Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για όσους δεν έχουν την δυνατότητα να περάσουν από τα attica stores πριν τις 22/01 που λήγει το promo να σκανάρουν το QR Code για το δώρο, έχει το παρακάτω link. Με την σύνδεση στον λογαριασμό λαμβάνουν τα μέλη άμεσα το δώρο τους. (Ή award miles ή κουπόνι εξαργύρωσης)

Φαντάζομαι έχει να κάνει με την βαθμίδα. Εγώ πήρα 5.000 award miles (gold member) η κοπέλα μου που είναι silver -20% στην επόμενη κράτηση και ένας φίλος μου (silver) πήρε 2.000 award. Enjoy!

Είστε πολύ κοντά στο δώρο σας! | Miles+Bonus
 
Μπα τυχαίο είναι και όχι σε σχέση με την βαθμίδα. Εγώ gold από το 2005 και πήρα 3.000 miles και η κόρη μου silver από πέρσι και πήρε 5.000 miles.
 
Τυχαίο είναι, μια φίλη μου gold πήρε 2000 μίλια και εγώ -20% . Ευχαριστούμε για το λινκ :great:
 
Για όσους δεν έχουν την δυνατότητα να περάσουν από τα attica stores πριν τις 22/01 που λήγει το promo να σκανάρουν το QR Code για το δώρο, έχει το παρακάτω link. Με την σύνδεση στον λογαριασμό λαμβάνουν τα μέλη άμεσα το δώρο τους. (Ή award miles ή κουπόνι εξαργύρωσης)

Φαντάζομαι έχει να κάνει με την βαθμίδα. Εγώ πήρα 5.000 award miles (gold member) η κοπέλα μου που είναι silver -20% στην επόμενη κράτηση και ένας φίλος μου (silver) πήρε 2.000 award. Enjoy!

Είστε πολύ κοντά στο δώρο σας! | Miles+Bonus

Ευχαριστούμε πολύ.
Όντως το ποσό επιβράβευσης είναι τυχαίο.
 
Έφτιαξε το σύστημα εξαργύρωσης μιλίων με ανταπόκριση ή με γελούν τα μάτια μου;
 
Εγώ που προσπάθησα να αλλάξω πτήση δεν δουλεύει, ούτε στο App ούτε στο web
 
Και μια αρνητική εμπειρία μέχρις στιγμής.

Τον Ιούλιο περίπου ξεκίνησα για αναβάθμιση θέσης στην επιστροφή μου από Ελσίνκι τον Ιανουάριο. έχωντας 3 silver member στην οικογένεια χρησιμοποίησα τα κουπόνια "Στρατηγικά", μιας και δεν υπήρχε απευθείας επιβεβαίωση για 3 θέσεις αλλα μονο για 2 από τις 3, μπήκα σε waiting list για την τρίτη αναβάθμιση. Θυμάμαι να εχω ζητήσει να γινει αμεσα η επιβεβαιωση με τη χρηση και ενος κουπονιού που έληγε αύγουστο, ωστε να μείνει σε waiting list ενα κουπόνι που έληγε συμπτωματικά μια μέρα πριν την λήξη silver της κόρης μου. Τον Αυγουστο λοιόν ανανεώθηκα και έλαβα 2 νεα κουπόνια.

2-3 μέρες πριν την επιστροφή απο Ελσίνκι, μυρίζομαι οτι κάτι δεν πάει καλά, αφού ενώ εβλεπα οτι ειχε γινει η αναβαθμιση, δεν μπορουσα να κανω check in, δεν ειχε εκδοθεί το νεο ticket όπως άλλες φορές. Επικοινωνω με Call center, και μου λενε οτι δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση γιατι δεν αντιστοιχεί κάποιο κουπόνι μου λένε. Λέω ε πως, δεν γινεται, αφού χωρις κουπόνι δεν θα ειχα μπει καν σε λίστα αναμονής. Με τα πολλά μου λέει οτι δνε μπορεί να συνεχίσει εκτος αν παρουμε ενα από τα 2 καινούρια κουπόνια μου. Της λεω να πάρει, με σκοπό να δω τι εχει γινει αφού επιστρέψω, όπου η μονη εξήγηση μου ειναι οτι χρησιμοποιήσαν τα κουπόνια μου λανθασμένα, χρησιμοποιώντας κάποιο από αυτά που δεν έληγαν άμεσα για την επιβεβαιωμένη αναβάθμιση, και αφήνωντας στην αναμονή ενα κουπόνι που έληγε 4 μηνες πριν την πτήση.

Έστειλα όλο το παραπάνω και ως αίτημα/παράπονο, έλαβα την αυτοματοποιημένη απάντηση με το που μπορώ να βρω πληροφορίες. Στις 10 μέρες το ξαναέστειλα ως reminder, αλλά ακόμα καμία απάντηση.

Από τη μία βέβαια δεν μπορώ να πω, εξυπηρέτηση και το waiting list και η αποδοχή, από την άλλη δικαιώματα τους miles bonus ειναι, και ακόμα και σε αυτούς τους καιρούς ειμαι απο αυτούς που ταξίδεψαν, και ήδη προχώρησα σε κράτηση για τον επόμενο δεκέμβριο το ίδιο ταξίδι, αλλά θεωρώ άδικο το "χαμένο" κουπόνι.

Δεν ξέρω πόσο φόρτο εργασίας εχει το call center με email και παράπονα.ΙΣως να χρειαστεί να τηλεφωνήσω για να παρω μια σαφή απάντηση του στυλ ξέχνα επανέκδοση κουπονιού, ή ναι, μπορούμε.

Γενικά πάντως πρώτη φορά βλέπω την business me 5 σειρές, και 100% booked. Θεωρώ οτι ή δέχονται αρκετά επιπλέον κουπόνια, ή υπάρχει αρκετός κόσμος που συμμετέχει στο upgrade challenge.
 
Τα κουπόνια από την δική μου εμπειρία, στα αναβαθμίζουν τελευταία στιγμή και αν. Προφανώς και περιμένουν μήπως υπάρξει πελάτης που θα πληρώσει τη θέση: από την μία είναι λογικό από την άλλη το benefit είναι λίγο χωρίς αντίκρυσμα. Για έναν gold με πρόσβαση στο lounge και δωρεαν βαλίτσα έτσι και αλλιώς, το μόνο upgrade είναι η θέση μπροστά, το φαγητό και η κενή θέση (που τις περισσότερες φορές τα gold την έχουν και στην economy αν έχω καταλάβει καλά).

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν γίνεται η αίτηση online και πρέπει να πάρεις τηλέφωνο.
 
Εγώ πάλι ψάχνω από πριν αν υπάρχει διαθεσιμότητα στην πτήση που θέλω και τους τηλεφωνώ και μέχρι στιγμής πάντα αναβαθμίζομαι στην στιγμη.
Το αρνητικό για μένα είναι όταν υπάρχει θέση για αναβάθμιση, αλλά αν ξεκινάς από Θεσσαλονίκη πχ, θέλουν να αναβαθμίσουν κ αυτή την πτήση, να χάσεις ουσιαστικά 2 κουπόνια. Διαφορετικά σε βάζουν σε αναμονή για την 2η.
 
Top