα μας αρέσει να κοροϊδευόμαστε. Αφού όλοι τα ξέρουμε γιατί μένουμε έκπληκτοι; Γιατί οι δημοσιογράφοι γράφουν λες και δεν είναι συνηθισμένες πρακτικές;
Τώρα όσο για την εταιρεία, δεν μπορώ να πω ότι ενδιαφέρομαι να πετύχει ή όχι. Ο λόγος είναι ότι με έχουν απογοητεύσει κάθε καινούργιος που θέλει να κάνει αρπαχτή. Τώρα εάν κτύπησε τις τιμές όπως λέει το άρθρο, με γερασμένο στόλο που απαιτεί δαπανηρές συντηρήσεις, δεν ξέρω εαν θα τα βγάλει πέρα οικονομικώς. Ο χρόνος θα δείξει…
Καλό πάντως να υπάρχει ανταγωνισμός και να πέφτουν οι τιμές. Τώρα εάν φαλιρίσουν και ύστερα ο επόμενος πάρει τις γραμμές κατ΄ ανάθεση στην πολλαπλάσια τιμή, τι να πω, στην Ελλάδα βρισκόμαστε.

http://newpost.gr/moneypost/post/97555/Χέρι---Χέρι-με-τον...-Air-Καρατζαφέρη/
 
Re: Minoan Airlines

Χαιρετίζω κι εγώ με τη σειρά μου την προσπάθεια της νέας αυτής εταιρείας να μπει στον αεροπορικό χάρτη της Ελλάδας. Με λύπη διαβάζω τα βέλη που δέχεται, πριν ακόμα πετάξει. Μπορεί κάποιο από το ΔΣ της, να έχουν κακό παρελθόν, αλλά επιτέλους άς μην είμαστε τόσο κοντόφθαλμοι κι εριστικοί. Ένας λόγος που οι Ευρωπέη (συνειδητά το γράφω έτσι) εταίροι μας πετούν ΦΤΗΝΑ ΠΑΝΤΟΥ είναι η ύπαρξη ΠΟΛΛΩΝ μικρών αεροπορικών εταιρειών που παίρνουν κι αυτές μερικά από τα ψίχουλα που πέφτουν από την πίτα των legacy carriers. Στην ρημάδα την πατρίδα μας συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, μονοπόλιο στον αέρα για 40+ χρόνια από την παλιά ΟΑ, βγήκε η Α3 κι έπεσαν κάπως οι τιμές, όταν η ΟΑ έπνεε τα λοίσθια η Α3 άρχισε να μονοπολεί τις πτήσεις και το SKG-ATH κόστιζε όσο το LHR-JFK με ΒΑ σε προσφορά, μπήκε η νΟΑ στο παιχνίδι και κάπως ανασάναμε οι εθισμένοι στις πτήσεις, πήρε την κάτω βόλτα η νΟΑ, ξανμπήκε στο παιχνίδι η Α3 και καταλήξαμε στη συγκυβέρνηση νΟΑ-Α3 να κρατάνε ψηλά τις τιμές.
Όλα αυτά τα χρόνια έγινε μια σοβαρή (στην αρχή) προσπάθεια από την Athens (ήμουν στην πρώτη πτήση για Αθήνα, με τα σαντουϊτσάκια και τις σαμπάνιες και τα brandy κλπ κλπ) αλλά πήγε άπατη μιας και οι ιδιοκτήτες την είδαν Αυτοκράτορες κι ήθελαν με 3 αεροπλάνα να πετάνε σε όλο τον κόσμο, ήρθε και η Sky express που όμως "τσούζει" σε μερικά δρομολόγια (SKG-HER κοστίζει όσο και η Α3 σχεδόν) ενώ σε μερικά (ΚΖΙ-KSO) αξίζει το 40αρι για το χαβαλέ της πτήσης κλπ κλπ.
Ανακοινώνεται λοιπόν η Minoan και πέσατε όλοι να την φάτε. Προβλέψεις για απλήρωτους εργαζόμενους, για φούσκα κλπ. Αφήστε να πετάξει και βλέπουμε.

Το σημαντικότερο σ' αυτή την ιστορία είναι ο τύπος του αεροσκάφους, F50. Aντί να χαίρεστε που θα έχετε την ευκαιρία να πετάξετε με ιστορικό πρα πρα κι εμείς να το φωτογραφίσουμε, κάθεστε και κάνετε οικονομοτεχνική ανάλυση επί του τύπου...

Αυτά είχα να πω κι ελπίζω, ΟΝΤΩΣ να χαιρόμαστε τα Φοκκεράκια στους ελληνικούς ουρανούς.
 
Re: Minoan Airlines

Ιατρέ μου,ουδείς έπεσε να φάγη την Minoan Airlines.Οι αμφιβολίες μας εστιάζονται στίς πρακτικές που διαφαίνεται ότι ακολουθούνται προκειμένου να "πάρη την δουλειά".Οταν ένας κομματάρχης ομολογεί τόσο ανοιχτά και απροκάλυπτα ότι παρενέβη υπέρ μιάς συγκεκριμένης εταιρίας,δικαιούμεθα "διά" να έχωμεν τάς επιφυλάξεις μας.

Και η Athens Airways-τής οποίας ήσουν εκ τών πρώτων επιβατών όπως λές-ξεκίνησε ωραία,με σαμπάνιες και λοιπά ευφραντικά αλλά στην πορεία πάτωσε,διότι ο ιδιοκτήτης της,επιτυχημένος μέν στον χώρο τής καθαριότητος,ήθελε να γίνη κι'αυτός αυτοκράτωρ νοματάρχης τής αεροπορίας χωρίς να έχη τα "φόντα".

Μακάρι να διαψευστούμε και να πάνε όλα κατ'ευχήν ώστε να έχουμε άπαντες την ευκαιρία να πετάμε με ιστορικά πρα-πρά που θα φέρουν στην άτρακτό τους το τιμημένο νηολόγιο SX- και να τά φωτογραφίζουμε επίσης.Αλλά έχουμε καεί από τους χυλούς,οπότε καλού-κακού άς φυσάμε και τα παγάκια....
 
Re: Minoan Airlines

Τελικα ξερει κανεις ποιος επιχειρηματιας κρυβεται απο πισω?Ποιος ειναι ο ιδιοκτητης?
 
Re: Minoan Airlines

Ο ιδιοκτητης/επιχειρηματιας θα κρατηθει ως επτασφραγιστο μυστικο μεχρι το τελος...
 
Re: Minoan Airlines

Για να μην τον ματιάσουν;
 
Re: Minoan Airlines

Μάλλον είναι μεγάλο επιχειρηματικό όνομα μην εκπλαγείτε αν θα ταράξει τις ισσοροπίες ελληνική αεροπορία
 
Re: Minoan Airlines

Διαβάζοντας και τις 3 σελίδες που αφορούν την εταιρεία,νομίζω οτι οι υποστηρικτές της Minoan Airlines δεν έχουν καταλάβει κάτι...Η εταιρεία προσπαθεί να πατήσει στις άγονες γραμμές για να κάνει τα πρώτα τις βήματα..."Χαίρω πολύ" θα μου πείτε...Αντιλαμβάνεσται όμως πλήρως τί σημαίνει άγονες γραμμές;; Προφανώς όχι,γιατί καθισμένοι μπροστά στον υπολογιστή σας σε κάποια πόλη,δεν μπορείτε καν να διανοηθείτε τί σημαίνει για κάποιους να έχουν αξιοπρεπή σύνδεση κύριως με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη...

Γράφονται λοιπόν σχόλια τύπου "θα χτυπηθούν οι άγονες","να χαιρόμαστε τα fokkerάκια στους ελληνικούς ουρανούς" κ.ά. ...Συγγνώμη κιόλας,αλλά όταν υπάρχει πιθανότητα λόγω της γνωστής ελληνικής επιχειρηματικότητας, η ζωή κάποιων ανθρώπων να γίνει ακόμα δυσκολότερη με αεροσκάφη 25ετίας, τέτοια σχόλια τα θεωρώ τουλάχιστον ανόητα...Σας έχει εξασφαλίσει κάποιος οτι οι κάτοικοι των περιοχών θα εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα από την εν λόγω εταιρεία;; Έχετε κάποια στοιχεία για το αν είναι οn-time οι πτήσεις της ή για το αν βγάζουν συχνά προβλήματα τα αεροσκάφη της;; Προφανώς όχι και πάλι...Με ποιό σκεπτικό λοιπόν,τάσσεστε υπέρ του να πάρει τέτοιας σημασίας έργο η εταιρεία αυτή;; Mε το σκεπτικό του χαβαλέ και της πλάκας;; Ή θεωρείτε οτι έτσι θα σπάσει το μονοπώλιο της OA3;;

Οι περιοχές των άγονων γραμμών απαιτούν επαγγελματισμό και σοβαρότητα...Αρκετά προβλήματα έχουν ήδη,δεν χρειάζονται κι άλλα...Δεν είμαι της άποψης "ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε",αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πεισθώ για το ποιόν μιάς (ελληνικής) εταιρείας που ακόμα δεν υπάρχει...

Αν ο επιχειρηματίας που βρίσκεται πίσω από την εταιρεία,είναι τόσο μάγκας που "θα χτυπήσει" το μονοπόλειο,ας το κάνει πρώτα στα δρομμολόγια που πρέπει,ας δείξει τη σοβαρότητα του και εμείς μαζί του...Μέχρι τότε και επειδή ζούμε στην Ελλάδα,τέτοιες κινήσεις δεν μπορεί να μην γίνονται δέκτες με καχυποψία...



Υ.Γ. Μεγάλο όνομα;; Ναβουχοδονοσορ μήπως;; :mrgreen:
 
Top