Ακολουθεί βιωματικό ποστ από πελάτη loyalty προγραμμάτων τραπεζικών καρτών.
Συνήθως, περνάνε ένα μηνυματάκι στο μηνιαίο λογαριασμό, αναφορικά με την αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής, όπως κάνουν και οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες. Εναλλακτικά, μπορούν να σας πάρουν τηλέφωνο και να σας πουν ότι έχετε τη δυνατότητα να «αναβαθμίσετε» την κάρτα που λήγει με τη νέα Aegean Bonus Visa Premium και ότι για τον πρώτο χρόνο θα είναι δωρεάν. Από τη στιγμή μου η συνομιλία καταγράφεται, ζητήστε να σας ενημερώσουν εκτός από τα προνόμια (που ήδη ξέρετε από εδώ) και για την τιμολογιακή πολιτική.
Όταν η Alpha Bank απέσυρε τις ΑΜΕΧ από την ελληνική αγορά, έστειλε νέες κάρτες MasterCard με χαρακτηριστικά αντίστοιχα των ΑΜΕΧ. Στην επιστολή επάνω, υπήρχε και η σχετική ενημέρωση, ότι η νέα κάρτα προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ για τον πρώτο χρόνο και ότι στη συνέχεια η συνδρομή διαμορφώνεται σε ένα συγκεκριμένο ποσό. Από τη στιγμή που θα ενεργοποιούσα την κάρτα, θα έπαυε να ισχύει η τιμολογιακή πολιτική της προηγούμενης, δεδομένου ότι θα αποδεχόμουν το συγκεκριμένο όρο της νέας. Προσωπικά, μου έχουν ακυρώσει από μόνοι τους δύο ετήσιες συνδρομές σε αναγνώριση της συνεργασίας μου μαζί τους, εν αντιθέσει προς την Πειραιώς, η οποία σε μία συζήτηση με διευθύντρια καταστήματος, μου είπε ότι αν της φέρω καταθέσεις €70,000 θα μηδένιζε την εν λόγω συνδρομή. Με πολλή ανακούφιση, χωρίς να γίνω αγενής και να υψώσω τη φωνή, αν και δέχτηκα αφόρητη ψυχολογική πίεση από την εκπαιδευμένη εκπρόσωπο στο call centre, αρνήθηκα όλες τις «προσφορές» της, ακύρωσα την ετήσια ανανέωση της Piraeus Miles&More MasterCard και την έστειλα εκεί που της άξιζε: στον καταστροφέα εγγράφων.