Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τη περασμένη εβδομάδα είχα μία αρνητική έκπληξη με επιβεβαιωμένη αναβάθμιση θέσης με χρήση κουπονιού. Η αναβάθμιση και στις δύο κατευθύνσεις είχε επιβεβαιωθεί πάνω από ένα μήνα πριν, είχα πληρώσει τη διαφορά των φόρων, και είχα κάνει και προεπιλογή θέσης.

Στο πήγαινε από Αθήνα ήταν όλα οκ, στην επιστροφή όμως στο online check-in 21 ώρες πριν τη πτήση δεν μου έδωσαν τη θέση στη σειρά 1 που είχα προεπιλέξει, αλλά με πέταξαν στη σειρά 24. Στο ηλεκτρονικό boarding pass έγραφε το αντιφατικό class: Business αλλά με τη θέση 24Ε.

Πήρα αμέσως τη γραμμή υποστήριξης και μου είπαν ότι μέχρι την αυριανή ημέρα θα έχει διορθωθεί ή να το δω στο αεροδρόμιο. Την επόμενη όταν άφησα τη βαλίτσα και ζήτησα τη θέση που είχα κλείσει μου λέγανε ότι το εισιτήριό μου είναι economy, ενώ εγώ τους έλεγα ότι είχα business, και μου έδωσαν νέα χάρτινη ΒP με ένδειξη “economy”και την ίδια θέση 24, και ίδια κοροϊδία εισέπραξα στο gate.

Στο αεροπλάνο προσπάθησα να τους εξηγήσω αλλά μου λέγανε ότι τα στοιχεία που είχαν με έδειχναν στην economy.

Για τους γνώστες, τι φταίει, είναι μηχανογραφικό πρόβλημα; Σας έχει τύχει ποτέ; Δικαιούμαι αποζημίωση βάσει EC261;

Και σου έχουν χρεώσει κανονικά 2 κουπόνια χρησιμοποιημένα??!!
 
Παντως σίγουρα μπορεί να λυθεί μέσω τηλεφώνου. Εμένα πέρυσι 1 μέρα πριν λήξουν τα κουπόνια ζητησα αναβαθμιση και ειχα επισημανει να χρησιμοποιησθουν τα τελευταια 2 κουπονια που ληγουν απο τα 6 που είχαν γίνει με την διατήρηση, μου πήραν 2 από τα καινούρια. Στο τηλεφωνικό μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ενώ εγώ έλεγα ότι δεν είχαν λήξει και πως εξηγείται αυτό.
Μετά έστειλα μια επιστολή αναφέροντας το περιστατικό (και γενικότερα αυτή τη μιζέρια με τα κουπόνια και την χαμηλή διαθεσιμοτητα) και τελικά μου τα επέστρεψαν.
 
Έκανα αίτηση για upgrade με χρήση κουπονιού, μπήκα σε λίστα αναμονής και με ενημέρωσαν πως η αναβάθμιση γίνεται μέχρι 6 ώρες πριν από την πτήση. Αν δεν γίνει cleared μέχρι 6 ώρες πριν, η απόφαση περνάει στο αεροδρόμιο. Καινούργιος κανονισμός αυτός? Μέχρι τώρα ήταν πάντα αβέβαιο αν η αναβάθμιση δεν γινόταν πριν ανοίξει το OLCI. Μου έχει τύχει να γίνει cleared στον γκισέ αλλά και στην πύλη κατά την επιβίβαση.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ιστοσελίδα αντίστοιχη του expertflyer. Δυστυχώς η συνδρομή μου έχει λήξει και η κάρτα που χρησιμοποιούσα έχει ακυρωθεί και δεν μου επιτρέπει να καταχωρήσω καινούργια.
 
Μπορεις εύκολα να δεις στην αναζήτηση με εξαργυρωση μιλιων αν έχει διαθέσιμες θέσεις
 
Για όλο το Μάρτιο, ισχύει ειδική προσφορά της AEGEAN για όσους αγοράσουν το εισιτήριό τους από ταξιδιωτικό γραφείο στην Ελλάδα. Βάσει της προσφοράς, οι επιβάτες θα λαμβάνουν διπλάσια μίλια (δε διευκρινίζεται εάν είναι και αναβάθμισης).

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι επιβάτες μέλη του προγράμματος επιβράβευσης MILES & BONUS που θα εκδώσουν το εισιτήριό τους μέσω των Ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων μεταξυ 01 & 31 Μαρτίου 2025 και για ημερομηνία ταξιδιού από 15/04/2025 έως 31/12/2025 θα απολαμβάνουν διπλά μίλια στους προσωπικούς λογαριασμούς τους του συγκεκριμένου προγράμματος επιβράβευσης.
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις προϋποθέσεις της αποκλειστικής προσφοράς μας προς τα Ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία:

1. Περίοδος έκδοσης εισιτηρίων (sales period) 01/03/2025 – 31/03/2025
2. Περίοδος ταξιδιού (travel period ) 15/04/2025 – 31/12/2025
3. Iσχύει μόνο για πτήσεις operated από AEGEAN & Olympic Air και για όλο το δίκτυό τους
4. Ισχυει μόνο για τα Ελληνικά Ταξιδιωτικά Γραφεία
5. Τα διπλά μίλια θα ισχύουν για όλους τους τύπους ναύλων
6. Η προσφορά ισχύει όταν το νούμερο της κάρτας Miles+Bonus καταχωρείται κατά την διαδικασία της κράτησης. Δεν ισχύει για τις κάρτες που θα περαστούν κατά την διαδικασία του check in ή για αναδρομική καταχώρηση μιλίων
7. Τα διπλά μίλια θα καταχωρούνται αυτόματα στους λογαριασμούς Miles+Bonus μέχρι και 15 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού
 
Που βρίσκεται αυτή η ανάρτηση; Πάντως γενικότερα οι προσφορές δίνουν μόνο μίλια εξαργύρωσης
 
το upgrade έγινε <24 ώρες πριν την αναχώρηση, το σύστημα μου έδωσε θέση business αλλά έγραφε economy στο BP - τελικά πέταξα business.
Αυτό είναι ένα μόνιμο πρόβλημα, μετά από αναβάθμιση (σε ναύλο I) στην κάρτα επιβιβάσεως γράφει θέση ανάλογα με το αρχικό εισιτήριο (LIGHT, FLEX) και όχι BUSINESS.

Προκαλεί προβλήματα κατά την επιβίβαση ιδίως σε αεροδρόμια του εξωτερικού, γιατί βλέπουν το LIGHT και αρνούνται την δεύτερη αποσκευή στην καμπίνα.

Λογικά η θέση που αναγράφεται στην κάρτα δεν πρέπει να σχετίζεται με τον αρχικό ναύλο αλλά με την τελικά παρεχόμενη υπηρεσία.
 
Αυτό είναι ένα μόνιμο πρόβλημα, μετά από αναβάθμιση (σε ναύλο I) στην κάρτα επιβιβάσεως γράφει θέση ανάλογα με το αρχικό εισιτήριο (LIGHT, FLEX) και όχι BUSINESS.

Μόνιμο πρόβλημα δεν μπορεί να είναι, προσωπικά δε μου έχει συμβεί ΠΟΤΕ, μετά απο αναβάθμιση με κουπόνι, το νεο BP γράφει Business
 
Και όμως, σε εμένα συνέβη δυο φορές τις προηγούμενες ημέρες (Τρίτη & Σάββατο), σε αναβάθμιση με upgrade challenge.
 
Ισχύει ότι από challenge δείχνει την αγορασμένη κατηγορία. Πάντως στις πληροφορίες του boarding δείχνει τι ισχύει για τις αποσκευές. Οπότε αυτή η πληροφορία ακολουθεί το boarding επομένως μπορούν να το δουν
 

Attachments

  • Screenshot_20250309_135031_Google Play services.jpg
    Screenshot_20250309_135031_Google Play services.jpg
    223 KB · Προβολές: 19
Top