pet
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/04/2008
- Μηνύματα
- 272
- Likes
- 103
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ΑΕΕ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAL
Τη περασμένη εβδομάδα είχα μία αρνητική έκπληξη με επιβεβαιωμένη αναβάθμιση θέσης με χρήση κουπονιού. Η αναβάθμιση και στις δύο κατευθύνσεις είχε επιβεβαιωθεί πάνω από ένα μήνα πριν, είχα πληρώσει τη διαφορά των φόρων, και είχα κάνει και προεπιλογή θέσης.
Στο πήγαινε από Αθήνα ήταν όλα οκ, στην επιστροφή όμως στο online check-in 21 ώρες πριν τη πτήση δεν μου έδωσαν τη θέση στη σειρά 1 που είχα προεπιλέξει, αλλά με πέταξαν στη σειρά 24. Στο ηλεκτρονικό boarding pass έγραφε το αντιφατικό class: Business αλλά με τη θέση 24Ε.
Πήρα αμέσως τη γραμμή υποστήριξης και μου είπαν ότι μέχρι την αυριανή ημέρα θα έχει διορθωθεί ή να το δω στο αεροδρόμιο. Την επόμενη όταν άφησα τη βαλίτσα και ζήτησα τη θέση που είχα κλείσει μου λέγανε ότι το εισιτήριό μου είναι economy, ενώ εγώ τους έλεγα ότι είχα business, και μου έδωσαν νέα χάρτινη ΒP με ένδειξη “economy”και την ίδια θέση 24, και ίδια κοροϊδία εισέπραξα στο gate.
Στο αεροπλάνο προσπάθησα να τους εξηγήσω αλλά μου λέγανε ότι τα στοιχεία που είχαν με έδειχναν στην economy.
Για τους γνώστες, τι φταίει, είναι μηχανογραφικό πρόβλημα; Σας έχει τύχει ποτέ; Δικαιούμαι αποζημίωση βάσει EC261;
Και σου έχουν χρεώσει κανονικά 2 κουπόνια χρησιμοποιημένα??!!