Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Airlines

throwaway":2tlfh2n0 said:
Για όσους ευελπιστούν ότι η ΜΙΝΟΑΝ θα αποκλειστεί από τις άγονες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι μέτοχοι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν με την Εταιρεία ούτως ή άλλως. Ας μην ξεχνάμε ότι οι (ο) μέτοχοι (ος) έχει αρχίσει να εισέρχεται δυναμικά στους τομείς του τουρισμού (πρακτόρευση / ξενοδοχεία) και επομένως η αερομεταφορά θα τροφοδοτείται εκ των έσω. Ο αποκλεισμός τους από την διαγωνιστική διαδικασία απλώς θα σημάνει μια αλυσίδα γεγονότων, εισαγγελέων εμπλεκομένων, η οποία αναπόφευκτα θα καταλήξει στην ακύρωση του διαγωνισμού αφού όταν δημοσιευτούν οι προσφορές θα αποκαλυφθεί ένα μεγάλο στημένο φαγοπότι, με τις ευλογίες της ΥΠΑ. Πιστεύω ότι στις μέρες που ζούμε κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συγκαλυφθεί από κανένα πολιτικό αλλά ούτε και να περάσει ατιμωρητί από τη δικαιοσύνη. Το σίγουρο είναι ότι το/τα μέλος/η της επιτροπής, που εισηγήθηκαν αβάσιμα τον αποκλεισμό της εταιρείας, θα μπαινοβγαίνουν στον ανακριτή και τον εισαγγελέα για αρκετά χρόνια για να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες.... και ερωτώ αυτός που τους έβαλε σ' αυτή τη λούμπα θα τους καλύψει τα έξοδα των δικηγόρων?

Να δω πόσες φορές θα το πω....
Για να ανοιχτουν οι οικονομικές προσφορές πρέπει πρώτα η εταιρεία να περάσει απο τις τεχνικές προσφορές. Μπορούν απο την ΥΠΑ πολύ απλά χωρίς πολλές ιστορίες να κόψουν κάποια εταιρεία από κάποιο προορισμό λόγω των τεχνικών. Αν αυτό γίνει....δεν περνάει στο επόμενο μέρος που λέγεται οικονομικές προσφορές.
Ας συνέλθουμε λίγο και ασ αφήσουμε τις ιστορίες για αγρίους. Ας περάσει μια φορά η ΜΙΝ απο τις τεχνικες και βλέπουμε. Τη λύσσα πια...ουφ!!!
 
Re: Minoan Airlines

Συνεχίζοντας προηγούμενη καταχώρησή μου ένα έχω να διαπιστώσω. Το συγκεκριμένο topic μάλλον έχει γίνει ένα πεδίο μαχών των αντιπαρατιθέμενων συμφερόντων που θα κτυπήσουν τις άγονες γραμμές. Αν μια εταιρία είναι τόσο σοβαρή για να περιμένει να ζήσει μόνο από επιδοτούμενες πτήσεις, καλύτερα να μην υπάρχει ... γιατί αν τις χάσει χάνεται... άρα άδικα θα βγει για μια άλλη φορά κόσμος στην ανεργία.
Αφετέρου το σύνολο της κουβέντας, πέραν από αντιπαράθεση οπαδικών θέσεων τι ενδιαφέρον μπορεί να έχει για τον μέσο αναγνώστη. Αδιαφορώ παντελώς ποιος θα πάρει τις άγονες γραμμές. Αυτό που με ενδιαφέρει σαν επιβάτη είναι η εταιρία που θα πάρει τις γραμμές να είναι βιώσιμη και ασφαλής. Επομένως προς τι οι αντιπαραθέσεις; Εκτός αν όλοι οι γράφοντες είναι μέτοχοι εμπλεκομένων εταιριών. Ωστόσο, χωρίς να θέλω να παρεξηγήσω κάποιον, από το ύφος της αντιπαράθεσης δεν είναι καν μέτοχοι, απλοί οπαδοί ..... Αυτό μας έφαγε σαν κράτος και συνεχίζει μεχρι σήμερα. Ταμπουρονόμαστε πίσω από συμφέροντα τρίτων, που τρωγοπίνουν εις βάρος μας, τους υποστηρίζουμε "άνευ ανταλλάγματος" (γιατί αν είναι με αντάλλαγμα χαλάλι) μέχρι να μας προδώσουν και μετά να τους κατηγορούμε ότι αυτοί φταίνε για την καταστροφή, καθόσον, όπως πάντα εμείς είμαστε άμοιροι ευθυνών.
 
Re: Minoan Airlines

Κ.Α320:"Αντί να την καλωσορίσετε........!"Τι να καλωσορίσουμε από αυτό το πράγμα,ρε άνθρωπε;Δε βλέπεις τη σαθρώτητα της κατάστασης;Ας ευχηθούμε καλύτερα να μη πάρουν ανθρώπους στο λαιμό τους.Όσο για το ποιοι υπερασπίζονται συμφέροντα,ας διαβάσουν καλύτερα μερικοί τις αναρτήσεις για Γρύλλους,Τσαγκαράκηδες κλπ.
 
Re: Minoan Airlines

Ποιά είναι η εταιρεία πρότυπο για σένα στην ελλάδα; και ποιά είναι η αδέκαστη; Μήπως ζείς σε άλλη χώρα;
 
Re: Minoan Airlines

Αδυνατώ να συζητήσω συγκρίνοντας τις Μινωικές Αερογραμμές με άλλες εταιρείες.Έτσι,χάνουν τα λόγια το νόημά τους.
Μια εταιρεία που ιδρύθηκε,όπως άλλοι είπαν,λόγω διαφωνιών-καπρίτσιων να συγκριθεί με τις O.Air,A3 κλπ.
Θα πω απλά,αν θέλεις:ASTRA.-
 
Re: Minoan Airlines

christos-uoa":1m0b2nlf said:
α) ήττα των κατοίκων των άγονων που ίσως μείνουν για κάποιο διάστημα χωρίς μεταφορά

Αυτό δεν παίζει. Υπάρχει δυνατότητα παράτασης των υπαρχόντων δικαιωμάτων εκμετάλλευσης.
 
Re: Minoan Airlines

Εγω πιστευω οτι θα ειναι σκανδαλο εαν παρουν αγονες γραμμες οι Μινωικες και οχι εαν δεν παρουν. Πως μπορεις να εμπιστευθης σε μια νεα εταιρια που δεν εχει κανει ακομα κανενα δρομολογιο να πεταει αποκληστικα σε εναν προορισμο. Εταιριες που εχουν αποδηξει στον καιρο την αξιοπιστια τους οπως η Ολυμπιακη, η Αιγαιου, η Αστρα και η Sky Express ειναι μια σιγουρη επιλογη. Ας ξεκινηση τα δρομολογια η Μινωαν και στον επομενο διαγονισμο ας παρει και αυτη αγονα δρομολογια αφου θα εχει γινει γνωστη στο επιβατικο κοινο και θα εχει κερδιση την αξιοπιστια της.
 
Re: Minoan Airlines

Αυτό το μένος με την Minoan δεν το καταλαβαίνω...στην τελική αν πάρουν τα άγονα και δεν μπορούν να εκτελέσουν το έργο θα κηρυχθούν έκπτωτοι και πέρα από τις εγγυητικές που είναι από ότι έχω ακούσει 500.000€ για κάθε άγονο δρομολόγιο, θα πληρώσουν και την χρηματική διαφορά, ανάμεσα στη προσφορά που έδωσαν και την προσφορά του αμέσως επόμενου.
Όσο αφορά τις δηλώσεις του "κωλοτούμπα" ο υπουργός "του" άλλαξε στρατόπεδο...οπότε αν υπάρχει κάτι μεμπτό μπορεί να το καυτηριάσει τώρα....Προσωπικά θεωρώ ότι σε καιρούς "κρίσης" το να γίνονται επιχειρηματικές κινήσεις είναι καλό...Πάντως ακούγεται έντονα ότι επειδή η υπόθεση με τα άγονα έχει δρόμο ακόμα δόθηκε εντολή στους ανάδοχους από το προηγούμενο διαγωνισμό να συνεχίζουν να εκδίδουν εισιτήρια και για το μήνα Απρίλιο.

Και έτσι λίγο food for thought: αν ερχόταν και διεκδικούσε μια ξένη εταιρία άγονα δρομολόγια από χώρα ΕΕ πως θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε την αξιοπιστία της ?


ΥΓ δεν είμαι υπάλληλος καμιάς αεροπορικής απλά λάτρεις τις αεροπορίας και μου αρέσει να βλέπω τα πράγματα λίγο παρακάτω από κει που φαίνονται
 
Re: Minoan Airlines

Διαβάζω σε αυτό το topic τις διάφορες απόψεις άγνωστων μεταξύ αγνώστων για αυτή τη καινούρια αεροπορική εταιρεία.
Είναι άσχημο να πετάει κανείς λάσπη σε κάτι καινούριο ή άγνωστο. Είναι προσβλητικό να κοροϊδεύει κανείς μια προσπάθεια. Και είναι ανεύθυνο στην Ελλάδα του σήμερα να προδικάζουμε κάτι επειδή αλλάζει τις ισορροπίες.
Ίσως, για 100 οικογένειες αυτή η εταιρεία να δίνει μεθαύριο τα προς το ζην. Ίσως, να έπρεπε να μας ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια των πτήσεων (άγονης γραμμής ή μη), οι ανταγωνιστικές τιμές, η τακτικότητα των δρομολογίων, ο επαγγελματισμός της εταιρείας και…. το ευχάριστο ταξίδι.
Αν δεν ξεκινήσει κάτι όμως δεν μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού αλλά ούτε καν να αποτελέσει επιλογή.
Πραγματικά, δεν με ενδιαφέρουν οι τσέπες αυτών που το σκέφτηκαν, είναι τα δικά τους χρήματα που μπήκαν στο μετοχικό κεφάλαιο. Με προβληματίζει όμως ο λόγος που σχολιάζει κανείς αρνητικά την προσπάθεια της Minoan. Είναι φόβος?
Ναι. Είμαι καινούριο μέλος και ναι, θα ήθελα να εργαστώ σ’ αυτήν την εταιρεία. Μπορεί κανείς να μου πει εάν αυτή τη στιγμή υπάρχει έστω και μία διαθέσιμη θέση σε οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα? Στο CAMO, στο OCC, στο Line Maintenance, στο Sales Desk, στο Ground operation, οπουδήποτε… (Ας πούμε ότι είναι ρητορική η ερώτησή μου). Γιατί να μην ανοίξει κάτι καινούριο? Ποιον θα βλάψει? Ποια συμφέροντα? (αναρωτηθείτε πια είναι η σχέση του ανταγωνισμού με τα συμφέροντα). Μήπως ο κόσμος θα πάψει να πηγαινοέρχεται? Μήπως η επαρχεία και η νησιωτική Ελλάδα δεν υποφέρει με τις μετακινήσεις? Μήπως ο ξενοδόχος και ο τουριστικός πράκτορας δεν θέλει να αυξηθεί ο ήδη ισοπεδωμένος τζίρος τους?
Αγαπητοί φίλοι (ας μου το επιτρέψετε),
Και η Sky Express για να έχει γίνει η σίγουρη επιλογή κάποιων σήμερα, πρέπει να σας πω, ότι δεν έχει DCS και το CRS της εκδίδει χρόνια τώρα εισιτήρια πλοίου. Όμως, αντικειμενικά πέτυχε. Ποιος το πίστευε στην αρχή?
Υπάρχουν κίνδυνοι στο καθετί που κάνει κανείς. Όμως υπάρχουν μεγαλύτεροι κίνδυνοι στο να μην κάνεις τίποτα. (κάποιου)

Φιλικά
 
Re: Minoan Airlines

Διαβάζω συχνά περί λάσπης, εμπάθειας κλπ αλλά νομίζω ότι το 99% των μελών του φόρουμ δεν του καίγεται καρφάκι αν τα πάρει η Α ή η Β εταιρεία όταν όλες πληρούν τις προϋποθέσεις. Ακομά και η Α3 να τα πάρει δεν σήμαινει ότι θα κάνει 40 προορισμούς με το ίδιο προσωπικό που θα κάνει αν πετάει σε 50. Κάποιος μπορεί να σου πει επίσης ότι όσο πιο μεγάλη είναι μια εταιρεία τόσο πιο ανεπτυγμένα έχει τα support functions (άρα μεγαλύτερες ανάγκες προσωπικού). Αν η Α3 έχει hotline 24/7 και η ΜINOAN δεν έχει καν site εσύ ποια θα προτιμούσες αν έμενες στο άγονο; Γιατί στο κάτω-κάτω, οι πτήσεις αυτές έχουν πρωταρχικό σκοπό την εξυπηρέτηση κάποιων συγκεκριμμένων πελατών και όχι τις προσλήψεις προσωπικού (που είναι βέβαια ευκταίο αλλά όχι ο σκοπός της επιδότησης πτήσεων). Για αυτό τον λόγο διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή την εμπειρία του φίλου από τα Κύθηρα.

Ελπίζω ότι στον διαγωνισμό θα τηρηθούν οι διαδικασίες, χωρίς παράπλευρες πιέσεις - το αν γίνει το ξέρουν οι εκ των έσω.

Αν δούμε τα γεγονότα είναι ότι μια εταιρεία με στόλο από F-50 (όχι δεν πέφτουν και δεν έχουν ραφές) την ενδιαφέρουν τα επιδοτούμενα και μόνο αυτά και υπήρξε επισήμως εμπλοκή πολιτικών παραγόντων στην διαδικασία. Εσείς μπορεί να κρίνετε ότι δεν υπάρχει τίποτα προς σχολιασμό αλλά κάποιοι άλλοι διαφωνούν - δεν σημαίνει ότι λασπολογούν - απλά το όλο σκηνικό ίσως να μην τους γεμίζει το μάτι για σοβαρή προσπάθεια μακροπρόθεσμου πλάνου.
 
Top