Και μια αρνητική εμπειρία μέχρις στιγμής.
Τον Ιούλιο περίπου ξεκίνησα για αναβάθμιση θέσης στην επιστροφή μου από Ελσίνκι τον Ιανουάριο. έχωντας 3 silver member στην οικογένεια χρησιμοποίησα τα κουπόνια "Στρατηγικά", μιας και δεν υπήρχε απευθείας επιβεβαίωση για 3 θέσεις αλλα μονο για 2 από τις 3, μπήκα σε waiting list για την τρίτη αναβάθμιση. Θυμάμαι να εχω ζητήσει να γινει αμεσα η επιβεβαιωση με τη χρηση και ενος κουπονιού που έληγε αύγουστο, ωστε να μείνει σε waiting list ενα κουπόνι που έληγε συμπτωματικά μια μέρα πριν την λήξη silver της κόρης μου. Τον Αυγουστο λοιόν ανανεώθηκα και έλαβα 2 νεα κουπόνια.
2-3 μέρες πριν την επιστροφή απο Ελσίνκι, μυρίζομαι οτι κάτι δεν πάει καλά, αφού ενώ εβλεπα οτι ειχε γινει η αναβαθμιση, δεν μπορουσα να κανω check in, δεν ειχε εκδοθεί το νεο ticket όπως άλλες φορές. Επικοινωνω με Call center, και μου λενε οτι δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση γιατι δεν αντιστοιχεί κάποιο κουπόνι μου λένε. Λέω ε πως, δεν γινεται, αφού χωρις κουπόνι δεν θα ειχα μπει καν σε λίστα αναμονής. Με τα πολλά μου λέει οτι δνε μπορεί να συνεχίσει εκτος αν παρουμε ενα από τα 2 καινούρια κουπόνια μου. Της λεω να πάρει, με σκοπό να δω τι εχει γινει αφού επιστρέψω, όπου η μονη εξήγηση μου ειναι οτι χρησιμοποιήσαν τα κουπόνια μου λανθασμένα, χρησιμοποιώντας κάποιο από αυτά που δεν έληγαν άμεσα για την επιβεβαιωμένη αναβάθμιση, και αφήνωντας στην αναμονή ενα κουπόνι που έληγε 4 μηνες πριν την πτήση.
Έστειλα όλο το παραπάνω και ως αίτημα/παράπονο, έλαβα την αυτοματοποιημένη απάντηση με το που μπορώ να βρω πληροφορίες. Στις 10 μέρες το ξαναέστειλα ως reminder, αλλά ακόμα καμία απάντηση.
Από τη μία βέβαια δεν μπορώ να πω, εξυπηρέτηση και το waiting list και η αποδοχή, από την άλλη δικαιώματα τους miles bonus ειναι, και ακόμα και σε αυτούς τους καιρούς ειμαι απο αυτούς που ταξίδεψαν, και ήδη προχώρησα σε κράτηση για τον επόμενο δεκέμβριο το ίδιο ταξίδι, αλλά θεωρώ άδικο το "χαμένο" κουπόνι.
Δεν ξέρω πόσο φόρτο εργασίας εχει το call center με email και παράπονα.ΙΣως να χρειαστεί να τηλεφωνήσω για να παρω μια σαφή απάντηση του στυλ ξέχνα επανέκδοση κουπονιού, ή ναι, μπορούμε.
Γενικά πάντως πρώτη φορά βλέπω την business me 5 σειρές, και 100% booked. Θεωρώ οτι ή δέχονται αρκετά επιπλέον κουπόνια, ή υπάρχει αρκετός κόσμος που συμμετέχει στο upgrade challenge.