Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ότι και καλά εκεί στο ΕΙΝ γνωρίζουν απ έξω και ανακατωτά τους ναύλους της Α3 και δεν γνωρίζουν τα βασικά προνόμια ενός SA gold? Ok
 
Τo ΕΙΝ δεν υπάρχει πια, το έκανα αρκετές φορές όσο υπήρχε, ποτέ δεν έβγαζες άκρη στο ΕΙΝ. Από τις βαλίτσες μέχρι και lounge. Αποκορύφωμα τον περασμένο Απρίλιο με τις βαλίτσες, θα χάναμε τη πτήση για να έρθει ο υπεύθυνος... Ο ειδικός επί του γενικού. Ακόμη και για να μπω στο Lounge όταν υπήρχε υπάλληλος που δε το γνώριζε, έπρεπε να φωνάξει υπεύθυνη. Λανθασμένα αυτοκόλλητα για τις χειραποσκευές. Επίσης δεν είχε check-in από εφαρμογή αλλά υποχρεωτικά από το αεροδρόμιο και ποτέ μα ποτέ δε μπορούσαν να σου αλλάξουν θέση στην Α3. Φαντάζομαι έφταιγε το handling και ίσως τα συστήματα που δουλεύουν. Περιμένω να δω για τα σκι όμως στο AMS πολύ σύντομα!
 
Εγώ είχα πετάξει μια φορά το καλοκαίρι του 22, ξεχωριστό τσεκιν για Business/Gold δεν υπήρχε, έπρεπε να το εξηγήσω στον υπάλληλο και να με βάλει μπροστά απο το πλάι. Lounge δε θυμάμαι να υπήρχε γιατί το είχα ψάξει και δεν έβγαζε κάποιο στο lounge finder της A3. Έβαλαν μετά πρόσβαση σε κάποιο; Πάντως σε κάθε περίπτωση πολύ κακή εμπειρία και πολύ low cost αεροδρόμιο, δε θα απορούσα αν έφυγε και λόγω αυτού

Βέβαια όταν πέταξα εγώ ήταν τότε που έγινε η «κρίση» με τις ουρές στην Ολλανδία γιατί είχαν απολύσει όλο το προσωπικό λόγω κοβιντ και την πάτησαν
 
Για να επιστρέψω στο θέμα μας για εξοπλισμό σκι. 2 άτομα gold 1 από Άμστερνταμ 1 από Ζυρίχη για Θεσσαλονίκη, πληρώσαμε. Προσωπικά το προσπάθησα λίγο, δεν έβγαζα άκρη. Έκαναν τηλέφωνα, έκαναν ότι βλέπουν τους κανόνες, με είχαν να περιμένω. 50αρικο έδωσα. Φίλος στη Ζυρίχη βιαζόταν, έκανε μια ερώτηση, δεν ήξεραν, πλήρωσε και έφυγε.
 
Μια γρήγορη ερώτηση αν και νομίζω πως το είχα διαβάσει κάπου. Όταν συμπληρώσεις τα μιλια για αναβαθμιση σε επόμενη βαθμίδα γίνεται κάποιος έλεγχος και δεν γίνεται αυτόματα με το που συμπληρώσεις τα μιλια?
 
@stefanv
ναι, γινεται μετα απο 1-2 εργασιμες
Post automatically merged:

Για να επιστρέψω στο θέμα μας για εξοπλισμό σκι. 2 άτομα gold 1 από Άμστερνταμ 1 από Ζυρίχη για Θεσσαλονίκη, πληρώσαμε. Προσωπικά το προσπάθησα λίγο, δεν έβγαζα άκρη. Έκαναν τηλέφωνα, έκαναν ότι βλέπουν τους κανόνες, με είχαν να περιμένω. 50αρικο έδωσα. Φίλος στη Ζυρίχη βιαζόταν, έκανε μια ερώτηση, δεν ήξεραν, πλήρωσε και έφυγε.
Προφανώς στείλε φόρμα επικοινωνίας, και για να σε αποζημιώσουν, και για να εκπαιδεύσουν τους συνεργάτες τους για να μη χρεώνουν άδικα τον κόσμο.
 
Τη περασμένη εβδομάδα είχα μία αρνητική έκπληξη με επιβεβαιωμένη αναβάθμιση θέσης με χρήση κουπονιού. Η αναβάθμιση και στις δύο κατευθύνσεις είχε επιβεβαιωθεί πάνω από ένα μήνα πριν, είχα πληρώσει τη διαφορά των φόρων, και είχα κάνει και προεπιλογή θέσης.

Στο πήγαινε από Αθήνα ήταν όλα οκ, στην επιστροφή όμως στο online check-in 21 ώρες πριν τη πτήση δεν μου έδωσαν τη θέση στη σειρά 1 που είχα προεπιλέξει, αλλά με πέταξαν στη σειρά 24. Στο ηλεκτρονικό boarding pass έγραφε το αντιφατικό class: Business αλλά με τη θέση 24Ε.

Πήρα αμέσως τη γραμμή υποστήριξης και μου είπαν ότι μέχρι την αυριανή ημέρα θα έχει διορθωθεί ή να το δω στο αεροδρόμιο. Την επόμενη όταν άφησα τη βαλίτσα και ζήτησα τη θέση που είχα κλείσει μου λέγανε ότι το εισιτήριό μου είναι economy, ενώ εγώ τους έλεγα ότι είχα business, και μου έδωσαν νέα χάρτινη ΒP με ένδειξη “economy”και την ίδια θέση 24, και ίδια κοροϊδία εισέπραξα στο gate.

Στο αεροπλάνο προσπάθησα να τους εξηγήσω αλλά μου λέγανε ότι τα στοιχεία που είχαν με έδειχναν στην economy.

Για τους γνώστες, τι φταίει, είναι μηχανογραφικό πρόβλημα; Σας έχει τύχει ποτέ; Δικαιούμαι αποζημίωση βάσει EC261;
 
Τον τελευταίο μήνα αντιμετώπισα και εγώ προβλήματα, τα οποία μάλλον οφείλονται στο μηχανογραφικό σύστημα:

* Αναβάθμιση σε business (με πληρωμή), η πτήση OK, κατόπιν μπλοκάρισε και δεν έδινε τα miles.

* Αγορά εισιτηρίου με καταχώρηση της κάρτας, δεν έδωσε την δωρεάν αποσκευή.

Και τα δυο λύθηκαν μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, το δεύτερο αμέσως.
 
Σου έχει έρθει με email το e-ticket που να δείχνει ότι όντως έχει γίνει η αναβάθμιση (κα είσαι σε I class);

Αν ναι, τότε πιθανώς να δικαιούσαι αποζημίωση βάσει του 261 για υποβάθμιση κατηγορίας θέσης που βέβαια υπολογίζεται σαν ποσοστό της αρχικής τιμής που πλήρωσες. Για πτήσεις έως 1500km π.χ. είναι 30% της αρχικής τιμής. Υπήρχαν περιπτώσεις που το εισιτήριο είχε αγοραστεί με μίλια και νομίζω η αεροπορική επέστρεψε ποσοστό των μιλίων αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση εφόσον δείξεις το e-ticket το πιο πιθανό είναι να σου δώσουν το κουπόνι πίσω (μάλλον;). Ενδιαφέρουσα περίπτωση.

Αν όχι, τότε δυσκολεύουν τα πράγματα αλλά και πάλι ελπίζω να έχεις κρατήσει το αντιφατικό boarding pass. Θυμάμαι μια δική μου περίπτωση, (τον πρώτο καιρό που το σύστημα ήταν ακόμα newbie) και το upgrade έγινε <24 ώρες πριν την αναχώρηση, το σύστημα μου έδωσε θέση business αλλά έγραφε economy στο BP - τελικά πέταξα business.
 
Σ' ευχαριστώ!
Ναί έχω και το e-ticket σε Ι class, και τα boarding passes, ηλεκτρονικό και χάρτινο.
 
Last edited by a moderator:
Top