Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Airlines

Σαν πρώην μόνιμος κάτοικος νησιού που ευνοείται από την θέσπιση της αεροπορικής σύνδεσης 'Άγονη Γραμμή' , απλά θα ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα. Είναι αλήθεια ότι η εταιρεία πριν καν πετάξει, εμφανισθεί έχει δεχθεί πολλές κριτικές , που ίσως είναι άδικες, αλλά λόγω των προτέρων καταστάσεων βλ. Athens είναι δίκαιες. Τι θέλω να πω.
Προφανώς και δεν πρέπει να κρίνουμε οτιδήποτε αν δεν το δούμε, το ζήσουμε. Είναι άδικο γι'αυτόν που κάνει μια προσπάθεια να είμαστε προκατηλημένοι μαζί του γιατί κάποιοι, κάποια στιγμή δεν λειτούργησαν σωστά.
Δεν πρέπει όμως να είμαστε υπέρμετρα αισιόδοξοι και να δίνουμε την αίσθηση ότι αυτό που πάει να γίνει είναι το τέλειο καθώς η αλαζονεία παραμονεύει.
Το σωστό είναι να κάνουμε λίγο υπομονή , η ΥΠΑ να ευελπιστούμε ότι θα λειτουργήσει αξιοκρατικά και να δώσει την καλύτερη λύση και για τις περιοχές που περιμένουν μέσα από την διαδικασία αυτή να έχουν μια σίγουρη, οικονομική, αξιοπίστη δυνατότητα μετακίνησης.
Προσωπικά η μόνη επιφύλαξη που έχω , τουλάχισατον διαβάζοντας τα περί οικονομικών προσφορών , είναι το κατά πόσο θα μπορεί η ΜΙΝΟΑΝ να ανταπεξέλθει οικονομικά έχοντας μπροστά της ένα χρονικό διάστημα (για μένα τουλάχιστον 12 μηνών) το οποίο θα είναι ζημιογόνο για εκείνη !!
Σίγουρα και οι άλλες εταιρείες δεν βρίσκονται από οικονομικής κατάστασης καλύτερα (το αντίθετο μάλιστα για πολλούς γνωρίζοντες) αλλά τουλάχιστον επειδή έχουν μια προϋπηρεσία χρόνων ΙΣΩΣ μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα το μέλλον.
 
Re: Minoan Airlines

@Αssy

Εχουμε δει εταιρείες να ανοίγουν και να κλείνουν μέσα σε μία νύχτα. Ποιος μας λεει οτι αυτό δεν ισχυεί και για την ΜΙΝ? Μακάρι να πετύχει και να συνεχίσει να πετάει αλλά καλό θα είναι να αποδείξει το έργο της εκτός άγονων γραμμών. (Μην ξεχνάς η ΜΑ και sPANAIR εβαλαν λουκέτο....και η γρίπη συνεχίζεται)
Και στην τελική μπορεί η ΜΙΝ να δώσει φαί σε υπαλλήλους αλλα μην ξεχνάς ότι και οι άλλες εταιρείες δίνουν ψωμί σε υπαλλήλους. Οπότε είναι το ίδιο.
Λάσπη έπεσε από κανα 2 μέλη και μια υπερβολική εμπάθεια απο κανα 2 άλλα μέλη. Οι πιο πολλοι εδω μέσα λέμε τη γνώμμη μας με μια ουδέτερη στάση και σύμφωνα τι έχει δείξει η αεροπορική ιστορία στην Ελλάδα.
 
Re: Minoan Airlines

flesland":2reuo3dt said:
Εσείς μπορεί να κρίνετε ότι δεν υπάρχει τίποτα προς σχολιασμό αλλά κάποιοι άλλοι διαφωνούν - δεν σημαίνει ότι λασπολογούν - απλά το όλο σκηνικό ίσως να μην τους γεμίζει το μάτι για σοβαρή προσπάθεια μακροπρόθεσμου πλάνου.

Φυσικά και υπάρχει μέγα θέμα για σχολιασμό αλλά επειδή πλέον οι κολοτούμπες που κυβερνάνε λένε πολλά πράγματα απλά και μόνο για εντυπωσιασμό δεν δίνω βάση στα λόγια του Αρχί-κολοτούμπα. Σε αυτή την κατεύθυνση με οδήγησε και η τεκμηριωμένη ανάπτυξη του throwaway και οι ημερομηνίες που φαίνονται στην επίσημη απάντηση στη βουλή (όχι ότι δεν μπορεί να ναι μαγειρεμένες) http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/7573848.pdf

Απλά θέλω να προσθέσω δυο τρεις παραμέτρους:
1) η ηλικία ενός αεροσκάφους και το πότε σταμάτησε η παραγωγή του δεν έχει να κάνει και με την αξιοπιστία - αξιοπλοΐα του (τα JS41 πότε σταμάτησαν να παράγονται δηλαδή και έχουν βγει βαριά βαριά 100 κομμάτια ή τα Dash -100 πότε έκλεισε η γραμμή παραγωγής) αλλά η συντήρηση του
2) αν η εν λόγο εταιρία παίξει με το "σύστημα" της Athens θα την πετάξουν σύντομα έξω οι τοπικοί φορείς μέσω ΥΠΑ και σίγουρα θα γίνει πιο γρήγορα από την προηγούμενη φορά
3) αν μπει κάποιος και δει τα πρώτα σχόλια στο forum πχ στη Sky Express θα δει πόσο είχε χλευαστεί από κάποιους και αυτή τη στιγμή η εταιριούλα με τα 2 αεροπλανάκια που είχε ξεκινήσει, έχει φτάσει να είναι Ν3 στην Ελλάδα σε επιβατικό κοινό (σίγουρα φταίνε και τα άγονα για αυτό) :roll:
 
Re: Minoan Airlines

lowbelow":gl8ir00m said:
1) η ηλικία ενός αεροσκάφους και το πότε σταμάτησε η παραγωγή του δεν έχει να κάνει και με την αξιοπιστία - αξιοπλοΐα του (τα JS41 πότε σταμάτησαν να παράγονται δηλαδή και έχουν βγει βαριά βαριά 100 κομμάτια ή τα Dash -100 πότε έκλεισε η γραμμή παραγωγής) αλλά η συντήρηση του

Δεν νομίζω ότι κάποιος έχει αφήσει αιχμές για την ασφάλεια του F50. Απλά όποιος έχει πετάξει με ένα παλιό αεροσκάφος και με ένα καινούργιο καταλαβαίνει τις διαφορές στην ποιότητα του εσωτερικού, θορύβου κοκ και δεν χρειάζεται περισσότερο ανάλυση - μιλήσαμε ήδη για το κόστος, τα υπέρ και τα κατά. Και εγώ θα προτιμούσα να πετάξω με ένα twin otter την επόμενη πτήση μου και όχι με ένα Α320 αλλά αυτό δεν κάνει το Α320 ή τα NG turboprops λιγότερο βολικά.
 
Re: Minoan Airlines

Ποιο το νόημα να μιλάτε γενικά περί σύγχρονων και καινούργιων αεροσκαφών;

Ας δούμε λίγο τι έχουν και οι ανταγωνιστές (πέρα από τα OA Q400 και τα A319/320 της Α3):

ΟΑ Bombardier de Havilland Dash 8-100 (τα κατ'εξοχήν αεροσκάφη των άγονων): πρώτη πτήση τύπου: 06/1983, πιστοποίηση: 09/1984, ολοκλήρωση παραγωγής: 10/2002, (για τα -200/-300: 05/2009)
SX-BIO (05/1992)
SX-BIP (12/1992)
SX-BIQ (06/1993)
SX-BIR (08/1993)
SX-BIW (08/1991)

Aeroland Bombardier de Havilland Dash 8-100 : πρώτη πτήση τύπου: 06/1983, πιστοποίηση: 09/1984, ολοκλήρωση παραγωγής: 10/2002, (για τα -200/-300: 05/2009)
SX-BVE (02/1993)

Skyexpress British Aerospace Jetstream 31/41:
πρώτη πτήση τύπου JS31: 03/1980, πιστοποίηση: 06/1982, ολοκλήρωση παραγωγής: 1993
πρώτη πτήση τύπου JS41: 09/1991, πιστοποίηση: 11/1992, ολοκλήρωση παραγωγής: 07/1997
SX-IDI (ff: 10/1991)
SX-DIA (ff: 10/1996)
SX-ROD (ff: 10/1996)
SX-SEB (ff: 08/1995)
SX-SEC (ff: 11/1994)
SX-SEH (ff: 05/1993)

Astra Airlines BAe 146-300:
πρώτη πτήση τύπου: 01/1987, πιστοποίηση: 09/1987, ολοκλήρωση παραγωγής: 01/1993 (η παραγωγή του διάδοχου RJ100 ολοκληρώθηκε τον 02/2002)
SX-DIZ (ff: 12/1991)
SX-DIX (ff: 07/1991)

Minoan Airlines Fokker 50:
πρώτη πτήση τύπου: 12/1985, πιστοποίηση: 05/1987, ολοκλήρωση παραγωγής: 05/1997
SX-BRM (ff: 01/1991)
SX-BRS (ff: 12/1990)
SX-BRT (ff: 09/1991)
SX-BRV (ff: 10/1990)

Μεταξύ άλλων, 12 Fokker 50 πετούν με τη σουηδική Skyways και 14 Fokker 50 με την ιρλανδική Cityjet με βάση το "επιχειρηματικό" α/δ London City.
 
Re: Minoan Airlines

Υπάρχει μποτιλιάρισμα δηλαδή από Fokker στην Ευρώπη. Θα σου έλεγα ότι με την λογική αυτή η Lufthansa, Luxair, KLM, Iberia κλπ που τα σχόλασαν (και δεν ξαναπαράγγειλαν καινούργια για να συνεχιστεί η παραγωγή) ξέρουν μάλλον πιο πολλά αλλά μου φαίνεται ότι αυτά που γράφω περνάνε λάθος. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ τύπων, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό, λέω απλά ότι μια νέα εταιρεία θα επειθε προσωπικά εμένα αν έπαιρνε νεότερα αεροσκάφη ή έναν τύπο α/φους από αυτούς που ακούγονται να ενδιαφέρουν μεγαλύτερες εταιρίες. Αυτό και τίποτα άλλο, εύχομαι η εταιρεία να φτουρίσει αλλά έως τότε θα είμαι επιφυλακτικός

skg2012":28ksgynl said:
Ποιο το νόημα να μιλάτε γενικά περί σύγχρονων και καινούργιων αεροσκαφών;
Ας δούμε λίγο τι έχουν και οι ανταγωνιστές (πέρα από τα OA Q400 και τα A319/320 της Α3):

Δηλαδή είναι παράλογο να ζητάς σαν πελάτης σύγχρονα μέσα ακόμα και αν ο ανταγωνισμός είναι αυτός που γράφεις;

airbuild99":28ksgynl said:
Συμφωνο, ειναι ποιο καλο για τον επιβατη. Αλλα ουσιαστικα μου λες οτι πρεπει να δωσει η κυβερνηση 30x την επιδοτηση για να ειναι ποιο ανετα τα 20-30 λεπτα ταξιδια απο τις αγονες..

Η κυβέρνηση θα δώσει τα χρήματα έτσι και αλλιώς φίλε μου, ας τα πάρει λοιπόν αυτός με την καλύτερη προσφορά.
 
Re: Minoan Airlines

flesland":1bhgta8c said:
Δηλαδή είναι παράλογο να ζητάς σαν πελάτης σύγχρονα μέσα ακόμα και αν ο ανταγωνισμός είναι αυτός που γράφεις;

Ναι είναι τελείως άκυρη η συζήτηση και εκτός τόπου και χρόνου. Προφανώς και ο πελάτης θα ήθελε τα νεότερα αεροσκάφη που κυκλοφορούν όπως και οι ίδιες οι εταιρείες. Το θέμα είναι τι γίνεται στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και συγκυρία με την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Είναι το έδαφος πρόσφορο για μεγάλες επενδύσεις με νέα αεροσκάφη; Πόσο σημαντικό είναι το θέμα της άνεσης σε δρομολόγια εσωτερικού διάρκειας 20-30 λεπτών; Δηλαδή σε όλα τα αντίστοιχα δρομολόγια ανά την Ευρώπη κυκλοφορούν καινούργια αεροσκάφη;; :wall: Υπάρχουν δεκάδες παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή ενός αεροσκάφους από μια νέα αεροπορική εταιρεία, και η άνεση του επιβάτη δεν είναι σίγουρα ο πιο σημαντικός.

flesland":1bhgta8c said:
Η κυβέρνηση θα δώσει τα χρήματα έτσι και αλλιώς φίλε μου, ας τα πάρει λοιπόν αυτός με την καλύτερη προσφορά.

Πώς θα τα δώσει έτσι κι αλλιώς; Αν κάνει μηδενική προσφορά μια εταιρεία, δεν θα δώσει τίποτα.
 
Re: Minoan Airlines

Το θέμα είναι τι γίνεται στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και συγκυρία με την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Είναι το έδαφος πρόσφορο για μεγάλες επενδύσεις με νέα αεροσκάφη;

Σκέψου αυτό που λες από την πλευρά αυτών που λένε ότι πάνε για αρπαχτή :roll:

Πόσο σημαντικό είναι το θέμα της άνεσης σε δρομολόγια εσωτερικού διάρκειας 20-30 λεπτών; Δηλαδή σε όλα τα αντίστοιχα δρομολόγια ανά την Ευρώπη κυκλοφορούν καινούργια αεροσκάφη;; :wall: Υπάρχουν δεκάδες παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή ενός αεροσκάφους από μια νέα αεροπορική εταιρεία, και η άνεση του επιβάτη δεν είναι σίγουρα ο πιο σημαντικός.

sorry skg2012 αλλά εγώ είμαι επιβάτης και με νοιάζει.

Πώς θα τα δώσει έτσι κι αλλιώς; Αν κάνει μηδενική προσφορά μια εταιρεία, δεν θα δώσει τίποτα

Νομίζω ότι εννοείται ότι μιλάμε για ίδιες οικονομικά προσφορές, ήταν απάντηση για τα Α320 αν διαβάσεις καλά

airbuild99":18p2z9sh said:
Αflesland, το οτι επειδη ειναι ποιο βολικα σημενη οτι πρεπει να βαλουμε A320 σε μικρη πτηση με 3 ατομα?
 
Re: Minoan Airlines

συγνωμη που θα το πω στους επιβατες αλλα σε 20 με 30 λεπτα πτησης ισα που αναβοσβηνει η ενδοιξη για τις ζωνες δεν προλαβαινεις να μπεις κ εχεις φτασει!!! χαζεβεις και λιγο απ'εξω κοιτας και το πληρωμα τι κανει με ακριβεια αν θες να παραθεσεις μετα ενα σχολιο εδω και αυτο ητανε!!! δηλαδη το λεωφορειο που σε παει Αθηνα Θεσσαλονικη ειναι πιο ανετο? η το ιπταμενο δελφινι που σε παει βολτα στα νησια? νομιζω οτι και οι αλλες ελληνικες αεροπορικες θα πετανε το καλοκαιρι στα περισσοτερα νησια, πληρωνεις και πας και αν ακομα εχεις πολλα περισσοτερα χρηματα παιρνεις ανα ιδιωτικο κ σε παει και οτι ωρα σε βολευει!! η πραγματικοτιτα ειναι ωμη εκτος και αν εχεις κλειστοφοβια!!!
 
Re: Minoan Airlines

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, λέω για το SKG-KLX με gulfstream μήπως και το κάνω σε 15 λεπτά. Θα βάζω και 4-5 γιαγιάδες και κανένα τενεκέ λάδι από Φιλιατρά για τα έξοδα. Kαι ναι έχω κλειστοφοβία και με πιάνει μόνο στα Fokker 50, επίσης έχω και επιδέξιο κ@λο και τα καθισματα απο την Ολλανδία μου προκαλούν αλλεργία.

ΔΕΝ μου καίγεται καρφί αν τις πάρει η Μινόαν με τα F50 της ή η ΟΑ με ολοκαίνουργια ATR-600NG και με μηδενική προσφορά αν μπορούν να κάνουν το σέρβις όπως πρέπει. Άλλος για την βάρκα μας;
 
Top