Re: Minoan Airlines
Και καλά, εσύ μπορείς με κάποιο τρόπο (πιθανολογώ) να ζήσεις εργαζόμενος αμισθοί. Τον άλλον τόν ρώτησες αν μπορεί? Και αυτή η απαράδεκτη πρακτική, δεν καταλαβαίνεις ότι δημιουργεί προηγούμενο? Ότι χαλάει την πιάτσα? Ο εργοδότης ΟΦΕΙΛΕΙ να αμοίβει τον εργαζόμενο που παράγει έργο. Ο Κ2 δεν είναι μπαούλο. Είναι θέση του πληρώματος που επιβάλλεται δια νόμου.Η εμπειρία αποκτάται, δεν αγοράζεται. Αν ΟΛΟΙ οι νέοι πιλότοι είχαν λίγες ώρες, τί θα έκανα οι εταιρείες? Πού θα βρσκαν αυτούς με τις πολλές? Βρήσκουν και κάνουν.
Αυτές οι πρακτικές "μάγκεψαν" τους ιδιοκτήτες των αεροπορικών στην Ελλάδα. Αυτές είναι που ευθύνονται για την μισθοδοτική κατάντια της χώρας μας που είναι ουραγός της Ευρώπης σε μισθούς χειριστών.
Σας διαβεβαιώ, είναι δική μας η πατέντα και κρατάει εδώ και 15+ χρόνια.
Συγνώμη για την παρένθεση. Επιστρέφω στο θέμα.
Είμαι αρκετά χρόνια στο site αυτό και θέλω να πιστεύω ότι κατά το δυνατόν τηρώ τους κανόνες του. Ένας από αυτούς είναι και η απαγόρευση πολιτικών και κομματικών συζητήσεων. Με βάση αυτόν τον κανόνα, θα προσπαθήσω ΟΣΟ γίνεται να αναφερθώ σε δήλωση πολιτικού αρχηγού σχετικά με την Μινόαν. Δεν είναι ρεπορτάζ. Είναι ο ίδιος που μιλάει και λέει όσα λέει.
Το βίντεο είναι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=SCtT0n2qnlw
Δεν θα το αναρτούσα ποτέ και ούτε θα το σχολίαζα. Το κάνω μόνο (και πολύ προσεκτικά), μιάς που άπταιται απόλυτα με θέματα ασφαλείας πτήσεων. Στην κυριολεξία χέ...κα , ποιός θα πάρει τις άγονες γραμμές. Όμως, όταν ακούς κάποιον πολιτικό που δεν είναι κάποιος τυχαίος, και βάζει στην ίδια ζυγαριά τα εκατομμύρια και την ασφάλεια των πτήσεων, εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται δύσκολο να σιωπήσω.
Να πώ απλά ότι, για την ευκολία της συζήτησης, ΔΕΝ αποκλείω, η Μινοαν να έχει όλα όσα χρειάζεται για να είναι μία πραγματικά ασφαλής (κυρίως) και συνεπής εταιρεία. ΔΕΝ έχω απόδειξη εναντίον αυτού. Αυτό είναι δουλειά να το κρίνει η καθ'ύλην αρμόδια αρχή (ΥΠΑ) και όχι ο όποιος πολιτικός αρχηγός και ο όποιος υπουργός "του", με κριτήριο την εξοικονόμηση χρήματος.
Δεν αποκλείω η δήλωση να έγινε μόνο και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού των τηλεθεατών, που έτσι και αλλιώς, δεν μπορούν να κρίνουν (στην πλειοψηφία τους) το αν αυτό που ακούνε είναι καλό ή κακό. Εξάλλου και από όσο ακούω, ο διαγωνισμός δεν έχει τελειώσει και ο συγκεκριμμένος πολιτικός φέρεται να μιλάει για τελειωμένη υπόθεση. Άρα, ή πάει να εντυπωσιάσει (για το νοικοκύρεμα της χώρας) ή από ενθουσιασμό προλέγει τα μελλούμενα (μαρτυριάρης). Μάλλον για το πρώτο μου φαίνεται.
"Απλά", επιβεβαιώνει ότι θα δωθούν ή δώθηκαν τα δρομολόγια σε εταιρεία της οποίας η έγκριση λειτουργείας δεν έχει στεγνώσει ακόμα από τον εκτυπωτή.
Για την ιστορία να αναφέρω (πάλι τονίζοντας ότι δεν γνωρίζω τα της Μινόαν και των προθέσεων/ικανοτήτων της) το τί ισχύει με άλλες Ευρωπαικές επιδοτήσεις στην Ελλάδα τουλάχιστον. Ας πούμε ότι η ΕΕ επιδοτεί μεγάλες επιχειρηματικές προσπάθεις στη Θράκη για μείωση της ανεργίας και αύξηση της αποκέντρωσης. Εγώ, θέλω να φτιάξω ένα εργοστάσιο στην Ξάνθη που να φτιάχνει ψωμί του τόστ και θα χρειαστώ 450 υπαλλήλους. Η προσπάθειά μου θεωρέιται ότι χρήζει επιδότησης και όλα μέλι γάλα. Όλα αυτά μέχρι χθές. Εδώ και μερικά χρόνια, η ΕΕ με ρωτάει και κάτι άλλο. Τί ξέρεις εσύ κύριε Gonso από ψωμί και τρόφιμα? Τί εμπειρία έχεις σε λειτουργία τέτοιας μονάδας? Έχεις εργαστεί σε τέτοια, ή έχεις διευθύνει, ή έιχες στην ιδιοκτησία σου? Τί εμπειρία έχεις στο χώρο των τροφίμων. Τί εμπειρία έχεις σε επιχειρήσεις γενικά?
Αν δεν έχω....."κασέρι" γιόκ! Γιατί? Γιατί εμείς οι έξυπνοι οι Έλληνες, τα τελευταία 20-25 χρόνια, ακούγαμε για τέτοια επιδότηση, υποβάλαμε σχέδιο για να πάρουμε τα λεφτά, φτιάχναμε και ένα γιαπί (δήθεν μονάδα παρασκευής άρτου) και άντε βρές μας μετά. Δυστυχώς το σχέδιο απέτυχε και είχαμε και χασούρα εν τοι γεννέση, έλεγε ο λαμογιος.
Για να αποφύγει λοιπόν τους τυχάρπαστους η ΕΕ, θέλει τώρα να ελέγχει τη σοβαρότητα του επιχειρηματία, με κριτήριο την εμπειρία στο χώρο που θέλει να επιχειρήσει.
Οι συνηρμοί σε σχέση με το θέμα μας ...δικοί σας.
Αν οι διαχειριστές κρίνουν ότι το πόστ παραβιάζει τους κανόνες περί πολιτικής συζήτησης, ας διαγραφεί. No hard feelings
AirLaw":26jz5akm said:Οταν δεν εχεις ωρες και θες να βαλεις αλλα κανεις δεν σε παιρνει επειδη ακριβως δεν εχεις ωρες τοτε τι κανεις;. Περιμενεις το Log book σου να γεμισει ως δια μαγειας;. Δεν νομιζω, κατι πρεπει να κανεις...Αυτο εννοω εγω...
Και καλά, εσύ μπορείς με κάποιο τρόπο (πιθανολογώ) να ζήσεις εργαζόμενος αμισθοί. Τον άλλον τόν ρώτησες αν μπορεί? Και αυτή η απαράδεκτη πρακτική, δεν καταλαβαίνεις ότι δημιουργεί προηγούμενο? Ότι χαλάει την πιάτσα? Ο εργοδότης ΟΦΕΙΛΕΙ να αμοίβει τον εργαζόμενο που παράγει έργο. Ο Κ2 δεν είναι μπαούλο. Είναι θέση του πληρώματος που επιβάλλεται δια νόμου.Η εμπειρία αποκτάται, δεν αγοράζεται. Αν ΟΛΟΙ οι νέοι πιλότοι είχαν λίγες ώρες, τί θα έκανα οι εταιρείες? Πού θα βρσκαν αυτούς με τις πολλές? Βρήσκουν και κάνουν.
Αυτές οι πρακτικές "μάγκεψαν" τους ιδιοκτήτες των αεροπορικών στην Ελλάδα. Αυτές είναι που ευθύνονται για την μισθοδοτική κατάντια της χώρας μας που είναι ουραγός της Ευρώπης σε μισθούς χειριστών.
Hastaroth":26jz5akm said:Το ότι "είναι πρακτική που κάνουν πολλές εταιρίες στο εξωτερικό" δέν σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Σας διαβεβαιώ, είναι δική μας η πατέντα και κρατάει εδώ και 15+ χρόνια.
Συγνώμη για την παρένθεση. Επιστρέφω στο θέμα.
Είμαι αρκετά χρόνια στο site αυτό και θέλω να πιστεύω ότι κατά το δυνατόν τηρώ τους κανόνες του. Ένας από αυτούς είναι και η απαγόρευση πολιτικών και κομματικών συζητήσεων. Με βάση αυτόν τον κανόνα, θα προσπαθήσω ΟΣΟ γίνεται να αναφερθώ σε δήλωση πολιτικού αρχηγού σχετικά με την Μινόαν. Δεν είναι ρεπορτάζ. Είναι ο ίδιος που μιλάει και λέει όσα λέει.
Το βίντεο είναι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=SCtT0n2qnlw
Δεν θα το αναρτούσα ποτέ και ούτε θα το σχολίαζα. Το κάνω μόνο (και πολύ προσεκτικά), μιάς που άπταιται απόλυτα με θέματα ασφαλείας πτήσεων. Στην κυριολεξία χέ...κα , ποιός θα πάρει τις άγονες γραμμές. Όμως, όταν ακούς κάποιον πολιτικό που δεν είναι κάποιος τυχαίος, και βάζει στην ίδια ζυγαριά τα εκατομμύρια και την ασφάλεια των πτήσεων, εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται δύσκολο να σιωπήσω.
Να πώ απλά ότι, για την ευκολία της συζήτησης, ΔΕΝ αποκλείω, η Μινοαν να έχει όλα όσα χρειάζεται για να είναι μία πραγματικά ασφαλής (κυρίως) και συνεπής εταιρεία. ΔΕΝ έχω απόδειξη εναντίον αυτού. Αυτό είναι δουλειά να το κρίνει η καθ'ύλην αρμόδια αρχή (ΥΠΑ) και όχι ο όποιος πολιτικός αρχηγός και ο όποιος υπουργός "του", με κριτήριο την εξοικονόμηση χρήματος.
Δεν αποκλείω η δήλωση να έγινε μόνο και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού των τηλεθεατών, που έτσι και αλλιώς, δεν μπορούν να κρίνουν (στην πλειοψηφία τους) το αν αυτό που ακούνε είναι καλό ή κακό. Εξάλλου και από όσο ακούω, ο διαγωνισμός δεν έχει τελειώσει και ο συγκεκριμμένος πολιτικός φέρεται να μιλάει για τελειωμένη υπόθεση. Άρα, ή πάει να εντυπωσιάσει (για το νοικοκύρεμα της χώρας) ή από ενθουσιασμό προλέγει τα μελλούμενα (μαρτυριάρης). Μάλλον για το πρώτο μου φαίνεται.
"Απλά", επιβεβαιώνει ότι θα δωθούν ή δώθηκαν τα δρομολόγια σε εταιρεία της οποίας η έγκριση λειτουργείας δεν έχει στεγνώσει ακόμα από τον εκτυπωτή.
Για την ιστορία να αναφέρω (πάλι τονίζοντας ότι δεν γνωρίζω τα της Μινόαν και των προθέσεων/ικανοτήτων της) το τί ισχύει με άλλες Ευρωπαικές επιδοτήσεις στην Ελλάδα τουλάχιστον. Ας πούμε ότι η ΕΕ επιδοτεί μεγάλες επιχειρηματικές προσπάθεις στη Θράκη για μείωση της ανεργίας και αύξηση της αποκέντρωσης. Εγώ, θέλω να φτιάξω ένα εργοστάσιο στην Ξάνθη που να φτιάχνει ψωμί του τόστ και θα χρειαστώ 450 υπαλλήλους. Η προσπάθειά μου θεωρέιται ότι χρήζει επιδότησης και όλα μέλι γάλα. Όλα αυτά μέχρι χθές. Εδώ και μερικά χρόνια, η ΕΕ με ρωτάει και κάτι άλλο. Τί ξέρεις εσύ κύριε Gonso από ψωμί και τρόφιμα? Τί εμπειρία έχεις σε λειτουργία τέτοιας μονάδας? Έχεις εργαστεί σε τέτοια, ή έχεις διευθύνει, ή έιχες στην ιδιοκτησία σου? Τί εμπειρία έχεις στο χώρο των τροφίμων. Τί εμπειρία έχεις σε επιχειρήσεις γενικά?
Αν δεν έχω....."κασέρι" γιόκ! Γιατί? Γιατί εμείς οι έξυπνοι οι Έλληνες, τα τελευταία 20-25 χρόνια, ακούγαμε για τέτοια επιδότηση, υποβάλαμε σχέδιο για να πάρουμε τα λεφτά, φτιάχναμε και ένα γιαπί (δήθεν μονάδα παρασκευής άρτου) και άντε βρές μας μετά. Δυστυχώς το σχέδιο απέτυχε και είχαμε και χασούρα εν τοι γεννέση, έλεγε ο λαμογιος.
Για να αποφύγει λοιπόν τους τυχάρπαστους η ΕΕ, θέλει τώρα να ελέγχει τη σοβαρότητα του επιχειρηματία, με κριτήριο την εμπειρία στο χώρο που θέλει να επιχειρήσει.
Οι συνηρμοί σε σχέση με το θέμα μας ...δικοί σας.
Αν οι διαχειριστές κρίνουν ότι το πόστ παραβιάζει τους κανόνες περί πολιτικής συζήτησης, ας διαγραφεί. No hard feelings