Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
  • Αγορά μιλίων αναβάθμισης
    Αγοράστε έως 3.000 μίλια αναβάθμισης μέσα στην περίοδο των 12 μηνών διάρκειας της βαθμίδας σας και συμπληρώστε τα μίλια που σας λείπουν προκειμένου να διατηρήσετε το επίπεδο της κάρτας σας! Τα μίλια αναβάθμισης πωλούνται ανά πεντακόσια (500) στην τιμή των 50€.
 
Last edited by a moderator:
Έχει αναφερθεί πρόσφατα ότι μέχρι τέλος Μαϊου τρέχει πρόμο με δυνατότητα αγοράς παραπάνω (αν δεν κάνω λάθος διπλάσιου) αριθμού μιλίων ανά κατηγορία και με μειωμένες τιμές.

Προφανώς γίνεται και μόνο με πτήσεις (άλλωστε αν μπεις στο προφιλ σου, σου γράφει επακριβώς πόσες πτήσεις, πόσα μίλια και μέχρι πότε).

Άλλος τρόπος είναι με μετατροπή μιλίων εξαργύρωσης αν έχεις Aegean Premium Visa αλλά είναι ασύμφορος (μέχρι 60.000 μίλια εξαργύρωσης που αντιστοιχούν σε μόλις 3.000 μίλια αναβάθμισης, αφού πάει με αναλογία 20:1 ! )
 
Αυτό ισχύει εδώ και πολλούς μήνες, στην προηγούμενη τροποποίηση που είχε γίνει.. Μίλια μπορούσες να μετατρέπεις μόνο με την κάρτα της Aegean.
Tώρα εξαίρεσαν τις προθεσμιακές.
Δεν ίσχυε αυτό ακριβώς. Εδω και αρκετούς μήνες ίσχυε ότι μόνο οι πόντοι της Aegean Bonus Visa μπορούσαν να μετατραπούν σε μίλια και όχι των υπολοίπων καρτών αφού πλέον δεν ίσχυε ότι όλοι οι πόντοι πάνε στο ίδιο "σακούλι" πόντων όπως παλαιότερα. Μέχρι σήμερα όμως αν μετέφερες πόντους από οποιαδήποτε κάρτα bonus στην Aegean Bonus Visa, οι πόντοι μετατρέπονταν σε μίλια αφού ανήκαν πλέον στην κάρτα της Aegean μετά τη μεταφορά. Τώρα πλέον αυτό δεν θα μπορεί να γίνει και θα μετατρέπονται σε μίλια μόνο οι πόντοι από κινήσεις της συγκεκριμένης κάρτας πλην των μεταφορών πόντων (και των προθεσμιακών).
 
Δεν το είχα καταλάβει καλά τότε. Βασικά δεν ήξερα καν ότι μπορούσες να μεταφέρεις πόντους από κάρτα σε κάρτα.
 
Να γυρίσω σε μια παλαιότερη συζήτηση με τα μίλια και την χειροκίνητη αναζήτηση τους. Τελικά έχουμε νεότερα ότι αν προσθέσεις τα μίλια μετά την πτήση, καταγράφονται με την ημερομηνία της προσθήκης ή με την ημερομηνία της πτήσης; Αν και μου φαίνεται περίεργο, αν κάποιος έχει νεότερα ας μας πει.
 
Θα το δοκιμάσω εγώ. Στους κανονισμούς αναφέρεται μόνο όταν από αυτά τα μίλια προκύπτει αναβάθμιση. Υποθέτω πχ έχω 11500 και βάζω και 1000 μίλια από τρίτη εταιρεία, αυτά θα καταχωρηθούν με την σημερινή ημερομηνία κ όχι της πτήσης.
 
Νομίζω πως θέλουν να προλάβουν περίεργα αναδρομικά αιτήματα για χρεώσεις ή αλλιώς για να μη δημιουργούνται παράδοξα στο "μιλιοχρονικό" (κατά το χωροχρονικό) συνεχές (κάτι σαν το time travle) Π.χ.

-Έχω 23000 μίλια (και μου λείπουν 1000 για να γίνω gold)
-Έχω δύο επόμενες πτήσεις έστω στις 25/1 (με 1000 μίλια απόδοση) και στις 30/1 (με 500 μίλια απόδοση)
-Γίνεται η πτήση στις 25/1 δεν καταχωρείται, οπότε το προφίλ μου μένει στα 23000
-Γίνεται η πτήση στις 30/1 παίρνω 500 μίλια, φτάνω στα 23500
-Καταχωρούνται αναδρομικά τα 1000 της πτήσης της 25/1, που σημαίνει πως όταν πέταξα στις 30/1 ήμουν ήδη gold αλλά προφανώς για το σύστημα δεν ήμουν. Οπότε αν π.χ. έχω πληρώσει βαλίτσα για την πτήση στις 30/1, θα μπορούσα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων αφού ήμουν ήδη gold.
 
Last edited by a moderator:
Να γυρίσω σε μια παλαιότερη συζήτηση με τα μίλια και την χειροκίνητη αναζήτηση τους. Τελικά έχουμε νεότερα ότι αν προσθέσεις τα μίλια μετά την πτήση, καταγράφονται με την ημερομηνία της προσθήκης ή με την ημερομηνία της πτήσης; Αν και μου φαίνεται περίεργο, αν κάποιος έχει νεότερα ας μας πει.

Ημερομηνία της πτήσης.

Έχω μια περίεργη σχετική ιστορία και μάλλον λίγο ενοχλητική. Πρόσφατα πέταξα με ΤΗΥ 4 σκέλη. Το ένα σκέλος έγινε diverted στο Μπάρι για medical. Οι 3 πτήσεις περάσαν, η τέταρτη του Μπάρι αγνοείται. Τα μίλια δεν είναι πολλά (κάπου 2500 ή 10 πτήσεις MUC-ATH πλέον λολ) αλλά τους έστειλα εμαιλ. Η Α3 σαν τον Πόντιο Πιλάτο και ενώ έβαλα όλα τα boarding passes (σφραγγισμένα από τα σύνορα) μου λέει ότι αν δεν απαντήσει η ΤΗΥ, δεν μπορούν να τα χρεώσουν:

Aegean Customer Relations ''Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η διαδικασία που ακολουθείται για την αναδρομική πίστωση μιλίων από άλλη εταιρία μέλος της Star Alliance είναι συγκεκριμένη και δεν μπορεί να παρακαμφθεί. Για να πιστωθούν τα μίλια απαιτείται η σχετική απάντηση στο αίτημα από την εταιρία η οποία πραγματοποίησε την πτήση.

Στο χωριό μου αυτά τα λέμε κουταμάρες, γιατί η ΤΗΥ δεν απαντά καν στο που είναι η βαλίτσα σου, όχι στο αν ο κάθε flesland έδωσε τα ευρώ του, καθυστέρησε 5-6 ώρες (για καλό σκοπό) και θέλει και 2500 μίλια. Το τικετ κάνει μπαμ ότι έπρεπε να χρεωθεί (η συνδεόμενη πτήση στο IST έχει περάσει κανονικά, την ίδια μέρα). Αλλά στο τέλος δικό τους είναι το πρόγραμμα, ότι θέλουν κάνουν και απ'οτι βλέπω με τα 250 μίλια που δίνουν για τις δικές τους πτήσεις, έχουν αρκετό fidelity για να μην τους ενδιαφέρει και πολύ.
 
Θα το δοκιμάσω εγώ. Στους κανονισμούς αναφέρεται μόνο όταν από αυτά τα μίλια προκύπτει αναβάθμιση. Υποθέτω πχ έχω 11500 και βάζω και 1000 μίλια από τρίτη εταιρεία, αυτά θα καταχωρηθούν με την σημερινή ημερομηνία κ όχι της πτήσης.
Αυτό το βρίσκουμε κάπου στους κανονισμούς του προγράμματος;
Είχα κι εγώ την απορία αν κάνω claim μίλια που έχουν πεταχτεί όσο είχα συμπληρώσει την ανανέωση, αλλά τα καταχωρίσω στη νέα σεζόν, που θα προσμετρηθούν.
 
Τελικά τι γίνεται με τα αποτελέσματα για award πτήσεις; Πουθενά δεν βλέπω πτήσεις UA & TK. Δεν τις βγάζει λόγω σφάλματος στο σύστημα ή δεν έχουν διαθεσιμότητα για πουθενά; Σύμφωνα με το τηλεφωνικό κέντρο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το σύστημα και όλα λειτουργούν κανονικά.
 
Top